Poster |
Message |
Henri_ |
Järelkärude hange
quote: Umbertto:
Ja kui sulle tuleb liiga palju häid pakkumisi, siis saada need ülejäänud mulle edasi ;-)))) Ja ma saadan ülejäänud Jesperile ja Henrile......
Väga üllas sinust!
Ma olen juba mõne aja vaadanud treilasid, head variandid on ikka ropult kallid (40-60k)
Äkki oleks mõtekas üritada leida mõni mees, kes teeks vastavaid asju kohe paar tükki. Saaks ehk hinna mõistlikuks? Ikka on räägitud variante, et materjalid ise maksavad 15k kanti, ma arvan, et kui paar meest maksaksid veel igaüks töö eest 10k, siis oleks täitsa mõistlik kuuteenistus...
Aeg seltskonnal siis oma tutvused välja käia! |
17.11.2010 at 17:03 |
|
wirx |
Järelkärude hange
www.suusad.ee saab Pets1-lt treilat rentida, wirxi või autospordi mainimine teeb ehk hinda veelgi soodsamaks
____________________________
Soodsad sülearvutid siit --> Sülearvutid Laptopid.ee
Rinka huviline küsigu kindlasti % alla |
17.11.2010 at 17:20 |
|
rolantsik |
Järelkärude hange
Ikka on räägitud variante, et materjalid ise maksavad 15k kanti, ma arvan, et kui paar meest maksaksid veel igaüks töö eest 10k, siis oleks täitsa mõistlik kuuteenistus...
Pean selle illusiooni purustama - ainult head sillad maksavad juba rohkem. |
17.11.2010 at 17:49 |
|
Jesper |
Järelkärude hange
Ma olen neid asju arvutanud edaspidi ja tagurpidi ning järeldusele jõudnud et 25k või väiksema eelarvega saab ise bemmile sobiva treila ehitada siis, kui võtad ise suhtkoht härjal sarvist ja teed ära. St noh koostad joonise, annad keevitajale-meistrimehele kätte, ostad jupid, poldid ise kokku jne. Kõik max odavalt ja käed küünarnukkideni õlised. Arvesta et regamine üksi on juba 5-6k. Ja bemm on ikka raske auto võrreldes S1600-ga, haagisejuppidel on omad tugevuskategooriad ja enamik bemmi omi satub järgmisesse, kallimasse lahtrisse.
Pigem kammi auto24, näiteks hetkel kargas kohe selline loom välja: http://www.auto24.ee/used/634026 .
Ja rentimine on üks rist ja viletsus, antagu hinda üles või alla palju tahes.
____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO |
17.11.2010 at 17:54 |
2 edits. Last edited 17.11.2010 at 17:58 by Jesper
|
rolantsik |
Järelkärude hange
quote: Jesper: Ma olen neid asju arvutanud edaspidi ja tagurpidi ning järeldusele jõudnud et 25k või väiksema eelarvega saab ise bemmile sobiva treila ehitada siis, kui võtad ise suhtkoht härjal sarvist ja teed ära. St noh koostad joonise, annad keevitajale-meistrimehele kätte, ostad jupid, poldid ise kokku jne. Kõik max odavalt ja käed küünarnukkideni õlised. Arvesta et regamine üksi on juba 5-6k. Ja bemm on ikka raske auto võrreldes S1600-ga, haagisejuppidel on omad tugevuskategooriad ja enamik bemmi omi satub järgmisesse, kallimasse lahtrisse.
Pigem kammi auto24, näiteks hetkel kargas kohe selline loom välja: http://www.auto24.ee/used/634026 .
Ja rentimine on üks rist ja viletsus, antagu hinda üles või alla palju tahes.
Valmis käru ostmine on igal juhul soodsam.
Ei ehita seda käru ka ise tehes 25k eest.Kui keegi samas sooviks mulle valmistada 25k eest,siis oleks kohe käsi |
17.11.2010 at 19:27 |
|
hents99 |
Järelkärude hange
quote: rolantsik: quote: Jesper: Ma olen neid asju arvutanud edaspidi ja tagurpidi ning järeldusele jõudnud et 25k või väiksema eelarvega saab ise bemmile sobiva treila ehitada siis, kui võtad ise suhtkoht härjal sarvist ja teed ära. St noh koostad joonise, annad keevitajale-meistrimehele kätte, ostad jupid, poldid ise kokku jne. Kõik max odavalt ja käed küünarnukkideni õlised. Arvesta et regamine üksi on juba 5-6k. Ja bemm on ikka raske auto võrreldes S1600-ga, haagisejuppidel on omad tugevuskategooriad ja enamik bemmi omi satub järgmisesse, kallimasse lahtrisse.
Pigem kammi auto24, näiteks hetkel kargas kohe selline loom välja: http://www.auto24.ee/used/634026 .
Ja rentimine on üks rist ja viletsus, antagu hinda üles või alla palju tahes.
Valmis käru ostmine on igal juhul soodsam.
Ei ehita seda käru ka ise tehes 25k eest.Kui keegi samas sooviks mulle valmistada 25k eest,siis oleks kohe käsi
Ise tehes valmistaks, st kui ei arvesta oma töötunni hinda, mis on tegelikult päris suur osa.
____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas. |
17.11.2010 at 23:24 |
|
rolantsik |
Järelkärude hange
Valmis käru ostmine on igal juhul soodsam.
Ei ehita seda käru ka ise tehes 25k eest.Kui keegi samas sooviks mulle valmistada 25k eest,siis oleks kohe käsi
Ise tehes valmistaks, st kui ei arvesta oma töötunni hinda, mis on tegelikult päris suur osa.
Vaata,mis 4 C rehvi juba maksavad,isegi protid. |
17.11.2010 at 23:34 |
|
H.E |
Järelkärude hange
2000.- eest zubrjonok. Vanast küttesüsteemist üle jäänud torudest raam peale ja asi tahe.
Respo pakkumine: http://www.respo.ee/est/haagised.php?leht=tootegrupid&id=5&mudel_id=262
|
17.11.2010 at 23:52 |
|
hents99 |
Järelkärude hange
quote: rolantsik:
Valmis käru ostmine on igal juhul soodsam.
Ei ehita seda käru ka ise tehes 25k eest.Kui keegi samas sooviks mulle valmistada 25k eest,siis oleks kohe käsi
Ise tehes valmistaks, st kui ei arvesta oma töötunni hinda, mis on tegelikult päris suur osa.
Vaata,mis 4 C rehvi juba maksavad,isegi protid.
Siis on variant teha grupiost Hiinast, võtta arvele omavalmistatud "käruna".
Ca 10-15k per tükk koos käibe/tolliga + regamine (selle maksumusest ei tea kahjuks midagi, Jesper märkis ca 5-6k)
Edit: Kui olemasolevat sobivat treilat ei leia, laseme oma joonise järgi teha.
____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas. |
17.11.2010 at 23:56 |
1 edit. Last edited 18.11.2010 at 00:15 by hents99
|
Henri_ |
Järelkärude hange
quote: hents99:
Siis on variant teha grupiost Hiinast, võtta arvele omavalmistatud "käruna".
Ca 10-15k per tükk koos käibe/tolliga + regamine (selle maksumusest ei tea kahjuks midagi, Jesper märkis ca 5-6k)
Edit: Kui olemasolevat sobivat treilat ei leia, laseme oma joonise järgi teha.
On sul mingid konkreetsed hiinakad käeulatuses? Kas tõesti regamine võib olla kallim, kui auto arvele võtmine? Nö saksast auto oli vist 2900 eek koos kõigega.
Mingit sellist oma joonise värki ma mõtlesingi. Hädalisi on ilmselgelt siin mitu. Kas mõnd olemasolevat kergema käru joonist võtta, suurendada toru läbimõõtu ja paksust ja vajadusel valida muidki tugevamaid detaile poleks võimalik?
Lasta kolm-neli ühesugust raami siis kokku keevitada ühes kohas. Vastavad poltide augud jms valmis teha.
Siis jälle osta 3-4 juhtmestikku, ports tulesid, rattaid jne. Igaüks saaks oma kodus/garaažis lõplikult kokku panna.
Muidugi ei arvestanud mina sinna sisse seda, et 1100 vs 1300kg kandevõimega haagisel on absoluutselt kõik sõlmed juba nii kardinaalselt erinevad...kui tõesti nii, siis jama, et üldse teema üles kiskusin |
18.11.2010 at 01:00 |
1 edit. Last edited 18.11.2010 at 01:01 by Henri_
|
rolantsik |
Järelkärude hange
Selle Hiina grupi-ostu seltskonnas tahaks ka ise ilmselt olla.Kuigi ei usu,et sellise rahaga--10-15 k saab.Skets,mille järgi saaks hea ja madala treila teha,on mul olemas.
Arvele võtmine on jh 2900.
|
18.11.2010 at 09:30 |
|
Juhan Tuhk |
Järelkärude hange
55562266 Rain Kõnnusaar (3D team)
Tema juures on Urmas ja veel "üks bemmimees kelle nimi ei tule meelde" käinud. Rainil on joonised ja oskused olemas ning on valmis võtma asja ette kui jutt on mitmest haagisest. Aga hinnaarvutus algab ikkagi sellest, et 1 sild maksab ca 4500 kr.
Nende Hiina haagistega võib minna uuest aastast samuti jamaks, paljudel puudub Euroopa tüübikinnitus ja neid ei saa arvele võtta
|
18.11.2010 at 10:09 |
|
Aspelund |
Järelkärude hange
Mobile.de hinnad näivad üldse algavat 350-st eurost.
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/searchrefine.html?category=CarCarrierTrailer&__lp=313&scopeId=T&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Trailer&segment=Truck&maxPrice=2001&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&grossPrice=false&customerIdsAsString=&lang=de
A. |
18.11.2010 at 11:42 |
|
hents99 |
Järelkärude hange
Hiina haagistega oleks mõistlik, kui omavalmistatud käru arvele võtta. Siia tooks nad mitte haagistena, vaid osadena/materjalina.
Hiina kaup piltlikult öeldes lihtsalt ei meeldi siinsetele ametnikele. Mõelda oskav inimene saab aru, miks.
Olen tegelenud Hiinast asjade importimisega mõned aastad ja ausalt öelda kvaliteet pole probleemiks, seda enam, et enamus siinseid asju tuleb ikkagi hiinast kümne kordse juurdehindlusega, lihtsalt läbi Saksa/Soome vms vahelao.
Kui huvi olemas, siis võtan konkreetsed pakkumised. Kuna kevad on kaugel, siis pole ka meretransport (1-1.5 kuud Eestini) probleemiks.
Samas, kui keegi kohalikest tootjatest teeks haagised valmis sama või tsipa suurema hinnaga, siis pigem toetaks omasid.
____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas. |
18.11.2010 at 11:51 |
|
Jesper |
Järelkärude hange
Omavalmistatud haagise arvele võtmine oli afaik kallim kui see "auto saksast" 2900.-, täpselt ei mäleta.
Hiinast haagise tellimisel on oluline et oleks E-sertifitseeritud veopea-pidur, rehvid ja tuled. Ja tulede paigutus peab meie reeglitele vastama. Ja ülimalt tore oleks, kui veopea pesa oleks euromõõdus, imperial mõõdus kuul oli minuarust suurem (ehk siis imperial kuulist saab teha metric kuuli, aga veopea poolelt sama konversiooni teha ei anna).
____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO |
18.11.2010 at 13:09 |
1 edit. Last edited 18.11.2010 at 13:10 by Jesper
|
Ivalo |
Järelkärude hange
Ok, aga siis on kaks valikut, Hiina või kohapealne hea deal.
Kas kellelgil on väga head tuttavat Respos või Tikis?
Ma ei tea küll, mis on hea hind aga pakun et umbes ~30k korraliku 1,5t kandevõimega treila eest võiks lugeda heaks.
Kui palju on reaalseid treileri ostjaid selle hinnaga?
Mina
Urmas?
Henri?
Roland?
Jesper?
Allan?
Respos hetkel 39k selline:
http://www.respo.ee/est/haagised.php?leht=tootegrupid&id=5&mudel_id=262
pole ka paha tegelikult aga võiks odavam olla |
18.11.2010 at 13:29 |
2 edits. Last edited 18.11.2010 at 13:31 by Ivalo
|
imre |
Järelkärude hange
Ma saan Respoga aidata. Kui on mingi kindel arv tahtjaid, siis saan Respost paremat hinda küsida (variant, et Respo klepsud bemmidele?) |
18.11.2010 at 13:45 |
1 edit. Last edited 18.11.2010 at 13:45 by imre
|
Raceboy |
Järelkärude hange
Mul töötab Respos tuttav, lubas uuel nädalal, kui tööle läheb, mingid hinnaklassid öelda.
Ta mainis ka, et neil on pakkuda ka üheteljelised treilad, millega kuni 1300 kg sõidukit vedada saab ja et selle hinnavahe kaheteljelisega pidi päris suur olema.
____________________________
www.vems.ee |
18.11.2010 at 13:47 |
|
Umbertto |
Järelkärude hange
Võtan oma peale et rääkida Rainiga, kellega ma samal teemal varem juba suhelnud olen. Nad valmistavad just selliseid treilereid nagu kliendil vaja. Minu meelest on Cup auto treila jaoks vaja järgmiseid omadusi, kindlasti on siit miskit ununenud, palun andke märku milline on teie "Unistuste treila" :
- Kasti/platvormi sisemõõdud - pikkus ~5 m, min laius ~185, madal ~15 cm porte või toruäär
- Kandevõime ~ 1500 kg (auto + kola), reg mass 1900 (minu puhul), sõltub vedavast autost
- sildade arv 2, 1-ga läheb asi väga kriitiliseks nii kandevõimelt kui kestvuselt
- Kallutatav – kallutab ise kui maha sõita + teed, tänu mille kasutamisele on mahasõidu nurk väiksem, ideaaljuhul ei pea isegi spoilat eemaldama
- Teed alt väljatõmmatavad, võiks kohe õigel laiusel olla. Pikkus ~ 4 m
- Ette diislile saab panna Cup´i auto varurattad + kast kola jaoks
- Lisavarustus: Varuratas, vints, tugitatas, kinnitusaasad - min 2x4 tk., käsipidur, tagumised (esimesed ?) toed
|
18.11.2010 at 14:04 |
|
raimo_r |
Järelkärude hange
Oleks ka ilmselt huvitatud, kuna varsti on auto plekksepa juurest puurimehe juurde viia.
Huvilisi võiks lisaks leida driftifoorumist, kuna seal on ka "sportautosid".
____________________________
igapäevasõiduk 4.8 V8 367hj, pühapäevasõiduk 3.2 R6 343hj |
18.11.2010 at 14:07 |
|
Henri_ |
Järelkärude hange
Urmase pakutud treila oleks muidugi jube vinge. Aga ma ise rahuldun ka haagisega, millel lihtsalt pikemad kaldteed ja ei ole kallutatav (kujutan ette, et see hüdraulika teeb kalliks). Ahjaa, registrimassi ei ole enam mõtet vaadata. Edaspidi käib kõik täismasside järgi. Aga ehk saab "omavalmistatuna" arvele võttes sedagi muuta hankides haagised, mis reaalsuses kannataksid rohkem ja siis igaüks oma veduki järgi määrab selle kergemaks?
Ehk siis minu mõtted:
-Suurem kandevõime, et saaks vajadusel ka lükata mõne muu auto peale. Täismassist rääkides, siis ideaalis 2,5t, reaalsuses vast võiks 2t kanti olla.
-Kastiga suht sama
-2 silda
-kaldteed väljatõmmatavad alt, sedasi, et ei peaks ka liiga palju nikerdama
-kinnitusaasad-kohad, vints võiks olla, käsipidur ja tugiratas vast isegi peaksid olema.
Ühtegi tingimust aga ei saa kindlasti liiga tõsiselt võtta, kui ikka tuleks jube hea pakkumine, siis lendavad kõik muud ideed enivei aknast välja kohe
Ideaalvariant ehk olekski leida mingite baaselementidega variant ning siis siin kohapeal saab igaüks vastavalt oma rahakotile ja huvile lisada igasugu tööriistakaste ja muud lisavarustust.
39k haagise eest jääb minu piiridest igatahes välja. Sellisel juhul rendin edasi või otsin kasutatult.
Hendrik nagu ma aru sain on juba mingid pakkumised võtnud ning ootab vastuseid.
|
18.11.2010 at 14:15 |
3 edits. Last edited 18.11.2010 at 14:18 by Henri_
|
hents99 |
Järelkärude hange
Henri, kallutatav haagis omab lihtsalt hinge süsteemi, mitte hüdraulikat. Vähemalt enamus Respo haagiseid, mida ise kasutanud olen.
Kuna mul endal ka autode vedamiseks haagist vaja, siis annan endast parima, et saaks mõistliku hinnaga hea haagise. Üle 25k (registris ja valmis järele haakima) maksta haagise eest on minu arvates overkill.
Ma saan aru, et äri mõte ongi võimalikult suurt kasumit teenida, aga haagise eest enamvähem pool auto hinda (mõni aeg tagasi vaatasin auto treilasid, millede müügihind oli ca 60k) maksta on üle mõistuse.
Mis puutub Hiinas toodetavatesse haagistesse, siis tuleb muidugi enne kõik vajalikud kriteeriumid mitu korda üle rääkida tootjatega. "euro" tiisleid on saada, samuti tulesid, rattaid, pidureid.
____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas. |
18.11.2010 at 14:42 |
|
Umbertto |
Järelkärude hange
quote: Henri_: Urmase pakutud treila oleks muidugi jube vinge. Aga ma ise rahuldun ka haagisega, millel lihtsalt pikemad kaldteed ja ei ole kallutatav (kujutan ette, et see hüdraulika teeb kalliks).
Henri - ma ei mõelnud, et see treila peab ISEKALLUTAJA olema, treila kallutamine toimub nii, et taga raami lõpus on platvorm kinnitatud hingedega, ees otsas on aga lukusti. Norm asendis on platvorm raami peal kinni/lukus, mahasõiduks aga lastakse eest lukustid lahti ja kui hakkad maha sõitma, siis auto raskuse mõjul vajub platvorm tagant poolt alla, maksab see luxus a´la Respo ~1k http://www.respo.ee/est/haagised.php?leht=lisavarustus&id=7, siin on ka pildike olemas :
Kallutatav kast
1 kallutav kast (ilma pidurita haagised); 200.00 EEK
3 gaasvedru kallutuseks; 400.00 EEK
4 kallutuse tõstekruvi (500 kg); 900.00 EEK
Sa oled oma hyper insenerikoolitusega lihtsalt hakanud asju nägema ainult superlahendustena, veel sammuke haridusteed ja su Cup´i auto sõidab ise Saugale ja paneb ka telgi üles ;-))))) |
18.11.2010 at 14:43 |
|
Henri_ |
Järelkärude hange
quote: Umbertto:
Sa oled oma hyper insenerikoolitusega lihtsalt hakanud asju nägema ainult superlahendustena, veel sammuke haridusteed ja su Cup´i auto sõidab ise Saugale ja paneb ka telgi üles ;-)))))
Viimasel ajal ei näe enam lihtsaid asju üldse
Aga siis on ju tore, kui eriti kallimaks ei tee. Aga eks näis, mida leidub üldse.
Respo lehel on ka midagi registreerimise kohta. Uue, tootjapoolse sertifikaadiga (kui see oluline on üldse regamise hinna seisukohast?), haagise regamine maksab 2350eek. |
18.11.2010 at 14:51 |
1 edit. Last edited 18.11.2010 at 15:13 by Henri_
|
Ivalo |
Järelkärude hange
Ootame siis Respo poiste kommentaarid ära, Urmas sina siis räägid või?
Urmase kirjeldatud variant oleks muidugi tore aga vajadusel võib ka lihtsamaga piirduda.
Ma olen siiani sõitnud Cramo treiladega, mis on kahe teljega, täismassiga vist 3000kg ja ise kaaluvad mingi 800kg. Accord veab ära küll, isegi kui käsipidur peal.
See konkreetne Cramo treila on küll väga stabiilne, ehk igal juhul peaks olema kahe teljega ja kallutamine, pikad tugevad kaldteed, varuratas ja kola kast on muidugi ainult lisaboonused.
Mina võiks vabalt Respo kirjad ka autole ja kärule panna kui see hinda õiges suunas piisavalt mõjutab. |
18.11.2010 at 15:52 |
1 edit. Last edited 18.11.2010 at 15:52 by Ivalo
|
|