Poster |
Message |
-XR- |
Turvavarustuse teema
Mingi aeg tagasi, kui ma siia need hinnad panin, millega mina peaksin ostma võidusõiduvarustust,
siis selle peale läks suur kisa lahti, et eks sa siis osta nii kallilt, mina ostan odavamalt.
Mul tekkiski küsimus, et kust teie oma varustuse soetate?
Saapad, kombe, kiivri, HANS-i, tulekindla pesu, kindad, kõrvatropid, sokid jne...
Ja kust kohast te istme ostate ning kuidas te seda valite?
Millises kohas lasete turvapuuri autosse teha? (eelkõige tulevastele E36 Cup-i meestele küsimuseks)
Siis tekkis veel küsimus, et missuguse homologeeringuga te need ostate?
Kas võimalikult vähe nagu reeglite jaoks vaja või võimalikult uued ja turvalised?
Palun soovitage mingeid toredaid kohti, kus on siis mõistlikumad hinnad kui sparco.ee poes. |
03.01.2008 at 16:04 |
1 edit. Last edited 03.01.2008 at 16:05 by -XR-
|
rolantsik |
Turvavarustuse teema
Turvapuuriga saan mina aidata. |
03.01.2008 at 17:02 |
|
devilc
Moderator |
Turvavarustuse teema
Vt. nt. http://www.sparco.ee/racing.htm |
03.01.2008 at 18:26 |
|
-XR- |
Turvavarustuse teema
quote: devilc: Vt. nt. http://www.sparco.ee/racing.htm
Sealt ma vaatasingi ju. Selle kohta hakatigi karjuma, et appi miks sa nii kallilt pead ostma, et odavamalt saab ju ka. |
03.01.2008 at 18:30 |
|
hall |
Turvavarustuse teema
www.amk.ee (kasutan ise kõige rohkem);
www.omp.ee;
www.rallyshop.ee.
____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.
CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas. |
03.01.2008 at 18:31 |
|
hall |
Turvavarustuse teema
quote: -XR-: quote: devilc: Vt. nt. http://www.sparco.ee/racing.htm
Sealt ma vaatasingi ju. Selle kohta hakatigi karjuma, et appi miks sa nii kallilt pead ostma, et odavamalt saab ju ka.
No sa valisid sealt mitte jut odavamaid asju kah.
____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.
CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas. |
03.01.2008 at 18:32 |
|
-XR- |
Turvavarustuse teema
quote: serõi: quote: -XR-: quote: devilc: Vt. nt. http://www.sparco.ee/racing.htm
Sealt ma vaatasingi ju. Selle kohta hakatigi karjuma, et appi miks sa nii kallilt pead ostma, et odavamalt saab ju ka.
No sa valisid sealt mitte jut odavamaid asju kah.
Ma tahan ikka turvalisi asju. Mitte et kui auto põlema läheb, siis põled 10sekundiga sisse ära.
Põhiline vahe on nendel just tulekindluses. Et mitu sekundit mingi asi vastu peab jne..
Kiivrite põhivahe on raskuses. Mida kergem, seda kallim ja mida uuema homologeeringuga seda kallim.
Kergema kiivriga on jälle kergem sõita. Ja kiivritel on ka see tulekindluse teema, mida uuem, seda paremini peab tulele vastu.
Te võite küll öelda, et auto ei lähe põlema jne, aga ma oleks nõus ikkagi parema tulekindluse eest enda turvalisuse nimel rohkem maksma.
Parem las olla aeglasem auto kui ebaturvaline auto.
edit: Tänud linkide eest! |
03.01.2008 at 18:37 |
1 edit. Last edited 03.01.2008 at 18:39 by -XR-
|
Jesper |
Turvavarustuse teema
Kuule sry aga 10 sekundit leeke imetledes põled sa igasuguse kombega sisse ära. Näiteks F1 norm on 5 sekundit. Kuidagi jube nõudlik toon sul, pane oma nõuetest pakett kokku ja küsi eri firmadelt pakkumised. Hetkel su küsimus on umbes selles laadis, et palun mulle kindlasti mitte kõige odavam varustus odavalt.
Homologeeringute kohta on FIA lehel inffi, ma hetkel ei viitsi täpselt linki otsida, googelda. |
03.01.2008 at 18:46 |
|
-XR- |
Turvavarustuse teema
quote: Jesper: Kuule sry aga 10 sekundit leeke imetledes põled sa igasuguse kombega sisse ära. Näiteks F1 norm on 5 sekundit. Kuidagi jube nõudlik toon sul, pane oma nõuetest pakett kokku ja küsi eri firmadelt pakkumised. Hetkel su küsimus on umbes selles laadis, et palun mulle kindlasti mitte kõige odavam varustus odavalt.
Homologeeringute kohta on FIA lehel inffi, ma hetkel ei viitsi täpselt linki otsida, googelda.
Ei ole mul mingi toon. Ma lihtsalt küsin, kust siis teised oma varustust ostavad. Mina teadsin enne ainult ühte kohta Tallinnas.
Ma pole öelnud, et andke mulle kõige odavam jms.. Ma lihtsalt tahtsin teada, kus siis niivõrd palju odavam on, et sparco.ee peale kohe sõimama hakati.
Oleneb muidugi leekide suurusest, ma olen kuulnud jutte, et on ka pool minutit vastu peetud kahekordse kombega + tulekindla pesuga.
Kütus oli kombe peale jooksnud ja põlema läinud. |
03.01.2008 at 19:00 |
|
Jesper |
Turvavarustuse teema
No BMW Cupi osalejatele pakkus Jörm ka vastava teema n-ndal lehel mingeid variante välja. Aga noh point selles et kui tahta mingit kõrgema leveli asja, siis see ongi loogiliselt kallim. See jutt et kallis käis selle kohta, et minimaalne nõutud komplekt on tunduvalt odavam kui sinu poolt välja vaadatu.
Üks kergeimaid kiivreid näiteks on Stilo Carbon Piuma, http://www.stilo-helmets.com/rally/carbon.htm , hind mingi 25k kanti.
Hetkel ajakohased FIA standardid: http://www.fia.com/sport/Regulations/standregs.html |
03.01.2008 at 20:54 |
1 edit. Last edited 03.01.2008 at 21:02 by Jesper
|
-XR- |
Turvavarustuse teema
Jesper, http://www.stilo-helmets.com/rally/st4r.htm <-- see Stilo on kõige uuem ja popim.
serõi juba mainis, kust tema oma tavaari saab, aga kust teised ostavad ja mille järgi valite? |
03.01.2008 at 21:05 |
1 edit. Last edited 03.01.2008 at 21:06 by -XR-
|
devilc
Moderator |
Turvavarustuse teema
-XR-, kas hakkad BMW Cupi sõitma või niisama küsid? Selge see, et tippvarustus maksab tippvarustuse hinda. Kui raha ja tahtmist, mine osta Sparcost kõik (kõige) kallimad asjad ära, kindlasti on väga head. Sellel tasemel pole hinnal enam suurt tähtsust.
|
04.01.2008 at 00:02 |
|
-XR- |
Turvavarustuse teema
quote: devilc: -XR-, kas hakkad BMW Cupi sõitma või niisama küsid? Selge see, et tippvarustus maksab tippvarustuse hinda. Kui raha ja tahtmist, mine osta Sparcost kõik (kõige) kallimad asjad ära, kindlasti on väga head. Sellel tasemel pole hinnal enam suurt tähtsust.
Ma ei julge igaksjuhuks midagi öelda. Muidu jälle öeldakse, et ma kõvatan ja räägin niisama jne...
|
04.01.2008 at 00:05 |
|
Silwer |
Turvavarustuse teema
Minu autos on ainukesed FIA approved asjadeks istmed. Tootjaks Bimarco D. Ja ostetud tuning.ee'st.
Tundus mõistlik hind ka olevat. Sama iste on saadaval ka natuke laiemana: Bimarco E.
http://www.dc-ice.ee/home/index.php?action=catalogue&brand=288&x=288
____________________________
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW E46 S54 SMG VF570 supercharged & BMW F25 X3 |
04.01.2008 at 00:36 |
|
E28-535 |
Turvavarustuse teema
Mina ajan asju sellise firmaga nagu jokker racing (rallyshop.ee) |
04.01.2008 at 09:31 |
|
-XR- |
Turvavarustuse teema
quote: rolantsik: Turvapuuriga saan mina aidata.
Saatsin sulle maili läbi foorumi.
(igaksjuhuks ütlen, kui sa äkki seda maili koguaeg ei loe, mis sul siin kontaktiks on) |
04.01.2008 at 15:40 |
1 edit. Last edited 04.01.2008 at 16:57 by -XR-
|
bastion |
Turvavarustuse teema
Tere,
Keisei Racing OÜ pakub WIECHERS SPORT (Saksamaa) , http://www.wiechers-sport.de/ toodangut. Istmed,traksid,puurid,strutbarid jms.
Toodetel on olemas FIA sertifikaadid. Pakume ka COBRA istmeid (http://www.cobraseats.com/)
Astuge läbi Kadaka tee 72A (E-R 10-18,L-P ettehelistamisega) ja küsige pakkumisi
Olavi
____________________________
(Varuosad & Tuuning) CARSHOP.EE - tel 6701222 (Wiseco,K1,JE Pistons,ARP,Cometic,Trend,Dart,Diamond) |
06.01.2008 at 16:40 |
|
-XR- |
Turvavarustuse teema
quote: Silwer: Minu autos on ainukesed FIA approved asjadeks istmed. Tootjaks Bimarco D. Ja ostetud tuning.ee'st.
Tundus mõistlik hind ka olevat. Sama iste on saadaval ka natuke laiemana: Bimarco E.
http://www.dc-ice.ee/home/index.php?action=catalogue&brand=288&x=288
Vaatasin erinevaid istmeid. Kas on tõesti nii, et Bimarco iste kaalub umbes 7kg ja maksab 5500krooni?
Ma mõtlen, et kas see 7kg vastab tõele.
Mujalt ei saa isegi 10kg kaaluvat istet sellise hinna eest.
Ma korra olen väga põgusalt istunud selles istmes, tundus ok, aga oskad sa selle mõned miinused äkki välja tuua?
Äkki hõõrub kuskilt või on mingi koha pealt liiga suur või annab järgi vms?
Kui igati ok on, siis see on tõesti väga hea valik. Soovitaks siis E36 meestele ka.
|
06.01.2008 at 20:26 |
|
rolantsik |
Turvavarustuse teema
Kui tõesti kaalub 7 kg,siis väga kõva sõna.
Müüja lehel puudub muidugi info selle kohta,millest ta tehtud on.
http://www.rallyshop.ee/ annab hea info selle kohta,millest tehtud,kuid kaalu pole ?
http://www.amperracing.ee/?id=1499 siin ilusti lahti seletatud.
http://www.sparco.ee/racing.htm siin kah seletamise asi poolik
Odavate istmetega on nii,et selline tabureti peal istumise tunne on.Viimased sõidud eelmine aasta saidki tehtud sellise autoga,kus odav iste sees oli,krt võidu küll ei tahaks sellise istmega sõita.
Rallymehed on ammu juba rääkinud,et munade maitse tuleb suhu peale hüppeid,kui mingi suvaline iste sees on. |
06.01.2008 at 21:03 |
1 edit. Last edited 06.01.2008 at 21:06 by rolantsik
|
-XR- |
Turvavarustuse teema
quote: rolantsik:
kus odav iste sees oli,krt võidu küll ei tahaks sellise istmega sõita.
Äkki mäletad, mis istmega tegu, et oskaks seda vältida?
Istmega ongi vist kahjuks see asi, et saad alles siis tõe teada, kui oled juba kaua aega sõitnud ja nii öelda sisse istunud/sõitnud.
Nagu rattasadulalgi.
Või on mingi huvitav moodus, mille järgi kohe poes kindlaks teha, kas iste võib hakata hiljem kusagilt pigistama või on liiga taburet vms?
Kust see nii öelda odava ja kalli mittetabureti piir läheb? |
06.01.2008 at 21:47 |
|
Silwer |
Turvavarustuse teema
Ausalt öeldes ei ole mina neid istmeid kaalunud. Tegin google otsingu "bimarco dakar kg" ja sama siis expert kohta. Enamik veebilehti annab Dakari kaaluks 8kg ja Expert kaaluks 8,3-8,5kg. Aga kellele kaal tähtis võiks ta igaks juhuks enne ostmist ülekaaluda - mina sellele kaalule üldse tähelepanu ei pööranud. Tehtud on nad fiibrist ja kinnitused on külgedel. Minul on nad autosse paigaldatud OMP kinnitustega.
Ise millegi üle ei kurda, kuid peab arvestama et Dakar on suht kitsas iste. Minul siis sedasi et kui hommikul sisse hüppan siis nagu tagumik ja puusad ei tahagi sinna ära mahtuda, natukene juba sõites tundub jälle iste täpselt paras. Expert on paar senti laiem aga seda ei ole kunagi proovida saanud.
____________________________
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW E46 S54 SMG VF570 supercharged & BMW F25 X3 |
06.01.2008 at 22:00 |
|
rolantsik |
Turvavarustuse teema
quote: -XR-: quote: rolantsik:
kus odav iste sees oli,krt võidu küll ei tahaks sellise istmega sõita.
Äkki mäletad, mis istmega tegu, et oskaks seda vältida?
Istmega ongi vist kahjuks see asi, et saad alles siis tõe teada, kui oled juba kaua aega sõitnud ja nii öelda sisse istunud/sõitnud.
Nagu rattasadulalgi.
Või on mingi huvitav moodus, mille järgi kohe poes kindlaks teha, kas iste võib hakata hiljem kusagilt pigistama või on liiga taburet vms?
Kust see nii öelda odava ja kalli mittetabureti piir läheb?
Tegu oli odava Sparco tooliga.
Poes tuleks ilma valehäbita sees istuda mingi aeg ja peaks proovima seal ka niheleda et kuidas siis tunne on.
Mina olen nüüdseks harjunud kinniste külgedega istmega,algul oli küll piin,aga nüüd väga mõnus.
Mina isiklikult ei ostaks ilma külgpeatugedeta istet,need ikka kaitsevad igatpidi,et kaalikas ei töllaks avarii ajal.
|
07.01.2008 at 00:13 |
|
BlueStang |
Turvavarustuse teema
niheleda ja ennast loksutada tasuks toolis päris mitu aega, et aimu saada asjast
näiteks endal ka olemasolevad toolid korraks sisse istudes jube mugavad - mõne OT sessioni järgi aga õlanukid valusad, sest tooli ülaosa veidi kitsas ja hakkab õlgade juurest liiga vara kumerusse keerama |
07.01.2008 at 09:48 |
|
HrHunt |
Turvavarustuse teema
Märgiks vahele et selle asemel et toolidel neid kahte kilo taga ajada, tasuks hoopis trenni minna peale isukat jõuluperioodi
____________________________
|
07.01.2008 at 13:58 |
|
Garfield |
Turvavarustuse teema
Kas ISO6940 veel kehtib? Mul on üle tulekindla pesu osas:
Sparco pikad püksid (suurus L) - uued, st. täiesti kasutamata
Sparco sokid (suurus ca' 40-42) - 1 kord jalas olnud
Annan ära odava hinnaga.
____________________________
Focus RS |
07.01.2008 at 14:23 |
|