Poster |
Message |
Ivalo |
BMW 325 Cup- Raido
Teen logimise mõttes oma Cupi autost kah teema. Tegemist on Motors24 vana autoga. Esmamuljed on ok, auto töötab ja juht harjub tagaveolisega.
Tabasalus tegin täna mõned ringid, parimaks jäi masendavad 48,5 aga no see rehv ei pea võrreldes täisslikiga
kuid autoga tutvumiseks olid need ringid siiski vajalikud ma arvan. |
09.08.2009 at 20:23 |
3 edits. Last edited 10.08.2009 at 12:22 by Ivalo
|
HoCi |
BMW 325 Cup- Raido
Voh! Raido, see on mehetegu! Palju õnne kiiresõidu auto soetamise puhul
____________________________
Porsche 911 Turbo X50 02'
Ex: Honda Civic VTi 1,6T |
09.08.2009 at 21:29 |
|
MESHUGGAH |
BMW 325 Cup- Raido
Onnitlused! Raido pane slickid alla, kai veel korra.
____________________________
www.angelar.ee |
10.08.2009 at 08:52 |
|
rolantsik |
BMW 325 Cup- Raido
Väga bro tegu
Ma ise muidugi soovitaks Riias sõitma tulla.Ei tasu põdeda avariide pärast,sest gaasi ja piduripedaal on ikka Sinu jala all
|
10.08.2009 at 10:57 |
|
Ivalo |
BMW 325 Cup- Raido
Tänud!
MESHUGGAH: Mul pole slikkidele sobivaid velgi hetkel aga eks ma proovin millalgi ära kindalsti. Tihendi taha jääb umbes 2 sekundit
aga sealt allapoole on nende Barumi rehvidega juba keeruline ma arvan.
rolantsik: Tuleks hea meelega Riiga, kuid mul on ajaliselt asjad tänu sellele auto ostule suht üksteise otsas (tuletan meelde,
et ma ei planeerinud tegelikult sel aastal üldse sõita aga nüüd läks nii et auto juba olemas )
Lahendamist vajavad asjad: autoga ei saa graaži sõita- sillutis ümber vaja teha, BE kategooria ja treila.
Lisaks on kogu varustus ikka veel välja valimata ja ostmata. Rääkimata tehnilisest valmisolekust (abimees boksis + hulk tööriistu,
mis kõik vaja veel soetada- ma isegi ei kujuta ette, mida kõike vaja oleks, keegi targem võiks mingi listi koostada, kui seda juba tehtud pole).
Nädalavahetusel sai niipaju tehtud, et panin istme paika ja installisin Driftboxi jaoks sigareti süütaja aga see on ka kõik. Nüüd oleks vaja kõvasti trenni teha.
Mind ennst häirib hetkel kõige rohkem transpordi teema, kuna ma millegipärast arvasin, et selle autoga saan omal jalal rahulikult liigelda,
tegelik reaalsus on aga see, et treilat on vaja. |
10.08.2009 at 12:20 |
3 edits. Last edited 10.08.2009 at 22:00 by Ivalo
|
peep Moderator |
BMW 325 Cup- Raido
Võta splitter eest ära ja keera tsipa autot kõrgemaks ning saab sõita küll hädapärast ja võib-olla isegi garaazhi ilma ehitsutöödeta ?
Ma ei usu, et need muudatused Su ringiajale Pärnus mingit mõju avaldaksid sel hooajal. Hiljem võib-olla küll, rõhk sõnal "võib-olla". |
10.08.2009 at 12:50 |
|
Jesper |
BMW 325 Cup- Raido
Üldiselt tööriistadega on nii et vahet pole mida sa kaasa võtad, kui midagi juhtub on midagi puudu ja kui ei juhtu on kõik üle Me oleme viimastel etappidel suht vähesega läbi ajanud, padrunikomplekt, natuke traati-juhet-teipi-nipukaid, tungraud, kruvikeerajad, manomeeter, kaks varurehvi (ilma velgedeta), varu-amordipadi nii esimene kui tagumine, peotäis mutreid-polte-seibe-voolikuklambreid, bensukanistrid ja pulk kapoti üleval hoidmiseks. Kokku mingi selline 1x0,5x0,5m kastitäis. Riias oli viimati kohalikel garaaž avatud raja ääres kus oli kõik võimalik keevituseni välja olemas, sai nende teenuseid natuke tarbitud Ja noh kui ikka on vaja mingit võtit või asja mida pole kogemata kaasas, siis saab kaasvõistlejatelt ka laenata, vähemalt siiamaani on kõik tegijamad tiimid väga sõbralikud olnud vähese eelarvega üritajate vastu.
Muidugi kui panna seljad kokku siis võib tänu autode sarnasusele ka mingi natuke suurema varuosa- ja tööriistabaasi kaasa vedada, varurattaid-rehve, keevitus, korralik telk jne, stiilis et üks võtab ühed asjad ja teine teised. Tõenäosus et nende pärast mingi kisma tekib on väike, kui just omavahel kokku ei käruta
Abimees boksis ei ole ülikriitiline, mõne sõbra ikka leiad kes on nõus tulema tasuta õlle jooma Kui teed paar etappi ära on juba endal ka selge mis asjades puudus on ja mis asjad võib koju jätta, ega sellisele tasemele nagunii ei jõua end esimesel hooajal viia nagu lätlaste rahvuslikus on et reedel sodiks sõidetud esiotsaga masin on laupäeval stardis , kui ikka mingi tõsisem jama on siis kodinad kokku ja koju asja uurima. Ja kiirust rajal see, mitu suruõhupüstolit sul boksis on ja kas tiimitelgis grillida saab, ei mõjuta.
Mis puudutab kõrgemaks keeramist, siis ma ei soovita seda teha, tõenäoliselt on Amperi vennad sinna kõvasti nutti sisse pannud ja sedasi sa viskad lihtsalt selle töö aknast välja. Või kui tõesti muud ei saa, siis keera kõiki vedrusid mingi kindel arv pöördeid, näiteks 15, üles ja raja ääres tagasi. Mingid markerimärgid vms ka peale, et täpselt õige jääks. Ja kui esistanget ei saa mugavalt lammutada ja raja ääres taasluua, siis osta romulast mingi suvaline käkk a'la 400 krooni eest sinna maanteesõidu ajaks ette, enne võistlust paned õige tagasi.
Täiendus: pilti vaadates küll ei julgeks mürki võtta, et see splitter üldse legaalne on, vt punkt kummide tühjaks laskmise ja maa puudutamise kohta.
____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO |
10.08.2009 at 13:54 |
3 edits. Last edited 10.08.2009 at 14:04 by Jesper
|
rolantsik |
BMW 325 Cup- Raido
See splitter küll vastu maad ei jää,kui kummid tyhjaks lasta.Küll aga usun,et kuskil kurvis kindlasti krõbiseb vastu maad käia. |
10.08.2009 at 14:29 |
|
Ivalo |
BMW 325 Cup- Raido
Peep, kust sa oma tagatiiva ostsid, ma keerasin selle alumiiniumist tiiva maha ülevaatuse onu tungival soovitusel (selline teravate servadega pidavat illegaalne olema), nüüd oleks midagi asemele vaja?
Ma pole seda vedrustuse keeramist muidugi veel proovinud, võibolla on imelihtne, samas autoga võiks ikka garaaži ju saada sõita ka praeguses seades.
Ringiaegade osas on sul muidugi õigus, ma arvan et mul läheb terve hooeg selleks, et aegu stabiilselt poole sekundi sisse sõitma hakata, võibolla rohkemgi veel.
Eks mul elementaarsed tööriistad on olemas aga mingeid spets bemmi omi ma mõtlesin, kuid eks see selgub jah aja jooksul mida vaja mida mitte.
Liiga palju uusi asju liiga lühikese aja jooksul.
|
10.08.2009 at 15:23 |
|
Jesper |
BMW 325 Cup- Raido
Spets bemmi tööriistad mis mul on tulnud võrreldes bemmieelse ajaga juurde osta: Torx padrunid ja lehed E10-E14, T30-T45 (kokku 3+3+3 tk), 18mm lehti 2tk, 22mm leht 1tk, 32mm leht veepumba/termosiduri vahetamiseks, siis mingi suur 12-kant padrun mille mõõtu ma ei mäleta peast aga seda läheb vaja ainult pooltelgede vahetamisel ja 1,5kg haamer põhja modimiseks Ma ei tea peast enam ühtegi asja mis poleks korra lahti või ära käinud, võimalik et käigukasti, tagadifri ja mootori sees on veel mingeid huvitavaid mõõte, aga üldpilt on selline.
Plokikaanetihendi vahetuseks on lisaks vaja E8 padrunit ja siis Tmidagi pulka mis mahuks nukast mööda, kui ei viitsi nukkasid maha võtta. Ma südamest loodan et sul pole seda esimese hooga vaja Ja üks loll probleem on see, et odavad tungrauad ei mahu alla, peab kas auto klotside otsa sõitma või enne tavalise vänt-tungiga natuke karpi kergitama. Vist sai kõik.
Vedrustuse keeramine on imelihtne, auto nurk üles, ratas maha, väike kuuskantpolt lahti vedru "krae" sees (taga vist polnud seda), sorts wd40 vms kraami vahele, vedruvõtmega (spets KW tööriist mis peaks kaasas olema) natuke ähh puhh, asjad kinni ja tagasi.
____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO |
10.08.2009 at 15:35 |
3 edits. Last edited 10.08.2009 at 15:40 by Jesper
|
peep Moderator |
BMW 325 Cup- Raido
Tiiva ma ostsin siit aga mul on ta lisaks veel ballasti eest ehk päris raske. Enamus kasutab just metallist asju, neid vist saab kuskilt suht soodsalt ?
Ja viimati Rolandi auto küljes olnud asi on eriti profi välimusega. |
10.08.2009 at 15:52 |
|
hall |
BMW 325 Cup- Raido
quote: Honda: Peep, kust sa oma tagatiiva ostsid, ma keerasin selle alumiiniumist tiiva maha ülevaatuse onu tungival soovitusel (selline teravate servadega pidavat illegaalne olema), nüüd oleks midagi asemele vaja?
Tänaval sõites pole tiiba vaja ja rajale jõudes saad ju selle küljes olnud tiiva uuesti külge keerata.
quote: Honda:
Ma pole seda vedrustuse keeramist muidugi veel proovinud, võibolla on imelihtne, samas autoga võiks ikka garaaži ju saada sõita ka praeguses seades. :
Ma väga seda vedrustuse kõrguse üles-alla kruttimist ei soovita. või kui see on suvaliselt paika keeratud, siis pole vahet, kui aga asjad kenasti kaalude peal sätitud, siis lähevad asjd isegi markeriga eelnevalt kenasti ära märkides ikka lõpuks paigast ära.
quote: Honda:
Eks mul elementaarsed tööriistad on olemas aga mingeid spets bemmi omi ma mõtlesin, kuid eks see selgub jah aja jooksul mida vaja mida mitte.
Liiga palju uusi asju liiga lühikese aja jooksul.
Mõtled liiga palju Asjad kogunevad aja jooksul. Ja usu mind, neid ei kogune vähe (been there, done that ). Rinkavõistluste üks olulisemaid võlusid lisaks sõitmisele on see, et kogu seltskond, kes võistlustele koguneb, on kui üks suur pere - põhimõtteliselt saad alati abi kelleltki, kellel aidata on võimalik. Seega, pole vaja väga põdeda selle pärast, et kas kõik asjad endal alati olemas on. Küll kellelgi on Ja kui sul on midagi, mida teistel vaja, siis usu, selles seltskonnas pole sul kahju jagada ja aidata kah.
____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.
CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas. |
10.08.2009 at 16:50 |
|
rolantsik |
BMW 325 Cup- Raido
Selline tiib,nagu Peebu autol küljes on,seisab mul garaazis ilusasti
Väike erinevus on selles,et Peepu autol on see tiib vahetykkide mulaaziga kõrgem,minu jaol on vaja need vahetykid vahele panna.
Seda vahetykkide asja on siin teemas räägitud ja näidatud:http://opentrack.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=213&page=5
|
10.08.2009 at 18:36 |
|
Ivalo |
BMW 325 Cup- Raido
Täna sai siis Saugale töristatud ja algatuseks kokku 19 ringi sõidetud. Algus tundub ok. Parimaks ajaks jäi 1:06,3 aga parandamisruumi veel on. Sõitsin ilma tagatiivata ja seetõttu pidin ikka kiires veits maha laskma, rääkimata kurvide läbimise tehnika lihvimisest- stardieelsesse pidurdan endiselt liiga hilja sisse, aga pole hullu, midagi peab järgmiseks korraks ka jääma. Kui kedagi huvitab, siis driftboxi pilt parimast ringist on siin. |
11.08.2009 at 22:06 |
1 edit. Last edited 11.08.2009 at 22:08 by Ivalo
|
-XR- |
BMW 325 Cup- Raido
Sul läks kiires koguaeg põlla pääle.
Tiib vist oleks abiks olnud?
|
11.08.2009 at 23:18 |
|
uzzac |
BMW 325 Cup- Raido
aeg täitsa viisakas. edu |
12.08.2009 at 08:23 |
|
Ivalo |
BMW 325 Cup- Raido
Mis ta nüüd kogu aeg aga 2 korda läks tagaratas tõesti korraks kruusale, samas ega mina teisiti piire otsida ei oska. Tiib oleks kindlasti abiks, järgmine kord kruvin Lauri & Co meisterdatud tiiva uuesti tagasi, eks siis näis kas saab parem. On äkki Peebul või kellelgi teisel mõnda 1:04 või 1:05 aja logi, võrdleks hea meelega, kus ma kõige rohkem hävin, samuti huvitaks teiste Cupi autode kiire kurvi kiirus? |
12.08.2009 at 08:39 |
|
ICE |
BMW 325 Cup- Raido
Kui see aeg on Barumiga sõidetud, siis on väga viisakas ju. Augusti lõpus kindlasti etapile.
____________________________
Petrolheads.ee |
12.08.2009 at 09:15 |
|
peep Moderator |
BMW 325 Cup- Raido
No 1.04 on seni ainult korra sõidetud ametlikul üritusel ja ega 1.05 ka päris igast asendist ei tule. Seda tiiva suurt efekti kiires kurvis ma tahaks endale veel tõestada, eelmisel aastal ilma tiivata sai sealt samuti läbi sõidetud ilma probleemideta. Kiire kurvi kiirused on siin kuskil teemas täitsa olemas, "kiiresti sõitmise" all. See 1.06,3 aeg on ok, olenevalt raja ja rehvide olukorrast sõidaks enamus võistlejatest mitte eriti palju kiiremini trennis. Logisid kiiremate aegadega mul isiklikult pole, ma ei kasuta PB võistluse ajal. |
12.08.2009 at 09:34 |
|
Ivalo |
BMW 325 Cup- Raido
Leidsin ainult ühed numbrid:
Kurvikiirused BMW CUP-i autoga ja Cup-i rehviga.
amblik:
Enne kurvi 163,03
Kurvis langes 147.47
Tippkiirus 167,91
|
12.08.2009 at 10:06 |
|
uzzac |
BMW 325 Cup- Raido
lohutuseks veel niipalju et käisin ise ka pühap põristamas seal ja rada oli väga aeglane. iga ringiga nägin enda auto jälgi asfaldil niiet seda enam on 1.06,3 viimasepeal tulemus |
12.08.2009 at 10:13 |
|
rolantsik |
BMW 325 Cup- Raido
See on Audru raja müstika küll:mõni päev on nii libe ja ei pea ei pidurdamisel,ei kurvis ja loomulikult ei tule ka aega.Samas teinepäev hoia mütsi,kui kiire.
Aja poolest pole midagi põdeda,nii vähese sellise auto sõidukogemusega on see aeg super. |
12.08.2009 at 10:24 |
|
Ivalo |
BMW 325 Cup- Raido
Üks küsimus veel, autosse lõi aegajalt hullu bensiini haisu sisse, millest see võiks tulla (paagis oli umbes 45 liitrit aga ega korgi vahelt ju ometi välja ei tule kurvides)? |
12.08.2009 at 14:06 |
|
rlracing |
BMW 325 Cup- Raido
Paagikorgi vahelt võib tulla juhul kui korgitihendi ja paagitoru kontaktpind on viga saanud (oma kogemus) või
keegi tuuninud korgile õhutusaugu.45 liitrit on peaaegu täispaak ja vasakkurves veab kütuse kuni paagikorgini üles ! |
12.08.2009 at 15:03 |
|
Ivalo |
BMW 325 Cup- Raido
Täna sai taaskord Saugal käidud, lootuses et saab ehk natuke libedamat rada proovida. Õhtu oli jahe ja rada oligi tiba niiske, seekord sai alla pandud ka uued rehvid ja tiib samuti külge keeratud. Alguses ikka veidi pelgasin märjemaid kohti ja eelkõige kiiret kurvi aga lõpu poole nagu hakkas juba lubama. Tõsi, parimaks ajaks jäi seekord vaid 1:07,0. Mul on kahtlane tunne, et kuiva ilmaga on selle tiivaga võimalik sealt kiirest siiski täiega läbi panna, iseasi kas see mingi eesmärk omaette on. Driftboxi pilt parimate ringide võrdlustest eelmisel ja sel korral on siin. |
18.08.2009 at 22:42 |
|
|