Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
Kontseptsioon kindlasti töötab, meie oludes on pigem küsimus, kuidas saada kokku 4-6 mehe tiimid mis tooks osalemise hinna piisavalt madalale ? Kõik ju tahavad ise asju teha.
quote:peep:
Täpsemad reeglid on siin ja need on päris harivad lugeda enne kui arvamust avaldada.
quote:•2.4: Whiner Eligibility. Whiners are not eligible to compete. If you believe that you might be a whiner, please check with a domestic partner, guardian, or health-care professional before getting the rest of your team kicked the hell out of the race.
LemonsPeep, meie riigis on isegi 300 krooni rajal oma autoga tiirutamise eest virisemist väärt ahnus, ja sa räägid suurusjärgus 500€ ühekordsest kulust inimese kohta (auto, osavõtutasu, rehvid, kütus, õlu) et sõita ringi a'la Sierras millel puudub igasugune eputamisväärtus
Ma muidu isiklikult pooldaks küll mingisugust lõbutsemise üritust kasvõi kord aastas, Uunikute Taliralli oli selline mõned ajad tagasi, aga minu jaoks on juba täiesti arusaamatuks muutunud et missuguseid autosid ja inimesi sinna siis tegelikult oodatakse ja mida neilt tegelikult oodatakse. Üks suur egode ja poliitika möll käib. Mingi teine kestvussõidu idee oli ju ka kunagi jutuks, et kuidagi täpselt sõidetakse ühes graafikus vms?
Iseasi, kas Audrus üldse see aasta mõnda vaba nädalavahetust veel on
____________________________ Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
LemonsÜks väike vastuolu on nagu - Auto võib maksta max 500usd koos soetusmksu ja ettevalmistusega, mis ei sisalda safety featuure, pidureid ja rattaid. Samas pead 500usd eest auto maha müüma, kui organizer seda peaks soovima. Et kas safety, pidurid ja rattad peab organizerile tasuta andma?
Edit: Krt, seal on päris mitmeid masinaid, mille isegi kohe 500 rahaga eest ära ostaks - mõne masina intake maksab üksi juba 500 raha.
13.02.2013 at 19:16
2 edits. Last edited 13.02.2013 at 19:44 by BlueStang
LemonsNagu reeglites kirjas, kui ei saa aru mis tegema ja kuidas käituma peab, siis see on osaleja probleem. Eriti äärmuslikel juhtudel võetakse auto käest. Ja kui midagi ei meeldi, korralda ise selline võistlus nagu soovid.
Meie oludes toimiks kui rajale paar shikaani panna, et kannataks ilma puurita sõita, sest puur ajab sisuliselt ühekordselt kasutatava tooriku hinna üles. Nii palju vabadust pidurite ja kütusepaagiga ei peaks samuti andma kui nemad teevad.
Tegelikult mina usun, et ei jääks see meil raha taha aga korraldus on keerulisem teema - keegi peab selle asja lihtsalt teha võtma. 4 tundi võistlus, minimaalselt neli sõitjat oleks paras.
Mul on juhuslikult sobiv toorik hetkel õue peal, ehk oleksin stardis kui asi toimuks.
Lemons€500 per nägu tundub reaalne neljaliikmelise võistkonnaga, pluss ajakulu auto ettevalmistamiseks. Vaatsin huvi pärast, mida auto24.ee's pakutakse selles hinnaklassis, 83 sõidukit. Muidugi peaks reegleid lihvima ja alguses tuleks teha katse-eksituse meetodil aga ma olen päris kindel, et huvilisi on piisavalt.
LemonsVaatasin just ka, http://www.auto24.ee/used/1216934
Ma igaks juhuks mingeid veksleid välja ei käiks kuna garaažis üks punane lemon juba nõuab tähelepanu, aga kui keegi asja ära orgunniks siis mine tea...
Tegelt kui ma aasta lõpus endale autot otsisin siis pani ausalt öeldes imestama, et Eesti inimene vist on nii rikkaks saanud et juba saab täiesti ulmelisi püsse alla 1000€ hinnaklassis - mõnele kasutatud autode müügisaidile või -firmale võiks see ju täiesti okei reklaam olla, kui mingi seltskond ostabki "reality show" formaadis selle saidi kaudu endale need nn "lemonid" ja nendega edukalt tükk aega kihutab. Vastukaaluks sellistele artiklitele. Pean küll tunnistama, et ei tea marketingist endiselt midagi...
____________________________ Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
Numbrilist kiirust võib ju olla aga neli tundi rajal püsimiseks on vaja eelkõige vastupidavust. Turbopillid selles hinnaklassis ei näi suuremat potensiaali omavat.
LemonsNojah, juba hakkab vaimne töötlemine... kui ma saaks ühe euro iga korra eest kui keegi on mulle öelnud et "ei, see ei tööta" ja hiljem asi siiski töötanud on, siis mul oleks juba sama palju autosid nagu kodanik Walkeril. Ja kõik Fordid!
____________________________ Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
LemonsKui keegi orgunnib,siis ka meilt tuleb 1 auto kindlasti sõitma :-D
14.02.2013 at 22:56
LemonsTegelikult toimub sarnane üritus ka üle lahe, nimelt Rootsis - http://www.skrotbilsrejset.nu
Sõidud nõnda populaarsed olema, et kui tahta seal sõita, siis on see võimalik alles 2014. aastal - eelnevatel sõitudel on kohad lihtsalt täis.
Mõningad reeglid
1) Auto peab maksma vähem kui 10 000 SEK ehk ~1200 EUR v.a ohutusvarustus. Auto väärtust hindavad vastavad ametnikud.
2) Autol peab olema kehtiv ülevaatus.
3) Maksimaalselt 4 sõitjat, juhiloa ja kiivri olemasolu nõutud.
4) Raadio olemasolu nõutud - selle teel edastatakse õigel sagedusel võistlusjuhtimiskeskusest teadaandeid.
5) Ohutusvarustus soovitatav.
Lemonssiin on päris mitu korda üles tulnud erinevaid ettepanekuid OT kõrvale pärisvõidusõidu moodi asja algatamiseks - samas aga osapooli on niipaljude erisoovidega, et ühiselt sobivat varianti õieti pole - kellel valitud automark ei sobi, kes ei taha turvasüsteeme autosse, kes tahab ehitada, kes ei taha ehitada, kellele on kallis, kellele liiga tihe ajagraafik jne, jne.
Selles mõttes müts maha BMW325Cup meeste ees - et asi tehtud sai, kahjuks aga praegu mitmed masinad miilegipärast müügis.
Tegelikult äkki toimiks asi hoopis selliselt paremini, kui ringrada nö ownib (osalejad võivad ka finantseerida) teatud arvu mingeid sarnaseid lemoneid - sõitja veeretab ennast rajale maksab rajatasu, auto renditasu ja kindlustuse ning mees-mehe vastu sõit võib alata. No umbes nagu kunagi tqhq.ee-s oli OKC. Keegi ei nurisenud lõpuks auto ja raha üle. Osalejaid piisas ja mot oli ka olemas.
15.02.2013 at 10:03
1 edit. Last edited 15.02.2013 at 11:31 by BlueStang
LemonsSee ei ole võidusõit vaid seltskondlik meelelahutus tehnikahuvilistele. Meelelahutuse tähtis osa on auto valimine, ettevalmistamine, tema hinna kaitsmine kohtunike ees, disain, kostüümid jne. Nagu lehel kirjutati: "see on kui hommikul tööle sõitmine aga ebamugavam ja kestab väga palju kauem". Ringrajasõiduga asi liiga palju ei sarnane.
LemonsPeaasi et keegi liiga tõsiselt võtma ei hakkaks. Paraku sikkude lammastest eraldamise töö jääb kohtunike õlule ning ausalt öeldes seda positsiooni väga ei kadesta. Silma kinni pigistamise eest altkäemaksudena laekuv kesvamärjuke võib maksale hakata, lisaks muud mured.
____________________________ Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
LemonsMa olen nüüd paar kuud uuesti seda LeMons sarja mõtet peas loksutanud. Pärast võrride võistlust, mis muide oli äärmiselt lahe asi, sain hoogu veelgi juurde. Seega küsin foorumlaste arvamust: kui sarnast odava autoga kestvussõidu asja korraldada, kas võiks sellele olla kohta ja osalejatel huvi?
____________________________ Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.
LemonsPetrolheads.EE paneks kindlasti oma meeskonna välja! Kui seda teemat drifijatele ka tutvustada võib vabalt sealt ka mõne pundi kokku saada. Kas plaanid veel see aasta midagi teha?