register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Vaba rada : Sportmannerg   .. 11 12 13 14 15 16 17  
Poster Message
Märt
Sportmannerg
Meil olid ühed vihmakad kogu hoojale ja ei olnud uusi vaja.
Slikke läks ca 4-6 sõidu peale ja eemise sõidu omasi sai ka kasutada.

____________________________
..
Saab 900 cabrio
..
05.10.2019 at 17:47
Marvin
Sportmannerg
quote:
Märt: Meil olid ühed vihmakad kogu hoojale ja ei olnud uusi vaja.
Slikke läks ca 4-6 sõidu peale ja eemise sõidu omasi sai ka kasutada.
Noh, see kõlab juba mõistlikumalt. Aga suures pildis on hooaeg ikkagi 20-25 tuhandet :)
05.10.2019 at 20:51
hall
 
Sportmannerg
Olen nüüd kuulanud võimalike osalejate soove, mõlgutanud mõtteid ja jõudnud välja selleni, et osavõtjate olemasolul saab SportMannerg lingil toodud tingimustel toimuma: https://www.dropbox.com/s/d15oou8ndzt2ix6/SportMannerg%20tehnilised%20V11.docx?dl=0

Kalenderplaan järgmine:
26.04.2020 4h;
05.07.2020 4h;
27.09.2020 8h.

Lisaks iga kuu teisel teisipäeval 1h sõit stardiga kell 1900 perioodil mai kuni oktoober.

____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.

CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas.
27.10.2019 at 18:00 2 edits. Last edited 27.10.2019 at 18:03 by hall
hall
 
Sportmannerg
Nendesse viimastesse tingimustesse peaks küll nüüd väga suur enamus kuuride all seisvaid võidusõidupüsse sisse mahtuma. Mõnel juhul võib olla vaja lihtsalt veidi turvapuuri järgi aidata.

____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.

CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas.
27.10.2019 at 18:28
charger
Sportmannerg
Ma olen neid SM tingimusi kogu aeg jooksvalt läbi lugenud ja iga kord leian end uutelt mõtetelt :)

Võitlus võidurelvastumisega.
Kui tegemist on "meeldiva meeskondliku ajaviitmise (või veetmise?) vormiga", siis poleks ju väga vajagi sellega võidelda? Kui keegi tahab sinna kiiremaks saamiseks miljoneid kulutada, so what? See pole nagunii vast eriti tõenäoline. Teised ei pea ju, kui ei taha? Saab igalt etapilt 60kg lisaks, kuni auto on silmini rauda täis :D Ja kui on ikka kiirem, siis müts maha!
P 2.1.4
Viitab punktile, mida mina ei leia? Ei tabanud ka, mis näpukas seal olla võiks...
P 2.1.5
6000€ sulas kaasa tassida tundub natuke ebamugava(turvalise) võitu, aga kuniks meil välkmaksed veel täielikult ei toimi ja MTÜ omab vaid LHV kontot, tundub selle punkti täitmine mõlemale poolele ntx pühapäeval üle jõu käivat. Ehk siis peaks tehniliselt mingi teise toimiva lahenduse leidma.

Muus osas on kirjatükk meeldivalt liberaalne, aga eks kitsaskohad võivad selguda alles asjade reaalsemaks muutuma hakkamise käigus :) Täna veel natuke vara minu poolt kõike kommenteerida.
29.10.2019 at 01:05
aivar_a
Sportmannerg
quote:
serõi: Olen nüüd kuulanud võimalike osalejate soove, mõlgutanud mõtteid ja jõudnud välja selleni, et osavõtjate olemasolul saab SportMannerg lingil toodud tingimustel toimuma: https://www.dropbox.com/s/d15oou8ndzt2ix6/SportMannerg%20tehnilised%20V11.docx?dl=0

Kalenderplaan järgmine:
26.04.2020 4h;
05.07.2020 4h;
27.09.2020 8h.

Lisaks iga kuu teisel teisipäeval 1h sõit stardiga kell 1900 perioodil mai kuni oktoober.

Paar küsimust tekkis:
1. Panin FIA appendix J 253 ja Mannergute tehnilise kõrvuti ning jäi silma, et 253 järgi on min. nõutud puur ristiga vaid peakaares+katusel+ustetugevdused ja tagatoe diagonaalid "optional" kuid Mannergute tehnilises tagumine rist kohustuslik (p.5.8.1.5). Kas see on olnud taotuslik täiendav turvanõue korraldajate poolt? Varasemalt oli arutusel ka, et kehtivatele appendix J 253 min. nõuetele vastav puur oleks OK. Suures pildis ei ole ületamatuks probleemiks nende lisamine, vaja õlavööde toru maha saagida (sest üks risti toru peab olema läbiv) + siledaks lihvida, paigaldada ristid ning uus õlavööde toru keevitada (üks risti toru peab olema läbiv)+uus värv selga, kuid võimalusel ei lööks kohe ketast sisse 2019 valminud FIA appendix J 253 nõuetele ja EAL tehnilise kaarti omavasse (v1600, väljastatud 2019) masina puuri...
2. Sildade osa hetkel väga lühidalt kirjeldatud. Kas stabikad peavad olemas orig? Kas silla geomeetriat on lubatud "bolt-in" tükkidega parandada (roolivardad, sarniirid, cmber/caster plaadid jne)? Hetkel justkui täpsemalt kirjeldatud ei ole ehk tuleks lugeda keelatud modifikatsioonideks.



29.10.2019 at 13:40
zeke
Sportmannerg
Kas velje laiuse reguleerimisel on mingi suurem tagamõte? Või millest tuleb see 7" max laius?

____________________________
MX-5, 116
26.11.2019 at 00:06
hall
 
Sportmannerg
Lähipäevadel peaks SportMannergu tehnilised tingimused (Versioon 15), mis on siin viimati avaldatutega võrreldes veidi täienenud/muutunud, jõudma Ringrajakomitee koosolekule. Loodetavasti saame neile siis ka ametliku staatuse.

Üks mittesisuline, rohkem selline iludusliku teema küsimus ka: kuidas kõlaks mõtte mitte võtta kasutusel SportMannergu nime, vaid selle asemel nimi "100kw Cup" kuivõrd viimastes tehnilistes tingimustes on asendunud 75kw/t piirang lihtsalt maksimaalse 100kw piiranguga?


____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.

CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas.
30.01.2020 at 13:12
charger
Sportmannerg
Minu arvates väga hea mõte, meie jaoks lihtsustaks päris mitut asja :)
30.01.2020 at 14:43
RS013
Sportmannerg
Kus see tehniliste tingimuste V15 nähtav/ loetav on ja kas see 100kw otsus on juba vastu võetud? Kuidas ja mis kaalutlustel sellise otsuseni jõuti? Millal lõplikult lukus tehnilised tingimused?
Millised on 75kw/t vs 100kw auto erinevad väljundid ja piirangud väjaspool mannerguid?

Mulle esmapilgul tundub et kw/t suhte kaotamine paneb pisikesed punnid automaatselt eelisseisu ja see klass muutub seeläbi igavamaks.
Palju teadaolevalt sportmannerguid valmimas on üldse?

Turunduslikult on mannergu nimest loobumine ilmselt hea, sest mannerg on justkui pullamine ja mis iganes muu cup/ race jms palju apetiitsem ja rohkem "päris"




____________________________
XC70 T6 AWD Polestar & 242 B230FT "GrA"
30.01.2020 at 19:00
hall
 
Sportmannerg
V15 on nähtav pärast RK kooskõlastust. Pärast seda on nad ka lukus.
100kw piir on minu otsus, mis põhineb soovil eelistada väikesed autosid, mitte jätta välja kiiremaid väikseid ja mitte hakata keelama ega Yarisele pole mitte peale pandud Cup mootor (või mis iganes muu sarnane swap).

Edit: see 100kw reegel muide ei muuda automaatselt suurema võimsusega autosid eelistatuks, sest auto mass sõltub võimsusest. Ehk ma ei oska küll öelda, mis on parem, kas 81kw Corolla, 88kw Cooper või 98kw Twingo RS kui Corolla ja Twingo miinimummassi vahe on ca 115kg.

Veel Edit: lisaks on reeglis sees edukusballastid. Ehk kui oled oma Twingo RS-ga, mis on 115kg raskem kui Corolla, ikka kiirem, siis saad järgmiseks korraks veel lisa 60kg selga ja oled järgmisel korral juba 175kg raskem. Pigem tundub, et liiga palju võimsust ei ole üldse hea.

____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.

CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas.
30.01.2020 at 19:47 3 edits. Last edited 01.02.2020 at 13:44 by hall
hall
 
Sportmannerg
V15: https://www.dropbox.com/s/hu2b701d7jk4ven/SportMannerg%20tehnilised%20V15.docx?dl=0

____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.

CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas.
01.02.2020 at 13:42
BlueStang
 
Sportmannerg
Hm, 100kw - mu hea plan 104kw, 2,0 PT Cruiser rajale tuua tuleb ära unustada
https://www.auto24.ee/used/3314239

Tuleb ikka Tigra opljää pealt kuuseokkad ära lükata ja sellele puuri sisse panna, aga krt reeglite järgi tuleb isegi sellele mitukümmend kilo lisaraskust kaasa võtta...

Aga nii üldiselt, et kas selline pisikeste punnide kulgemine rajal kellelegi pinget pakub - ma mõtlen sõitjatele endile ja pealtvaatajatele?

Pigem oleks mingi selline laksimine äkki huvitavam:


____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars
02.02.2020 at 23:01 2 edits. Last edited 02.02.2020 at 23:05 by BlueStang
BlueStang
 
Sportmannerg
sry, ärge nüüd väga kõvasti lööge - pühapäev ja saunaõlled sees ikkagi...

____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars
02.02.2020 at 23:01 2 edits. Last edited 02.02.2020 at 23:03 by BlueStang
uzzac
 
Sportmannerg
Millistest pealtvaatajatest me Eesti ringrajaspordis räägime? Need kes elus paar korda on võistlustel kohal käinud tunnevad teineteist ammu nimepidi :)

Konkreetne sari on loodud väljundiks inimestele kes täna BaTCC klasside autosse kohta osta ei jaksa või soovi ja mannergust jääb nagu ka väheks. Samas aga foorumis vekslite välja käimise asemel tulevad kokku ja teevad enda unistused reaalsuseks. Kestvusformaat aitab kulusid jagada, loob seltkonnale hea väljundi ühistegevuseks ekraanidest eemal ja sõita saab ikka väga palju võrreldes sprindiga. Kui ainuüksi mannergutel on rajal nalja nabani, siis 15-20 sportmannergut kõlab juba illegaalselt hillarioosselt. 1h formaat kord kuus lisaks kolmele põhietapile viib km hinda veelgi alla.

Aga kuskohast pärineb üldse arusaam, et aeglase/lahja autoga sõitmine ei ole lõbus? Minu 13 täis hooaega Balti ringradadel, ehk meie kandi tipp sarjas, ei olnud üldsegi mitte huvitav enamus ajast. Viimased aastad sõideti esimesed paar ringi koos, vahel kujunes mõni võistluspaar või kaks. Rohkem meenutas ühisstardist time attacki. Esimesed aastad sai alustatud Super1600 klassis, siis vot see oli ses suhtes ikka kuldaväärt lugu. Pillid valdavalt 100-120kw, kerged ja ülimalt võrdsed. Ole aint mees ja sõida. See retsept lihtsalt töötab.

Reeglite kallal saab alati nokkima jääda, keegi alati kannatab, kuid selline see elu kord on.

____________________________
Lada 2101 Coupé AruveeRacingTeam Petrolheads.ee
03.02.2020 at 03:12 1 edit. Last edited 03.02.2020 at 03:14 by uzzac
Henri_
 
Sportmannerg
BlueStang, keegi ei keela sul võtta näiteks 5 Mustangit, panna nendele kõigile puurid sisse ja leida nendele sõitjad - see poleks isegi võidusõidu mõttes kallis. Ka mõttekaaslased ei pea tulema tänaste/endiste ringrajasportlaste-opentrackerite hulgast vaid kasvõi tqhq foorumist või Ameerika autode FB grupist. Ma arvan, et kui see sul õnnestub, siis pigem saad suure aplausi. Sportmannerg või nüüd uue nimega 100kW klass pole küll koht, kus neid suure mootoriga autosid taga nutta.

Mingite klassinimede, pealtvaatajate atraktiivsuse vms üle pole isegi mõtet arutleda. Sponsorid tulevad parimal juhul sõprade hulgast, kellega saab pärast sõitu õlut koos libistada. Pealtvaatajaid ei huvita sellised klassid üldse, kui neid autosid pole just üle 30. Täna ei huvita pealtvaatajaid ka Camaro Cup, Porsche GT3 CUP ega ka Xtreme BMW. Olgu nende nimi kui tahes atraktiivne. Pigem toob rahva kohale mõni hästi korraldatud mitmekesine üritus, kui rajal toimuv võidusõit.

____________________________
http://petrolheads.ee/ ; EVO RX ; E46 V8
03.02.2020 at 06:05 1 edit. Last edited 03.02.2020 at 06:06 by Henri_
Marvin
Sportmannerg
Kui palju neid sportmannerguid, ptui, 100 kw Cupi autosid praegu olemas on?
03.02.2020 at 10:52
hall
 
Sportmannerg
quote:
Marvin: Kui palju neid sportmannerguid, ptui, 100 kw Cupi autosid praegu olemas on?

Ega pole vist kellelgi aimu.

____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.

CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas.
03.02.2020 at 12:54
BlueStang
 
Sportmannerg
krt, mehed - ma vist mainisin, et tegu oli óllese naljaga

Nagu eelpool öeldud, mulle need reeglid isegi meeldivad rohkem, kui eelmised - saab tiigri metsa alt välja tuua ja isegi vóib osutuda päris heaks toorikuks. 78kw, min kaal 1055,3kg (see on isegi saavutatav selle liikuriga) on juba päris hea vist.

Edit: Ainult selline küs reeglite kohta, et kas siis automaatkast ja nelivedu vóivad ka olla?

____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars
03.02.2020 at 16:58 1 edit. Last edited 03.02.2020 at 17:02 by BlueStang
hall
 
Sportmannerg
quote:
BlueStang:

Edit: Ainult selline küs reeglite kohta, et kas siis automaatkast ja nelivedu vóivad ka olla?

Reeglites peaks ju kirjas olema? ;)

____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.

CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas.
03.02.2020 at 19:00
Märt
Sportmannerg
quote:
serõi:
quote:
BlueStang:

Edit: Ainult selline küs reeglite kohta, et kas siis automaatkast ja nelivedu vóivad ka olla?

Reeglites peaks ju kirjas olema? ;)
4.5.6 vastab sellele :)


____________________________
..
Saab 900 cabrio
..
03.02.2020 at 21:57
zeke
Sportmannerg
Ma versioon 12-14 ei leidnud aga märkasin, et V15 on kadunud võidurelvastumise vastane müügikohustus. Mis sellest sai?

____________________________
MX-5, 116
04.02.2020 at 09:06
charger
Sportmannerg
quote:
zeke: Ma versioon 12-14 ei leidnud aga märkasin, et V15 on kadunud võidurelvastumise vastane müügikohustus. Mis sellest sai?
Läks ajaloo prügikasti? Nagunii poleks tööle hakanud. 100kw limit peaks piisavalt hea joon olema
04.02.2020 at 10:30
hall
 
Sportmannerg
quote:
zeke: Ma versioon 12-14 ei leidnud aga märkasin, et V15 on kadunud võidurelvastumise vastane müügikohustus. Mis sellest sai?

Selle jätsin välja. Kole hirmus tundus paljudele.

____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.

CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas.
04.02.2020 at 15:47
krs28
Sportmannerg
Aprill läheneb jõudsalt. Kas on mingisugust täpsemat üllitamise ajaplaani ka üldjuhendi osas? Saaks lähemalt tutvuda tasude, formaadi, tankimiste/peatuste jm täiendavaga.

Edit: osa infost sisaldub küll tehnilistes, kuid mõtlesin konkreetse esimese ürituse üldjuhendit kus ehk oleks täiendavat infot võimalik ammendada. :)
13.02.2020 at 12:24 1 edit. Last edited 13.02.2020 at 13:18 by krs28
opentrack.tqhq.ee foorum : Vaba rada : Sportmannerg   .. 11 12 13 14 15 16 17  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.