Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
Toyota GT 86Ärge kiusake Subaru mehi, Subaru on ok auto, eriti talvel, aga seda BRZi või GT86´te küll massid 30k EURi eest ostma ei hakka. Vähe tõsisemad auto fännid samuti mitte, pigem mõned üksikud.
Kui hind 25K EURi kanti oleks, siis hakkaks juba looma ehk.
Toyota GT 86Masin üle vaadatud ja sees istutud, sõita kahjuks ei saanud. Asjal potensiaali tundub olema, suht kompaktne ja madal teine, ning isteasend oli hea ja istmed ise ka ok. Ainult armatuur oli kole kui öö, nagu vene kirsasaapa tallast tehtud ja siis vildikaga värvitud kartongist liistud külge kleebitud. Matejalivalik meenutas mõnd India odavautot. Samas käigukangi lülitused olid lühikesed ja parajalt jäigad.
Toyota GT 86Kolleeg käis Subarut just proovimas – pidi olema äge ja pöördepill – alla 4000 p/min ei juhtu suurt midagi ja mootoril madalatel pööretel sittkust pole. Põhjamaade kvoot pidi olema sellks aastaks ca 100 autot ja võib eeldada, et Rootsi võtab sellest üksi poole või rohkemgi. Meie hind pidi olema ca 30 000.-
Toyota GT 86Kuna tegu on nagunii suhteliselt kitsale tarbijaskonnale suunatud, mitte müügihitiks mõeldud autoga, siis ilmselt võib sellist raha küsida.
Need sadakond hullu ikka põhjamaadest leiab, kes selle hinnaga on nõus omale väikese pühapäevaauto soetama.
Toyota GT 86Euroopas on tõesti hinnad alates 29990.
MX5 on sama hinnaga.
Ma ei teagi kas RCZ ja TT-ga on mõtet võrrelda. Peugeot on umbes sama hinnaga, aga Audi on oluliselt kallim, aga ka kindlasti kvaliteetsema sisuga. Kuid need kaks on vist pisut teist tüüpi entusiastide autod
86 kast on tõesti see mõnus ja täpne Aisini AZ6, kõige kangem mootor mille küljes see on olnud evis 250hj ja 274Nm (S15 Silvia). Seega 86 tehase kast peaks vähemalt kompressori modifikatsiooni üle elama. Samas mingi Getragi V160 see kindlasti ei ole, sest juba keskmiselt järele aidatud S15-te peal hakkasid need Aisini kastid üles ütlema.
Toyota GT 86Antud isend on varustatud kuuekäigulise topeltsiduriga automaatkäigukastiga, mis väidetavalt on pärit Lexus IS-Flt.
Tundub, et nad on tavalise automaatkasti sellikseks mudinud, et isegi vilunud ajakirjanikule tundub, et tegemist on topeltsiduriga kastiga
86 automaat on Aisini A960E e. siis meie turul Lexus IS250/GS250 kast. Miks seda koguaeg ISF-i 8k. kastiga võrreldakse ma ei tea. Ehk sellepärast, et A960E on läbinud sama modifikatsiooni nagu LS460 pealt tulnud 8k. automaat kui ta ISF-i peale tõsteti: http://www.lexus.com/models/ISF/features/performance/Transmission_Story.pdf
Toyota GT 86Täpsustatud info Mariine Autolt:
Subaru BRZ saabub valitud Subaru esindustes müügile juuli jooksul. Manuaalkastiga Subaru BRZ hind on 31.900.- eurot, automaatkäigukastiga varustatud mudel hakkab maksma 33.500.- eurot.
Toyota GT 86Huvitav, et viimases EVOs oli pikk-pikk test ning lõppkokkuvõtteks suhteliselt hävitav hinnang ning 3.5/5 tähte. Põhiliselt pandi süüks, et mootoril pole ei võimsust ega momenti ning hoolimata säästurehvidest ei saa normaaloludes autot piisavalt libisema. Kahtlustan, et 280 hj STI mudel, kui see kunagi peaks tulema, oleks juba päris vahva pill.
Toyota GT 86BRZ STi hind tuleb ka siis vastav, no nii 38-40k EURi.
Kõik on muidugi suhteline ja rahal on inimeste jaoks erinev väärtus, kuid ma ei väsi kordamast, et hind on ikkagi kõrge.
Vanu aegu taga nuttes, siis 2002 kui type-r (ep3) tuli, maksis see uuena 270k EEK, see on umbes 17k EURi.
Tänasesse päeva tooduna on see umbes 21k EURi. Ja type-R oli ikkagi müügihitt euroopas oma kategoorias.
Võibolla ma eksin ja juba algusest peale ei olnudki plaanis teha uut müügihitti.
Samas siis tekib nagu küsimus, et millist segmenti üldse sellega püüdma tuldi, või tehti oma lõbuks hullu "race feelinguga"
masin mis pidi vanu aegu meelde tuletama aga vale hind ununes külge.
Toyota GT 86Võimalik on ka see, et nad lihtsalt ei osanud teha sellist autot odavamalt, nagu LF-A puhul juhtus
Lõppkokkuvõttes Type-R on ju valmistamise mõttes oluliselt lihtsam tükk, kuna kere ja veoskeem on samad mis tava-Civicul.
Täiendus: baasmudel on siis umbes Mazda RX-8 ja STi Nissan 370Z hinnaklassis, ehk tegelikult mitte midagi põrutavat - lihtsalt eks eelreklaam ajas massidel natuke liiga hästi kõvaks
____________________________ Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
Toyota GT 86Minu hinnang on samuti suht jäine. See on täppistööriist Anderile, keerab üllatavalt vilkalt kurvi sisse ka lootusetus olukorras, kuulab alati (suht kiiret) rooli, libisema läheb pehmelt ja tuleb samamoodi ka tagasi. Teelpüsivus ja juhitavus on omaette klassist. Kuid jõudu napib, mulje jääb kui 150+ hj autost. mitte liikurist, millel neid 200. Minimaalselt oleks juurde vaja 50, paremal juhul aga 100 setukat - see veermik lausa karjub selle järele. Üks asi segas veel - tegu on sportautoga, millel puudub... hääl.
Toyota GT 86Mina tegin oma tiirud suti enne seda pildil näidatud parkimist. Ilma igasugu elektroonikata liigutab see 200 hobust BRZ saba päris kenasti. Ju kellegil oli vaja veel rohkem proovida
____________________________
..
Saab 900 cabrio
..
quote:Märt: Ilma igasugu elektroonikata liigutab see 200 hobust BRZ saba päris kenasti.
~1200 kg tühimassi puhul liigutab ta seda umbes suviseks tavaliikluseks parajalt, aga et käest ära läheks kõvema vajutuse peale peaks tal 165 laiusega rehvid all olema. Juht peab eriti kõvasti pingutama, et kontrollimatult külge ette saada... Huvitav, mida ta Dodge Viper'i roolis teeks?