register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Kurvisõiduautod : BMW E30 325i 24v mart154   1 2 3 4 5 6 7  
Poster Message
matukas
  
BMW E30 325i 24v mart154
Selliste pidurimõõtude puhul ei mõista auto otstarvet :)
Eriti veel, kui taga suurem.
Mulle ütles üks autoehitaja, et tagapiduritel on põhimõtteliselt suures osas kosmeetiline funktsioon :D
Mitte et nad nüüd täiesti kasutud oleksid.

____________________________
Belief is harder to shake than knowledge
06.04.2008 at 22:10
Raceboy
 
BMW E30 325i 24v mart154
No näiteks enamikul Porschedest on tagaketaste läbimõõt suurem, kui ees. Ja mitte vaid tagamootoriga, vaid ka teistel.

Lisaks loeb ketta läbimõõdust palju rohkem silindrite läbimõõt.

Ja ma pakuks, et võib kasutada ka piduribalansi regulaatorit?


____________________________
www.vems.ee
06.04.2008 at 22:51
Jesper
 
BMW E30 325i 24v mart154
Matukas, see oleneb tohutult sellest, kus autol "pudelikael" on. Tagapidurid võivad küll alla viiendiku pidurdusjõust enda kanda võtta, aga kui nad üle kuumenevad ja vedeliku keema ajavad, on hoolimata sellest jama majas.

Kuigi jah, pean ütlema et mina ka tagapidurite peale eriti vaeva ei kuluta, anoh ma pole äkki nii kaval poiss kah kui Mart :)

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
06.04.2008 at 22:59
mart154
 
BMW E30 325i 24v mart154
quote:
Silwer: Kas klotsid puutuvad mõlema suportiga tervenisti vastu ketast? Kas nüüd jäi sedasi et ees 288mm ketas ja taga 294mm?

Klotsidega on kõik OK :)

Mõõtudega panid ka täppi...

Matukas:

BMW tagapidurid pole just päris tavalised :)
Ketta hat'i kasutatakse käsipiduri jaoks - toimib justkui trummelpidur - see "trummel" on seal aga sama suur, kui mõne pisema auto "pärispidur". Selle "trumli" ümber saab alles ketta teha, ühesõnaga, ketta diameetrid lähevad päris suureks.

Mõned näited:
Mudel - ees - taga
e30 - 260 - 258
e28 - 282 - 284
e23 - 280 - 284
e39 - 296 - 298
e38 - 316 - 324
Ühesõnaga, bmw-l polegi väga haruldane, kui tagapidur on suurem, kui esimene. :)

Teiseks: Tagumise klotsi pind tegelikut ei suurenenud grammivõrdki. 316i-l ja M5-l on täpselt sama piduriklots :)
Esimene, seevastu, suurenes tublisti.

Ühesõnaga, pidurite diameetri suhe jäi (ehk :D) peaaegu samaks.
Kui midagi metsas on, saan asja brake bias adjusteriga korda.


Edit: Jesperile vastuseks - ju mul on lihtsalt igav :D
06.04.2008 at 23:13 1 edit. Last edited 06.04.2008 at 23:14 by mart154
tmac
 
BMW E30 325i 24v mart154
see auto sai täna uued veljed vist :D

____________________________
Team Ilms-Motorsport
Carbon Destroyer 8.56@274km/h
10.04.2008 at 18:45
mart154
 
BMW E30 325i 24v mart154
quote:
tmac: see auto sai täna uued veljed vist :D


Just nii. Siiamaani rahul ja ei suuda õitsemist järele jätta :)
10.04.2008 at 23:00
Silwer
BMW E30 325i 24v mart154
quote:
mart154:
quote:
tmac: see auto sai täna uued veljed vist :D


Just nii. Siiamaani rahul ja ei suuda õitsemist järele jätta :)

pilti... :)

____________________________
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW E46 S54 SMG VF570 supercharged & BMW F25 X3
10.04.2008 at 23:49
mart154
 
BMW E30 325i 24v mart154
quote:
Silwer:
quote:
mart154:
quote:
tmac: see auto sai täna uued veljed vist :D


Just nii. Siiamaani rahul ja ei suuda õitsemist järele jätta :)

pilti... :)

Ootaks selle pildiga veel mõne hetke. Täna-homme saab auto ratastele, siis saab pilti juba õige auto all ;)

Oleks juba eile ratastele saanud, aga olen ühe sillatala pika poldi ära kaodanud.
Kui kellelgi juhtub olema, oleks ülitänulik!

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=1231&mospid=47263&btnr=33_0212&hg=33&fg=30
Number 2. Sama asi peaks ka e34 ja e32 keredel olema.
11.04.2008 at 09:25
mart154
 
BMW E30 325i 24v mart154
Sellised tõllarattad siis :)
Uue, regullitava tagasilla tala sain ka kuidagi alla. Siit-sealt on vaja natuke kohendada..
Mõned uued poldid ka veel tegema.

Auto kõrgust ei tasu vaadata. Esivedrustus on saabumata.
Taga on muidu vedrud, mis müüdi mulle jutuga, et need madaldavad 80mm...
Mai ääs, kui see 80mm madaldatud auto on :finger

Tagavelgede jaoks esialgu flanse ei leidnud. Ette said 30mm flansid (ehk siis velg on all ET 10-ga) Velje välisserv ilusti tasa tiiva servaga. Sobib väga :)





12.04.2008 at 01:03
Silwer
BMW E30 325i 24v mart154
Kenad. Mis mõõdus need veljed on?

____________________________
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW E46 S54 SMG VF570 supercharged & BMW F25 X3
12.04.2008 at 01:09
mart154
 
BMW E30 325i 24v mart154
quote:
Silwer: Kenad. Mis mõõdus need veljed on?

16x7
kahjuks odavate slikkide jaoks kõige nukram toll :(
12.04.2008 at 01:31 1 edit. Last edited 12.04.2008 at 01:32 by mart154
Silwer
BMW E30 325i 24v mart154
Ma päris sedasi ei arva. Michelin Cup hinnakirjas on kõige odavam rehv 205/55R16 mõõduga. Eestist saab selle kätte umbes 2000 eek / tk. Mujalt ehk veelgi odavamalt. Ja see mõõt läheb E30 alla küll.

____________________________
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW E46 S54 SMG VF570 supercharged & BMW F25 X3
12.04.2008 at 10:25
Cardo
 
BMW E30 325i 24v mart154
alumisel pildil tundub veljel olevat suur lops sees, või minu unine silm petab ?
12.04.2008 at 11:56
mart154
 
BMW E30 325i 24v mart154
3 velge 4-st on kindlasti paugu saanud.
Samas, pole väga jälginud, ehk on ka neljas kõver :finger

Eelmise omaniku jutu järgi on need veljed Bikernikis välja sõitnud.

edit:

Silwer: mõtlesin kasutatud slikke :)

Teiseks, olen siin esiamortide valikuga raskusesse sattunud. Praegu sõelale jäänud Koni Sport Short, ja Bilstein B8.
Või oskab keegi veel midagi pakkuda? :)

Tagasillale tulevad arvatavasti custom coiloverid. Loodan leida midagi taolist: http://www.drhess.net/images/Front_Suspension_finished_.jpg

Ps. Kas teie julgeksite selliselt keevitatud Locostiga sõita? :finger
12.04.2008 at 21:43 1 edit. Last edited 13.04.2008 at 00:07 by mart154
hents99
  
BMW E30 325i 24v mart154
neid viimaseid coilovereid tehakse tartus võidusõidutehnikas.

____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas.
13.04.2008 at 00:28
Silwer
BMW E30 325i 24v mart154
quote:
mart154: Silwer: mõtlesin kasutatud slikke :)

16 on jah selline mõõt et kasutatud "kummist" võid vaid unistada. Samas, hea ongi. Nüüd vähemalt ei saa tormata mingit saasta ostma... :)


____________________________
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW E46 S54 SMG VF570 supercharged & BMW F25 X3
13.04.2008 at 00:50
mart154
 
BMW E30 325i 24v mart154
Mõned uued vidinad tulid täna :)


Pilt1
Pilt2


edit:

Mõned ilusad pildid veel :)







14.04.2008 at 15:40 1 edit. Last edited 14.04.2008 at 21:47 by mart154
Silwer
BMW E30 325i 24v mart154
Milliste numbriliste näitajatega need vedrud on?

____________________________
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW E46 S54 SMG VF570 supercharged & BMW F25 X3
14.04.2008 at 16:57
jaan tatikas
 
BMW E30 325i 24v mart154
E30 tagumised coilid seisavad riiulis , tule ja vaata üle .
14.04.2008 at 17:00
mart154
 
BMW E30 325i 24v mart154
quote:
Silwer: Milliste numbriliste näitajatega need vedrud on?

600 lbs/inch (umbes 110N/mm)


Tatikas... :D
Vaatan need kindlasti üle :)
14.04.2008 at 21:14
zeke
BMW E30 325i 24v mart154
http://rally.ee/?a=a032&b=8170

____________________________
MX-5, 116
14.04.2008 at 23:17
Silwer
BMW E30 325i 24v mart154
Noos siis võiks juba nagu 8 tuhande eest neli uut rehvi osta...

____________________________
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW E46 S54 SMG VF570 supercharged & BMW F25 X3
15.04.2008 at 00:29
mart154
 
BMW E30 325i 24v mart154
quote:
zeke: http://rally.ee/?a=a032&b=8170

Njah, 2000-3000 eest võiks proovida kasutatutega. 6k eest saab juba uusi :)
15.04.2008 at 09:23
zeke
BMW E30 325i 24v mart154
Ma hinda ei pand tähele aga tegu vast täis slikiga.

____________________________
MX-5, 116
15.04.2008 at 14:55
mart154
 
BMW E30 325i 24v mart154
Täna keevitasin coiloveri sleeve-id ilusti kinni...
Tegin uuele bensupaagile rõhutesti. Peale kaht-kolme keevitamist sai pidama küll :)

Lõpuks tegin uue difrikinnituse. Sai hea tugev küll :)

Taha, amordikannude ja difrikinnituse vahele tuleb strut brace kah. Selline, mida eemaldada saab ainult ketaslõikuriga.
Täpne disain sõltub nüüd tagumistest coiloveritest. Aga ehk midagi mõtleb välja...
15.04.2008 at 22:25
opentrack.tqhq.ee foorum : Kurvisõiduautod : BMW E30 325i 24v mart154   1 2 3 4 5 6 7  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.