Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
OT videoteemast ära, GTRAutor ja Steve Sutcliffe on briti Autocari kaks kõige kibedamat sõiduvenda, kes katsunud pea kõike, mis ratastel kiirelt liigub. Mõneti üllatav, et Harris DR-projektiga ühines, kuid ilmselt on see hingelähedasem ja ajakirja formaat ammendas end. Leheneegri ametis võib seal ka hästi teenida - mäletan hästi, kuidas kadedusest rohelisena lugesin sõiduproovi/reisilugu Lamborghini Gallardost - seegi lugu oli Harrise sulest ning ta käis tehasest toomas ENDA autot.
OT videoteemast ära, GTRKaido, mäletan ka seda Harrise lugu, kuidas ta tõi oma Gallardo tehasest, kuid ma ei usu eriti, et see on ajakirjaniku palga eest. Kui Sutcliffel oli M6 longterm auto, siis seal oli kirjas, et ta teeb ajakirjanikutöö kõrvalt ka renoveerimistöid ja ometi asus Sutcliffe kõrgemal positsioonil kui Harris. Iseasi kui lohutav see on, sest nagu ütlesid, siis need mehed on sõitnud kõigega, mil neli ratast all, ka erinevate F1 masinatega.
OT videoteemast ära, GTREi tea, kui tõenäoline see on arvestades auto omanikku. Rajale läheb ta kindlasti, aga kas mingitel suurematel üritustel, see on iseasi.
OT küll aga ma ei näe , et on võimalik tuua sealt 1 miljoniga.
Auto 70 000 USD = 868 000 krooni ( kursiga 12.4 )
10 % toll = 86 800 krooni
transport = 25 000 krooni
18% käibemaks kogu asjadelt = 176 364 krooni
Arvele võtmine + tüübikinnitus = 30 000 krooni
Kokku , ca. 1 190 000 krooni. Lisaks veel sealt ostmise kulud ja transpordikulud sadamasse, siinpool veel asjaajamist, oma kasum vahele ja ongi suurusjärk sama.
EDIT. Auto hind on hoops 76 700 usd , ehk siis koguhind tuleb hoopis 1 300 000. Ehk siis ongi 1 470 ta õige hind siin ju
Ja kõige odavam hind saksas on 1 516 000 (96 900 eur ). Asi klapib minu arust!
EDIT 2. Ja soomes on 147 000 euri
____________________________
www.evonet.ee - EVO 9 RS
04.12.2008 at 14:51
2 edits. Last edited 04.12.2008 at 14:59 by JustMe
OT videoteemast ära, GTRKusjuures selle masinaga on ilmselgelt juba ringi kärutatud ja talda antud. Kui uuel omanikul ntx plaan 1. asjana VentureShield vms peale tõmmata siis ülihalb varjant, rääkimata sellest et krt teab kui kõvasti seda talda antud on... A noh küll ta ära ostetakse niisamutigi
OT videoteemast ära, GTRMuide 2009 mudeliaastast ei saa GTR'i enam launch-control'iga sest ilmselt pidi Nissan endale tunnistama, et jõuülekanne ikkagi ei kesta seda laksu välja ja probleemi klientide kaela lükkamine nagu hetkel tehti garantiitingimustega, pole ka parim lahendus. Ega ta sellega eriti palju ei kaotanud, ekst ta põhiliselt ajakirjanike jaoks mõeldud lisa oli.
quote:imre: Techart´i poolt toodetavad masinad on kõike muud kui rajaautod.
Jep, enamus testides on jäänud techartid, speedartid, rufid jms tuning firmad alla ringrajal võisteldes stock GT3, GT2 jms-le...kiirenduse osas muidugi on tuuningud paremad...ehk siis nissani tuunija oli seekord parem, kui porsche oma
____________________________
Soodsad sülearvutid siit --> Sülearvutid Laptopid.ee
Rinka huviline küsigu kindlasti % alla
quote:peep: Muide 2009 mudeliaastast ei saa GTR'i enam launch-control'iga sest ilmselt pidi Nissan endale tunnistama, et jõuülekanne ikkagi ei kesta seda laksu välja ja probleemi klientide kaela lükkamine nagu hetkel tehti garantiitingimustega, pole ka parim lahendus. Ega ta sellega eriti palju ei kaotanud, ekst ta põhiliselt ajakirjanike jaoks mõeldud lisa oli.
Samas võivad stardikontrolliga masinad kollektsionääride huviorbiiti sattuda. Kuigi ma pakun, et see on nö 'softi' küsimus ja võidakse ka olemasolevatelt korralise hoolduse käigus maha võtta. Lihtsalt spekuleerin.
____________________________
Belief is harder to shake than knowledge
Mis GTR'i puudutab, siis põnev on see, et siiani on Euroopas mõni R34 sama hinnaga müügis mis uus 35.
Kalli jupiga ringraja jaoks ehitatud. Mine's teeb kiirelt spoolivaid ja kuni 9000rpm rajal kestvaid mootoreid GTR-ile: http://www.gtr.co.uk/forum/106570-mines-stage-2-r34-gtr-v-spec-sale.html
OT videoteemast ära, GTR911 Turbost on TechArtid, 9ff-id jm enamasti ikka kiiremad, kuid tehase GT3-dele ja GT2-dele jäävad tihti alla.
Mootorist lisajõu võtmine on köömes võrreldes rajal kiiruseks vajaliku arendustööga ja nö väiketuunijatel ei ole Weissachi testirada koos suure hulga spetsialistidega kasutada.
OT videoteemast ära, GTRrinka jaoks tuunib porschesi ntx manthey
need techartid jms tuunivad üldjuhul just mootorit, kuna see on mõõdetav number ja nendel võimsamatel on põhjaks turbo, mitte GT2
____________________________
Soodsad sülearvutid siit --> Sülearvutid Laptopid.ee
Rinka huviline küsigu kindlasti % alla
OT videoteemast ära, GTRVäga jäme üldistus, aga TechArt ja Gemballa on jah rohkem mootorile rõhku panijad, rajamasinad tulevad hästi välja (üllatus-üllatus) Mantheyl, Ruf ja 9ff samuti suht tegijad. Viimases EVOs oli juttu ka Oakely tuunitud GT2-st, mis ka kiita sai.