Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
Summer Race 2011Rolandi palvel uploadisin teise sõidu alguse. Kuna ma nägin millise hooga Keijo välja lendas, siis olin kindel, et ta jõuab paremkurvi välja, kus ma päris kindlasti ei tahtnud temaga kokku saada, eriti veel pärast eilset hoiatust minu enda actionite eest. Sellest ka minu rahulik otsesõit. (Kui mina juba rahulikult lõpus edasi kulgesin, sõitis esimene ots veel täiega võidu. )
Summer Race 2011Nagu esimeses postituses näha, minu jaoks oli nädalalõpp ülivõrdes suurepärane, lõpuks ometi VÕIT ! Pikemalt ehk hiljem ja kuigi arvasin, et mu seekordsed in-car videod on igavad, kuna ees oli põhiliselt tühi rada, siis kiire ülevaade näitas, et tagakaamerast sai päris häid kaadreid kaasvõistlejate ilusast ja kiirest sõidust.
Mis Raido videot puudutab, siis see mis sealt näha, on minu arvates erinev võrreldes boksides räägituga. Rajal olin eespool seega ma ise ei näinud mis juhtus. Jätan oma arvamuse siiski veel enda teada, kuna ühtki suppi ei sööda nii kuumalt kui teda keedetakse vms.
Summer Race 2011Video linkimine on loomulikult ok Siim.
Ainult selle video põhjal õiglaseid järeldusi teha ei olegi võimalik ja minu järgnev jutt on ka lihtsalt võimalike stsenaariumite kirjeldus.
Juba Mareki minu ette tulek oli ikka päris optimistlik aga see selleks, ega midagi ei peagi kinkima. Seejärel on näha, et Marek mingil põhjusel keerab suht korralikult Tõnisele peale, ehkki vasakul ruumi piisavalt.
Selle tulemusena saavad korralikult kokku Hommiku ja Keijo autod ja siis hetk hiljem, kui Marek on justkui läinud oma teed, juhtub kas Tõnisel esimese kokkupõrke tulemusena midagi (puruneb parem esirehv näiteks) või aitab Keijo ise teda natuke taganurgast kaasa. Igatahes mõlemad võtsid järsu suuna paremale rajalt välja. Eks Tõnis ja Keijo oskavad ise kõige paremini kommenteerida kui soovivad. Meie siin võime ainult spekuleerida.
Summer Race 2011Peebul on täiesti õigus ja ka mina jätan enda arvamuse natule hilisemaks.
Kuna meie sari on nüüd muutunud rahvusvaheliseks -sic- siis arvan,et kõik sarja puudutavad otsused peaksid olema läbinähtavad ja kõigile arusaadavad.
Seepärast palusin ka Raidol video avaldada.
Antud situatsiooni lahendamine pole veel lõppenud ja sellepärast palun ka kõikide arvamust,kes seda videot vaatavad,mis seal Teie arust juhtus?
Samas ka otsin videot,mis oleks filmitud raja äärest - kellel on,palun laadige üles.
quote:amblik: Ehh, Urmasel oli ju reaalne võimalus mitte viimasena tulla esimeselt ringilt
Tõsi- pidurdasin kõvasti, kui äkki nägin, et üks hõbenool tuleb lühikese raja lõpust mulle vastu..... Õnneks suutsin järjekordse BMW õhulennu ära hoida
Summer Race 2011Kui tervel nädalavahetusel kimbutab ebaõnn ja plekimõlkimised täna üht suurimat tiimi siis loomulik on ju see, et antakse sisse protest ja loota, et paremal juhul mõned punktid ikka tulevad. Spekuleerida ju võib, et hooaja algusest saadik on need kaks masinad võistelnud tehnilistele nõuetele mitte vastavate masinatega. Kas väiksed tiimid oleksid kohtunike juurde oma õigust tagaajama läinud-kahtlen. Te olete pidevalt võistelnud olukorras kus rajal 10-12 masinat aga nüüd masinaid peaaegu 20. Äkki peaks tulvikus masinaid rajale laskma viie kaupa siis jäävad ka mõlkimised ära või veelparem teha eraldi start iga 15sek pärast.
Aga lühidalt siis oli igati põnev nädalavahetus.
Summer Race 2011protesti esitamine ja oma ôiguste eest vôitlemine pole mingi kuritegu ega patt, mida hukka môista ja mille pärast kellegi peale vimma pidada. Tegemist on täiesti normaalse asjaga vôistluste käigus.
____________________________ Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.
Summer Race 2011serõi, pealtvaatajele oli samuti väga lahe üritus. Suured suured tänud korraldamise eest.
Üks väike tähelepanek - ma nägin linnavahel ainult ühte Summer Race-i reklaami.
Ja raja poole näitavaid viitasid ma enne rada ei näinud. Isegi selle Neste bensuka ja Säästuka juures polnud.
Kui Pärnu lennuväljal on kiirendusvõistlused olnud, siis on tavaliselt linnas ja lennuvälja poole näitavaid viitasid väga palju.
Tänu nendele reklaamidele tuleksid need inimesed ka kohale, kes antud päeva hommikul veel ei teadnud mida teha.
Sõidavad näiteks mööda linna ja näevad plakatit ja keeravad sisse. Isegi need, kes pole seal rajal kunagi käinud.
Summer Race 2011to Janeck76: Ironiserida on muidugi kõige lihtsam aga kindlasti on võimalik, et ka 20 autot mahuvad puhtalt rajale võidu sõitma.
Keerulisem, aga kindlasti võimalik. Loomulikult juhtuda võib alati ja seda ei saa kunagi 100% välistada aga kui üldse midagi ette ei võta, siis on võibolla varsti kõik autod mõlkis ja rivi poole lühem.
See siis puhtalt minu isiklik arvamus mis ei ole otseselt seotud ainult selle nädalavahetusega, kus lihtsalt palju halbu intsidente samale ajale langesid, vaid veidi laiemalt ja etteulatuvalt mõelduna.
Kokkuvõttes muidugi võib alati öelda, et that´s racing ja kellele ei meeldi, istugu kodus, kuid see tundub pisut liiga lihtne.
quote:Janeck76: Kui tervel nädalavahetusel kimbutab ebaõnn ja plekimõlkimised täna üht suurimat tiimi siis loomulik on ju see, et antakse sisse protest ja loota, et paremal juhul mõned punktid ikka tulevad. Spekuleerida ju võib, et hooaja algusest saadik on need kaks masinad võistelnud tehnilistele nõuetele mitte vastavate masinatega. Kas väiksed tiimid oleksid kohtunike juurde oma õigust tagaajama läinud-kahtlen. Te olete pidevalt võistelnud olukorras kus rajal 10-12 masinat aga nüüd masinaid peaaegu 20. Äkki peaks tulvikus masinaid rajale laskma viie kaupa siis jäävad ka mõlkimised ära või veelparem teha eraldi start iga 15sek pärast.
Aga lühidalt siis oli igati põnev nädalavahetus.
Janeck76, ma ei tea, kes sa oled, aga sinu spekuleerivad väide mõnede autode pidevale reeglitele mittevastavusele on vääritu. Täpselt sama vääritu nagu nimetet Forss`i meeskonna mehaaniku pealtkuulajate juuresolekul esitatud väide, kuidas mulle on antud altkäemaksu, et ma langetaksin nende meeskonnale kahjulikke otsuseid.
Ja kaasatundmine sellele, et keegi on väike ja õilis kui ta oma õiguseid ei kaitse, on samuti kohatu. Autospordi läbiviimiseks on omad reeglid ja neid tuleb täita ning kasutada. Protesti kirjutamine on autospordis ainus viis oma seisukohtadele kinnitust saada. Foorumis salakommentaaride avaldamine ei käi kuidagi reeglite alla ning on taunitav ka üldiste käitumisnormide poolt.
Summer Race 2011 Oli väga väga põnev nädalavahetus, usun et jätsime eriti laupäevase sõiduga kustumatu mulje inimestele, olen kuulnud inimesi rääkivat, et ainus mida seal vaadata oli BMW klass ja ka minul oli külaline kes esimest korda elus külastas mingitkisugust autospordivõistlust ja ka tema oli üllatunud et talle meeldis.
Mis puutub auto tehnilistele tingimustele mitte vastavusse siis ei vaidle absoluutselt vastu ning täielik enda lohakus reeglite tõlgendamisel ja aktsepteerin seda karistust igati, selle jaoks ongi meil olemas tehniline komisjon kes peaks nagu autod üle vaatama ning kas siis starti lubama või mitte, ei ole ilmselt väga palju autosid mis oleksid 100% reeglitele vastavuses ja milles olen väga pettunud kogu selle nädalavahetuse juures oli meie kohtunikekolleegium kes jättis endast väga ebaprofessionaalse mulje ning kellest ma siin ei tahaks enam mämmutada kes olid seal kuulsid nägid ja said ka ilmselt ise aru.
Olin isegi võib öelda, et rahul et sain tagant startida ja tõeliselt võidu sõita, kiidan enamusi BMW cup piloote. Eks juhtub kõigil ja kogemus tulebki ainult sõites aga rajal peab olema austus oma kaasvõistlejatesse ja käituma rajal ka vastavalt. Üldiselt on ikkagi lahe seltskond ja suudame ka puhtalt võidu sõita.
Summer Race 2011Täitsa mõnus üritus oli, kiiduväärt ettevõtmine oli tasuta laste batuut: issid-emmed said rahus võidusõitu vaadata.
Ja tuleb tunnistada, et olgugi E36 igav auto, oli nende võidusõit huvitav, endalgi tekkis isu lihtsalt ringi ajamine jätta ning e36 cupi üle tulla...aga eks näis seda veel
Igastahes mõned pildid siin
____________________________
Soodsad sülearvutid siit --> Sülearvutid Laptopid.ee
Rinka huviline küsigu kindlasti % alla
Summer Race 2011wirx, see pole halb mõte kuna võidusõit on väga efektiivne sõitma õppimise koha pealt. Auto osas vahet pole, lihtsalt E36 on meie oludes kindlalt parim valik.
Laadisin mõlemast sõidust üles mõned ringid. 1 stardis esimene kaamera midagi peale tühja välja ja igava liiva ei näita, seetõttu vaid üks ring aga sealt paistev vaikelu on näiline ja seda näitab tagumine kaamera. Ise autos istudes ei saa aru aga kui jälitajate masinate liikumist vaadata, siis natuke tuleb kõhedus nahavahele küll, sest hoog on tavamõistes ja eriti nende rehvide kohta päris suur.
2 start olid muidugi kohe käed tööd täis ja sai üle punnitatud aga SC rahustas õnneks maha ja restart sujus juba edukamalt. Vaheldumisi siis esi ja tagakaamera kuni SC pealetulekuni ja siis edasi juba alates restardist veel ring või paar.
quote:raimo kulli: rajal peab olema austus oma kaasvõistlejatesse
Ja sellega olen 100% nõus, isegi tühine mõtlematu liigutus võib kaasvõistlejale tuua kaasa tõsiseid tagajärgi rikutud tervise näol, rääkimata materiaalsetest kahjudest. Igasugune optimistlik toetamine, nina vahelepanek ja lükkamine on BS millega meie suuresti oma tasku peal eksisteeriv hobisari kaugele ei jõua.
Muide tegin ühe sotsiaalse eksperimendi ja panin Raido video USA klubivõidusõitjate foorumisse, kus on palju kogenud võidusõitjaid hoopis teisest kultuurikeskkonnast. Palusin kommentaare. Neil on küll veel öö aga mõned vastukajad juba on.
quote:My god. It looks like some people really need to chill out. Rubbing is racing. Let it go. Can't even make it through the first lap?
Racers go hard in Estonia, jesus.
Even in non 13/13 racing those guys would have been penalized. Do that shizz in BMWcr and you may go straight to revocation for 13 or forever, bypassing probation.
Dang. That was like a demolition derby.
I'd say it's a racing incident. Those are the risks we take.
Yellow car overreacted alittle to the car on his right making alittle move left to stay on track. Striped car on the left could have (and should have) given the yellow car alittle more room. That leads to the first contact. The rest is assholery.
Kes inglist ei valda siis neile tõlgin, et enamusele avaldas see video muljet.
Summer Race 2011Milline ratas Tõnisel puruks oligi? Ehk juhtus hoopis see, et pärast kokkupuudet Marekiga liikus korraks vastu Keijot. See aga lõi Tõnisel endal rehvi/ratta katki ning hetk hiljem kiskus ära paremale ning Keijole otsa?
Selles videos tundubki kõige kahtlasem see hetk, kui Marek juba on eemal ning siis järsku liigub Tõnis paremale. Ehk juhtus hoopis see, et Keijo tõesti oli pimenurgas ning Tõnis läks hoopis sisekurvi võtma?
quote:Henri_: Milline ratas Tõnisel puruks oligi? Ehk juhtus hoopis see, et pärast kokkupuudet Marekiga liikus korraks vastu Keijot. See aga lõi Tõnisel endal rehvi/ratta katki ning hetk hiljem kiskus ära paremale ning Keijole otsa?
Selles videos tundubki kõige kahtlasem see hetk, kui Marek juba on eemal ning siis järsku liigub Tõnis paremale. Ehk juhtus hoopis see, et Keijo tõesti oli pimenurgas ning Tõnis läks hoopis sisekurvi võtma?
Summer Race 2011Kui Keijo video ja Tõnise kommentaarid siia juurde saaks, siis oleks pilt selgem- kui juba avalikuks hinnangu andmiseks läks.
Hetkel jääb jah pisut selgusetuks, miks Tõnis mingi hetk järsult paremale tõmbab, ilmselt siiski esimesest kokkupõrkest purunenud rehv ma pakun.