register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Kurvisõiduautod : BMW E30 M3 - peep   1 2 3 4 5 6 7 ..  
Poster Message
peep
 
Moderator
BMW E30 M3 - peep
Eile saabus jubin, mis peaks aitama difril normaaltemperatuuril püsida. Peaks olema Z3 tehasetükk. Ei hakanud esialgu keerulisematesse süsteemidesse investeerima, ehk sellest piisab ?

ja väike kosmeetika uute suunatuleklaaside näol.
12.03.2009 at 14:44 1 edit. Last edited 13.03.2009 at 23:12 by peep
peep
 
Moderator
BMW E30 M3 - peep
Natuke sai jälle rauda juurde muretsetud, rooliotsad:



ja esiõõtsa tagumised puksid:



Kokku peaaegu 6 kuud kulus, et kohale saada üks tähtsamaid komponente selle auto juures. Valik langes AST kolmest otsast regullitavale vedrustusele. Vedrud soovitas tootja, arvestades minu auto parameetreid. Küsitud sai konkreetselt Nürburgringi jaoks sobivat varianti. Selles hinnaklassis oli valik põhiliselt Intrax'i ja AST vahel ning ega ta lõppkokkuvõttes eriti teaduslik ei olnud, vist nende reservuaaride pärast sai AST võetud. Ja nad tegid 20% allahindlust küsimise peale, millest kahtlemata oli moraalset abi.

esimene püstik


tagumine püstik


see osa on sama selge, kui naiste hingeelu...


rebound on lihtsamini hallatav


vedrud on vist mõnevõrra pehmemad kui oleks tavarajale soovitatud ? muide, esimese varda jämedus on 44 mm.




amordipadjad jätavad suht pädeva mulje


arendusosakonna insenerid töötavad tagapiduritega, märksõnadeks isetegevus ja tarbekunst




ja mõned pildid puuri installist. Hetkel on mitmed osad veel puudu, kuid see mis olemas, näeb väga ok välja minu arvates




üles sai siis kaks diagonaali, mine tea ehk tuleb kunagi mõnda kõrvalistujaga ala harrastada ?


veel mõned pisidetailid




Ehk asi vaikselt areneb.
13.03.2009 at 23:11
Silwer
BMW E30 M3 - peep
Saan ma õieti aru et esimese vedru jäikus on 130 ja tagumine 70? Minu autol praktiliselt sama - ees 140 ja taga 70.

Coilid on küll kadedaks tegevad... :)

____________________________
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW E46 S54 SMG VF570 supercharged & BMW F25 X3
14.03.2009 at 14:38 1 edit. Last edited 14.03.2009 at 14:41 by Silwer
peep
 
Moderator
BMW E30 M3 - peep
130/70 jah. S14 on vist tsipa kergem ka, kui Sinu auto mootor ? Eks praktika näitab, kuidas see kombinatsioon toimib aga loodan, et neist coilidest on abi auto rajal hoidmisel.
14.03.2009 at 15:24
hall
 
BMW E30 M3 - peep
Kui saladus pole, siis mis hinda selle vedrustuse kiti eest küsiti?

____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.

CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas.
14.03.2009 at 16:28
peep
 
Moderator
BMW E30 M3 - peep
Täpselt ei oskagi hetkel öelda, ostsime sealt veel mõningaid asju ja arvet ma praegu ei näe. Pakuks 3,5 k. eur ilma km'ta või midagi sinnakanti amordid + vedrud + padjad ? Neil on netis hinnad üleval, sealt saab vaadata kui täpsemalt huvitab.
14.03.2009 at 17:15
peep
 
Moderator
BMW E30 M3 - peep


Lõpuks saab öelda, et rooste üle on saavutatud (ajutine) võit ja keretööd on valmis. Seega viimased halja metalli pildid, ilmselt on enamus lugejatest neist tüdinud aga lõpptulemus on siiski näitamist väärt.

















siia kinnitub pedalbox:



turvavöö kinnitused sai mõlemale poole tehtud, et saaks vajadusel ka kahekesi kiiresti sõita



uus katus, need autod tulid tehasest pea eranditult luugiga, originaalis on ilma luugita vaid motospordi kered.



reklaami mees hetkel küll ei vaja, sest tööd tundub jätkuvat aga visiitkaardi võib ju alati jätta:



Kokkuvõtteks kulus keretöödele 192 tundi ja puuri ehitusele 100 tundi. Oluliselt suurem kogus, kui ma oleks oodanud, ning seetõttu ilmselt lükkub ka projekti valmimine umbes kuu aega edasi.

lisaks tõi usin postikana jällegi vajalikke juppe...

svenssonite maalt tagasilla regullimise komplekt



midagi läikivat ja edevat, et mootori vereringet tugevdada





ja midagi mis annab tiivad



ning teeb olemise kergeks















Luugid on päris hea kaaluga, üritan mingi hetk ära kaaluda ja vahe originaalidega välja selgitada.

Järgmiseks ootab ees põhja värvimine ja kruntimine, peale seda juba ülejäänud metalli ja sobitustööd enne lõplikku värvimist. Kui keegi teab mõnda stiilset ning ringrajaautole sobivat (ehk võib tavalisest silmatorkavam olla) heledamat mittemetallik värvi, siis võib soovitada, kuigi ma olen ise juba mõnda aega pead murdnud ning sadu pilte vaadanud ja midagi eriti originaalset pole südamelähedaseks muutunud. Üks mõte oli matt hall nagu hetke Lamborghinid aga matt värv pole vist eriti kasutajasõbralik ?

25.03.2009 at 22:44
memphis
BMW E30 M3 - peep
quote:
peep: Kui keegi teab mõnda stiilset ning ringrajaautole sobivat (ehk võib tavalisest silmatorkavam olla) heledamat mittemetallik värvi, siis võib soovitada.


Salatiroheline? :)

Midagi nagu uus Focus RS.


25.03.2009 at 23:04
matukas
  
BMW E30 M3 - peep
Kui see just saladus pole, palju sellise keerukusega puur võiks maksta?

____________________________
Belief is harder to shake than knowledge
25.03.2009 at 23:23
peep
 
Moderator
BMW E30 M3 - peep
quote:
memphis:
Salatiroheline? :)


Jah, olen mõnda aega vaadanud seda autot.



siin veel mõned, mis mulle silma on jäänud:







ja Lamborghini



25.03.2009 at 23:32 2 edits. Last edited 25.03.2009 at 23:43 by peep
peep
 
Moderator
BMW E30 M3 - peep
quote:
matukas: Kui see just saladus pole, palju sellise keerukusega puur võiks maksta?

Töö hind jääb tellija ja teostaja vahele aga puuri baashind on tsipa kallim kui Silveri autol, kuid suurusjärk on ikkagi sama.
25.03.2009 at 23:41
peep
 
Moderator
BMW E30 M3 - peep
Samas motospordi autod on toorikutena kõik valged ja ka võistlusvärvina valge domineeris,





triibud on ka kenad aga väga standartne lahendus. Ehk kas minna originaalitsemise teed ja riskida, et aasta paari pärast võib olla silmadel valus, kui autot vaatada, või võtta turvaline lahendus, mis küll on igavam aga samas kindla peale minek ? Reklaamkirju kindlasti ei tule.

25.03.2009 at 23:50 1 edit. Last edited 25.03.2009 at 23:54 by peep
matukas
  
BMW E30 M3 - peep
Aga miks ei võiks värvilahenduses olla sini-must-valge? Bemmil endal ka need värvid ju.

____________________________
Belief is harder to shake than knowledge
25.03.2009 at 23:58
peep
 
Moderator
BMW E30 M3 - peep
See auto ei seostu minu peas kuidagi rahvuslikkusega, ehk kuigi kombinatsioon on ilus, siis oleks nende värvide puhul tegu sõnumiga, mida tegelikult pole.

Need kärtsud värvid üleval ütlevad "fun", "look at me", "energy" ja motospordi värvid ütlevad "action", "heritage" jne. :)

Roheline on kahtlemata kõige moodsam hetkel ja kollane on juba üleeilne päev, ning mitte eriti pika aja pärast on seda ka roheline. Oranz on kena aga väga palju kasutatud, sinine ilmselt paneb aja proovile kõige kauem vastu, kuid ma pole slaavi päritolu ???
26.03.2009 at 00:03 3 edits. Last edited 26.03.2009 at 00:11 by peep
Maik
  
BMW E30 M3 - peep
Kollane on väga ilus,
midagi musta juurde ja oleks veel põnevam (kui vaja)

Veljed kollane + must kombinatsioon - peaks väga hea jääma.


rohelisi bemme küll nähtud , oranz on juba üle mängitud igalpool, lambo värv pole midagi erilist , kaugelt vaadates ikka "mingi tumehall"
ja sinisest pole mõtet rääkima hakatagi.

Muidu - väga uhke projekt ja hea vaadata,kuidas asi areneb koguaeg kiirelt , edu!



____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
26.03.2009 at 00:14 1 edit. Last edited 26.03.2009 at 00:16 by Maik
sfinx
 
BMW E30 M3 - peep
Hall matt on hea. Selline satiin - mitte päris matt aga samas ka mitte gloss. Pigem heledamat tooni hall kui tumedam.

Variant - kerge surts värvi aktsendiks kuskile. A´la veljel peen triip / kerel mingi peenem graafika vms (salatiroheline + hall? )
Või miks mitte matile värvile pool-läikiva või läikiva sama tooniga mingit mustrit / graafikat / triipu vms peale lasta. Niikuinii on auto puhul tegemist sisuliselt käsitööga siis miks mitte ka värvilahenduses juba sama liini jätkata.

Minumeelest pigem lõbus stealth või lihtsalt auto omaniku maitset väljendav kui autentse motorspordi / margi välimuse tagaajamine.



Muidu tõsine hobiprojekt - loodetavasti saab ka sõidurõõmu piisavalt nii põhjaliku ehitamise peale.

26.03.2009 at 00:28
peep
 
Moderator
BMW E30 M3 - peep
Mõlemaga suudaks kauem koos eksisteerida aga valge on muidugi see "originaalne".





26.03.2009 at 00:28
memphis
BMW E30 M3 - peep
Ja ei pea olema ju n.ö "tavaline" valge, vaid näiteks kreemikas nagu Porsche Cream White.

http://www.porsche.com/filestore.aspx/i1024x768.jpg?pool=germany&type=galleryimage&id=997-2nd-c2cab-gallery-wallpaper-07&lang=none&filetype=i1024x768
26.03.2009 at 00:35
xjan
BMW E30 M3 - peep
hõbedane-hall-valge head värvid kuna toovad kere ilusti välja. Variant on ka midagi sellist äkki?

Silverstone Blue


____________________________
BMW 1M ...
26.03.2009 at 00:36
peep
 
Moderator
BMW E30 M3 - peep
Tuleks ka arvestada, et näitusel see auto seisma ei hakka - tavaline keskkond on see:







ja tegelikult, ma mingi kalli ja parandamise suhtes pretensioonika värviga ei värviks, teda on kindlasti vaja aeg-ajalt lappida. Ma ei tea küll värvide hindadest eriti midagi.
26.03.2009 at 00:37 4 edits. Last edited 26.03.2009 at 00:54 by peep
mart154
 
BMW E30 M3 - peep
Kuna ma olen üks suur rohelise fänn, siis on jäänud silma üks üsna lahe tänapäevane tõlgendus "british racing green'ist"



Ja kes siin mainis, et velgedele võiks triibuga aksenti lisada... siis vaadake Astoni pilti... ja leidke Triip! ;) Neid pole vaja joonistada õigel autol :)


PS. ka minu e30 on/tuleb roheline... kunagi...
PPS. kõik mu hobiautod on rohelist värvi :D
26.03.2009 at 01:04
peep
 
Moderator
BMW E30 M3 - peep
Kuid kohalik stiil on väheke teine :),

näiteks see auto on turistipäevadel ülikiire, vähesed asjad suudavad talle järgi sõita,



ja see on VLN'is üldse mitte aeglane...



kuid tagasi reaalsusesse, selline on tagasihoidlikum variant motospordi triipudest

26.03.2009 at 01:05
Jesper
 
BMW E30 M3 - peep
Originaali värvikaardilt ei leia midagi meeldivat? Kõik need seni pakutud variandid näevad väga "tuuning, woofer, spoila" tüüpi välja ja valge on lihtsalt igav :)

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
26.03.2009 at 01:21
Cardo
 
BMW E30 M3 - peep
Peep, seda värvikirevat silmamelu jälgides loodan, et sa ei lõpeta valge autoga mis on täis punaseid mumme.
Kui miskit eriskorralist plaanis, võta mõni tuntud kunstnik kampa, kui ei siis raamatut sa ju juba sirvisid ja tundub et põhjalikult.
26.03.2009 at 01:31
jaan tatikas
 
BMW E30 M3 - peep
Roheline..
26.03.2009 at 09:07
opentrack.tqhq.ee foorum : Kurvisõiduautod : BMW E30 M3 - peep   1 2 3 4 5 6 7 ..  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.