Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
OT videoteemast ära, GTROlen nüüd CAR'i ja EVO testid läbi lugenud ja tõesti, auto on muljetavaldav. Samas, ridade vahelt on tunda kerget ajakirjanikele tavapärast püüdu tekitada mingit furoori või intriigi, sest see müüb. Tegelikult ju polnud GTR oluliselt üle ja tal tõdeti ka puuduseid aga pakett kokku on hea oma universaalsuse\hinna suhte poolest. Need testid tehti JDM mudelitega ja EU versioon tuleb tsipa teise häälestusega mis võib asju muuta mõlemas suunas ehk vara veel öelda. Kuid kokkuvõttes, 1740 kg paneb asja paika, see pole mingi hardcore kurvisõidu auto - füüsikaseaduste vastu ei saa. Küll võib ta olla supercar killer sirgel teel ja samas neist palju universaalsem, kuid lugege mida HM kirjutas oma Pagani kohta viimases EVO's,
quote:peep: Heh, autode vahetamine on lõputu tee, misiganes Sul on, ikka tahaks midagi "ägedamat"
No igatahes mina tean, mida ma järgmiseks tahan. See, kas finants võimaldab, on iseasi Aga leidsin GT-R Skyline ajaloost ühe huvitava video, mis süvendas veelgi mõtet järgmisena Skyline muretseda. Siiski vanem mudel. Uue peale hammas praegu ei hakka
Selles videos oli mingi 1200 HP Skyline GT-R, mis 0-200 mph tegi 23 sek. See selleks, aga ülimalt atraktiivne masin tehnilises mõttes.
____________________________
Belief is harder to shake than knowledge
OT videoteemast ära, GTRJust näppisin üht 34'a, raju pill on küll aga rajasõiduks ehk nats kallis pidada, sööb kõvasti rehvi ja pidurit. Muidu, mulle ka suured ja võimsad autod meeldivad.
quote:peep: Just näppisin üht 34'a, raju pill on küll aga rajasõiduks ehk nats kallis pidada, sööb kõvasti rehvi ja pidurit. Muidu, mulle ka suured ja võimsad autod meeldivad.
Mõtle tagarattad ka keeravad ja puha.
Oleneb toorikust muidugi, et mis tehtud on, aga rajasõiduks teda ehitada on ka kallis.
Üldse japoonetseid on rajasõiduks kallis ehitada.
A kui tuua mingi valmis ehitatud driftimasin ja jätta rool paremale, siis on hind suht mõistlik.
Ma ise eelistan nii öelda sulgkaalu/keskmootoriga autosid.
OT videoteemast ära, GTREks japsimeestele paistab jälle euromasinate ehitamine kallis Üldiselt on jaapani tuuninguvidina tööstus megasuur ja kuna usa-s on japside ehitamine oluliselt rohkem levinud kui euroautode, siis usa jupitootjate valik jaapanlastele on ka väga lai. Seega praeguse eriti madala dollariga saab usa-st väga hea hinnaga kvaliteetkraami. UK-st tellime on samas lihtsam ja kiirem, seega JDM jupid tulevad UK kaudu hästi kohale. Ja UK-s on kohapeal Euroopa mastaabis ka suht asjalik valik jaapanlaste kvaliteetosade tootjaid.
Kui rajaautot valida, siis R32 on vast kõige mõistlikum - tühimass alates 1460kg. Tegelikult ehe homologeeringu jaoks ehitatud rajamasin - eriti just võrreldes uuematega. Valik lai kuna 32 kere GTR-i toodeti Jaapanisse 43.000 tk. 200k eest peaks Eestisse Jaapanist juba väga korraliku saama. Vaatamata sihtotstarbelisele kasutamisele, keerulisele neliveole ja elektroonikale ei ole isegi 15a vanade autodega tehnilisi probleeme. Kihvtid üliodavad jullad on näiteks nupp millega saad tagaratta keeramist sisse/välja lülitada ja salongis nupust lülitatav neliveo kontroller, mis teeb auto 100% tagaveoliseks, või jätab alles tehase muutuva suhte, või paneb 50/50 jäigalt lukku. Mootor iseenesest on muidugi 89a seerias tootma hakatud tehnika kohta täielik ime - mõõtudelt megasuur kõrget rõhku kestma ehitatud malmplokiga 2.6 24V twincam R6, kaks turbot, 6 individuaalset gaasiklappi ja käib hetkega rõõmsalt kuni 8500rpm(nagu mõni pisike 4sil Honda VTI N/A) - seega puhas rajasuunitlusega tehnika.
See jutt on kõikides foorumites USA-s juba välja naerdud, autor konkreetselt ei tea millest ta räägib ja ei ole turuga grammigi kursis.
The fact that Baruth owns two Phaetons almost negates anything that he has to say about the GT-R. Also, that he is the laughing stock of VWVortex doesn’t help either. I find it sad that he feels the need to stereotype people who “might” be potential buyers of the GT-R.
quote:Taavi: Eks japsimeestele paistab jälle euromasinate ehitamine kallis Üldiselt on jaapani tuuninguvidina tööstus megasuur ja kuna usa-s on japside ehitamine oluliselt rohkem levinud kui euroautode, siis usa jupitootjate valik jaapanlastele on ka väga lai. Seega praeguse eriti madala dollariga saab usa-st väga hea hinnaga kvaliteetkraami. UK-st tellime on samas lihtsam ja kiirem, seega JDM jupid tulevad UK kaudu hästi kohale. Ja UK-s on kohapeal Euroopa mastaabis ka suht asjalik valik jaapanlaste kvaliteetosade tootjaid.
Ma ise tellin päris suure hunniku juppe enda japoonetsile. Ei ütleks, et eriti odav on. Saan ainult mootori ja käigukasti jupid põmst sama raha eest,
mis siin tüübid saavad terve e36 cup-i auto.
Kurss on küll kasuks, aga jaapanlaste jupid on ikka palju kallimad kui mingi golfi või pemmi omad.
OT videoteemast ära, GTREks oleneb ka millist autot ehitad. Viimase põlvkonna MR2 ei ole entusiastide seas kõige levinum auto. Näiteks Evo, Sti, GTR, Supra, S-Nissanid, VTI ja Type-R Hondad evivad ikka väga laia valikut juppe - Hiina replica täielikust jamast kuni Hiina pool-jamani, lisaks UK keskpärased väikesed tegijad ja Jaapani ja USA kõige mainekamate nimedeni välja. Hinnaskaala on ka vastavalt lai. Igaühe jaoks midagi.
quote:Taavi: Eks oleneb ka millist autot ehitad. Viimase põlvkonna MR2 ei ole entusiastide seas kõige levinum auto. Näiteks Evo, Sti, GTR, Supra, S-Nissanid, VTI ja Type-R Hondad evivad ikka väga laia valikut juppe - Hiina replica täielikust jamast kuni Hiina pool-jamani, lisaks UK keskpärased väikesed tegijad ja Jaapani ja USA kõige mainekamate nimedeni välja. Hinnaskaala on ka vastavalt lai. Igaühe jaoks midagi.
Ma räägin ikka korralikest racing või nii öelda pool racing juppidest.
Hiinakaid leiaks ka sellele mootorile kindlasti, kui viitsiks otsida ja vaeva näha.
Neid ma küll ei julgeks autole külge riputada.
Eesmärk on ikka võimalikult stabiilne mootor saada, et ei pea koguaeg midagi remontima.
quote:peep: kui teemasse tagasi tulla, siis mainiks GTR'i õnnestunud disaini. Omapärane ja samas pakun, et ei vanane paari aastaga.
Mulle meenutab natuke uut Mustangit. Auto on nagu kuidagi suurem kui rattad. Kere nagu oleks natuke üle äärte vms.
Rinkaversioon on rohkem proportsioonis.
GTR doing 3.3 for 0-60mph and 400m in 11.6@ 121mph
Huvitav kaua auto launch controllile vastu peab...400m aega vaadates on näha, et lõppkiirus ei ole miskit müstilist, kuid aeg iseenesest on väga hea...stardis kõik kinni, videos näha ka kui effektiivne start on
Mobile GTR-i müüjate jutust võib järeldada, et kõigest 1500 GTR-i jätkub 2008a euroopale...elame-näeme, aga sellisel puhul saavad need väga valitud nägude omaks ning hinnale võib rahulikult 50% esimestel aastatel juurde lisada...hetkel isegi need olematud autod pea 1.7milliga müügis...2.5millist algavad juba ( ) 911 GT2 hinnad...pisike müügitrikk nissani poolt...
____________________________
Soodsad sülearvutid siit --> Sülearvutid Laptopid.ee
Rinka huviline küsigu kindlasti % alla
OT videoteemast ära, GTRKrt. imelik, aga ta hakkab mulle iga paevaga rohkem meeldima. Samas KTM X-Bow on ka tore auto. Kas sellest ka eraldi teema tuleb?
OT videoteemast ära, GTRKusjuures huvitaval kombel sellest nagu kahju ei olegi. Sihtotstarbeline massin, mis teha. Aga vot sodistatud Ferraridest on küll kahju alati
quote:Problem with these affordable performance cars is that you get the 'city boys' with enough money to buy them and no sense of how to drive them - another wasted car
Mõneti õige arvamus. Paraku peavad mõned ikka 'hard way' kogema, et nad pole siin ilmas kõige kõvemad tegijad.
____________________________
Belief is harder to shake than knowledge
OT videoteemast ära, GTRMotortrendi dynorun on huvitav. Neliveolise auto transmissioonikadu on tavaliselt ca 25%. Vwvortex foorumis postitab üks pikaajalise kogemusega Audide modifitseerija, tema dyno kogemuste põhjal torseniga quattro Audide transmissioonikadu on alati 24-27% vahele jäänud.
Tänapäeval paljud performance suunitlusega turboautod tulevadki tehasest kobedamate hj/nm numbritega kui paberil reklaamitakse. Sama teema kasvõi 335i BMW-ga.