Poster |
Message |
peep Moderator |
Põnevaid linke
Vahel jääb mõni huvipakkuv asi silma aga iga asja jaoks ei taha eraldi teemat teha. Koondaks siis siia foorumi suunitlusega sobivad lingid.
Käsitööoskusest. Jaapani päritolu meistrimees, kes nüüd usas elab, näitab kuidas alumiiniumiga töötada:
http://www.studiotimecapsule.com/aluminum_fabrication
seal saidi peal on muudki huvitavat. |
26.12.2008 at 18:43 |
|
-XR- |
Põnevaid linke
Mul on üks selline link favorites-ide all:
http://www.m5board.com/vbulletin/e39-m5-e52-z8-discussion/71329-diy-carbon-fibre-lots-pics.html
Ta küll kattis vana stange CF-iga, aga tegelikult saaks ka lihtsalt vana stange vormiks võtta ja pärast CF koorik maha võtta ja ongi CF jupp valmis.
Autoklaavituna on muidugi tugevam, aga epoga saab ka. |
26.12.2008 at 19:27 |
|
uzzac |
Põnevaid linke
http://www.supercarforums.co.uk/chatforum/viewtopic.php?t=30&postdays=0&postorder=asc&start=0
kui tahad nutta |
20.01.2009 at 17:09 |
|
zeke |
Põnevaid linke
Stig revealed
____________________________
MX-5, 116 |
20.01.2009 at 21:00 |
|
Jesper |
Põnevaid linke
Carbon is so 1990's: http://www.autoblog.com/2008/07/09/lotus-releases-eco-elise-ahead-of-london-motor-show/
Mul kui rikutud inimesel lõi muidugi kohe Trabant silme ette, seda keedeti ka mingist umbes sarnasest läbust mingi aeg
____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO |
19.02.2009 at 22:51 |
|
xjan |
Põnevaid linke
sisu väga "Jeremy Clarkson" stiilis materjalidega
____________________________
BMW 1M ... |
19.02.2009 at 23:04 |
|
peep Moderator |
Põnevaid linke
Igasugu müstilisi foorumeid on olemas aga see on täitsa vahva:
Garaazhifoorum
Sattusin sinna, selle lingi kaudu. Kruttige kohe kõvasti allapoole, seal on tagaveoliste Escortite huvilistele midagi.
|
03.03.2009 at 00:13 |
|
peep Moderator |
Põnevaid linke
Mulle meeldib
Mk 1 Escort w. Honda S2000 engine. |
05.03.2009 at 21:19 |
|
Jesper |
Põnevaid linke
Oh jeesus...
Peab muidugi mainima et mu maitse on aja jooksul üpris mitu korda muutunud, vahepeal tundus ka et "väljast retro, seest hi-tec" on õige tee mida käia. Aga praegu ringi sõites on tunne kuidagi liiga kliiniline, no ei ole huvitav kui näiteks -15 juures nädal aega seisnud auto paugust käivitub, ei ole huvitav 2 kahekõrilist Weberit, tooreklapp ja bensuhais üle pea oleks ikka see õige fiiling, loodetavasti kunagi tekib aega et vigade parandus sisse viia.
____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO |
05.03.2009 at 22:40 |
|
rustang Moderator |
Põnevaid linke
Mk 1 aiste vahele on sobitatud mida iganes, endal käis unenägudest läbi RX-8 Wankel kui siin neil päevil avariiliste autode oksjoniplatsilt üliodavalt vähesõitnud RX-8 läbi käis.... Aga noh, rahakoti õnneks jäi see idee tasandile. |
06.03.2009 at 09:15 |
|
mart154 |
Põnevaid linke
quote: rustang: Mk 1 aiste vahele on sobitatud mida iganes, endal käis unenägudest läbi RX-8 Wankel kui siin neil päevil avariiliste autode oksjoniplatsilt üliodavalt vähesõitnud RX-8 läbi käis.... Aga noh, rahakoti õnneks jäi see idee tasandile.
Rustangil tuleks soovitada RX7 mootori poole
Esiteks odav, teiseks sitaks tuunitud ja sitaks tuunitav Kusjuures, rahakotti päris ära ei killigi.
EDIT: Igaks juhuks mainin, et "odav" on antud kontekstis natuke suhteline mõiste
Ütleme, et odavam :P |
06.03.2009 at 10:01 |
1 edit. Last edited 06.03.2009 at 10:02 by mart154
|
Raceboy |
Põnevaid linke
Rootormootori ehitamine ja tuunimine on kõike muud kui odav. Lisaks ülim kapriissus. Kuigi ma olen üdini turbomootorite soovitaja, on rootormootori puhul soovitatav eelistada vabalthingavat (ehk siis neist parimat, RX8 "Renesist"). Miks? Olete kuulnud ütlust "rotary engine only knocks once". Apeksi tihendeid peab niisamagi pidevalt varuks olema, turbomootori puhul ilmselt on sellest vähe. Meil pole nende mootorite alal mitte lihtsalt vähe know-how'd, aga seda pole üldse.
____________________________
www.vems.ee |
06.03.2009 at 11:41 |
|
mart154 |
Põnevaid linke
Läks OT-ks ära
Eestis, ega ka üldse Euroopas ei teata neist tõesti halligi, aga see-eest teiselpool ookeani on see knõuhau olemas ja üsna odav. Tuleb leida lihtsalt õige transpordialane partner endale |
06.03.2009 at 11:59 |
|
Indrek_S |
Põnevaid linke
rootormootoril on hea "klapiajam"
Sisuliselt kannatab igasuguseid numbreid läbi mootori puhuda.
____________________________
not done until it's done |
06.03.2009 at 13:42 |
|
HrHunt |
Põnevaid linke
Põnev link neile keda huvitab kus oma keskmisest hingelähedasemaid autosid tipp vint välimuses hoitakse.
Kuna maj. langus on vennal vist vähe kundesid ära söönud siis isiklikult lükkasin talle täiesti tasuta julma kampaania üles minu käsutada olevates kanalites. Suht müstiline vend on, võõrleegionis teeninud ja puha, jutukas ka Ühesõnaga, igamehe "R8 experience", auto lakutakse sellise hoolega üle nagu see oleks R8
____________________________
|
12.03.2009 at 20:21 |
3 edits. Last edited 12.03.2009 at 21:36 by HrHunt
|
raimo_r |
Põnevaid linke
http://kuvablogi.com/blog/6155/
Technical information
Engine BMW M5 3.8 6-cylinder, 24 valve (S38B38)
Cylinderhead
Cylinderhead flow / mm / hp
2 mm 123,5
3 mm 186,2
4 mm 251,6
6 mm 354,7
8 mm 429,8
10 mm 481,4
11 mm 502,3
12 mm 520,6 (201,8 CFM)
14 mm 542,1
15 mm 558,1
Inlet valve 39,5 mm Schrick (blanco own desing)
Exhaust valve 32,5 mm orginal
Massive cylinder head flow works
Schrick valve spring / titanium retainer and lash cap
S50B32 Cam follower
Adjustment camgear
Camsaft
Schrick inlet cam
308 degree / lift 12,2 mm
Schrick exhaust cam
296 degree / lift 11,7 mm
Throttle body BMW M5 3.8 (S38B38) 50 mm
Injector Bosch 420 cc / 5 bar
Air filter ITG Megaflow special made
ECU Haltec E11v2
Ignition MSD 6 AL / distributor
Exhaust manifold 6 – 2 – 1 Stainless steel. Secondary pipe (adjustment)
Thermo coated
Exhaust pipe Stainless steel plate (made by pipe) 3” and hand made mufflers
Piston C.P.S Pistoni special, bore 94,6 mm (balanced)
Connection rod Auto-Verdi, light (balanced, top and end)
Cranksaft Orginal S38B38; balanced
Oil system Orginal and bigger oil cooler
Compression ratio 12:1
Power 450 hp / 7030 rpm (exhaust manifold restricts max power)
Torgue 485 Nm / 6100 rpm
Torgue range 3000 rpm / 355 Nm / 4000-7000 rpm +430 Nm
Flywheel Steel 4,0 kg
Clutch Alcon 184 mm twin plate
Gearbox Sport Getrag 265; factory Group-A race gear ratio and direct gear connection
Differential 4,27 / 75% limited slip
Steering 2,3 round to left-right
Suspension
Front axle
BMW E36 up-right
Öhlins 36HMRCW 2-way coil-over McPhersson strut
Uniball top mounts including camber and height adjustment
Anti-roll bar 34 mm steel (BMW M3 DTM) Dolate-Motorsport
Front whisbone; adjustment / uniball connection
Rear axle
Öhlins HMR 350 3-way coil-over shock absorber
Camber and toe adjustment trailing arms
Uniball connection
Brakes
Front axle
Alcon CR6380 monobloc
Disc; 355/32 mm
Caliper; 6-piston
Rear axle
Alcon caliber; 4-piston
Disc; 330/28 mm
Wheels
ATS DTC 9 X 17”
Body orginal E30 M3
Carbon parts*
front hood*
rear hood*
bumpers*
doors*
DTM front- and rear spoiler*
lexan/polycarbonat front/rear side windows and rear window
rollgage(18 mounting points)
Sparco Corsa seats
Sabelt safetybelts 6-mounting points
Weight
1140 kg whitout driver
____________________________
igapäevasõiduk 4.8 V8 367hj, pühapäevasõiduk 3.2 R6 343hj |
13.03.2009 at 13:47 |
|
jaan tatikas |
Põnevaid linke
http://www.zerotohundred.com/2009/auto-news/e30-m3-s14-turbo-engine-in-an-evo-6-tommi-makinen/ |
19.03.2009 at 08:36 |
|
wirx |
Põnevaid linke
http://cgi.ebay.co.uk/DigiTire-TPMS-Tire-Pressure-Tyre-Gauge-Wheel-Rims-Tyres_W0QQitemZ250394064947QQcmdZViewItemQQptZUK_CarParts_Acc_Wheels_tyres_Rims_Car_Wheels_ET?hash=item250394064947&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1683|66%3A2|65%3A12|39%3A1|240%3A1318#ebayphotohosting
DigiTire TPMS Tire Pressure Tyre Gauge Wheel Rims Tyres 99£ eest...keegi on midagi analoogset proovinud?
____________________________
Soodsad sülearvutid siit --> Sülearvutid Laptopid.ee
Rinka huviline küsigu kindlasti % alla |
26.03.2009 at 23:30 |
|
jaan tatikas |
Põnevaid linke
http://www.bimmerteam.hu/forum/viewtopic.php?t=789&sid=0e8f54a52e7bf3f56c16bca0bee67d74 |
27.03.2009 at 09:53 |
|
mart154 |
Põnevaid linke
quote: jaan tatikas: http://www.bimmerteam.hu/forum/viewtopic.php?t=789&sid=0e8f54a52e7bf3f56c16bca0bee67d74
Siin saab inimkeeles samast autost lugeda
http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?t=914634
Antud kohas on ka palju teisi põnevaid rajaautosid!!! |
27.03.2009 at 09:57 |
|
hall |
Põnevaid linke
Lätlaste tehtud Baltikumi ringrajateemaline veeb:
http://www.balticrace.lv/
____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.
CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas. |
27.03.2009 at 12:05 |
|
Raceboy |
Põnevaid linke
Danica Patrick tavapärasest veidi teiseskostüümis: http://jalopnik.com/5150612/danica-patrick-straddles-a-cobra-in-new-si-swimsuit-issue
____________________________
www.vems.ee |
27.03.2009 at 17:30 |
|
Jesper |
Põnevaid linke
See on just tavapärane ju, ma ei mäletagi et ma oleks seda tegelast piltidel mingis muus kostüümis näinud
A muidu põnev metallitöö link kah: http://www.metalmeet.com/forum/showthread.php?t=4020
Foorum nõuab regamist, aga see thread on seda väärt, väga osav meistrimees.
____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO |
27.03.2009 at 20:41 |
|
Jesper |
Põnevaid linke
Kui kellelgi on nõrkus piltide vastu, kus on palju ilusaid läikivaid racing vidinaid garaažis laiali, siis saab abi siit: http://www.gunnarracing.com/project/index.htm . Kliki ka completed project page peale, seal on veel.
____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO |
16.04.2009 at 13:48 |
|
zeke |
Põnevaid linke
Adjustable Race Suspension – It’s really not that hard Lõpus 2 tabelit mida teha kui ala-, ülejuhitavus.
____________________________
MX-5, 116 |
19.05.2009 at 09:35 |
|