register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : BMW 325 Cup : E36 Cup vol. 2 - start antud !   .. 6 7 8 9 10 11 12  
Poster Message
rolantsik
E36 Cup vol. 2 - start antud !
quote:
onuuno: Kas rehvivaliku osas ka juba mingeid konkreetseid pakkumisi.


On olemas üks pakkumine:195/50x15 MASTER STEEL ML 550,-
12.12.2007 at 23:33
Lembit
E36 Cup vol. 2 - start antud !
quote:
rolantsik:
quote:
onuuno: Kas rehvivaliku osas ka juba mingeid konkreetseid pakkumisi.

On olemas üks pakkumine:195/50x15 MASTER STEEL ML 550,-
Mis rehvid need sellised on? Masteri protirehvid? Ainuke koht, kus nende rehvide kohta mingit informatsiooni paistis oli Eesti Superkrossi reeglid.
13.12.2007 at 09:35
peep
 
Moderator
E36 Cup vol. 2 - start antud !
Rehv võiks olla R888 või sarnane. Isegi kui ei õnnestu mingit ülisoodsat diili saada, kompenseeriks aeglasem kulumine ja suurem kiirus selle hinnavahe. Sama efekti saavutamiseks tuleks autosse oluliselt suuremaid summasid kulutada.
13.12.2007 at 10:39
rolantsik
E36 Cup vol. 2 - start antud !
quote:
Lembit:
quote:
rolantsik:
quote:
onuuno: Kas rehvivaliku osas ka juba mingeid konkreetseid pakkumisi.

On olemas üks pakkumine:195/50x15 MASTER STEEL ML 550,-
Mis rehvid need sellised on? Masteri protirehvid? Ainuke koht, kus nende rehvide kohta mingit informatsiooni paistis oli Eesti Superkrossi reeglid.



See ei tohiks olla prott.
13.12.2007 at 11:11
rolantsik
E36 Cup vol. 2 - start antud !
quote:
peep: Rehv võiks olla R888 või sarnane. Isegi kui ei õnnestu mingit ülisoodsat diili saada, kompenseeriks aeglasem kulumine ja suurem kiirus selle hinnavahe. Sama efekti saavutamiseks tuleks autosse oluliselt suuremaid summasid kulutada.


Toyo ei kulu ju aeglasemalt.

Ja on muidugi paar tänavakummi (letihind ca 1200) mis on R888 -ga igati võrdsed.
13.12.2007 at 11:13
peep
 
Moderator
E36 Cup vol. 2 - start antud !
Täiesti isiklik kogemus on sama auto all võrdlusena (R888 vs. Bridgestone RE050 - mis on hea performance rehv), et kestavad ca. poole kauem kui tänavarehvid. Põhjuseks pakun, et tänavarehviga sõidad rohkem libisemises ja lisaks nad kuumenevad lergemini üle ning hakkavad tükke viskama.

quote:
rolantsik:Ja on muidugi paar tänavakummi (letihind ca 1200) mis on R888 -ga igati võrdsed.


Näiteks ?
13.12.2007 at 11:18 3 edits. Last edited 13.12.2007 at 11:45 by peep
rolantsik
E36 Cup vol. 2 - start antud !


quote:
rolantsik:Ja on muidugi paar tänavakummi (letihind ca 1200) mis on R888 -ga igati võrdsed.


Näiteks ?

GOODRICH valmistab ühte head kummi ja Good year eagle f1 on täiesti võrdne r888-ga

13.12.2007 at 14:36
Lembit
E36 Cup vol. 2 - start antud !
quote:
rolantsik:
quote:
peep:
quote:
rolantsik:Ja on muidugi paar tänavakummi (letihind ca 1200) mis on R888 -ga igati võrdsed.


Näiteks ?

GOODRICH valmistab ühte head kummi ja Good year eagle f1 on täiesti võrdne r888-ga


See Good Year Eagle F1, mida meil asfaldil prooviti oli sõitja hinnangul täielik p***k. Üsna kallis kah veel.
Ma suhtun üliskeptiliselt väidetesse, et on olemas mingi "tavaline" tänavarehv, mis peab sama hästi, kui R888. Kui nii oleks, siis oleks üle maailma igasugused autofoorumid juba ammu vastavasisulist infot täis. Paraku ei ole mina küll midagi sellist kohanud.

quote:
rolantsik:
See ei tohiks olla prott.
Peale telefonikõnet ja mõnigast netis kaevamist selgus, et tegemist on ilmselt Dunlopi LAV kaubamärgiga Mastersteel.
Mudel, mida siin pakuti oli tõenäoliselt: Mastersteel Prosport, kuna see paistab olevat ainuke, mida saab mõõdus 195/50R15
http://www.inter-sprint.nl/intersprint/ENG/maten_mastersteel.php
13.12.2007 at 15:19
ICE
  
E36 Cup vol. 2 - start antud !
Mul on olnud sama auto all ja samal rajal tutikas F1 ja tutikas R888. Siin ei ole mingit võrdlusmomentigi. Ja kulumise kohapealt sama arvamus Peebuga, Toyo kulub aeglasemalt võrreldes nende tänavaomadega.
13.12.2007 at 15:47
Garfield
  
E36 Cup vol. 2 - start antud !
GY Eagle F1 GSD3 on ringrajal tõesti kehvake, probleem selles, et pikivaod on "liiga pikad". Võibolla on kulunud rehv isegi parem, sest siis ei mängi sooneline keskosa enam nii palju kaasa.
Aga ärge ajage segi eelkäijaga, GSD2-ga. GSD2 oli asfaldil suht hea pidamisega (Lätlaste Golf II sari kasutas vahepeal monorehvina), minul slikkidega oli kiirematest Golfidest möödapääsemisega vahel tükk vaeva (lisaks see, et ma Bikerniki rajaga just "sina" peal ei olnud).

____________________________
Focus RS
13.12.2007 at 16:38
xjan
E36 Cup vol. 2 - start antud !
Kas Toyo R888 ca. 1500 eek hind oleks vastuvõetav?

____________________________
BMW 1M ...
13.12.2007 at 17:38
-XR-
E36 Cup vol. 2 - start antud !
quote:
Garfield: GY Eagle F1 GSD3 on ringrajal tõesti kehvake, probleem selles, et pikivaod on "liiga pikad". Võibolla on kulunud rehv isegi parem, sest siis ei mängi sooneline keskosa enam nii palju kaasa.
Aga ärge ajage segi eelkäijaga, GSD2-ga. GSD2 oli asfaldil suht hea pidamisega (Lätlaste Golf II sari kasutas vahepeal monorehvina), minul slikkidega oli kiirematest Golfidest möödapääsemisega vahel tükk vaeva (lisaks see, et ma Bikerniki rajaga just "sina" peal ei olnud).

F1 rehvid on ju põmst vihma jaoks tehtud.
Mul MR2 all on GSD2

Kuluvad küll metsiku kiirusega, kui vahepeal rajale sattuda.
F1 võiks siis jääda vihmarehviks kui te lubate eraldi vihmarehvi.
Vihmaga on need väga head.

13.12.2007 at 17:57
peep
 
Moderator
E36 Cup vol. 2 - start antud !
Keeruline teema, R888 kui tootel on selged plussid ja lisaks sõidavad Soomlased ka nendega ehk siis ei peaks liikuvaid shikaane mängima - Saugal on ringiaja vahe ca. 2 sek.

Teisest küljest on hinna vahe tavarehviga suur. Eeldades, et 5 etapi + treeningud jaoks läheb vaja 3 jooksu rehve tuleb rahaliseks vaheks 12 000 eeku per hooaeg.

Mul pole mingit aimu, kuidas need Mastersteelid kestavad aga tundub riskantne neid ilma proovimata terveks hooajaks monorehviks kinnitada. Mis siis, kui peale esimest võistlust on pooltel traadid väljas või nad muidu juhitamatuteks osutuvad ?

Muidu, selle auto tehase rehvimõõt on 205/60-15, seega on 195/50-15 rehvid kitsamad ja 5 cm madalamad. Tunduvad kuidagi väikesed, võiks olla vähemalt 205/50R15 nagu Sommid kasutavad. R888 on üldiselt laiem kui tänavarehv ehk tegelikkuses on neil pigem 215 laius.

Ei oskagi midagi arvata, oleks see Mastersteel kindel variant, siis vist kalduks sinna poole, kui just Toyo vms. hinda alla ei saa...
13.12.2007 at 17:58 3 edits. Last edited 13.12.2007 at 18:20 by peep
-XR-
E36 Cup vol. 2 - start antud !
Ma arvan, et kui te mingit suure mustriga rehvi Toyodele eelistate, siis teil läheb nende autodega sõitmine veelgi igavamaks ja aeglasemaks.
13.12.2007 at 18:14
peep
 
Moderator
E36 Cup vol. 2 - start antud !
Lugesin just ühte USA ringrajasõitjate foorumit. Küsimus oli, et milline on olnud kõige huvitavam/parim sari kus nad sõitnud on ja väga paljud ütlesid, et see on pigem olnud mõni aeglane sari, kus on samas olnud tihe võidusõit. Ehk kiirus ja huvitavus on tihti pöördvõrdelised näitajad.

Ja miks Sa väidad, et see sari on igav sõita, oled juba proovinud ?:D
13.12.2007 at 18:25
-XR-
E36 Cup vol. 2 - start antud !
quote:
peep: Lugesin just ühte USA ringrajasõitjate foorumit. Küsimus oli, et milline on olnud kõige huvitavam/parim sari kus nad sõitnud on ja väga paljud ütlesid, et see on pigem olnud mõni aeglane sari, kus on samas olnud tihe võidusõit. Ehk kiirus ja huvitavus on tihti pöördvõrdelised näitajad.

Ja miks Sa väidad, et see sari on igav sõita, oled juba proovinud ?:D

Kas sa arvad, et R888 rehviga poleks parem juhitavus ja parem kiirus ning seega ka funim sõita?

Nendes välismaa sarjades on ka 100 autot mitte 5-10.
Ma ei usu, et kõik E36 ehitatud autod ka igas stardirivis olemas on.
13.12.2007 at 18:32
Jesper
 
E36 Cup vol. 2 - start antud !
Olles reaalselt proovinud Amperi aparaati mingite tavaliste rehvidega pakuks et lõbu on seal piisavalt ja esimese aasta võiks ikka mingi odava juustuga ära kaarutada. Isegi kui Toyod vähem kuluvad, siis tõenäoliselt läheb neid alguses üksjagu "na mjaso" kah, pidurdatakse kandiliseks jne, hästi küll ei usu et kokkuvõttes nende peale vähem raha kulub. Ja järgmine aasta saab ju asja üle vaadata. Põhimõtteliselt võib selle suhtumisega et "kiirem on parem" täiesti hulluks minna, aga imho on entry level eelarve niigi suht viimase piirini aetud. OT-l on jah kõva vahe et kas 1:08 või 1:10, aga me läheme ju eelkõige mees mehe vastu sõitma.
13.12.2007 at 18:49 1 edit. Last edited 13.12.2007 at 18:50 by Jesper
peep
 
Moderator
E36 Cup vol. 2 - start antud !
Jesper, olen nõus - kulud on väga oluline teema ja lambist 10 k hooaja eelarvele juurde on liig.
13.12.2007 at 19:04
Lembit
E36 Cup vol. 2 - start antud !
ABS on ju lubatud. Kui pidurdada ei oska, siis sõida alguses ABS'ga!!

Ma arvan, et hooaja sõidaks ilmselt kahe seti R888'ga ära, kui ei lõhuks. Kui veel õnnestuks autode kaalu kah vähendada, siis seda enam.
Lisaks tekib R888 või analoogsete rehvide puhul kasutatud rehvide järelturg. Tänavapasteldest pole kasutatud kujul enam midagi võtta, neid pead koguaeg poest uusi ostma.
13.12.2007 at 19:06
Jesper
 
E36 Cup vol. 2 - start antud !
Nojah, ma unustasin ära et ABS üldse leiutatud on :) Aga Toyod pidid lõpuni sõidetuna just eriti hästi pidama, seega järelturu tekkimine on kahtlane. Muidugi ei ole teada, kas need konkreetsed pakutud rehvid ikka on head, aga üldiselt ma olen arvestanud et vähemalt 2 võistlust võiks need tavalised ka vastu pidada ja noh ega ainult auto all olevate rõngastega ju ei pääse, üks või kaks peab varuks ka olema jne.

Ma muidu üldse ei viriseks, kui see ei hammustaks kõige valusamast kohast, jooksvatest kuludest. Auto ise võib ju natuke kallim olla, pigistan korra silmad kinni ja kannatan ära või siis näiteks neid coile ei osta kohe alguses või teen krediitkaardi tühjaks kui huvi ikka nii suur on, aga rehvide raha peab igal juhul olemas olema ja see läheb hooaja lõpuks otse mutiauku. Mulle isiklikult on väga suur vahe, kas ma pean ostma maikuus 2500 või 7500 krooni eest rehve.
13.12.2007 at 19:35
Silwer
E36 Cup vol. 2 - start antud !
quote:
Jesper: Nojah, ma unustasin ära et ABS üldse leiutatud on :) Aga Toyod pidid lõpuni sõidetuna just eriti hästi pidama, seega järelturu tekkimine on kahtlane.

Mis ta ikka nii kahtlane on. Mul hetkel kaks komplekti vähekulutatud Toyo R888 rehve pakkuda. See 205/50R15 lihtsalt ei taha kohe kuidagi minu uute piduritega sobida... :)

Aga rehvikulust kah siis. Kui võtta et Xjan sõitis ühe komplekti Toyodega ära 2007 aastal kõik need üritused, siis pole nagu vaja arvestada et neid Toyosid nüüd nagu leiba hakkab rajal minema:



____________________________
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW E46 S54 SMG VF570 supercharged & BMW F25 X3
13.12.2007 at 20:05
Jesper
 
E36 Cup vol. 2 - start antud !
Jörm pakkus kuskil varasemas teemas, et ühe võistlusnädalavahetusega sõidab rajal 300-400 kilomeetrit, noh isegi kui seda hinnangut igaks juhuks nats koomale tõmmata siis alla kahe komplekti ma kardan ei mängi ikka välja. Kulud muutuvad võrdseks siis, kui Toyod peavad vastu vähemalt kolm võistlust, aga kuna meil ainult viis võistlust ongi, siis peavad nad reaalselt kõik need 5 vastu pidama, et 500kr nonamedest esimese hooaja lõikes odavamad olla, isegi kui viimaseid läheb sats iga võistluse peale :)

Ja see on nüüd worst case scenario odavrehvide poolelt, äkki õnnestub ikka leida sellised mis ei ole ühe võistlusega ribadeks ja ei maksa 1000kr.

Pikas perspektiivis võib ju kaaluda igasugu asju, aga esimesel hooajal on auto ehitamine nagunii kaelas, äkki katsuks seda pilli mitte lõhki puhuda.
13.12.2007 at 20:24 1 edit. Last edited 13.12.2007 at 20:29 by Jesper
matukas
  
E36 Cup vol. 2 - start antud !
quote:
-XR-: Ma arvan, et kui te mingit suure mustriga rehvi Toyodele eelistate, siis teil läheb nende autodega sõitmine veelgi igavamaks ja aeglasemaks.
Vist ei saa ikka aru. Oluline on ju üksteise vastu sõitmine, mitte stopperi vastu. Peaasi, et kõigil samad rehvid. Siis pole ringiaeg väga oluline. Kui 4 sek aeglasem, siis vbl küll.

____________________________
Belief is harder to shake than knowledge
13.12.2007 at 20:31
peep
 
Moderator
E36 Cup vol. 2 - start antud !
Mina ei usu, et kahe komplekti R888'ga hakkama saab, Pärnu ja Riia rajad söövad rehvi kõvasti ja tahaks ikka trenni ka teha.

Ega siin midagi rohkem arutada pole, otsust on tehtud - esimene hooaeg sõidame tänavarehviga ca. 500 eek tk. Kui teisel hooajal on osalejad valmis rohkem rahaliselt panustama või tekib võimalus paremaid rehve odavamalt saada, siis saab selle otsuse ümber vaadata. Rehve on õnneks lihtne vahetada.

Aga seda "Meisterterase" rehvi peaks enne kuidagi katsetama ja sobivama mõõdu leidma.
13.12.2007 at 20:38
Silwer
E36 Cup vol. 2 - start antud !
Kas tõesti sõidetakse ühe võistlusnädalavahetusega nii palju?

*...ausalt öeldes tundub kuidagi imelik valik: 20tuh coilover + 500 eegune rehv... :)

____________________________
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW E46 S54 SMG VF570 supercharged & BMW F25 X3
13.12.2007 at 20:45
opentrack.tqhq.ee foorum : BMW 325 Cup : E36 Cup vol. 2 - start antud !   .. 6 7 8 9 10 11 12  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.