register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Vaba rada : OT videoteemast ära, GTR   1 2 3 4 5 6 7 ..  
Poster Message
HrHunt
OT videoteemast ära, GTR
Viimases venelaste AutoReview ajakirjas (saab ntx Selverist) on põhjalik artikkel GT-R kohta. Venna igast sõnast voolab küll ojadena tuska, kuna ta ühest küljest näeb, et see asi on kiirem kui 911 Turbo, teisest küljest jälle mõistus keeldub fakti tunnistamast :) Nii et veerand juttu on mõttetu vingumine teemal "seda tuuget graafikat mis ekraan näitab, ei saa ju sõidu ajal vaadata" jne., samas vend unustab asjaolu et autos on rohkem kohti kui 1. Ühesõnaga - auto point ei jõudnud talle pärale aga juhitavuse kohta on väga asjalikke märkusi.

____________________________

29.12.2007 at 17:00
MESHUGGAH
  
OT videoteemast ära, GTR
quote:
HrHunt: Viimases venelaste AutoReview ajakirjas (saab ntx Selverist) on põhjalik artikkel GT-R kohta. Venna igast sõnast voolab küll ojadena tuska, kuna ta ühest küljest näeb, et see asi on kiirem kui 911 Turbo, teisest küljest jälle mõistus keeldub fakti tunnistamast :) Nii et veerand juttu on mõttetu vingumine teemal "seda tuuget graafikat mis ekraan näitab, ei saa ju sõidu ajal vaadata" jne., samas vend unustab asjaolu et autos on rohkem kohti kui 1. Ühesõnaga - auto point ei jõudnud talle pärale aga juhitavuse kohta on väga asjalikke märkusi.
Paar numbrit enne seda oli palju asjalikum artikkel GT+Ri kohta. Siin oli tuhi bla bla bla. Aga mis peamine PORSCHE inseneerid naeratasid kui kuulsid et GT+R kiirendab /pidurdab ja et ta juhitavus parem kui 911turbol on. Ega vist ei olegi. Ja minuarust mingi superauto se GT+R ka pole, lihtsalt jarjekordne kiir uustulnuk. Pole tal nime, ajalugu ja on ta lihtsalt Nissan. Samas 300km tunnis soidab vaga rahulikult, voib isegi rooli uhekaega hoida. Sama Autoreview redaktor mainis et see on Gallardol voimatu. Ja Porschel on ka raske. Nii et huvitav auto se GT+R. Ja odav.

____________________________
www.angelar.ee
13.01.2008 at 02:50
que
 
OT videoteemast ära, GTR
quote:
MESHUGGAH: huvitav auto se GT+R. Ja odav.
Kust sa siukseid asju loed? - mina lugesin alles kuskilt, et ta on 2x kallim oma eelkäijatest...
13.01.2008 at 05:06
imre
OT videoteemast ära, GTR
quote:
Pole tal nime, ajalugu

Üsna rumal väide.
13.01.2008 at 11:10
Silwer
OT videoteemast ära, GTR
quote:
imre:
quote:
Pole tal nime, ajalugu

Üsna rumal väide.

Tavainimese jaoks ei ole tal mingit nime ega ajalugu (vähemalt võrreldes Porsche, Lamborgini ja Ferrariga). Selleks et teada mis asi oli kunagi Nissan Skyline GT-R - peab ikka omajagu autofriik olema.


____________________________
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW E46 S54 SMG VF570 supercharged & BMW F25 X3
13.01.2008 at 12:11 1 edit. Last edited 13.01.2008 at 13:26 by Silwer
matukas
  
OT videoteemast ära, GTR
quote:
Silwer:...Tavainimese jaoks ei ole tal mingit nime ega ajalugu (vähemalt võrreldes Porsche, Lamborgini ja Ferrariga). Selleks et teada mis asi oli kunagi Nissan Skyline GT-R - peab ikka omajagu autofreek olema.

Siinse foorumi kontekstis ei tohiks autofriikidest puudus olla :) Eelkõige vanemate Skyline mudelite puhul on meie ARK reeglite juures see rooli valel pool olemine, mis on levikut piiranud Eesti maakamaral. Ringraja mõistes tundub liiga eksootiline projekt ehitada Skyline, kuna kohapealset 'andmebaasi' liig vähe. Pigem selline 'show-car' ikka.

____________________________
Belief is harder to shake than knowledge
13.01.2008 at 13:07
HrHunt
OT videoteemast ära, GTR
Selles Cari numbris mis praegu Selveris on ka GT-Ri kohta. Inglaste kohta uskumatu ilastamine. Kiidavad taevani. Just seda et jopksi tänavalt istub sisse ja sõidab nagu jumal. Seejuures auto settingud pidid suurepäraselt toimima, et poeskäigu settingus on umbes nagu harilik poollux kupee ja race settingus siis hoidke alt :) Nii et kui keegi soovib just eestisse autot mis tagaks abosluutse ülemvõimu tartu talna trassil sh. talvel, siis tasub vist koguma hakata :) Meie oludesse selline mitte väga rafineeritud, kuid see eest kindlalt teel püsiv ja irmsa minekuga käru kak rass.

____________________________

13.01.2008 at 23:16
I.V.B
OT videoteemast ära, GTR
quote:
HrHunt: Nii et kui keegi soovib just eestisse autot mis tagaks abosluutse ülemvõimu tartu talna trassil sh. talvel, siis tasub vist koguma hakata

WTF see peaks tähendama? Tartu maanteel oma ülemvõimu tõestamine on Eestis hetkel suht naljakauge asi ja opentrack'i foorumis on enamasti ikka veidi kõrgema laubaga rahvas koos.
13.01.2008 at 23:28
matukas
  
OT videoteemast ära, GTR
quote:
I.V.B:...WTF see peaks tähendama? Tartu maanteel oma ülemvõimu tõestamine on Eestis hetkel suht naljakauge asi ja opentrack'i foorumis on enamasti ikka veidi kõrgema laubaga rahvas koos.
Ütleme nii, et HrHunt kasutas vbl sarkasmi või on hammas verel, et selle 'kehva suusailmaga' rajale ep saa.
PS Osad tänavad olid täna õhtupoolikul salakavalalt libedad. Isegi 3ndaga sai papu all vilisema 40-ne pealt. Ei oleks see GT-R ka paremini hakkama saanud, kui pidama oleks pidanud saama.

____________________________
Belief is harder to shake than knowledge
13.01.2008 at 23:33 1 edit. Last edited 13.01.2008 at 23:36 by matukas
HrHunt
OT videoteemast ära, GTR
quote:
I.V.B:WTF see peaks tähendama? Tartu maanteel oma ülemvõimu tõestamine on Eestis hetkel suht naljakauge asi ja opentrack'i foorumis on enamasti ikka veidi kõrgema laubaga rahvas koos.

Asi polegi tõestamises vaid olemasolus. MPSiga ma ntx sõidan seal palju pingevabamalt, kuna möödasõite saab teha rahulikult ja tasakaalukalt. Nimelt on olemas kindel teadmine et kui kõrvalolev tross peaks järsku vajutama puhtast õelusest, või tuleb kurvi tagant rekka välja... siis jääd elama kuna on olemas *varu*, ja seejuures mitte väike. Mikromootoriga seda varu pole ja kui ei taha kolonnis 70nega sõita, peab palju jõhkramalt tegutsema. Äkki on see ka põhjus miks ühtegi MPSi veel crashitud pole.

Nii et ei maksa kohe ärrituda. Eks kõigil ole praegu siuke pime ja tume aeg ning kui enne kella õllet ära ei osta on vapsee jama.


____________________________

13.01.2008 at 23:47
MESHUGGAH
  
OT videoteemast ära, GTR
Siin on see asjalik jutt tehnikast ja tehnilistest andmetest http://www.autoreview.ru/archive/2007/21/nissan_gtr/
Siin on see artikkel millest teema algas http://www.autoreview.ru/archive/2007/24/nissan_gtr/
Ise Mihhail Podorozhanski soidab 911CarreraS´iga. Tal on millega vorrelda, aga selles artiklis ta ei hakkanud seda tegema, pigem vaatas kus jaapanlased on ennast ulekiitnud. Kiitis kaigukasi-ideaal, sama mis DSG, aga veel loogilisem ja kiirem.
Ma utlesin et Odav selleparast et sama dinaamikaga seeriaautoid ja umbes sama hinnaga pole olemas. Need mis on, on 1,5-2korda kallimad- v.a. Z06 (ta on aeglasem). Ja tavakodanikule Nissan GT-R ei utle toesti midagi. Autofriigile nagu meie koik utleb.
Samas vaatame VW Phaetoni peale, ei ole ja halvem kui Sklass,7ne,A8, mones kohas isegi parem ja odavam. Meenutab midagi? Vot sellega loppes M.Podorozhanski artikkel. Elu naitab mis saab. Oleks mul voimalus valida 911Turbo voi GT-R ma ei motleks isegi tuhandikku sekundist ainult 911Turbo. Aga veel parem GT3 RS. RSS?

____________________________
www.angelar.ee
14.01.2008 at 01:02
newton
 
Moderator
OT videoteemast ära, GTR
Sport Auto kohaselt vähemalt praegu veel:

Z06 - 7:49
GT-R - 7:50 (polnud täistest, rada osaliselt märg - http://www.supercars.net/PitLane?viewThread=y&gID=0&fID=1&tID=145737)

14.01.2008 at 09:44
Raceboy
 
OT videoteemast ära, GTR
Selle kohta võib öelda, et alati on võimalik ehitada paremaid, kiiremaid jm autosid, kuid see ei määra ostja jaoks kõike. Meie siin alasüüsime igat omadust peensusteni, aga tavaline rahajõmm ei tea sellest kahjuks/õnneks mitte midagi ja selle järgi autot ei osta.

____________________________
www.vems.ee
14.01.2008 at 10:56
peep
 
Moderator
OT videoteemast ära, GTR
Mulle näib, et selles segmendis kipuvad asjad korduma, japsid toovad turule uue mudeli, võimas-kiire, press on vaimustuses...ja 10-15 aasta pärast on tegu moraalselt ja füüsiliselt vanarauaga. Porsche, Ferrari, Corvette - igaühel neist on oma, konkurentidest piisavalt erinev "unique selling point". See ei ole sekundite ega dollaritega mõõdetav aga samas selgelt olemas.

Väike näide ka, tuleb tuttav ette ?

quote:
At the time it was the most powerful Japanese production car ever to be introduced to the United States. The 300ZX Turbo ran the infamous Nurburgring in 8 minutes 40 seconds, 6 seconds faster than the Porsche 928GT! Putting all this in perspective, its easy to see just how fast this car was at the time. The Nissan 300ZX was in a league all it's own.


Samas eks osa tarbijaid soovivad võimalikult kiiret ja kaasaegset autot mõõduka raha eest ja on selle nimel valmis emotsionaalset poolt tahaplaanile jätma. Iseasi, kui palju neid sellises kallimas hinnaklassis on ? Siiani on ajalugu näidanud, et mitte piisavalt. Ükski jaapani päritolu "supercar killer" pole eriti edukaks osutunud. Samas MX5, EVO-STI ja 350Z on seda vägagi ehk madalamal tasemel selline ideoloogia töötab hästi. Ei ole muidugi välistatud, et asi muutub ajaga aga ma kardan, et enne sureb supersportauto, kui tõsiseltvõetav autoliik lihtsalt välja.

Niiet tore auto aga neid "legend on sündinud" jutte ei tasuks tõsiselt võtta. Ei võta kaua aega, kui "legendist" saab tavaline vana ja väsinud auto mõne saksa türklase autoplatsi taganurgas.
14.01.2008 at 11:54
Taavi
OT videoteemast ära, GTR
quote:
Ise Mihhail Podorozhanski soidab 911CarreraS´iga.

Artikli üldine toon ja suhtumine on kindlasti mingil määral mõjutatud ka kirjutaja personaalsetest eelistustest :) Z06 või Evo omanik oleks ehk pisut erinevalt häälestatud olnud. GTR on selles osas huvitav loom, et Euroopas ei tähenda see nimi tavalisele Porsche mehele mitte midagi ja on täiesti mõistetav, miks ta seda Phaetoniga võrdleb. Teiselpool maakera aga tegi GTR (alates R32) Nissani brändi jaoks peaaegu sama võimast tööd nagu E30 M3 samal ajal Euroopas BMW jaoks. 20 aastat on möödas, mõlemate autode viimane versioon on esimesest ca 400kg raskem, suurem, võimsam, luksuslikum, turvalisem, mugavam, rohkema elektroonikaga. Sõidab küll kiiremaid ringiaegu ja kõik näitajad on palju paremad, kuid usun, et esimese põlvkonna vahetu tunne on kadunud. Kuid ega keegi väga enam selliseid 20a taguse stiiliga võidusõidu homologeeringu jaoks müüdavaid pool-raja autosid ei ostaks tänapäeval, eriti summade eest mida praegu GTR-i ja M3 eest küsitakse. Nõudlus kujundab toote. Aasias osutub GTR kindlasti väga edukaks juba ainuüksi tänu imidžile mida eelnevad põlvkonnad sealsel turul kujundanud on. Mis Euroopas juhtuma hakkab on raskem ennustada.

911T vs uus GTR võrdlusi on juba naljakas lugeda, aetakse mõnda sekundit taga 22km pikal ringrajal, räägitakse käiguvahetuse kiiruse millisekunditest, 0-100kmh/veerandilli numbridest, nm/hj numbritest, kurvikiirustest ja g-jõududest. Kõik see on selliste autode puhul liiga kliiniline ja kuiv. Lõppkokkuvõttes loeb ikkagi emotsioon mida auto tekitab - visuaalne kohalolek, mootori hääled, suutlikus mida juht ise tajub, sõidu ajal võimsuse ja täpsuse tunnetus sõrmede, tagumiku ja jalgade all. Kui see kõik lööb käekarvad püsti ja vaimustunud irve näole - siis on juba valida lihtne, ükskõik kas seda emotsiooni tekitas rohkem 911, GTR või Z06. Minul oli selline emotsioon R32 GTR'iga jäärajal sõites, ei tea kas uus sarnaselt võimast ja vahetut tunnet üldse tekitada suudakski :)
14.01.2008 at 12:22 4 edits. Last edited 14.01.2008 at 14:18 by Taavi
matukas
  
OT videoteemast ära, GTR
quote:
HrHunt: ...Nimelt on olemas kindel teadmine et kui kõrvalolev tross peaks järsku vajutama puhtast õelusest, või tuleb kurvi tagant rekka välja... siis jääd elama kuna on olemas *varu*, ja seejuures mitte väike. Mikromootoriga seda varu pole ja kui ei taha kolonnis 70nega sõita, peab palju jõhkramalt tegutsema. Äkki on see ka põhjus miks ühtegi MPSi veel crashitud pole...
Liikluseeskiri sätestab asja nii:
§133 Kui möödasõidu ajal ilmneb takistus või liiklusoht, mida juht ei saanud ette näha või ei osanud õigesti hinnata enne möödasõidu alustamist, tuleb möödasõit katkestada. Kui möödasõidu katkestanud juht tahab naasta pärisuunavööndisse, peavad taga sõitvad juhid seda võimaldama.
§134 Juht, kellest mööda sõidetakse, ei tohi möödasõitu takistada sõidukiiruse suurendamisega ega muul viisil.

Seega mööda sõites, §134 vastu eksinud möödasõidetava 'paikapanemiseks' möödasõitja kiiruse suurendamise teel tekitatakse lisaoht vastassuunast tuleva sõidukiga, suurenenud kokkupõrkeohu ja kokkupõrkekiiruse tõttu. Parem variant on oma ego alla suruda ja lähtuda põhimõttest, et targem annab järele. Ohutut liiklemist!


____________________________
Belief is harder to shake than knowledge
14.01.2008 at 14:34
Taavi
OT videoteemast ära, GTR
quote:
Ei võta kaua aega, kui "legendist" saab tavaline vana ja väsinud auto mõne saksa türklase autoplatsi taganurgas.

...ja seal samas 300ZX kõrval seisab samasugune vana ja väsinud 928GT :) Tõesti Z Nissanite au ja kuulsus on Euroopas jäänud olemata, ning siin regioonis on need autod paljude silmis vanaraud. Samas mis tähtsust omab võhikute nägemus 20a vanast tehnikast? Kui aga positiivset näidet otsida, siis 15a vanust Supra Turbot teavad ja hindavad ka siinse kontinendi kodanikud - lasteaia lastest kuni tulihingeliste saksa markide kummardajateni välja. See väljendub ka räigelt kõrges turuhinnas(samal tasemel näiteks 80'date lõpu säästu-Ferrari Mondial'iga:)), neid 15a vanuseid japse müüakse juba läikivana salongist või hoolika omaniku eragaraažist.

quote:
Porsche, Ferrari, Corvette - igaühel neist on oma, konkurentidest piisavalt erinev "unique selling point". See ei ole sekundite ega dollaritega mõõdetav aga samas selgelt olemas.

See "unique selling point" on nendel autodel uuena. Samuti nagu see on ka uutel kiiretel japsidel. Aga Volkkari kaubiku mootoriga 924 või plastmass kere/ufo-sisuga 200hp C4 Vette on täna täpselt sama palju "moraalselt ja füüsiliselt vanaraud" kategooria auto kui mingi 80'date turbonissan. Ükski Ferrari vast tõesti ei vanane nii, et sinna kategooriasse saaks teda liigitada.
14.01.2008 at 14:56 1 edit. Last edited 14.01.2008 at 15:34 by Taavi
hall
 
OT videoteemast ära, GTR
Ära targuta :)
Kõigepealt, ma olen väga sügavalt veendunud ohutu liiklemise pooldaja, kuid fakt, et võimsama autoga saab ohutumalt ja ka mugavamalt liigelda, on minu jaoks täielikult kindel.

____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.

CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas.
14.01.2008 at 14:57
Raceboy
 
OT videoteemast ära, GTR
No 928 GT on küll kõike muud kui "vana ja väsinud" . Esiteks on neid vähe tehtud ja teiseks on nende autode seisu- ja sõidukord 99% ulatuses lausa eeskujulik. Hinnad ka suht üleval, alla 200 000 kr pole mõtet üritadagi osta.
Vana ja väsinud võib käia paljude 928 S-ide kohta.

____________________________
www.vems.ee
14.01.2008 at 17:05
wirx
  
OT videoteemast ära, GTR
jätaks ehk jutud hinna teemal, seni kuni asi pole official on tegemist puhta reklaami trikiga - Audi R8 pidi tulema miljon+ kanti hinnaga, aga tuli 2 milli kanti ning lisaks on ootejärjekorrad meeletult pikad.
Samuti maksab z06 euroopas 800k asemel hoopis 1.4milli, ei imestaks kui ka GTR mille hind japsis ehk jääb alla 1milli tuleb kohalikul turul siiski 2 milli tuuri hinnaga.

____________________________
Soodsad sülearvutid siit --> Sülearvutid Laptopid.ee
Rinka huviline küsigu kindlasti % alla
14.01.2008 at 17:08
Taavi
OT videoteemast ära, GTR
quote:
Raceboy: No 928 GT on küll kõike muud kui "vana ja väsinud" . Esiteks on neid vähe tehtud ja teiseks on nende autode seisu- ja sõidukord 99% ulatuses lausa eeskujulik. Hinnad ka suht üleval, alla 200 000 kr pole mõtet üritadagi osta.
Vana ja väsinud võib käia paljude 928 S-ide kohta.

Jah mõtlesin neid alates 3000-4000 EUR maksvaid 928 mudeleid, ikkagi kunagine Porsche tõsine 300hj sportauto.
14.01.2008 at 17:17
HrHunt
OT videoteemast ära, GTR
Eks ta võib tõesti mõttetult kallis tulla. Näiteks nii Mazda RX-8 kui Nissan 350Z mõlemad balanseerivad hinnataluvuse ülemise otsa peal, mu meelest. Ükspäev just vahtisin RX-8t salongis. Nui neljaks ei saanud aru miks selle asja eest peab nii palju maksma.

____________________________

14.01.2008 at 17:25 1 edit. Last edited 14.01.2008 at 17:27 by HrHunt
Raceboy
 
OT videoteemast ära, GTR
quote:
Taavi:

Jah mõtlesin neid alates 3000-4000 EUR maksvaid 928 mudeleid, ikkagi kunagine Porsche tõsine 300hj sportauto.



Kui nüüd korrektne olla, siis 928 on gran turismo, mitte sportauto.

____________________________
www.vems.ee
14.01.2008 at 17:31
veekaheksa
OT videoteemast ära, GTR
No see, kas autol on 'see miski' - on paljuski inimeses andas kinni. Minujaoks(626 kupee/Sierra/Fabia/520i/*S6*/*730iL* - *=praegu omanikuna) on seda seksapiili nii GT-R, 'Vette, 928, 300ZX, NSX, 3000GT, 348, RX8/7 ja teiste samalaadsete autode juures piisavalt. Ja ajalugu on neil kõigil isesugune. Ilu on vaataja silmades. Seda, kas antud autod ka IRL mingid tegijad on kellegi teise silmis, pole minujaoks üldse oluline. Igal autol on oma appeal ja oma austajaskond, ja neid(omaaja tõelisi tegijaid autosi) maha teha, on natuke lühinägelik.
15.01.2008 at 00:14
kronja
 
OT videoteemast ära, GTR
http://www.edmunds.com/insideline/do/Drives/FullTests/articleId=124017

gt-r test
16.01.2008 at 13:55
opentrack.tqhq.ee foorum : Vaba rada : OT videoteemast ära, GTR   1 2 3 4 5 6 7 ..  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.