register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Vaba rada : Audruring - virtuaalreaalsuses ja päriselus   .. 11 12 13 14 15 16 17  
Poster Message
sfinx
 
Audruring - virtuaalreaalsuses ja päriselus
Ringraja jooniseid vaadates ei adunudki, et raja laius nii suurelt olemasolevast erineb ja nii lai on looduses. Päris palju ruumi.
Igaljuhul ajab kihelema küll nagu natukene.

Jõudu ka töödejuhatajale.. :)


05.07.2012 at 18:55
Cardo
 
Audruring - virtuaalreaalsuses ja päriselus
Eelmise nädala võlg :





09.07.2012 at 23:12
hall
 
Audruring - virtuaalreaalsuses ja päriselus
3,2km asfaldil läbitud ;)

____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.

CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas.
10.07.2012 at 20:26
H.E
  
Audruring - virtuaalreaalsuses ja päriselus
Mis ajaks tuli?

____________________________
Raketibaas
11.07.2012 at 19:08
jaak.k
Audruring - virtuaalreaalsuses ja päriselus
Kas lähimas tulevikus hakkavad õhtuti toimuma rajaõhtud mis olid eelnevatel aastatel(kolmapäeval ja teisipäeval). Ja kui Hakkavad siis andke teada, Audruringi koduleheküljel ma seda infot ei leidnud.Asfalt on ilmselt peal ja rajaõhtud võivad toimuda ka enne raja ametlikku avamist. Ilmselt on ka teisi huvilisi.
13.07.2012 at 12:40
Juhan Tuhk
Audruring - virtuaalreaalsuses ja päriselus
kulla mees, rada ei koosne ainult asfaldist. Esimeste planeeritud startide aeg lükati edasi, sest RADA ei ei ole veel sõiduvalmis- äärekivide ja väljasõidualade tegemist saab alustada alles pärast lõplikku asfalteerimist, et kõrgused oleksid õiged. Seni tuleb oma õhtuid veeta Riias, Kaunases või Soomes :-)
13.07.2012 at 12:58
hall
 
Audruring - virtuaalreaalsuses ja päriselus
Rajal on täis ulatuses asfalt peal, aga sellest on vähe selleks, et sõitmiseks avada. Kui rajal paarutamine käib, ei saa raja servades just liiga hästi tööd teha ;)
Uskuge mind, rajale saab kohe kui see vähegi võimalikuks osutub :)

____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.

CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas.
13.07.2012 at 14:27
-XR-
Audruring - virtuaalreaalsuses ja päriselus
Tundub, et eestlastel on võimalus venelastele silmad ette teha.
Nende Moskva ringrajal oli viimasel vormel Renault võistlusnädalavahetusel kuhjaga probleeme.
Ei ole üldse vähe tõenäoline, et tulevikus hakatakse Audrut Moskvale eelistama.
Sest selles pole isegi kahtlust, et eestlased võistluste korraldamisel väga professionaalset taset näitavad.
Moskvas oli näiteks peatribüün inimestele suletud, sest sinna polnud kõiki toole paigaldatud. Samuti polnud seal varikatust.
Täna hommikul olid ehitusmehed kohale tulnud ja tahtnud katust paigaldada, need aeti õnneks minema.
Rajatöötajad polnud ka just kõige professionaalsemad.

serõi, millal Renault 3.5 Eestis näha saab? :P
15.07.2012 at 13:53
hall
 
Audruring - virtuaalreaalsuses ja päriselus
Saan garanteerida, et meil peatribüüni katusega mingeid probleeme ei teki ;)

3.5 Renault sarja kohta ei oska midagi prognoosida, aga ühe sellise auto resideerumist rajal lähitulevikus ei julge ma välistada ;)

____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.

CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas.
15.07.2012 at 14:46
ivan711
 
Audruring - virtuaalreaalsuses ja päriselus
quote:
-XR-: Tundub, et eestlastel on võimalus venelastele silmad ette teha.
Nende Moskva ringrajal oli viimasel vormel Renault võistlusnädalavahetusel kuhjaga probleeme.
Ei ole üldse vähe tõenäoline, et tulevikus hakatakse Audrut Moskvale eelistama.
Sest selles pole isegi kahtlust, et eestlased võistluste korraldamisel väga professionaalset taset näitavad.
Moskvas oli näiteks peatribüün inimestele suletud, sest sinna polnud kõiki toole paigaldatud. Samuti polnud seal varikatust.
Täna hommikul olid ehitusmehed kohale tulnud ja tahtnud katust paigaldada, need aeti õnneks minema.
Rajatöötajad polnud ka just kõige professionaalsemad.

serõi, millal Renault 3.5 Eestis näha saab? :P
Sorry to interfere, but there are some nuances about vormel Renault event and Moscow Raceway track ).
The track and whole complex were built and prepared in a great hurry. All infrastructure was built in about one month, and contractor, that builds "peatribüün", hadn't fulfilled his obligations. Staff, working on the event could not be professional - we have almost no racetracks and racing events around Moscow. Sure marshals had some trainings, but most of them never saw real race.
So, it's a pleasant surprise that Renault event took place without any noticeable problems and attracted about 85000 spectators. Sure track infrastructure will be completed, and we are looking forward FIA GT in september.
Unfortunately, track administration is interested only in such large events yet. Only one amateur race is planned and entry fee will be ~450E (.

17.07.2012 at 10:41 1 edit. Last edited 17.07.2012 at 10:41 by ivan711
-XR-
Audruring - virtuaalreaalsuses ja päriselus
quote:
ivan711:
quote:
-XR-: Tundub, et eestlastel on võimalus venelastele silmad ette teha.
Nende Moskva ringrajal oli viimasel vormel Renault võistlusnädalavahetusel kuhjaga probleeme.
Ei ole üldse vähe tõenäoline, et tulevikus hakatakse Audrut Moskvale eelistama.
Sest selles pole isegi kahtlust, et eestlased võistluste korraldamisel väga professionaalset taset näitavad.
Moskvas oli näiteks peatribüün inimestele suletud, sest sinna polnud kõiki toole paigaldatud. Samuti polnud seal varikatust.
Täna hommikul olid ehitusmehed kohale tulnud ja tahtnud katust paigaldada, need aeti õnneks minema.
Rajatöötajad polnud ka just kõige professionaalsemad.

serõi, millal Renault 3.5 Eestis näha saab? :P
Sorry to interfere, but there are some nuances about vormel Renault event and Moscow Raceway track ).
The track and whole complex were built and prepared in a great hurry. All infrastructure was built in about one month, and contractor, that builds "peatribüün", hadn't fulfilled his obligations. Staff, working on the event could not be professional - we have almost no racetracks and racing events around Moscow. Sure marshals had some trainings, but most of them never saw real race.
So, it's a pleasant surprise that Renault event took place without any noticeable problems and attracted about 85000 spectators. Sure track infrastructure will be completed, and we are looking forward FIA GT in september.
Unfortunately, track administration is interested only in such large events yet. Only one amateur race is planned and entry fee will be ~450E (.



Thank you for the explanation. I'm sure that all those issues will be fixed in the near future.
What I was trying to say was that we have to learn from their mistakes and we should not repeat them.

17.07.2012 at 10:54
hall
 
Audruring - virtuaalreaalsuses ja päriselus
Ajasin täna bemmil pidurid suitsema. Lühidalt öeldes olen rajaga väga rahul, eriti meeldivad kaks tehnilist kohta:
1. Spin'i kurv ja sellele järgnevad suure kaldega kurvid (sh Enos Motorspordi kurv), milles tundub olevat mitu trajektoori;
2. stardile järgnev negatiivse kaldega lauge parem, mille keskel on pidurduskoht.

Kiirus on hea, vana tänavakonditsioonis täiesti olematu amordiga E36 325 läks rahuliku sõiduga pika ülekandega (3,2) peaaegu neljanda käigu lõppu välja. Rehviks bemmikapi Kumho.

Vanast rajast on jäänud samaks kaks kurvi: vana stardijärgne ja tiigikurv (kuigi siin ei pea nüüd väljudes mõtlema raja keskele saamisele, vaid saab jääda rahulikult vasakule serva). Vana stardieelne on vähenenud põikikalde tõttu muutunud selliselt, et sisse tuleb pöörata hiljem, Veldi kurv on muutunud laugemaks (siseserv varasemast ca 9m seespool), laiemaks (12,5 m varasema ca 7 m asemel) ja kiiremaks, mistõttu on Autolehe sirgel (vana Nurme sirge) sirgelt sõidetavat osa ca 100 meetrit. Ehk kui Veldi kurvist läbi oled jõudnud, on vaid hetk enne pidurdamist sirgelt sõitmise maad.

____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.

CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas.
17.07.2012 at 22:49 1 edit. Last edited 18.07.2012 at 07:21 by hall
veekaheksa
Audruring - virtuaalreaalsuses ja päriselus
Negatiivne kalle? SUPER :D

____________________________
It's not about the result, it's about the emotion.
17.07.2012 at 23:10
Jesper
 
Audruring - virtuaalreaalsuses ja päriselus
Dziises, Veldi kurv, Autolehe sirge, meil on sõnaraamatut vaja et jutu poindile pihta saada :)

Aga tegelikult oleks bemmicupi ideed ja konseptsiooni arvestades päris paslik küsida, et kas 3,9, 3,7 jt populaarsed difrid tuleb valju röögatuse saatel lepiku poole lennutada, või saab nendega endiselt sõita? Mul on mõned graafikud ja arvutused mapi vahel, aga noh, tõe kriteerium on siiski praktika. Ja selge on see, et esimesele etapile kahe eri ülekande kaasa võtmine on mõnedele jõukohane ning mõnedele mitte.

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
18.07.2012 at 03:26
hall
 
Audruring - virtuaalreaalsuses ja päriselus
Parandasin oma eelmises postist ülekande vea, autol oli ikka see ca 3,2 (?) standard ülekanne, mitte 3,9.

Ma ei usu, et senised bemmidel kasutatavad ülekanded tuleks selle raja jaoks ära vahetada.

____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.

CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas.
18.07.2012 at 07:24
peep
 
Moderator
Audruring - virtuaalreaalsuses ja päriselus
Hea kuulda, et eri rajalõikudele on nimed (ehk loodetavasti maksvad kliendid) tekkinud. Eks ta harjumist nõuab alguses...:D
18.07.2012 at 12:53
Jesper
 
Audruring - virtuaalreaalsuses ja päriselus
Võibolla kõik ei jälgi Facebooki: http://www.motorsport.ee/?id=gallery&n=1137

Muidu niisama turgatas pähe küsimus, kas väljasõidualadesse on planeeritud killustik? Arvatavasti sa tead seda juba, aga osadel killustikel on paha omadus rehve lõhkuda, ka väga mainekad rajad (Sarthe, Spa) on sellega vahel vastu pükse saanud, et allhankija laotab vale killustiku maha.

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
18.07.2012 at 17:25
wax
 
Audruring - virtuaalreaalsuses ja päriselus
:)

26.07.2012 at 09:23
tomcat
Audruring - virtuaalreaalsuses ja päriselus
quote:
-XR-: Tundub, et eestlastel on võimalus venelastele silmad ette teha.
Nende Moskva ringrajal oli viimasel vormel Renault võistlusnädalavahetusel kuhjaga probleeme.
Ei ole üldse vähe tõenäoline, et tulevikus hakatakse Audrut Moskvale eelistama.
serõi, millal Renault 3.5 Eestis näha saab? :P

Kohe, kui Renault Eesti, st Renault Polska Eestiga tegelev mikroskoopiline osakond piisavalt pappi välja köhib :P
26.07.2012 at 19:02
hall
 
Audruring - virtuaalreaalsuses ja päriselus



____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.

CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas.
27.07.2012 at 20:06 1 edit. Last edited 27.07.2012 at 21:44 by hall
täpp
 
Audruring - virtuaalreaalsuses ja päriselus


Betoonmüüride ja turvaalade ehitusvigasid ka testisite?


____________________________
http://tarmotomson.net
28.07.2012 at 09:12
H.E
  
Audruring - virtuaalreaalsuses ja päriselus
Turvaalasid on jälgede järgi hinnates testitud:


____________________________
Raketibaas
28.07.2012 at 11:15
Raceboy
 
Audruring - virtuaalreaalsuses ja päriselus
Jutud liiguvad, et juba olevat esimene auto kõveraks sõidetud rajal?

____________________________
www.vems.ee
29.07.2012 at 11:14
ivan711
 
Audruring - virtuaalreaalsuses ja päriselus
It looks like track will be completed about end of august ?
And what about rental 325's ? They will be rented as soon as track completed ?
07.08.2012 at 21:04
Tüüp
 
Audruring - virtuaalreaalsuses ja päriselus
quote:
Raceboy: Jutud liiguvad, et juba olevat esimene auto kõveraks sõidetud rajal?

Nii on :)
08.08.2012 at 00:10
opentrack.tqhq.ee foorum : Vaba rada : Audruring - virtuaalreaalsuses ja päriselus   .. 11 12 13 14 15 16 17  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.