register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Vaba rada : Tahan sõita !   1 2 3 4 5 6 7  
Poster Message
tehnik
  
Tahan sõita !
8 september OT EstRing.

Üritasin saata e-maili kuid see ei õnnestunud päris mitmeid kordi. Proovin siis foorumi kaudu:

Soovin osaleda ! Olen uus osaleja ja ei tea Teie kujunenud traditsioone ja võibolla pole tähele pannud ka kõiki reegleid ja kohti kus täpsed juhendid !? Töötan alal kus tuleb tihtipeale liikluses ja maanteel kihutada ning arvan et vastav ja liiklusest vabam käeharjutus tuleb alati kasuks.
Auto on mul golf 1,8 gti 1988
veljed 15 tolli valuveljed, kummid 195/50, ilmselt mõeldud tänavasõiduks.

Anti
06.08.2007 at 23:33
rustang
  
Moderator
Tahan sõita !
Loe näiteks teemat OT XVI registreerimine lõppenud, sealt selgub, kuidas üritustele pääseb.
07.08.2007 at 08:42
peep
 
Moderator
Tahan sõita !
Hoia foorumil silm peal, kui algab septembri üritusele registreerimine, siis saadad maili ja saadki osaleda. Kuna kohti on kahjuks piiratud arv, siis üldjuhul tuleb operatiivselt tegutseda.
07.08.2007 at 09:14 1 edit. Last edited 07.08.2007 at 09:14 by peep (Moderator)
tehnik
  
Tahan sõita !
Tänan ! Eks ma siis püüan jõudumööda olukorda jälgida. Loodan et ei jää hiljaks.
07.08.2007 at 10:09
Lembit
Tahan sõita !
quote:
peep: Kuna kohti on kahjuks piiratud arv, siis üldjuhul tuleb operatiivselt tegutseda.
Ma lisaks siia veel sellise täpsustuse, et Peebu väljendis sõna "operatiivne" tähendab reaalses elus "paari tunni jooksul registreerimise algusest". Niipea, kui näed, et registreerimine on avatud, saaada KOHE mail.
07.08.2007 at 10:53
tehnik
  
Tahan sõita !
quote:
Lembit:
quote:
peep: Kuna kohti on kahjuks piiratud arv, siis üldjuhul tuleb operatiivselt tegutseda.
Ma lisaks siia veel sellise täpsustuse, et Peebu väljendis sõna "operatiivne" tähendab reaalses elus "paari tunni jooksul registreerimise algusest". Niipea, kui näed, et registreerimine on avatud, saaada KOHE mail.

Jah, see eeldab päris pidevat jälgimist, mis mul ei tarvitse õnnestuda.

Kahju et selliseid üritusi piisaval hulgal korraldada ei saa, et jätkuks kohti ja oleks rohkem aega registreerida. Võibolla olete mõelnud sellele et neid üritusi rohkem oleks ?
07.08.2007 at 21:15
rustang
  
Moderator
Tahan sõita !
OT on 08.9 Audrus, 15.9 on minuteada BMW autocrossing Tabasalus, BMW klubi III etapp ka kuskil septembrikuus (Raplas?), lisaks pidi augusti lõpus midagi OT stiilis Audru rajal toimuma....
07.08.2007 at 21:31
Silwer
Tahan sõita !
BMW Cup IV etapp on 01.09 ja Raplas. Kui kõik läheb plaanide kohaselt siis tuleb septembri teises pooles ka V etapp ja Tabasalus.

____________________________
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW E46 S54 SMG VF570 supercharged & BMW F25 X3
07.08.2007 at 22:14
tehnik
  
Tahan sõita !
Ega ringradasid ju Eestis rohkem pole peale Sauga, või on ? Seega mujal saavad siis toimuda mingid muud sõidud, mis oleks kah mõeldavad kui rajad väga autot ei pillu ? Kuid automarkidedele tehtud üritused on tõenäoliselt mõeldud vaid konkreetsetele automarkidele ?
07.08.2007 at 22:27
matukas
  
Tahan sõita !
tehnik loeb nüüd Kiiresti sõitmine alajaotise läbi ja veendub, et radu on teisigi, kus sõidetakse ja ei ole alati piiritletud konkreetse tootja autod.

____________________________
Belief is harder to shake than knowledge
07.08.2007 at 23:04
tehnik
  
Tahan sõita !
Jah ma saan aru et tuleb ise ka rohkem otsida ja leida, kuid oma küsimistega läksin kergema vastupanu teed sest mul pole praegu olnud lihtsalt järjepidevat aega ise otsida, lugeda ja leida.
Tänan Teid !
08.08.2007 at 04:53
indro
  
Tahan sõita !
quote:
rustang: lisaks pidi augusti lõpus midagi OT stiilis Audru rajal toimuma....
Jah, Audi Klubi korraldab OT laadse ürituse 26. Augustil. Suur ring, EAL Timingu transponderitega ajavõtt ja tagasisirgel ka samasugune shikaan nagu OT-l. Kuna meil klubis piisavat arvu ringrajahuvilisi pole, siis tuleb üritus suure tõenäosusega kahe osaline. Esimene sats on rajal kuni 30 Audi ja VW klubi foorumi kaudu reganut ja peale seda veel kuni 30 OT-del käiat (kui muidugi huvi on). Audi ja VW puhul on tõenäoliselt 1+5+1 skeem ja OT rahva puhul 1+7+1 skeem. Aga täpsemalt juba siis, kui registreerimine hakkab.
09.08.2007 at 10:52
tehnik
  
Tahan sõita !
quote:
indro:
quote:
rustang: lisaks pidi augusti lõpus midagi OT stiilis Audru rajal toimuma....
Jah, Audi Klubi korraldab OT laadse ürituse 26. Augustil. Suur ring, EAL Timingu transponderitega ajavõtt ja tagasisirgel ka samasugune shikaan nagu OT-l. Kuna meil klubis piisavat arvu ringrajahuvilisi pole, siis tuleb üritus suure tõenäosusega kahe osaline. Esimene sats on rajal kuni 30 Audi ja VW klubi foorumi kaudu reganut ja peale seda veel kuni 30 OT-del käiat (kui muidugi huvi on). Audi ja VW puhul on tõenäoliselt 1+5+1 skeem ja OT rahva puhul 1+7+1 skeem. Aga täpsemalt juba siis, kui registreerimine hakkab.

Sellest on siis juttu ka Eesti VW Klubi foorumis ? Käisin kiiruga üle ürituste alajaotuse, kuid ei leidnud sellekohast juttu ? Ma registreeruks kohe kui peale satuks selle algusele kusagil.
10.08.2007 at 08:12
sfinx
 
Tahan sõita !
quote:
indro:
quote:
Aga täpsemalt juba siis, kui registreerimine hakkab.


10.08.2007 at 10:11
Lembit
Tahan sõita !
quote:
tehnik: Käisin kiiruga üle ürituste alajaotuse, kuid ei leidnud sellekohast juttu ? Ma registreeruks kohe kui peale satuks selle algusele kusagil.
Selle registreerumiste ja muude asjadega tundub olevat nii, et huvilisi on rohkem, kui saadaolevaid kohti. Valdav osa nendest huvilistest tahaksid täpselt samamoodi, nagu sina, juba täna ära registreeruda. Lisaks sellele on nad valmis ka pidevalt foorumit jälgima ja vastavaid alajaotusi hoolega lugema. Ja seda teevad nad teinekord ainult sellepärast, et neil oleks registreerimise alguseks eelis selliste meeste ees, kes alajaotusi kiirelt üle käivad ja pidevalt foorumit ei jälgi.

Ehk minuarust on kõik sellest kinni, kuidas keegi oma elus prioriteete seab. ;)
10.08.2007 at 10:45
tehnik
  
Tahan sõita !
No mis teha, ega mul seda jälgimise aega rohkem võtta pole kui teda on. Seega olgu nagu on, vastused olen oma küsimistele saanud ja edasine tähendaks lihsalt sama asja kordamist.
10.08.2007 at 14:05
rustang
  
Moderator
Tahan sõita !
Esialgse kava kohaselt hakkame 8. septembri OT-le registreerima 27. augusti hommikul.
13.08.2007 at 16:40
tehnik
  
Tahan sõita !
quote:
rustang: Esialgse kava kohaselt hakkame 8. septembri OT-le registreerima 27. augusti hommikul.
Suurimad tänud info eest ! Nüüd tean milline aeg tuleb mul eraldada selle jälgimiseks.


Loodan et suudan aja jooksul lõpuni lugeda ka Foorumi teised teemad, et ei tõmbaks endale enam ülearust tähelepanu.
13.08.2007 at 18:27
tehnik
  
Tahan sõita !
Natukene siis enda autost kah:
http://foorum.vwklubi.ee/viewtopic.php?p=544310#p544310
11.05.2011 at 14:03
rookie
Tahan sõita !
Niisama saab kah kätt harjutada:) http://audruring.ee/?page_id=70
11.05.2011 at 15:22
tehnik
  
Tahan sõita !
Autospordist - ringrajast ja selle tehnikast teadlike inimeste arvamused tulevad ikka kasuks :)
01.09.2011 at 22:21
tehnik
  
Tahan sõita !
quote:
Lembit:
quote:
tehnik:
Selle "saba" hulka peaks siis kuuluma midagi mootorist, käigukast, vedrud, esiamordid, veermiku kummipuksid ja ilmselt veel midagi mis veel tavaliseks jäänud on. Plaanis on alustada mootorist ja edasi ei tea midagi mis ja kas uue raja algamiseks ära teha saab.

Ega see autospordi maailm pole mulle veel piisavalt tuttav, millest vist siis ka minu vastavad arvamused :) - mitte päris asjatundlikud.
Mootor ei ole nii kulukas, kui endal käed küljes on
Käigukastiga ei ole ilmtingimata vaja midagi teha
Esiamorid ei ole üliolulised
Kummipuksidest lahtisaamine ei ole golfi juures kallis
Kui kõik pead teenusena sisse ostma, siis on muidugi suure hunniku raha kulutamine väga lihtne. Teadmised, mis teha on vaja, võid tasuta saada.

Vastan siin teemas, sest mulle tundub ka, et see OT35 teema on läinud liiga minukeskseks :) ja teemast välja.

Arvan, et peaksin alustama mootorist, ehk siis võtaks maha nukkvõllid ja viiks kusagile teha lasta. Selle juurde peaks vist kusagilt leidma ka mehaanilised klapitõukurid ja kõvemad klapivedrud. Seega huvituksin praegu selle kraami infost.

Oskan ja saan ise teha autode juures paljusid asju, kaasaarvatud mootor, kuid sellised spetsiifilised asjad, nagu need nukkvõllid, pean ikka laskma teha. Eks see turvapuur tuli ka lasta teha.
02.09.2011 at 13:29
Lembit
Tahan sõita !
quote:
tehnik:
Arvan, et peaksin alustama mootorist, ehk siis võtaks maha nukkvõllid ja viiks kusagile teha lasta. Selle juurde peaks vist kusagilt leidma ka mehaanilised klapitõukurid ja kõvemad klapivedrud. Seega huvituksin praegu selle kraami infost.
Oskan ja saan ise teha autode juures paljusid asju, kaasaarvatud mootor, kuid sellised spetsiifilised asjad, nagu need nukkvõllid, pean ikka laskma teha. Eks see turvapuur tuli ka lasta teha.
Ma soovitaks sul alustada konkreetse sihi seadmisest.
Kui sihiks on S1600, või mõni muu sportklass, siis peaks vaatama, et tehtud kulutused oleks ka selles võtmes mõistlikud.
Kui sihiks lihtsalt OT'l kiiremini sõita, siis panna umbes paika, mis kiirusega see sõitmine võiks toimuda ja sealt baasilt juba leida soodsaim lahendus.
VW 16V 1,8 mootorist alustamine ei pruugi kummaski kontekstis just parim lahendus olla.

Kas treida oskad ja treipingile juurdepääs on olemas?
02.09.2011 at 16:02
tehnik
  
Tahan sõita !
Väga hea soovitus, ma pole seda piisavalt mõelnudki. Alustasin ju lihtsalt sõita tahtmisest ja Opentrack oli/on selleks ideaalne, nüüd võistlesin ja see tundus veel põnevam olema. Sattusin keerulisse olukorda nüüd ja peab tõepoolest hakkama mõtlema:

Pole täpselt uurinud, kuid mulje on jäänud, et mingis vabaklassis saaks osaleda, kui sellest 1,8-st välja pressida piisav jõud. Samas kannataks siis mootori vastupidavus ja ilmselt läheks see kalliks.
S1600 autod tunduvud ka väga kiired olema selle kubatuuri kohta, mis jätab mulje, et nende mootoritest pressitakse ka päris palju välja. Millised aga on 2L, mingi klassi mootoritele lubatud nõuded, võibolla on see variandiks mis mootorit natuke rohkem säästab. Kui see nii oleks, siis ei peaks ma hetkel midagi kulutama ja mingil ajal ostma hoopis 2L mootori ja seda aretama lubatud piirideni ?

Tean, et on olemas BMW 325 Cup, milles autode majandamist püütakse suhteliselt jõukohasena hoida, kuid siis on mul üldse vale auto :) .

Mõtteainet on ja õnneks on praegu selleks ka aega.


Treipingile peaksin ligi saama kui viisakalt räägin kuid terida pole proovinud.
02.09.2011 at 18:08 2 edits. Last edited 02.09.2011 at 18:14 by tehnik
Lembit
Tahan sõita !
Väga kiire S1600 auto sõidab slikiga ca 1.01 ja kumhoga ca 1.03

Oma praegusest autost sellise S1600 auto tegemine, mis parimatele kaotab 2-3 sek ringi peale ei ole sul keeruline:
*Romula 1.6 8V mootor (74kW)
*Korralik nukkvõll
*Mehhaanilised tõukurid + uued klapid
*Elektrooniline programmeeritav sissepritse + eraldi segusiibrid
*Sillad uniballidele
*Ette coiloverid
*4,5 ülekanne käigukasti.

Kui enamuse tööd ise teed, siis saad talvega hakkama ja eelarve jääb alla 2k€

Ja siis trenni, trenni, trenni.
02.09.2011 at 18:47
opentrack.tqhq.ee foorum : Vaba rada : Tahan sõita !   1 2 3 4 5 6 7  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.