register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Vaba rada : Sportmannerg   .. 10 11 12 13 14 15 16 ..  
Poster Message
Lembit
Sportmannerg
quote:
serõi:
Edit: minimaalne Appendix J puur erineb praeguses versioonis SM puurist kahe diagonaaltugede vahelise toru võrra. Rahas väljendatuna ilmselt ca €100.



See on küll tehniliselt korrektne lause ja pilt, aga võiks sisaldada siiski ka seda informatsiooni, et see konkreetne miinimumnõue kehtib autoldele, mis on homologeeritud alates 01.01.2017

Varasemate homologeeringutega autodele kehtivad sellised FIA miinimumnõuded (ilma kaassõitjata autod):

Autod, mis on homologeeritud enne 01.01.2002
Peavad omama diagonaaltuge(sid) vastavalt 253-4 või 253-5 või 253-6 allolevalt pildilt ja ühte uksetoru juhipoolsel küljel, nagu 253-36A'l


Autod, mis on homologeeritud vahemikus 01.01.2002 - 31.12.2006
Lisaks nendele piltidele on nõutud ka tugevdused peakaare ristile ja "tantsutoru" ning uksetoru vahele.



Autod, mis on homologeeritud vahemikus 01.01.2007 - 31.12.2016 lisanduvad:
* uksetorud vastavalt 253-9, 253-10 või 253-11


Appendix J Art. 253 on vabalt kättesaadavad FIA lehel
Homologeeringute nimekirjad on siin

Loomulikult võib sarja korraldaja kehtestada FIA miinimumnõuetest karmimaid turvareegleid, aga kas peab?
Muudaks vast kõige enam selles osas, missuguseid juba puuriga müügisolevaid toorikuid saaks kasutada. Kui mingeid torusid on vaja olemasolevale puurile lisada, siis ei ole see alati väga lihtne operatsioon.
Näiteks:
* Katuseristi on päris kehv ilma katust mahavõtmata või lõikumata juurde keevitada.
* Tantsutoru alumisele otsale ei saa ka väga hästi ligi, kui puuri esimene jalg ukseaugust eespool on.
* Ukseristi juurdekeevitamisel on tihti peakaare jalg ukseavast tagapool.
18.04.2019 at 16:46
hall
 
Sportmannerg
quote:
ei ole aega praegu täpsemalt uuesti lugeda...
Ehk seal on sees punkte, mille pealt saab relvastuma hakata.

Kuule, sa ajad ju täiesti segast. Ühest küljest ütled, et suva €500 Golf 3 66kw hakkab olema kiirem kui SM, samas räägid võidurelvastumisest? Ja siis jälle sellest, et tasub osta müügikohustust rakendades valmis asi kelleltki osalejalt? Ja samas ei ole tingimusi lugendu kuna viskab ikka päris jura sisse...

Defineeri palun eelbevalt viidatud “kõige lihtsam puur” ja “munakoor”, siis saaks veidi aru mida sa öelda tahad.

____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.

CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas.
18.04.2019 at 20:53
hall
 
Sportmannerg
Jah Lembit, olen kursis nende varasemate homologeerimiste nõuetega. Aga:
1. Ilmselt ei pea meist keegi mingil viisil mõistlikuks, et juhi ukse ees on vaid üks toru. Muude torudega on tegelt sama lugu;
2. SM alustab, kui ta alustab, mitte varem kui 2019. Pole mitte mingit põhjust öelda, et vana kaardiga autod peaks olema kuidagi lihtsamate turvanõuetega. Sest mulle teadaolevalt ei anna see müstiline vana tehniline kaart mitte mingit lisakaitset, juht vajab ka uuema kaardiga auto juhiga võrdset kaitset.

____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.

CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas.
18.04.2019 at 21:04
hall
 
Sportmannerg
quote:
Lembit:
quote:
serõi:
Ma tahaks küll näha seda €500 Golf 3 66kw-d, mis suudaks juba senised Mannergute ajad üle sõita.
Mis need top 5 Mannergutel sõidetud ajad/autod siis praegu on?
Mul küll €500 "Golf kolme" ei ole, aga €275 Focus küll. ;)


Numbreid pole käepärast, aga millegipärast on meeles, et alla 1.40 olid kiiremad.

Edit: nagu tellitult leidus selline postitus:


____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.

CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas.
19.04.2019 at 09:06 1 edit. Last edited 19.04.2019 at 09:09 by hall
Lembit
Sportmannerg
quote:
serõi: Jah Lembit, olen kursis nende varasemate homologeerimiste nõuetega. Aga:
1. Ilmselt ei pea meist keegi mingil viisil mõistlikuks, et juhi ukse ees on vaid üks toru. Muude torudega on tegelt sama lugu;
2. SM alustab, kui ta alustab, mitte varem kui 2019. Pole mitte mingit põhjust öelda, et vana kaardiga autod peaks olema kuidagi lihtsamate turvanõuetega. Sest mulle teadaolevalt ei anna see müstiline vana tehniline kaart mitte mingit lisakaitset, juht vajab ka uuema kaardiga auto juhiga võrdset kaitset.
Postituses, millele ma vastasin, oli juttu minimaalsest FIA Appendix J vastavast puurist. Ega ma ei arvanudki, et sina ei ole kursis. Postitasin selle info selleks, et ka laiem ring kursis oleks ja lisasin juurde info selle mehe vaatenurgast, kes päriselt ise on olemasolevale puurile neid torusid juurde keevitanud, mis FIA min. reeglites puudu ja sportmannerg V10's sees.
Niipalju, kui mina tean, ei võrdu EAL tehniline kaart FIA homologeeringuga ja kaldun ka arvama, et kui FIA mingi auto reeglitele vastavust hindaks, siis ta pigem vaataks oma homologeeringute nimekirja, kui EAL tehnilist kaarti.

Punktid punktideks, see on selline pigem filosoofiline teema, kus üks äärmus nutab taga aegu, kus "autosport oli ohtlik ja seks ohutu" ja teine leiab, et inimeste endi ohutunnet ei saa üldse usaldada, ning kõik maailma asjad tuleb turvalisse vatikookonisse reguleerida. Ma ei näe mõtet siin hakata selles valdkonnas absoluutset universaalset tõde välja selgitama. Ilmselgelt olen mina sinust sellel skaalal veidi seal esimese äärmuse pool ja minuarust näiteks ei ole standardmootoriga VW Golfiga Sportmannergu nime all tänasel Auto24Ringil sõitmine kohe kuidagi ohtlikum, kui see oli 20 aastat tagasi tollase Volkswagen Golfi sarja nime all vanal Pärnu rajal või Bikerniekis.
19.04.2019 at 17:00
hall
 
Sportmannerg
Veidi nõus ohutuse muutumise (õigemini mittemuutumise) teemaga ja nagu ei ole ka - ega need täiendused Appendix J-i pole tulnud ju tegelikult muud moodi kui läbi reaalselt maailmas toimunud avariide analüüsimise. Keegi sai viga, vaadati asjaoludele otsa ja leiti, et vaja teha täiendus. Ja tehtigi. Ja ka tulevikus tehakse. Ja mõnes mõttes nõus ka selle vatikookoni asjaga. Aga nagu ikka, on mõni aga. Ja see “aga” on eelkõige selles, et maailm on paarikümne aasta taguse ajaga võrreldes muutunud väga palju juriidilisemaks, mis tähendab siinkohal eelkõige korraldaja vastutusekoorma kasvamist. Ja vastutus kipub olema rohkem maandatud juhul kui korraldaja saab viidata võimalikult kaasaegsete standardite järgimisele. Eks seda vastutust oli ju ka vanasti, aga elu oli siis vähem juriidiline ja kui ka siis lähtuti tol ajal värsketest standarditest, siis oli see samaväärselt maandatud.

Korraldamise osas kiputakse viitama korraldaja seemnerakke tootvate suguorganite suurusele sidudes nende elundite suurust julgusega majandada lõdvemate reeglitega. Ja sageli on see veidi halvustava tooniga kui korraldaja ei ole valmis olema arvaja arvates piisavalt “tolerantne”. Aga miks peaks üks korraldaja suhtuma riski kergekäeliselt? Suurt raha ju ei teeni, mis see point veel võiks olla?

Mul konkreetselt on ringrajal tegevus ja vastutus näiteks kindlustatud. Aga ma pean seejuures väga jälgima, et tingimused oleks täidetud, sest vastasel korral ei hüvita keegi esitatud kahjunõuet. Ja noh, krim asjad on ikkagi ilma kindlustuskaitseta.

Samas on meil muidugi vaba maa ja võidusõidu korraldamine ei ole piiratud õigus. Isegi litsenseeritud mitte. Kui keegi on valmis aktsepteerima madalamaid turvanõudeid ja võtma suuremaid riske korraldades võistlust, siis olen omalt poolt alati valmis võimaluste piires aitama ja tingimustega vastu tulema.

____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.

CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas.
19.04.2019 at 17:21
Jesper
 
Sportmannerg
Ma lihtsalt niisama piiksataks vahele, et BMW Cupi auto nr 90 sisse kogu elukaare jooksul läinud rahast (ehk siis füüsilised jupid, mitte bensiin, osalustasud, jms) kulus (tänapäeva mõistes veidi iganenud, aga siiski üpris kerge vaevaga kaasajastatava) puuri peale umbes 5%. Samas see puur on ainus põhjus, miks ma saan nii oma seemnerakke tootvaid kui teisi muude funktsioonidega organeid endiselt sihipäraselt kasutada. Autode omavaheline suhteline kiirus oli silma järgi äkki mingi 70km/h vms, suhteliselt süütu värk, vt videot alates 0:35, ano autos sees oli see litter ikka väga hirmus, puusaga tunned kuidas teine auto aegluubis tuppa tuleb...

Et noh, minuarust on hea puur päris mõistliku kursiga rahapaigutus. Anoh ma muidugi olen paras pehmo kah.

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
19.04.2019 at 22:58 3 edits. Last edited 19.04.2019 at 23:28 by Jesper
hall
 
Sportmannerg
quote:
Lembit:
quote:
serõi:
Ma tahaks küll näha seda €500 Golf 3 66kw-d, mis suudaks juba senised Mannergute ajad üle sõita.
Mis need top 5 Mannergutel sõidetud ajad/autod siis praegu on?
Mul küll €500 "Golf kolme" ei ole, aga €275 Focus küll. ;)


Ühe suvalise 2018 aasta kuiva ilma MMi kiiremat neli autot sõitsid ajad vahemikus ca 1.37,1-1.39,8.

____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.

CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas.
20.04.2019 at 13:10 1 edit. Last edited 20.04.2019 at 17:38 by hall
hall
 
Sportmannerg
Ajutrusti ajurünnaku tulemusena tekkis idee tekitada Mannergute Mõõduvõtu ja SportMannergu vahele midagi nende vahepealset. See vahepealne asjandus oleks lühidalt kirjeldatav järgmiste märksõnadega:
- tehnilised parameetrid nagu SM, aga turvapuur pole kohustuslik (küll on lubatud), iste ega rihmad ei pea olema võidusõidu omad;
- sõidu pikkus 4h;
- kostüüme ja muud MM-likku ega naljakaristusi ei ole;
- minimaalne lubatud ringiaeg kuival auto24ringil 1.40;
- sõit sisaldab võistluselementi - võidab see, kelle 4h keskmine ringiaeg on kõige lähedasem tiimi enda poolt enne starti deklareeritud keskmisele ajale.

Sel juhul saab iga tiim valida endale sobiva kiiruse, kusjuures suurem kiirus ei anna mingit eelist. Küll aga on suur tähtsus planeerimisel.

____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.

CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas.
21.04.2019 at 09:08
peep
 
Moderator
Sportmannerg
Kahju muidugi kui turvavarustuse vajalikkusest arusaamise puudumise tõttu tuleb võidusõidu asemel täpsussõit. Minu jaoks on just turvapuur see mis annab ringrajal sõitmisele sellise õige enesetunde, olgu masin milline tahes.

Põnevust suurendaks kui selle asemel, et igaüks valib ringiaja on kasutusel ette määratud ajaklassid ja esimesena üle joone tulnud tiim võidab. Ringiaja alistamisel stop & go või ajatrahv. Palju klasse pole vaja, 2-3 vast. Boksipeatus muidugi min ajaga, et rabistamiseks ei läheks.
21.04.2019 at 09:42 1 edit. Last edited 21.04.2019 at 09:44 by peep
hall
 
Sportmannerg
quote:
Kahju muidugi kui turvavarustuse vajalikkusest arusaamise puudumise tõttu tuleb võidusõidu asemel täpsussõit.

Ega see ei välistaks SMi, mida saaks piisava hulga osalejate olemasolul sõltumatult korraldada.

____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.

CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas.
21.04.2019 at 10:31
BlueStang
 
Sportmannerg
Hm, krt kas nüüd veel hakkame reeglöeid muutma, mul 75,21kw/t Sirje juba peaaegu ostetud :D

Aga kui midagi üldse muuta, siis puur küll ei ole see õige ots lõikamiseks vast mees-mehe vastu sóitmisel - mäletan, et tahtsin MM-i juba vähemalt polditavat puuri nóuetesse.
Ja see täpsus-sõitmine pole ka vast hea mõte - siis rohkem jälle lollitamise üritus, kui kiirestisõitmine.'

Pole vist enam õige aeg reegleid muuta, sest meestel juba autod ostetud ja valmivad garaazides, aga kui nüüd veel reegleid muuta, siis ma jätaks puurid alles, aga vähendaks igasugu muid rajalepääsu takistusi. Sisu, istmed, rool, vööd, vedrustus vóiks kóik puutumata jääda ju. Vótaks mingi liikuri ligi, poldiks puuri sisse ja tuleks rajale. Aga rehv vóiks olla sama kóigile.

Küll aga on minumeelst suurim oavótusoovi killer hoopis miitte puur vaid see, et kui juba puur sees, siis tahaks kiiremini sóita ka. Ehket vóiks suurendada kw/t nõuet ülespoole. Muid sóidan Opentrackil ilma puurita 3x suurema kw/t näitajaga autoga, aga SM tiksun puuriga autos kurvides gaas põhjas ja miskit ei toimu. Opentrack pole vast parim näide., kuna seal pole mees mehe vastu sõit. Mees-mehe vast sóidus peab ikka puur sees olema, aga kw/t vóiks kasvói 80 olla, et mingigi kiirestisóitmise tune ka oleks asjal juures. Ja kubatuuri piirang minumeelest ka ei näita midagi ja on suht móttetu piirang iseenesest.

Et kui veel reegleid muudetakse, sis ma hääletaks poolt, et puur jääb, igasugu muud takistused vähemaks (sisu, istmed, rool, vöö, vedrustus), rehvid mono, kubatuur vaba ja kw/t <80 :D








____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars
21.04.2019 at 11:39 1 edit. Last edited 21.04.2019 at 11:39 by BlueStang
hall
 
Sportmannerg
quote:
BlueStang: Hm, krt kas nüüd veel hakkame reeglöeid muutma, mul 75,21kw/t Sirje juba peaaegu ostetud :D

1. Ei ole meil ju mingeid kinnitatud reegleid, on lihtsalt 10. versioon;
2. EDIT: 75,21kw/t on siiski jah sobiv;
3. Sa oled peaaegu osalenud BMW 325 Cupis ja Mannergute Mõõduvõtus, seega peaaegu osalemine SportMannergus ei ole ülearu kõva valuuta ;)

quote:
BlueStang:Ja see täpsus-sõitmine pole ka vast hea mõte - siis rohkem jälle lollitamise üritus, kui kiirestisõitmine.'

Ei ole absoluutselt nõus, et see oleks lollitamise üritus. Samas, kes tahab lollitada saab seda teha igas formaadis.

quote:
BlueStang:.. sest meestel juba autod ostetud ja valmivad garaazides...

Paar autot tõesti võib olla valmimas, aga need konkreetsed valmivad sõltumata SM-st


quote:
BlueStang: ... aga vähendaks igasugu muid rajalepääsu takistusi. Sisu, istmed, rool, vööd, vedrustus vóiks kóik puutumata jääda ju. Vótaks mingi liikuri ligi, poldiks puuri sisse ja tuleks rajale.

Sisu eemaldamine on mingi takistus? Paar tundi nokitsemist ja tulemuseks põleva materjali vähenemine salongis ja mis kõige olulisem, suur kaaluvähenemine.

Iste, mille hind koos kinnitustega alates ca €200, turvavööd alates ca €100 on mingi kange takistus? Rooli ei käse keegi vahetada, vedrustust ei pea ka näppima.

quote:
BlueStang:Aga rehv vóiks olla sama kóigile.

Jah, aga siis tuleb kokkupõrge reaalsusega, sest rehvitarnija küsib, et mis mõõtu ja mis koguses on vaja ette tellida? Ja siin foorumis kirjutame mitukümmend lehekülge teemal, mis rehv sobib, mis ei sobi, mis on aeglane, mis on kallis, mis ei kesta, mida pole saada jne jne.

quote:
BlueStang:Küll aga on minumeelst suurim oavótusoovi killer hoopis miitte puur vaid see, et kui juba puur sees, siis tahaks kiiremini sóita ka. Ehket vóiks suurendada kw/t nõuet ülespoole. Muid sóidan Opentrackil ilma puurita 3x suurema kw/t näitajaga autoga, aga SM tiksun puuriga autos kurvides gaas põhjas ja miskit ei toimu. Opentrack pole vast parim näide., kuna seal pole mees mehe vastu sõit. Mees-mehe vast sóidus peab ikka puur sees olema, aga kw/t vóiks kasvói 80 olla, et mingigi kiirestisóitmise tune ka oleks asjal juures. Ja kubatuuri piirang minumeelest ka ei näita midagi ja on suht móttetu piirang iseenesest.

See analüüs, et 75kw/t on halvem kui 80kw/t ja piiratud kubatuur halvem kui piiramata põhineb peale Mustangi sissemahutamise võimaldamise veel mingitel alustel?





____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.

CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas.
21.04.2019 at 12:18 3 edits. Last edited 21.04.2019 at 14:11 by hall
BlueStang
 
Sportmannerg
quote:
serõi:
quote:
BlueStang: Hm, krt kas nüüd veel hakkame reeglöeid muutma, mul 75,21kw/t Sirje juba peaaegu ostetud :D

2. 75,21kw/t ei ole praeguse versiooni järgi niikuinii sobiv;



Oot, muus osas mul kama, aga kuidas selle kw/t suhtega ikka on - oli ju juttu, et reeglite sónastuse järgi on óige väiksem/vórdne 75kw/t ja ümardamise tulemusena oleks võimalik osaleda kuni 75,49kw/tonn autoga???
Andke palun kiiresti teada, mul tehing peaaegu tehtud juba!


quote:
serõi: Õige märk vastavalt tekstile peaks olema tõesti see, mis ütleks “väiksem või võrdne”.

quote:
serõi: Kui sobib <75kw/t, siis ümardamise reeglite järgi on ju loogiline, et kuni 75,4999999999999(9) mahub sinna sisse, suurem aga enam mitte.


____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars
21.04.2019 at 13:27 1 edit. Last edited 21.04.2019 at 13:27 by BlueStang
hall
 
Sportmannerg
Õige jah, minu viga. Võid peaaegu tehingu ära teha.

____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.

CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas.
21.04.2019 at 14:10
SanderMM
Sportmannerg
Paras pilli lõhki ajamine on, aga minuarust kui 0 < x < 75, siis 75,2 juba sinna x'i asemele ei sobi. Ümardamisel öeldakse tavaliselt ka ümardamise täpsus, kas 10, 0.5 või 0.01 jne, ilma ümardamise mainimiseta on suht selge 75.00000 piiriks. Soovitan siis reeglite järgmisesse versiooni täpsem number kirja panna :)
29.04.2019 at 18:16 1 edit. Last edited 29.04.2019 at 18:17 by SanderMM
hall
 
Sportmannerg
Selle ümardamise teema loeme lõppenuks.

____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.

CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas.
29.04.2019 at 20:24
unwhacked
Sportmannerg
26.05. on Auto24ring kalendris MM kirjas ning Fesarisse väike teaser ka visatud. Ei tea, kas tuttav formaat ellu äratatud või selline one-time-thing? H.E., valgusta palun.

Kas SM kuupäev hakkab ka vaikselt lukku loksuma? On võimalike osalejate arvust mingisugune ülevaade tekkinud?

Meil (tiimil DuckOff) on väga hea meel, et te selle "peenhäälestusega" nii usinasti tegelete siin ja kindlasti saab sellest tehniliste tingimuste v.10-st kogu sarjale pädev alusdokument. Aga tahaks mingeid kuupäevi saada :) Vahepeal oli mingit juttu 07.juulist?

Meie uus masin sai igatahes ostetud:

30.04.2019 at 21:41
hall
 
Sportmannerg
26.05 on MM suures piiris sama nagu varem, aga mõned muudatused on siiski. Aga see ei ole kindlasti SM.


____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.

CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas.
30.04.2019 at 22:40
uzzac
 
Sportmannerg
Hea töö! Auto näeb kaugelt juba potsensiaalne võidukaup.

Kuna H.E. sel korral kaasa ei tee vastan ise - plaan on korraldada 3x MM sel hooajal Andrese tiiva all. Testi juhiks saan praeguse seisuga ise olla. Reeglites tuleb tõenäoliselt mõningaid väikseid korrektuure, mis pigem protseduurilised kui tehnilisi mõjutavad. Kuupäevadest lähemalt natuke hiljem.

SM osas on seis keerulisem, sest isegi 10 autoga oleks eraldi üritus ropp kallis ja noh, sõita oleks sama põnev kui suvalisel teisipäevasel rajaõhtul. Sellega seoses on välja käidud mitu varianti SM autode kasutusele võtuks kuniks kriitiline mass täitsa oma ürituseks kokku saab.

Minumeelest üks parimaid on nood samad teisipäevased õhtud, mil Andres oli lahkelt nõus viimase tuuni-paar SM tarbeks loovutama. Saaks teha paar sprindi starti, et iga juht saaks startida ja lõpus näiteks tunnine kestvussutsakas. Saaks katsetada ka erinevaid rajakonfiguratsioone näiteks. Autosid lubas Andres paddoci tagaotsas hoiustada, seega tule aint kohale ja vajuta pedaale. Intervalliga korra kuus või iga 4-5 nädala tagant oleks tegevust küll ja väljundit oi kui palju.

Igasugune mõttevahetus sel teemal on jätkuvalt teretulnud kuidas SM alguses autod jõude ei seisaks.

____________________________
Lada 2101 Coupé AruveeRacingTeam Petrolheads.ee
30.04.2019 at 23:02
unwhacked
Sportmannerg
Masina transportimine paddocki lõppu seisma viia oleks väga OK, eeldusel, et kõik vajaminev on tehtud ja masin rajavalmis. Siis ei ole masina transa Tallinnast ka kulukas ettevõtmine iga kord.
Kuidas see teisipäeva õhtude asi oleks? Et kui näiteks 5-6 SM masinat sõiduvalmis, siis saame paaritunniseid satse juba tegema hakata? Nagu mingi mini-SM?

26.05. tuleb Sportmannergu teema kindlasti üles tõmmata. Need, kes SM seades juba, saavad "I'm SM ready!" kleepsud äkki? Siis enne sõitu tõmbab melu üles, teised käivad masinaid lähemalt kaemas ja siis pärast rajal avastavad, et need SM-ready masinad polegi midagi erilist - kiirused ja muud jutud enamvähem samas augus. Kui see hooaeg on 3x MM plaanis, kas siis tasub üldse SM-i see hooaeg oodata? Ma kahtlustan, et need kaks sarja paralleelselt (edukalt ja jätkusuutlikult) toimida ei saa.
01.05.2019 at 00:42
unwhacked
Sportmannerg
Kas v10-s väljatoodud rehvivalik on paigas/lõplik? Kui rangelt sellest kinni peetakse?
06.05.2019 at 16:25
hall
 
Sportmannerg
quote:
unwhacked: Kas v10-s väljatoodud rehvivalik on paigas/lõplik? Kui rangelt sellest kinni peetakse?

SportMannergu kohta pole kuskil lõplikke tingimusi. Aga kui on ja seal on mingi rehvide list, siis loomulikult peetakse sellest kinni. Muidu pole ju mõtet reegleid teha :)

____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.

CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas.
06.05.2019 at 20:16
unwhacked
Sportmannerg
OK, eks siis ootame veel lõplikke tingimusi, kuigi aeg on armutu ja 07.07. jõuab tasapisi lähemale. Või on see 07.07. kuupäeval toimuv SM avapauk ka üks suur küsimärk veel? :)
Rehvi valiku range kontrolli kohta tekkis küsimus järgmiste nüansside tõttu:
1. Bravuris 2 ja 3HM on esindatud, aga 5HM pole
2. Brillantis 2 ja Gallopro on T/H kiirusklassi rehvid, samas Kumhod V/W klassi omad
3. Falken on madala veeretakistusega, ehk siis kõva seguga ja Kumhode kõrval kesisema kurvisuutlikkusega

Ehk siis hetkel on rehvivalik väga äärest-äärde ja tekib küsimus, et miks näiteks Hankooki Ventus S1 Evo või Pirelli P6 nimekirjas ei figureeru. Iseenesest arusaadav, et kui reaalselt kõik sobivad "kandidaadid" sisse panna, siis on loetelu mitme lehekülje pikkune ning kui sari aastatepikkuseks läheb (mida me kõik ju loodame), siis on vaja loetelu pidevalt uuendada.
Äkki õnnestub kuidagi teisiti see rehvide valik kontrolli alla saada? A la DOT ei tohi olla vanem kui 4 aastat (turvakaalutlusel), lubatud kiirusklass ainult H ja V, laius 205 (see praegugi kirjas), sõidu alguses rehvisügavus 5mm+ (taaskord turvakaalutlusel), lubatud ainult "need ja need" tootjad (vältimaks kõige odavamaid Hiina tootjate rehve) jnejne.

Sellised mõtted siis. Et äkki sääraste universaalsete rehvi reeglitega õnnestub kõik võrdseks ja õnnelikuks teha :)
07.05.2019 at 17:52
hall
 
Sportmannerg
07.07 ei ole SportMannerg, on Mannergute Mõõduvõtt, mille uus üldjuhend ja tehnilised on www.mannergutemooduvott.ee lehel üleval.

____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.

CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas.
07.05.2019 at 17:59
opentrack.tqhq.ee foorum : Vaba rada : Sportmannerg   .. 10 11 12 13 14 15 16 ..  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.