register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Vaba rada : Le Mans 2011   1 2 3 4 5  
Poster Message
rustang
  
Moderator
Le Mans 2011
Audi võib vabalt LMS-i jääda kuna nende F1-te sisenemine jääb ära. Audi tingimuseks F1-ga liitumisel olid 4-silindrilised turbomootorid, nüüd kus Audi loobus on otsustatud 6-silindriliste turbode kasuks. Insaid infot jagas Adrian Newey.
01.07.2011 at 15:09
Jesper
 
Le Mans 2011
Pikk ja huvitav artikkel USA võidusõiduguru Gordon Kirbylt ALMS-i tuleviku, tehasetiimide jms teemal: http://gordonkirby.com/categories/columns/theway/2011/the_way_it_is_no294.html . Pole väga pointi selle sisu refereerima hakata, aga mis puudutab DeltaWingi, siis asjad on juba nii kaugele arenenud, et minuarust eksisteerib ainult kaks võimalikku varianti:

- kõik selle projekti osapooled, kaasa arvatud ACO ja ALMS juhtkond, tarbivad regulaarselt kangeid hallutsinogeense toimega keemilisi narkootikume
- see konseptsioon on tõesti töötav asi :)

Minu panus on endiselt 90% esimese variandi ja 10% teise variandi kasuks, aga pole võimatu, et varsti tuleb seda revideerima hakata.

Täiendus: et liiga lahmimisena ei tunduks, siis selgitan lühidalt oma seisukohta.
- jutt käib debüüdist heal juhul Sebringis, milleni on 8 kuud ja hiljemalt Le Mansis, milleni on 11 kuud
- teadaolevalt puudub finantseering
- autot teadaolevalt füüsilisel kujul ei eksisteeri
- mootorit teadaolevalt füüsilisel kujul ei eksisteeri
- Highcroftil puudub kogemus ja tehnoloogiline baas omatoodanguautode ja -mootoritega
- Aston oma ALMS-i kontekstis hiiglasliku eelarve ja tehnoloogilise baasiga jõudis umbes samades ajaraamides oma konvensionaalse LMP1 auto ja mootori hädavaevu nii kaugele, et üle stardijoone veereda

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
12.07.2011 at 16:39 2 edits. Last edited 12.07.2011 at 16:50 by Jesper
peep
 
Moderator
Le Mans 2011
Never say never ! :D
12.07.2011 at 16:51
autopilot
Le Mans 2011
Ma siiralt mõtlesin siiani, et Delta Wings idee all mõeldaks siiski pigem "open source development" ideed, mitte aga Batman'i autot ennast. Hmm!
13.07.2011 at 00:03
Jesper
 
Le Mans 2011
Ma arvan et see on umbes 50/50 nii üht kui teist, "it shows great promise but we have not figured out all the details yet"-tüüpi idee :D

Anoh tont teab, promo on nii kõva ja potentsiaalselt lolliks jäävate inimeste ring juba nii lai, et...

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
13.07.2011 at 00:17
Jesper
 
Le Mans 2011
Ja Jaguar ei saa ka kehvem olla? http://www.autosport.com/news/report.php/id/93066

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
14.07.2011 at 16:43
Jackson
Le Mans 2011
Jaguar on nagu imeläbi Hindude (Tata Motors) juhtimise all kasumisse jõudnud. Ja mitte väikesesse, tänu Venemaa ja Aasta müügi kiirele kasvule ning uutele mudelite, tegid nad eelmisel aastal ca 1 - 1.2 miljardit eurot puhaskasumit. Nii iseeisvana, kui ka Fordi all vaakus Jage hinge.

Tänu oma ex-asumaa headele äriotsustele ja finantsidele on Jage back in business. Rõõm!
15.07.2011 at 08:57
-XR-
Le Mans 2011
quote:
Jackson: Jaguar on nagu imeläbi Hindude (Tata Motors) juhtimise all kasumisse jõudnud. Ja mitte väikesesse, tänu Venemaa ja Aasta müügi kiirele kasvule ning uutele mudelite, tegid nad eelmisel aastal ca 1 - 1.2 miljardit eurot puhaskasumit. Nii iseeisvana, kui ka Fordi all vaakus Jage hinge.

Tänu oma ex-asumaa headele äriotsustele ja finantsidele on Jage back in business. Rõõm!


Ma ütleks, et tänu väga heale disainile. Ega inimene koledat Jaguari ei taha.
Tuletaks siinkohal meelde S-Type-i. Inglased üritasid ikka oma heritage-i taga ajada ja tegid sellise jubeduse.
15.07.2011 at 09:29
Jesper
 
Le Mans 2011
http://www.autosport.com/news/report.php/id/93462 vot sellised lood siis AMR One'iga.

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
30.07.2011 at 19:40
Jesper
 
Le Mans 2011


Go Kimi, go!

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
30.08.2011 at 08:33
Jesper
 
Le Mans 2011
Täna kell 1335 stardib 6h Silverstone, eelinfo kohaselt on seekord liikuva pildiga asjad kohe väga korras:

http://www.lemans.org/live-streaming/ilmc/6-heures-silverstone_fr.html , seekord on ametlikul striimil kohe Radio Le Mans ka taga, ei pea ise punnitama heli ja pilti sünkrooni ajamisega
http://microsites.audi.com/lemans/
http://www.peugeot-sport.com/en/home.html

Täiendus: ametliku striimi pilt muidugi hakib rämedalt kõigest 470 vaataja peale.

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
11.09.2011 at 13:09 2 edits. Last edited 11.09.2011 at 13:18 by Jesper
Jesper
 
Le Mans 2011
Njah, ma ei imestaks kui McNish peab hakkama järgmiseks hooajaks uut töökohta otsima. Järjekordne spinn soojendusringil, järjekordne kokkupõrge GT autoga, see ei ole enam kuidagi kvalifitseeritav ebaõnnena. Pole nagu erilist kasu väga kiirest autost, kui see igal võistlusel puruks sõita. Capello kohta käivad ka kõlakad, et ta kaalub pensionile minekut, Audi varumeeste pink on samas väga pikk.

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
11.09.2011 at 19:58
Jesper
 
Le Mans 2011
Sel nädalavahetusel toimub Petit Le Mans, Road Atlantas. Muidu on tavaline värk, Audi ja Peugeot kemplevad tihedalt esikoha pärast, aga...



Väidetavalt osteti sinna sisse aja säästmiseks Aston AMR One monokok ja täna siis teatati partnerlusest Micheliniga. Sõitnud see kupatus muidugi veel pole, aga detsembris on plaan testima hakata.

Täiendus: veel pilte - http://www.highcroftracing.com/galleries/michelin-joins-deltawing-assault/

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
30.09.2011 at 18:01 2 edits. Last edited 30.09.2011 at 19:28 by Jesper
Jesper
 
Le Mans 2011
Seekord on pilti päris mitmest kohast, põhilised peaks olema:

http://www.lemans.org/live-streaming/ilmc/petit-le-mans.html
http://www.americanlemans.com/primary1.php?cat=live

Start peaks meie ajaarvamise järgi toimuma kell 1830, kui ma nüüd ajatsoonide teisendamisega mööda ei pannud. Finiš toimub kas 1000 miili või 10 tunni täitumisel stardist.

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
01.10.2011 at 17:52 1 edit. Last edited 01.10.2011 at 17:53 by Jesper
Jesper
 
Le Mans 2011
Aston AMR-One projekt on kalevi alla pandud: http://www.mulsannescorner.com/newssept11.html

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
07.10.2011 at 18:29
Jesper
 
Le Mans 2011
DeltaWing valmistub testimiseks.

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
10.12.2011 at 09:36
peep
 
Moderator
Le Mans 2011


Ma aiman kuidas see lõppeb...:)
10.12.2011 at 23:06
opentrack.tqhq.ee foorum : Vaba rada : Le Mans 2011   1 2 3 4 5  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.