register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : BMW 325 Cup : E36 Cup autode ost ja müük   .. 2 3 4 5 6 7 8 ..  
Poster Message
HoCi
  
E36 Cup autode ost ja müük
Ehk mõnel mootorit vaja.
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=14&t=98684

____________________________
Porsche 911 Turbo X50 02'
Ex: Honda Civic VTi 1,6T
13.12.2008 at 02:35
rustang
  
Moderator
E36 Cup autode ost ja müük
See puur/kere on tänaseks müüdud.

quote:
peep: Spetsialistide sõnul lihtne, katus vaid maha võtta. Ja ühes tükis ikka. Puuri hind täna 20 t., minu hind 5 t. Kiirustage unetud. Kes näinud on, siis see puur on väga kvaliteetselt tehtud.
15.12.2008 at 15:42
peep
 
Moderator
E36 Cup autode ost ja müük
jah :D
15.12.2008 at 16:54
ICE
  
E36 Cup autode ost ja müük
Kuna 325 masinate valik on suht kesine siinmail siis tekkis küsimus, et mida kujutab endast 320->325 swap? Ma Jesperi teemast lugesin 316->325 swappi, kas 320 on sama teema (pidurid, veovõllid, stabikad jne)? Aga 318is?
Ma seda bemmi varuosakataloogi, olles puhas ETKA-vend, eriti ei salli :)
30.12.2008 at 18:46
Jesper
 
E36 Cup autode ost ja müük
Laias laastus sama jah mis 316 oma. Esipidurite kohta ei tea, neid peaks realoemist vaatama, tagumised pidurid on samad, kui just trumlid ei ole (ma ei tea kas see on üldse tehasest võimalik) ja esistabikad on 320-l kujult samad mis 325-l. Mingeid väiksemaid pudinaid mootori ümbert (genekas, starter) saab ka veel taaskasutada, kasti sisu kohta ei tea aga pakuks et kardaan ja sellest tulenevalt võibolla ka kasti flants on erinev. Muidugi ma võin saladuskatte all mainida, et mul läks kogemata 316 kast ja kardaani esimene pool alla, need olid nii sarnased ja avastasin alles siis kui kõik koos oli :)

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
30.12.2008 at 19:13
uzzac
 
E36 Cup autode ost ja müük
aga 320 on ju ka r6..et äkki siis kast sama?
30.12.2008 at 21:24
jaan tatikas
 
E36 Cup autode ost ja müük
320 ja 318 IS alused (pidurid jms. ) samad , tuleb vahetada tag. differ ja poolassid , 2,0 kast ka sama mis 2,5 , IS - il teine kast(reeglite väline ) , stabikaid on erinevaid . Väljalaske aastad muudavad ka veidi asja ja kere mudelid .
30.12.2008 at 21:28
uzzac
 
E36 Cup autode ost ja müük
et 320 võiks lugeda paremaks doonoriks swapi tegemisel kui lahjemaid...
30.12.2008 at 21:41
Jesper
 
E36 Cup autode ost ja müük
Imho sügavat vahet pole, swap on swap. Kui sa kogu tehnika juba korra autost välja oled rookinud (mis on tungivalt soovitatav), siis töömaht tagasipanekul on praktiliselt sama. Mina keskenduks eelkõige sellele et saada sirge, sile ja roostevaba kere, tugevdaks selle kohe korralikult ära jne, kogu see tehnika lappamise pool ei ole mõnda väikest nüanssi arvestamata keeruline.

Kui minna seda teed, et osta swapiks vajalik tehnika tükkhaaval, siis kõige kallimad vajalikud pulgad on poolteljed (mina sain väikse loksuga 1000.- eest, tavaliselt on kallimad) ja tagadiffer (LSD-ga 3,45 maksab ~3k pluss 2000 läks mul 3,91 install). Pidurisadulad on mingi 400 äkki ja kast 500, mootorit ostes küsitakse geneka ja starteri eest tavaliselt 800 ringis, aga starterid on kõigil samad ja genekaga ei tohiks ka mingit meeletut probleemi tekkida (kindel pole). Ahjaa, 325 kellade plokk on ka erinev kui neljasilindriliste oma, selle eest küsitakse 400-500. Ehk siis mingi paar-kolm tuhat võiks ehk 320 eest rohkem maksta kui samaväärse 316/318 eest.

Muideks aasta aega tagasi tuli neid 325-tesid jaanuari jooksul terve posu müüki, ossidel tuleb pühade ajal võetud sms-laenu tähtaeg kätte ja kärud lükatakse kiirhinnaga maha :) Ja see on päris okei pakkumine: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/414/auto_php-id=554414-www_auto24_ee.html , selle nahksisu, mega-hüper-giga-käetoe, kliima, stereo ja väiksemate pulikate eest saab ilmselt lähes 10k tagasi, kui viitsid müügiga jännata.

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
30.12.2008 at 22:40 2 edits. Last edited 31.12.2008 at 00:37 by Jesper
peep
 
Moderator
E36 Cup autode ost ja müük
Ühinen Jesperi soovitusega, et kõige olulisem on võimalikult hea kere, mis tähendab eelkõige roostevabadust. Kosmeetilised defektid pole nii olulised. Alles seejärel võib muude nüansside peale mõelda. Seega pole meil pikemalt sõitnud autosid mõtet vaadata.
31.12.2008 at 01:03
pprz
 
E36 Cup autode ost ja müük
E36 ja roostevaba ei sobi muidugi hästi ühte lausesse kokku. Saksaski nähtud neid roostetavaid autosid, mis siis Eestis sõitnud ja soola näinud autodest rääkida. (Silwer, ei hakka jälle sõna võtma :D) Ja ei ole vahet, 1991.a 318 või lõpuaastate 328, vähemalt tagauste ja -luugi alumised ääred on by default kergelt mullis (enda kogemus). Mis seal sügavamal toimub, ei tea kunagi. Põhjamati alla nagunii vaadata ei saa, kui just tooriku keret ei osta. See ei tähenda muidugi seda, et esimest ettesattuvat autot ostma peaks, valida tasub ikka ja vajadusel tõstukile ajada ning näpuga torkida, tagapolstrid ja -istmed kergelt lahti kiskuda.
Siim, plaanid hakata ehitama?

____________________________
sergeizjuganov.com
31.12.2008 at 02:22
Jesper
 
E36 Cup autode ost ja müük
Noh, antud teema kontekstis roostevaba on nats midagi muud kui BMW fännide seltskonnas roostevaba, põhiline on et pole mingit meeletut looduskatastroofi amordikannudes, sillatalade kinnituskohtades, karpides jms. Põhiline showstopper on ülejala tehtud parandustööd kandekonstruktsioonides, põhi võiks ka selline olla et sinna kannatab ikka turvavöö kinnitust keevitada, mitte ei pea kuivatuspaberist kuiva kohta otsima. Luukide ja tiibade servad ei ole nii kriitilised, samuti on küljekarpide välisservas plekist katted, mis näevad tihti väga õudsad välja, aga see ei tähenda tingimata pehmet karpi (kuigi loomulikult ei välista seda).

Pmst vaadake Peebu uue auto teemast pilte, seal on näha täpselt see osa mida peab vaatama :)

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
31.12.2008 at 03:46 1 edit. Last edited 31.12.2008 at 03:48 by Jesper
peep
 
Moderator
E36 Cup autode ost ja müük
Ma olen oma keretooriku ostuga küll väga rahul, paar defekti välja arvatud on ta nagu uus. Muuseas, neljast kolm tagasilla kinnitust olid purud, ilmselt selle tõttu ta Saksas juppideks müüdigi.
31.12.2008 at 10:49
matukas
  
E36 Cup autode ost ja müük
Kas see on see sama silla koht, mille pildi Eiki ka üles pani?

____________________________
Belief is harder to shake than knowledge
31.12.2008 at 11:29
Jesper
 
E36 Cup autode ost ja müük
Jep, ja see on enamusel toorikutel tähelepanu nõudev koht.

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
31.12.2008 at 11:58 1 edit. Last edited 31.12.2008 at 11:59 by Jesper
raix_
E36 Cup autode ost ja müük
Piltide ja konfi poolelt üks üsna asine masin ehk müügis.
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?f=6&t=68459&view=unread#unread
07.01.2009 at 12:29
hall
 
E36 Cup autode ost ja müük
quote:
raix_: Piltide ja konfi poolelt üks üsna asine masin ehk müügis.
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?f=6&t=68459&view=unread#unread

No see ju 2.8 ja automaat...

____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.

CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas.
07.01.2009 at 19:37
raix_
E36 Cup autode ost ja müük
quote:
serõi:
quote:
raix_: Piltide ja konfi poolelt üks üsna asine masin ehk müügis.
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?f=6&t=68459&view=unread#unread

No see ju 2.8 ja automaat...

Jah, aga toorikuks ning kes viitsib mässata, siis juppide müümisega ja õigete juppide soetamisega võib diil lõppkokkuvõtteks päris soodne tulla.
08.01.2009 at 09:44
vvt
  
E36 Cup autode ost ja müük
quote:
pprz: E36 ja roostevaba ei sobi muidugi hästi ühte lausesse kokku. Saksaski nähtud neid roostetavaid autosid, mis siis Eestis sõitnud ja soola näinud autodest rääkida. (Silwer, ei hakka jälle sõna võtma :D) Ja ei ole vahet, 1991.a 318 või lõpuaastate 328, vähemalt tagauste ja -luugi alumised ääred on by default kergelt mullis (enda kogemus). Mis seal sügavamal toimub, ei tea kunagi. Põhjamati alla nagunii vaadata ei saa, kui just tooriku keret ei osta. See ei tähenda muidugi seda, et esimest ettesattuvat autot ostma peaks, valida tasub ikka ja vajadusel tõstukile ajada ning näpuga torkida, tagapolstrid ja -istmed kergelt lahti kiskuda.
Siim, plaanid hakata ehitama?

No ma arvan, et sellist E36, millel on mõni struktuur läbi roostetanud, nii naljalt ei leia. See pole ikkagi dojootakorilla. Tegelikult ju sellisel autol ei muuda eriti asja ka see, kui näiteks kaassõitja jalgade all on 15x15 cm roosteauk, see pole ju kandev osa ja lapi sinna peale keevitamine ei ole teab mis töö. Kui põhjaalune on vähegi terve ja mastiks korras, siis on vähevõimalik, et seal erilist roostet on. Koopaservad ja need "default" roostemullid ei puutu antud teemal üldse asjasse. Nagunii nügitakse ära, mis mõtet on "siledat" kere taga ajada. See roostejutt on IMO üles puhutud, E36 on selgelt üle keskmise oma roostekindluse poolest. Roostetab ikkagi s*** kereremont, värvivigastused ja vaeseks sõidetud põhjaalune (või tõstukiga nässu tõstetud). Fataalsed roostekahjustused amordikannudes jms on ikka rohkem E30 teema, võib-olla vähemuse E36 oma ka. Aga jutt, et rooste on nii suur probleem, et võib saada kringliks roostetanud kere on selge ülepakkumine.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
09.01.2009 at 16:06
mart154
 
E36 Cup autode ost ja müük
Oled sa ikka E36 konstruktsioone lähemalt uurinud?

Näiteks, et kõigil neil tuleb tagasilla kinnitused keevitada.
Kuna ees, istujate jalge all on topeltplekk nurgas, on see kõigil läbi roostetanud.
Karbid roostetavad väga ilusti altpoolt läbi.

Amordikannudes tõesti probleeme ei ole näinud. Ja see pole ka mingi E30 teema. E28 pigem...
09.01.2009 at 16:35
Jesper
 
E36 Cup autode ost ja müük
Ah pole mõtet ärrituda, on täiesti selge et eksisteerib kaks täiesti eri reaalsust, millel pole erilisi kokkupuutepunkte. Ma ei hakka täpsustama, milline rahvas selles esimeses reaalsuses elab :D, aga teises ehitatakse BMW Cupi autosid.

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
09.01.2009 at 17:13
HrHunt
E36 Cup autode ost ja müük
End tõestanud valmisautot müüakse

____________________________

16.03.2009 at 22:47
jaanus
 
E36 Cup autode ost ja müük
M: sobiv toorik. 25keek
Kui on huvi, siis PS
28.03.2009 at 16:20
Ivalo
 
E36 Cup autode ost ja müük
Keegi pädevam võiks öelda kas ja mis maksud saksast auto ostmisel lisanduvad?
Huvitaks eraisikuna ost firmalt või siis eraisikult, on seal üldse mingit vahet?
Kere poole pealt vist nagunii suht lootusetu neid e36 kriitilisi kohti hinnata, kuna auto alla ju nagunii enamus kohtades ronida ei saa ja sisu ju ka laiali kiskuma ei hakka tervel autol.:)
22.05.2009 at 20:09
amblik
 
E36 Cup autode ost ja müük
EU st ostetud autole ei lisandu mitte mingeid makse, juhul kui ei soovi ARKis arvele võtta. Kui arvele võtta siis lisandub 1900 eeki nn esmase registreerimise tasu.
22.05.2009 at 20:24
opentrack.tqhq.ee foorum : BMW 325 Cup : E36 Cup autode ost ja müük   .. 2 3 4 5 6 7 8 ..  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.