register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Kurvisõiduautod : Ford Escort Mk1 - rustang   1 2 3 4 5 6 7 ..  
Poster Message
rustang
  
Moderator
Ford Escort Mk1 - rustang
Täna Raplas jäi parimaks 55.01, tihend on veidi "roostes" - ühtki perfektset ringi ei saanud tehtud. Tundub, et auto on võimeline enamaks. Tegin ka in-car video, katsun selle veidi väiksemaks teha ja kuskile üles riputada.
Ahjaa, sõitsin vormeli esislikkidega, pidamine oli hea. Pärnu suurele rajale ei tihka nendega siiski peale tulla, tõenäoliselt kuumenevad üle - on nad ju mõeldud vähe kergema auto jaoks. Rõhku oli külmana ees 2.2 ja taga 2.0, ette võiks järgmisel korral isegi suts rohkem panna.
30.06.2007 at 22:48
rustang
  
Moderator
Ford Escort Mk1 - rustang
Esimene katsetus video vallas, BMW Rapla päevalt üks ring, 4.6 mega. Kaamera on vasaku ukseposti küljes, tahtsin jäädvustada lisaks sõidule ka tahhomeetri, rooli ja pidurduse (LED tahhoka all), kahjuks vasakkurvides jääb kiiver "veidi" ette aga mingi pildi ikka saab. Kaamera on Sony DSC-T9 fotokas. Mitmes kohas rajal on helist kuulda kuidas tagaratas tühja lööb, difriplokist oleks vist abi. Kui kellelgi on vihjeid ringiaja parandamiseks siis palun.

Ahjaa, nende rehvidega ei saanud sisemist esiratast maast lahti aga Toyodega saan, see on vist märk, et Toyod peavad paremini?
02.07.2007 at 22:39
Silwer
Ford Escort Mk1 - rustang
Kahju et see kiiver on ees. Aga mulle tundub et osasid kurve sõidad sa hoopis teist moodi kui mina. Peaks seda sinu tehnikat järgmine kord proovima...

____________________________
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW E46 S54 SMG VF570 supercharged & BMW F25 X3
02.07.2007 at 22:57
Cardo
 
Ford Escort Mk1 - rustang
Kena kiiver, mina soovitan leida tulevasteks ülesvõteteks teine kaamera asukoht, ei saa midagit aru.
02.07.2007 at 22:58
urmet
  
Ford Escort Mk1 - rustang
quote:
rustang: Esimene katsetus video vallas, BMW Rapla päevalt üks ring, 4.6 mega. Kaamera on vasaku ukseposti küljes, tahtsin jäädvustada lisaks sõidule ka tahhomeetri, rooli ja pidurduse (LED tahhoka all), kahjuks vasakkurvides jääb kiiver "veidi" ette aga mingi pildi ikka saab. Kaamera on Sony DSC-T9 fotokas. Mitmes kohas rajal on helist kuulda kuidas tagaratas tühja lööb, difriplokist oleks vist abi. Kui kellelgi on vihjeid ringiaja parandamiseks siis palun.


Proovi S-i nii täiega läbida kui julged. Liiga palju andsid järgi. Kas rehv ikka häält teeb?

Pika parema läbimine oli huvitav. Ma olen seest läinud, sa sõidad seda kahe kurvina.
02.07.2007 at 23:12
HoCi
  
Ford Escort Mk1 - rustang
Maru palju oli kiiver ees aga minuarust natuke rapsivalt kuidagi. Võibolla lihtsalt tuleb tagaveolisega teistmoodi sõita?!
Ma teen tunduvalt vähem rooliliigutusi rapla rajal...st sõidan kuidagi sujuvalt (sujuvalt ja igavalt nagu öeldakse).

____________________________
Porsche 911 Turbo X50 02'
Ex: Honda Civic VTi 1,6T
02.07.2007 at 23:31
Jesper
 
Ford Escort Mk1 - rustang
Hehe, äge kiiver jah :) Aga rapsimine on ilmselt sellest et tagaots kipub koguaeg oma teed minema, jõudu on palju ja seaded agressiivsed.
03.07.2007 at 01:26
raix_
Ford Escort Mk1 - rustang
Whoa, sul käib pill pöördesse nagu mõni vormel :)
Tea, mis need strateegilised parameetrid autol võiks ka olla (kaal, hj nt) ?
03.07.2007 at 08:42
rustang
  
Moderator
Ford Escort Mk1 - rustang
Proovisõidul oli mu kiivrita pea paigal ja kõik väga ilusti näha :) Teine kinnitus on autos olemas aga sealt lindistades on vähem "datat" peal. Ok tegelikult saab logist kätte pöörded, gaasi, siduri ning piduritule saab teise kohta tõsta, teengi vist asja OT-ks veidi ringi ja katsun suunata nii, et roolimine näha oleks.

Mis puutub rooliga rahmeldamisse, siis vbolla tõesti, pean ennast veidi jälgima. Roolimisega tegeleb seljaaju ;)
S läbimise ettevaatlikkusele mõtlesin ise ka kahe sõidu vahel aga rajal olles unustasin jälle kiirust tõsta.
Pikka paremat üritan mitte "üle küpsetada", et järgnevast vasakust väljudes saaaks aegsasti gaasi tallata. Oleks saanud veelgi varem kui selles videos aga ringe ikka liiga vähe sel aastal Raplas tehtud (=6) ning kogu asi pisut toores. Pidurdustehnikat peab ka veidi lihvima aga sellest ei saa video vahendusel aru.

Strateegilisi parameetreid täpselt ei tea, need 2 tuhat krooni on alati puudu olnud, et dünosse minna. Kaal on 800 kandis ilma juhita.



03.07.2007 at 09:24
Raceboy
 
Ford Escort Mk1 - rustang
quote:
need 2 tuhat krooni on alati puudu olnud, et dünosse minna.

Jah, nii kipub olema, kuigi vabalthingaval tulevad sealt just need puuduolevad ja kõige odavamad hobujõud kätte :) Viimati häälestasime üht toredat rinkaautot ja nagu naksti pea 30 hj vanemast 2klapitehnikas vabalthingavast 2liitrisest lisaks.

Et enamasti kulub koos auto kinnisidumisega häälestamise peale kuskil 2h, tulebki kokku 2000kr.

EDIT: Kiiresti pöördemineku "süü" on osaliselt ka ITB-nimelistes asjandustes.

____________________________
www.vems.ee
03.07.2007 at 20:09 1 edit. Last edited 03.07.2007 at 20:12 by Raceboy
matukas
  
Ford Escort Mk1 - rustang
Heh, kena kiiver jah. Proovi mõnikord minu kaamerat ka :) Sellel palju suurem vaatenurk ja auto keskelt saaks kõik peale võtta.

____________________________
Belief is harder to shake than knowledge
04.07.2007 at 17:19
rustang
  
Moderator
Ford Escort Mk1 - rustang
Kahju, et seekordsel OT-l kaamerat autos ei olnud - pea igal ringi sai "sideways actionit" ja korra ka kiirest kurvist välja murule sõidetud.
Üldiselt oli märg rada minu autole vastunäidustatud - ju on vedru-amort liiga jäik vihma jaoks. Vääga libe. Kiiret kurvi suutsin vist 1 või 2 korda nii läbida, et külge ette ei kiskunud. Aga lõbus oli!
08.07.2007 at 00:21
rustang
  
Moderator
Ford Escort Mk1 - rustang
Niipalju on uudist, et sai kodusele garaazipõrandale epokate pandud ja jube hea on. Tsementpõrand oli väga halb ja uskumatu kuidas ilus puhas põrand distsipineerib auto kallal tööd tehes, lisaks peegeldab ta ka valgust ja auto all on hulka rohkem näha ning kergem tööd teha. See kulutus läks igati asja ette, kui keegi soovib põrandameeste kontakti siis privas saab.
17.07.2007 at 15:05
xjan
Ford Escort Mk1 - rustang
OT - :) ma valasin endal garaazhipõrandat, siis samuti lihvisin pealmisesse kihti mingit x-vahendit, mis jättis kummjama pinna, ei tolma jne. Uks veel puudu ja elektriühendused teha, siis on ka minu pesa lõpuks valmis (1a ehitamist saab varsti juba täis)

____________________________
BMW 1M ...
17.07.2007 at 15:18 1 edit. Last edited 17.07.2007 at 15:19 by xjan
rustang
  
Moderator
Ford Escort Mk1 - rustang
Riga Special näitas ära, et nii rajul 3D-rajal ei saa tagavedrustus hakkama. See, mis toimus, kui oli vaja korraga keerata, pidurdada ja samal ajal läks auto kergeks ja siis maandus, selle jaoks oleks pidanud panema kaamera tagasilda vaatama aga midagi normaalset seal küll ei toimunud.

Teine huvitav fenomen oli kohas, kus üle künka pidurdades laskub vasakpööre "autorajale" - seal kippus rooli raksaki käest kiskuma, esimest korda tekkis tunne, et tahaks roolivõimendust.

Ja difrilukku on hädasti vaja. Kuigi Peebu väitel oli mõneski kohas esiratta all 10 cm õhkpadi siis sellest hoolimata kippus sisemine tagaratas omasoodu ringi sibama ja hoolega mustrit kulutama. Mis tähendab ka seda, et olemasolev komplekt R888-id on otsakorral.

Positiivse poole pealt - auto pidas ilusti sellele "valule" vastu, Ok selle mööndusega, et starter kooles päeva lõpuks ära aga no see on "peenraha". Pidurid töötasid kogu päeva ühtemoodi, ring ringi järel ilma mingi pedaali pehmenemise või muu jamata, mis on abiks pidurduskohtade otsimisel ja Riia sugusel ringil kulub üldse usaldus pidurite vastu marjaks ära ;)

Lõpuks veel kommentaar kodanik kyla T-särgi juurde, kus räägiti golfipallidest ja sellest, et "racing requires two balls" või midagi seesugust, siis stardisirge järgses paremkurvis suutsin lõpuks sõita nii, et jalg gaasipedalilt ei liikunud aga tagumistes kiiretes kurvides sundis enesealalhoiuinstinkt millimeetrikese jalga gaasilt kergitama - midagi peab järgmiseks aastaks ka jätma :D
23.07.2007 at 08:48 1 edit. Last edited 23.07.2007 at 08:50 by rustang
kyla
Ford Escort Mk1 - rustang

Lõpuks veel kommentaar kodanik kyla T-särgi juurde, kus räägiti golfipallidest ja sellest, et "racing requires two balls" või midagi seesugust, siis stardisirge järgses paremkurvis suutsin lõpuks sõita nii, et jalg gaasipedalilt ei liikunud aga tagumistes kiiretes kurvides sundis enesealalhoiuinstinkt millimeetrikese jalga gaasilt kergitama - midagi peab järgmiseks aastaks ka jätma

...siis täpne lause oli et ----`` Thouse with golf balls , golf...... Those with real balls , race.``...........:) ja eks endal oligi selle lause mõistusepiires järgimine seal pea eesmärgiks sest oma 118 ja mõni pluss KW oli suht raske sirgetel kiirust arendada........
24.07.2007 at 00:01
rustang
  
Moderator
Ford Escort Mk1 - rustang
Täna oli paar tunnikest aega Riia järgselt auto üle vaadata. Starteri tõmberelee mähis oli katkestuses aga kuna 1973nda aasta Escorti starteri tõmberelee on 1:1 1993 aasta omaga siis oli asendus riiulist võtta. Avastasin ka esimese parema pidurisadula pealejäämise, üks silinder oli veidi kinni, võtsin lahti ja puhastasin ära.
29.07.2007 at 22:17
rustang
  
Moderator
Ford Escort Mk1 - rustang
Klasikaline, et peale esimest AC OT sessiooni starter jälle ei tööta. Tänud kõigile kes viitsisid lükata!
Seekord sain kinnitust, et tagavedrustusega tuleb tööd teha. Tegelikult on kõik ju ammu välja mõeldud ainult tegemise taga. Äkki talve jooksul....
26.08.2007 at 23:39
rustang
  
Moderator
Ford Escort Mk1 - rustang
Teinekord on kasulik kontserdil käia. Näiteks eile käisin fantastiliselt hea orkestri ja dirigendi kooslust kuulamas Estonias (Oslo Sümfoonikuid juhatas Jukka-Pekka Saraste, pärast seda kontserti tundusid hiljuti kuulatud kaks kontserti Birgitta Festivalil mannetu palaganina). Minu arenemata muusikamaitsele läks eriti peale Raveli "Valss" kuid Sibeliuse viiulikontsert oli ka nauditav. Käesoleva lõime kontekstis oluline teos oli aga Bartoki "Puust Prints", mille teises kolmandikus alateadvusest äkki üks oluline infokild välja vupsas - pööretepiiraja. Justnimelt, mingil tobedal hetkel jaanipäeva paiku olin keeranud oma auto pööretepiiraja 7400 peale ja sinna unustanud ning nüüd ei saanud mitu-mitu sõitu juba aru, miks auto eriti üle 7500 sõita ei taha. Praeguse süsteemi kontekstis ei piira see mitte järsku vaid keerab süüte 10kraadi BTDC ehk täpselt selliseks, et auto enam eriti ei viitsi. Ühesõnaga EDIS süütekontroller ei võimalda süüdet katkestada ega ka hilisemaks kui -10 panna ( see -10 = limp-home) niiet - jah, inimesed, kui auto ei liigu siis käige kontserdil!
30.08.2007 at 08:26
rustang
  
Moderator
Ford Escort Mk1 - rustang
OT 18 valmistudes sai starter jälle korda tehtud. Lisaks selgus AC OT-l täheldatud ülejuhitavuse üks põhjus - totaalselt hävinud parem tagarehv! Peab OT-ks midagi muud alla panema.
01.09.2007 at 20:23
rustang
  
Moderator
Ford Escort Mk1 - rustang
Kui keegi on oma 15-tollise Toyo R888 jooksu läbi sõitnud aga 1-2 rehvi kannataks veel hädaga kasutada siis võiks mulle meili saata, äkki saame kokkuleppele?
04.09.2007 at 13:59
jaan tatikas
 
Ford Escort Mk1 - rustang
Leidsin nurgast kaks Dunlopi slikki ja kaks Yaris cupi rõngast ja see ei ole veel kõik , helista kohe !
05.09.2007 at 08:58
rustang
  
Moderator
Ford Escort Mk1 - rustang
OTXVIII sõitsin plekkvelje ja vormelislikiga - pidamine on sama hea kui korralikul R888-l või grammivõrra paremgi. Ülekanne muutus kardinaalselt, kasutasin seekord ka 5ndat käiku ja peaaegu iga kurvi juures tuli käiku vahetada. 4 sessiooniga ei suutnud kõiki kohti üles leida kus ma liiga aeglane olin ja seega jäi eelmise korra aeg alistamata. Kõrvalseisjate abiga tagantjärgi analüüsides tundub, et kiirust võiks lisada stardijärgses kurvis, šikaanis ja viimases kurvis.
09.09.2007 at 12:34
rustang
  
Moderator
Ford Escort Mk1 - rustang
Ahjaa, kohustuslik starteriremont :) Tõmbereleest starteri mootorisse minev jäme kaablijupp (3 cm pikk) oli ära oksüdeerunud ja läbi põlenud.

Ja veel. Olen nüüd igatpidi proovinud aga midagi ei aita, selle konkreetse komplektsuse "powerband" lõpeb üsna kohe peale 7000 rpm. Kõige ilmsem põhjus on standardnukkvõllid, mõtlemise koht jälle.
10.09.2007 at 12:47
wax
 
Ford Escort Mk1 - rustang
http://www.album.ee/node/11336731/50075822 Kas see jama põhjustas Escortile mingeid suuremaid jamasid, või piirdus ainult kõvera plekiga?
23.09.2007 at 20:09 1 edit. Last edited 23.09.2007 at 20:14 by wax
opentrack.tqhq.ee foorum : Kurvisõiduautod : Ford Escort Mk1 - rustang   1 2 3 4 5 6 7 ..  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.