register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Vaba rada : Põnevaid linke   1 2 3 4 5 6 7 ..  
Poster Message
peep
 
Moderator
Põnevaid linke
Vahel jääb mõni huvipakkuv asi silma aga iga asja jaoks ei taha eraldi teemat teha. Koondaks siis siia foorumi suunitlusega sobivad lingid.

Käsitööoskusest. Jaapani päritolu meistrimees, kes nüüd usas elab, näitab kuidas alumiiniumiga töötada:

http://www.studiotimecapsule.com/aluminum_fabrication

seal saidi peal on muudki huvitavat.
26.12.2008 at 18:43
-XR-
Põnevaid linke
Mul on üks selline link favorites-ide all:
http://www.m5board.com/vbulletin/e39-m5-e52-z8-discussion/71329-diy-carbon-fibre-lots-pics.html

Ta küll kattis vana stange CF-iga, aga tegelikult saaks ka lihtsalt vana stange vormiks võtta ja pärast CF koorik maha võtta ja ongi CF jupp valmis.
Autoklaavituna on muidugi tugevam, aga epoga saab ka.
26.12.2008 at 19:27
uzzac
 
Põnevaid linke
http://www.supercarforums.co.uk/chatforum/viewtopic.php?t=30&postdays=0&postorder=asc&start=0

kui tahad nutta
20.01.2009 at 17:09
zeke
Põnevaid linke
Stig revealed

____________________________
MX-5, 116
20.01.2009 at 21:00
Jesper
 
Põnevaid linke
Carbon is so 1990's: http://www.autoblog.com/2008/07/09/lotus-releases-eco-elise-ahead-of-london-motor-show/

Mul kui rikutud inimesel lõi muidugi kohe Trabant silme ette, seda keedeti ka mingist umbes sarnasest läbust mingi aeg :)

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
19.02.2009 at 22:51
xjan
Põnevaid linke
sisu väga "Jeremy Clarkson" stiilis materjalidega :)

____________________________
BMW 1M ...
19.02.2009 at 23:04
peep
 
Moderator
Põnevaid linke
Igasugu müstilisi foorumeid on olemas aga see on täitsa vahva:

Garaazhifoorum

Sattusin sinna, selle lingi kaudu. Kruttige kohe kõvasti allapoole, seal on tagaveoliste Escortite huvilistele midagi. :D

03.03.2009 at 00:13
peep
 
Moderator
Põnevaid linke
Mulle meeldib

Mk 1 Escort w. Honda S2000 engine.
05.03.2009 at 21:19
Jesper
 
Põnevaid linke
Oh jeesus... :eek

Peab muidugi mainima et mu maitse on aja jooksul üpris mitu korda muutunud, vahepeal tundus ka et "väljast retro, seest hi-tec" on õige tee mida käia. Aga praegu ringi sõites on tunne kuidagi liiga kliiniline, no ei ole huvitav kui näiteks -15 juures nädal aega seisnud auto paugust käivitub, ei ole huvitav :) 2 kahekõrilist Weberit, tooreklapp ja bensuhais üle pea oleks ikka see õige fiiling, loodetavasti kunagi tekib aega et vigade parandus sisse viia.

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
05.03.2009 at 22:40
rustang
  
Moderator
Põnevaid linke
Mk 1 aiste vahele on sobitatud mida iganes, endal käis unenägudest läbi RX-8 Wankel kui siin neil päevil avariiliste autode oksjoniplatsilt üliodavalt vähesõitnud RX-8 läbi käis.... Aga noh, rahakoti õnneks jäi see idee tasandile. :D
06.03.2009 at 09:15
mart154
 
Põnevaid linke
quote:
rustang: Mk 1 aiste vahele on sobitatud mida iganes, endal käis unenägudest läbi RX-8 Wankel kui siin neil päevil avariiliste autode oksjoniplatsilt üliodavalt vähesõitnud RX-8 läbi käis.... Aga noh, rahakoti õnneks jäi see idee tasandile. :D


Rustangil tuleks soovitada RX7 mootori poole :)
Esiteks odav, teiseks sitaks tuunitud ja sitaks tuunitav :) Kusjuures, rahakotti päris ära ei killigi.


EDIT: Igaks juhuks mainin, et "odav" on antud kontekstis natuke suhteline mõiste :)
Ütleme, et odavam :P
06.03.2009 at 10:01 1 edit. Last edited 06.03.2009 at 10:02 by mart154
Raceboy
 
Põnevaid linke
Rootormootori ehitamine ja tuunimine on kõike muud kui odav. Lisaks ülim kapriissus. Kuigi ma olen üdini turbomootorite soovitaja, on rootormootori puhul soovitatav eelistada vabalthingavat (ehk siis neist parimat, RX8 "Renesist"). Miks? Olete kuulnud ütlust "rotary engine only knocks once". Apeksi tihendeid peab niisamagi pidevalt varuks olema, turbomootori puhul ilmselt on sellest vähe. Meil pole nende mootorite alal mitte lihtsalt vähe know-how'd, aga seda pole üldse.

____________________________
www.vems.ee
06.03.2009 at 11:41
mart154
 
Põnevaid linke
Läks OT-ks ära :)

Eestis, ega ka üldse Euroopas ei teata neist tõesti halligi, aga see-eest teiselpool ookeani on see knõuhau olemas ja üsna odav. Tuleb leida lihtsalt õige transpordialane partner endale :)
06.03.2009 at 11:59
Indrek_S
 
Põnevaid linke
rootormootoril on hea "klapiajam"

Sisuliselt kannatab igasuguseid numbreid läbi mootori puhuda.

____________________________
not done until it's done
06.03.2009 at 13:42
HrHunt
Põnevaid linke
Põnev link neile keda huvitab kus oma keskmisest hingelähedasemaid autosid tipp vint välimuses hoitakse.
Kuna maj. langus on vennal vist vähe kundesid ära söönud siis isiklikult lükkasin talle täiesti tasuta julma kampaania üles minu käsutada olevates kanalites. Suht müstiline vend on, võõrleegionis teeninud ja puha, jutukas ka :) Ühesõnaga, igamehe "R8 experience", auto lakutakse sellise hoolega üle nagu see oleks R8 :)

____________________________

12.03.2009 at 20:21 3 edits. Last edited 12.03.2009 at 21:36 by HrHunt
raimo_r
Põnevaid linke
http://kuvablogi.com/blog/6155/

Technical information

Engine BMW M5 3.8 6-cylinder, 24 valve (S38B38)

Cylinderhead

Cylinderhead flow / mm / hp

2 mm 123,5
3 mm 186,2
4 mm 251,6
6 mm 354,7
8 mm 429,8
10 mm 481,4
11 mm 502,3
12 mm 520,6 (201,8 CFM)
14 mm 542,1
15 mm 558,1

Inlet valve 39,5 mm Schrick (blanco own desing)
Exhaust valve 32,5 mm orginal
Massive cylinder head flow works
Schrick valve spring / titanium retainer and lash cap
S50B32 Cam follower
Adjustment camgear

Camsaft

Schrick inlet cam
308 degree / lift 12,2 mm

Schrick exhaust cam
296 degree / lift 11,7 mm

Throttle body BMW M5 3.8 (S38B38) 50 mm

Injector Bosch 420 cc / 5 bar

Air filter ITG Megaflow special made

ECU Haltec E11v2

Ignition MSD 6 AL / distributor

Exhaust manifold 6 – 2 – 1 Stainless steel. Secondary pipe (adjustment)
Thermo coated

Exhaust pipe Stainless steel plate (made by pipe) 3” and hand made mufflers

Piston C.P.S Pistoni special, bore 94,6 mm (balanced)

Connection rod Auto-Verdi, light (balanced, top and end)

Cranksaft Orginal S38B38; balanced

Oil system Orginal and bigger oil cooler

Compression ratio 12:1

Power 450 hp / 7030 rpm (exhaust manifold restricts max power)

Torgue 485 Nm / 6100 rpm
Torgue range 3000 rpm / 355 Nm / 4000-7000 rpm +430 Nm

Flywheel Steel 4,0 kg

Clutch Alcon 184 mm twin plate

Gearbox Sport Getrag 265; factory Group-A race gear ratio and direct gear connection

Differential 4,27 / 75% limited slip

Steering 2,3 round to left-right

Suspension

Front axle

BMW E36 up-right
Öhlins 36HMRCW 2-way coil-over McPhersson strut
Uniball top mounts including camber and height adjustment
Anti-roll bar 34 mm steel (BMW M3 DTM) Dolate-Motorsport
Front whisbone; adjustment / uniball connection

Rear axle

Öhlins HMR 350 3-way coil-over shock absorber
Camber and toe adjustment trailing arms
Uniball connection

Brakes

Front axle

Alcon CR6380 monobloc
Disc; 355/32 mm
Caliper; 6-piston

Rear axle

Alcon caliber; 4-piston
Disc; 330/28 mm

Wheels

ATS DTC 9 X 17”

Body orginal E30 M3

Carbon parts*

front hood*
rear hood*
bumpers*
doors*
DTM front- and rear spoiler*
lexan/polycarbonat front/rear side windows and rear window
rollgage(18 mounting points)
Sparco Corsa seats
Sabelt safetybelts 6-mounting points

Weight

1140 kg whitout driver

____________________________
igapäevasõiduk 4.8 V8 367hj, pühapäevasõiduk 3.2 R6 343hj
13.03.2009 at 13:47
jaan tatikas
 
Põnevaid linke
http://www.zerotohundred.com/2009/auto-news/e30-m3-s14-turbo-engine-in-an-evo-6-tommi-makinen/
19.03.2009 at 08:36
wirx
  
Põnevaid linke
http://cgi.ebay.co.uk/DigiTire-TPMS-Tire-Pressure-Tyre-Gauge-Wheel-Rims-Tyres_W0QQitemZ250394064947QQcmdZViewItemQQptZUK_CarParts_Acc_Wheels_tyres_Rims_Car_Wheels_ET?hash=item250394064947&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1683|66%3A2|65%3A12|39%3A1|240%3A1318#ebayphotohosting
DigiTire TPMS Tire Pressure Tyre Gauge Wheel Rims Tyres 99£ eest...keegi on midagi analoogset proovinud?

____________________________
Soodsad sülearvutid siit --> Sülearvutid Laptopid.ee
Rinka huviline küsigu kindlasti % alla
26.03.2009 at 23:30
jaan tatikas
 
Põnevaid linke
http://www.bimmerteam.hu/forum/viewtopic.php?t=789&sid=0e8f54a52e7bf3f56c16bca0bee67d74
27.03.2009 at 09:53
mart154
 
Põnevaid linke
quote:
jaan tatikas: http://www.bimmerteam.hu/forum/viewtopic.php?t=789&sid=0e8f54a52e7bf3f56c16bca0bee67d74


Siin saab inimkeeles samast autost lugeda :)
http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?t=914634

Antud kohas on ka palju teisi põnevaid rajaautosid!!!
27.03.2009 at 09:57
hall
 
Põnevaid linke
Lätlaste tehtud Baltikumi ringrajateemaline veeb:
http://www.balticrace.lv/


____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.

CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas.
27.03.2009 at 12:05
Raceboy
 
Põnevaid linke
Danica Patrick tavapärasest veidi teiseskostüümis: http://jalopnik.com/5150612/danica-patrick-straddles-a-cobra-in-new-si-swimsuit-issue

____________________________
www.vems.ee
27.03.2009 at 17:30
Jesper
 
Põnevaid linke
See on just tavapärane ju, ma ei mäletagi et ma oleks seda tegelast piltidel mingis muus kostüümis näinud :)

A muidu põnev metallitöö link kah: http://www.metalmeet.com/forum/showthread.php?t=4020

Foorum nõuab regamist, aga see thread on seda väärt, väga osav meistrimees.

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
27.03.2009 at 20:41
Jesper
 
Põnevaid linke
Kui kellelgi on nõrkus piltide vastu, kus on palju ilusaid läikivaid racing vidinaid garaažis laiali, siis saab abi siit: http://www.gunnarracing.com/project/index.htm . Kliki ka completed project page peale, seal on veel.

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
16.04.2009 at 13:48
zeke
Põnevaid linke
Adjustable Race Suspension – It’s really not that hard Lõpus 2 tabelit mida teha kui ala-, ülejuhitavus.

____________________________
MX-5, 116
19.05.2009 at 09:35
opentrack.tqhq.ee foorum : Vaba rada : Põnevaid linke   1 2 3 4 5 6 7 ..  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.