Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
Nissan Skyline R32 GTR - KuunoKuna väike pisik jäi ikkagi sisse rinkast, siis sai tühi koht täidetud mingismõttes unistuse autoga.
Ma usun, et siin seltskonnas on rohkem teadmisi rinka tehnikast ja loodan abi/teadmisi juurde korjata
hetkel:
Motoor tehtud 2010 aastal
Kaanetööd
Wiseco kolvid
Tugevdatud sidur (pidurimeistri ketas)
N1 õlipump
Uus väljalase
Miskine chip
orig. turbod
V-Spec I kere koos nismo bodykit'iga
NISMO 320km/h spido
Puuritud pidurikettad
Teini vedrustus
Suurem piduri peasilinder cyl. (R34)
Ferodo kotsid
Plaan on teha temast fun ringraja auto millel ~5-600whp.
ilmselt sisu osas hakkab olema varem v hiljem "plekkpurk" kuna tahaks eeskuju võtta tolleaja ringraja mudelitest (the godzilla)
13.10.2013 at 11:46
1 edit. Last edited 13.10.2013 at 12:25 by Kuuno_L
1.pidurid ette porsche brembod 6 kolbi ja ketas ~380mm. Kuna leidsin hea hinnaga, siis tellisin ära. Samad supportid on cayenne turbo ja gt3 all kui ei eksi. Võiks olla rohkem kui küll? Tagumised jäävad kas originaalid või panen orig esimesed taha...
2.karbon diffuuser ja tuulesuunajad esistangele, kuidas on nende paigalduse täpsusega? Peaks autoga kuhugi tuuletunnelisse saama või on teisi võimalusi?
3. kumb kapott puht praktilisest poolest:
Nissan Skyline R32 GTR - Kuunoenne suuremaid ehitustöid käisin uut audru ringrada proovimas ja ühtlasi ka autoga tutvumas. Esimene kogemus tuli ka täis slikiga ja endajaoks uskumatult palju pidamist Ma ei julenud ega ka osanud nii kiiresti sõita, et oleks kurvis pidamist kaotanud v selle piiri peal olnud.
Kokku sain sõita 10 ringi ja lõpus tänu Markuse juhendamisele läksid ajad jrjest paremaks kuni 3-4 käiguga hakkas sidur läbi libisema = paras aeg kõik laiali võtta....
aeg mida järgmine kord lööma minna on 1:35.165 mis tuli ka viimase ringiga. Sama auto varasematest sõitudest n näha et tuumi küll, aga kuna ennast häirib istmes edasi tagasi loksumine ja auto mitte hea tehniline seisund, siis sama tehnikaga enam rajale ei lähe...
Nissan Skyline R32 GTR - KuunoKui eesmärk on teha auto reaalselt rajal sõitmiseks, mitte vaid garaazis nokitsemiseks, siis alusta korralikust race vedrustusest (Tein seda ei ole), sildade geomeetriast, mehaanilise osa hooldusest ja värskendamisest ning soodsamat sorti kaaluvähendamisest, mitte mootori tuunimisest maalähedase orbiidini. Esialgu piisab täiesti standard võimsusest, harjuta 400-500 ringi ja kui sõidad näiteks 1.26-7 vahele slikiga, siis hakka turbole kruvi peale keerama. Samuti, tavaline kapott ei pidurda hoogu mitte kuidagi.
Siin ja teistes foorumites on küllalt autoteemasid, kus võetakse alustuseks eesmärgiks väga ambitsioonikas võimsuse number ja lõpuks on raha otsas, tahtmine otsas ning sõitmiseni pole üldse jõutud.
Ära seda isikliku kriitikana võta ja loomulikult omanik teeb mis tahab oma autoga, lihtsalt jagan seda mis minu kogemus nende asjadega on.
16.10.2013 at 09:52
3 edits. Last edited 16.10.2013 at 15:56 by peep (Moderator)
Nissan Skyline R32 GTR - Kuuno
Stock vedrustusega ära tõesti sellise mootoriga rada ründama mine
Tõenäoliselt oled veebi tühjaks lugenud R32 GTR kohta, aga juba legendiks muutunud tegelane, kelle kommentaare kanntab lugeda antud auto teemal on Eric Hsu, näide siin: http://www.motoiq.com/MagazineArticles/ID/1274/BNR32-GT-R-Stage-1-Part-1.aspx
Tema on ka ainuke, kes on mõnes artiklis inglise keeles veidi vihjanud, mida tegema peab, et RB26 nii käima saada nagu ülaltoodud videos.
Nissan Skyline R32 GTR - Kuunopeep sul täiesti õigus ja ei võta seda kui kriitikat vaid ootakski sellist nõu! Sama juttu rääkis ka Markus niiet peale eilset üritust võtsin konkreetsema sihi veermiku jne suunas. Kapott oli puhtalt kaalu pärast mõeldud ja arvan, et need tulevad ikka ära
Taavi- seda videot u 20x vaadanud
kokku on lepitud aeg ja 2 näala pärast saab auto endale turvapuuri ja sellega koos tuleb uus vedrustus, sillaosad ja pidurid
Raceboy-jep sul õigus et auto sõitnud juba alla 1.30 aga kuna nüüd on talv ees, siis on kõige õigem aeg alustada olulisemaga... Praegu on loomulikult kõik juhis kinni, aga mulle endale meeldib sõitu õppida rohkem autos, mis on tehniliselt korras ja kus saan ennast turvalisemalt tunda. Eile rajal olles kuulsin ühte kriginat siit, teist raginat ratta juurest jne...not fun
16.10.2013 at 18:10
1 edit. Last edited 16.10.2013 at 18:11 by Kuuno_L
Nissan Skyline R32 GTR - Kuunokui valida pidurikettaid, siis kas õigem oleks panna flantsidega ülemnek nt 5x130 auguvalemist 5x114,3 peale v on ok ikkagi pidurikettal puurida auguvalem õigeks. olen mõlemaid variante kuulnud aga kui valida on siis mis teedpidi minna?
Nissan Skyline R32 GTR - KuunoFlants selleks, et kasutada porsche ketast ja siis teine flants, et nissani velg sobituks?
Piduriketastesse on ikka uusi auke puuritud, ei tahaks uskuda, et kellelgi sellest probleeme on tekkinud. Ratas kinnitub ju ikka rummu külge, kui tegu pole just väga vana tehnikaga.
21.10.2013 at 09:27
1 edit. Last edited 21.10.2013 at 09:28 by rookierice
Nissan Skyline R32 GTR - KuunoNissanil on olemas 355mm kettad stockis (370z) miks sa neid ei kasuta? Piduriketta offset on õige, auguvalem on ka õige..minimaalne ringi tegemine..
380mm kettaga sa enam 17" velge alla panna ei saa. Tean projekti kus R35GTR stock pidurid(380mm) on paigaldatud R34GTR-le ja nende sadulatega on paar 18" velge mis alla lähevad, vastasel korral vaja juba 19" velgi, mille ringi ajamiseks omakorda on vaja võmsamat mootorit:
Nissan Skyline R32 GTR - KuunoAuto ümberehitamise juures võiksid mõelda ka nendele kuludele, mis sul 400-500 ringi läbisõitmisel tekivad:
1. Mis rehviga sa neid ringe sõita plaanid? Uue slikiga? Kasutatud slikiga? Tänavalegaalse slikiga? Mis mõõdus rehvidega sõidad?
2. Mis maksavad piduriklotsid sinu valitud sadulatele ja kui mitu komplekti neid kulub? Näiteks VW Golfi tehasepiduritele maksab racing klots 2 korda rohkem, kui Wilwoodi või AP piduritele. Kolme klotsivahetusega on racing pidur juba odavam.
Arvan, et see 335 mm piduriketas on küll ja veel esialgu. Saad kasutada ka odavamaid 17" rehve ja velgi.
Nissan Skyline R32 GTR - KuunoLembitu märkused on asjakohased, alginvesteering ja jooksutamiskulud moodustavad terviku ja läbikaalumata valikutega (mingi jupi esialgne soodne hind) võib kogukulu suureneda märkimisväärselt. Sellisele suurele autole väikest ratast ei tahaks soovitada aga arvesta, et slikkide max diameeter on 18" ja üle selle on valik kas väike või üldse olematu (?). 18" on kõige levinum mõõt, leidub ka kasutatuna lihtsamini.
Nissan Skyline R32 GTR - KuunoR35-le sobis tõesti vaid mõni ükskik velg originaal piduriga-18X10 läks laenuks ühe teise Gtr-i alt, mis olid spetsiaalselt tellitud stock piduriga mahtuma.Lõpuks läksime keskpoldiga velgedele adapteriga, mis rummukülge läks, ning viis velje küllalt kaugele sadulast, et sobivus muret 18" enam polnud.Kuni 350mm ketast annab pärnus vast juba korraliku klotsiga "tühjaks sõita".Ehk teadjamad parandavad aga minuarust oli Rota?vist?
Nissan Skyline R32 GTR - Kuunopiduri ketta valikul lähtusin tglt timeattack masinatest mis tehtud. võibolla tõesti veidi väiksem ketas ja 17" velg alla
turvapuuri tegemine lükkus 2 nädala võrra edasi aga hetkel ei ole kiiret.
aju tuleb link g4 extreme
kuna tugev soovitus oli hoida mootorit võimalikult orig konfiga turbote osas(2tk), siis kasutasin ühe teadja skyline ehitaja juhiseid ja valisin järgmised jupid et saaks võimalikult hea "response"
Nissan Skyline R32 GTR - KuunoKõigepealt pane iste maksimaalselt tagumisse asendisse ja siis sealt edasi juba vastavalt oma kehakujule kõik need asjad mis mainisid.
Nissan Skyline R32 GTR - Kuunopanen siia ka kiire küsimuse, saab äkki hea nõu
tellitud brembodega läks nii et saadeti kogemata vale mudel ehk 18z asemel 17z
saaksin vahetada aga öeldi et kuna 17z on suurem kolb siis need paremad.
ketta osas on originaalis 18z 355mm ja 17z 330 mm
____________________________ Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO