register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Kurvisõiduautod : Estfield - wirx   .. 3 4 5 6 7 8 9 ..  
Poster Message
wirx
  
Estfield - wirx
kui 3.54 valida praeguse 4.22 asemele, kas siis tuleks võtta see
http://www.drivetrainspecialists.com/categories/dana/dana-30/products/product-312.html
või
http://www.drivetrainspecialists.com/categories/randp/products/product-5293.html
Või on nad lihtsalt erinevate tootjate samad asjad?
3.54 peaks II käik lõppema 106 km/h juures ning VI käik 197.3 juures Toyoga ning vormeli 21cm kõrge rehviga 92.2 ning 170


____________________________
Soodsad sülearvutid siit --> Sülearvutid Laptopid.ee
Rinka huviline küsigu kindlasti % alla
13.08.2009 at 15:00
Garfield
  
Estfield - wirx
quote:
wirx: kui 3.54 valida praeguse 4.22 asemele ...
Audru jaoks peaks sobima nii, et max kiirus oleks ca' 190km/h (IMHO).


____________________________
Focus RS
13.08.2009 at 15:25
wirx
  
Estfield - wirx
hmm, siis peaks vist selle võtma http://www.drivetrainspecialists.com/categories/dana/dana-30/products/product-327.html
3.07 ülekanne, vormeli 51cm kõrge rehviga II käik 101 ning VI käik 187.5
toyoga I käik selle ülekandega 86km/h :)

____________________________
Soodsad sülearvutid siit --> Sülearvutid Laptopid.ee
Rinka huviline küsigu kindlasti % alla
13.08.2009 at 15:35 1 edit. Last edited 13.08.2009 at 15:35 by wirx
uzzac
 
Estfield - wirx
ise soovitaks võtta võimalikult kiire ülekande. ehk tuleb soov ka muljal kui audrus põrsitada ja siis jääb kiirusest vajakka. usun et pärnus saad piiraja kätte isegi selle 3.07-ga (13" slikkidel siis)

need erinevused seal kodulehel peaks olema komplekti erinevus. üks on ainult tigu ja taldrik teine on komplekt kus on laagrid ja regull seibid imo. me enda ülekande tellisime soomest sest sealt tuli koos mingi laagriga mida soovitati vahetada aga USA komplektis seda vist ei olnud. alati saab meili teel täpsustada. meile olid nood mikimaa mehed küll väga usinad vastama ja nõu andma et mida tellida jne.
13.08.2009 at 15:52
-fred-
 
Estfield - wirx
Mul oleks vaja just 3.54 vahetada 4.22 vastu.
13.08.2009 at 16:26
wirx
  
Estfield - wirx
on meie difrite sisud omavahel sobivad?

____________________________
Soodsad sülearvutid siit --> Sülearvutid Laptopid.ee
Rinka huviline küsigu kindlasti % alla
13.08.2009 at 16:46
uzzac
 
Estfield - wirx
kui otsustad ikkagi mitte vahetuse kasuks siis tunneks huvi su 4.22 sisu vastu :)
13.08.2009 at 19:50
hall
 
Estfield - wirx
quote:
uzzac: ise soovitaks võtta võimalikult kiire ülekande. ehk tuleb soov ka muljal kui audrus põrsitada ja siis jääb kiirusest vajakka. usun et pärnus saad piiraja kätte isegi selle 3.07-ga (13" slikkidel siis)


Eks vastavalt rajale saab ju peaülekannet muuta.


____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.

CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas.
13.08.2009 at 20:01
-fred-
 
Estfield - wirx
quote:
wirx: on meie difrite sisud omavahel sobivad?
Minul on 1030 sild, peaks sobima.
13.08.2009 at 21:06
hall
 
Estfield - wirx
Vb veidi rumal küsimus, aga miks neid Estfielde alati jäiga tagasillaga tegema peab selle asemel, et sõltumatu vedrustus teha?

____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.

CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas.
13.08.2009 at 21:40
matukas
  
Estfield - wirx
Mul üks tark raamat soovitab 'võimsate' tagaveoliste puhul jäika silda. Vähem peavalu.

____________________________
Belief is harder to shake than knowledge
13.08.2009 at 22:01
Moss
 
Estfield - wirx
quote:
serõi: Vb veidi rumal küsimus, aga miks neid Estfielde alati jäiga tagasillaga tegema peab selle asemel, et sõltumatu vedrustus teha?

Locost
13.08.2009 at 22:26
Jesper
 
Estfield - wirx
quote:
serõi: Vb veidi rumal küsimus, aga miks neid Estfielde alati jäiga tagasillaga tegema peab selle asemel, et sõltumatu vedrustus teha?
Originaalis oli Locosti aluseks tagaveoline Escort, sellelt võeti mootor, kast, tagasild, ja vist roolilatt kah, pluss siis käändteljed Cortinalt - need autod olid umbes samas seisus nagu meil Lada näiteks, rappeid leidus nagu putru ja hinnad olid odavad. Sõltumatu sild oleks nõudnud veel ühe doonori lisamist ja 90ndate keskel kui raamat kirjutati oli Sierra veel selleks liiga popp ja kallis auto, et seda lõikuda, umbes nagu praegu soovitaks et võta Mx-5 Mk2 alt midagi. See, et 13 aastat hiljem ja oluliselt teises taustsüsteemis see talasild ikka veel seal särab, näitab minuarust päris hästi kui palju meie ümber on innovatsiooni ja kui palju tuima imitatsiooni.

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
13.08.2009 at 22:59
hall
 
Estfield - wirx
quote:
matukas: Mul üks tark raamat soovitab 'võimsate' tagaveoliste puhul jäika silda. Vähem peavalu.


Nojah, eks need Estfieldid kipuvad jah võimsuse osas ikka kõigist superautodest ja muudest apraatidest (muu hulgas F1) üle olema.
Aga tegelikult tuleks see raamat vist roheliseks värvida ja muru sisse visata, sest veel vähem peavalu oleks siis kui üldse midagi ei ehitaks.

____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.

CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas.
13.08.2009 at 23:06
hents99
  
Estfield - wirx
Tehakse ka sõltumatu vedrustusega. Olulist eelist ilmselt ringil pole.

____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas.
13.08.2009 at 23:09
hall
 
Estfield - wirx
quote:
Jesper:
quote:
serõi: Vb veidi rumal küsimus, aga miks neid Estfielde alati jäiga tagasillaga tegema peab selle asemel, et sõltumatu vedrustus teha?
Originaalis oli Locosti aluseks tagaveoline Escort, sellelt võeti mootor, kast, tagasild, ja vist roolilatt kah, pluss siis käändteljed Cortinalt - need autod olid umbes samas seisus nagu meil Lada näiteks, rappeid leidus nagu putru ja hinnad olid odavad. Sõltumatu sild oleks nõudnud veel ühe doonori lisamist ja 90ndate keskel kui raamat kirjutati oli Sierra veel selleks liiga popp ja kallis auto, et seda lõikuda, umbes nagu praegu soovitaks et võta Mx-5 Mk2 alt midagi. See, et 13 aastat hiljem ja oluliselt teises taustsüsteemis see talasild ikka veel seal särab, näitab minuarust päris hästi kui palju meie ümber on innovatsiooni ja kui palju tuima imitatsiooni.


Olen ajalooga kursis, aga ei mõista seda "peab-nii-tegema-kuna-alguses-tehti-nii" põhimõtet...

____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.

CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas.
13.08.2009 at 23:10
Jesper
 
Estfield - wirx
:) Iksäkli mai point.

Täiendus: samas peab muidugi mainima et ega sest autost midagi enam järgi ei jää kui vedrustust juba ringi tegema hakata, nii et sama vaevaga võiks juba puhtalt lehelt uue auto teha ja sama hooga veel mõned täiendused teha, näiteks mootor panna sinna kus on ta koht jne. Aga põhimõte on sama, see on tõesti arusaamatu, miks ei tehta.

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
13.08.2009 at 23:11 1 edit. Last edited 13.08.2009 at 23:15 by Jesper
hall
 
Estfield - wirx
quote:
hents99: Tehakse ka sõltumatu vedrustusega. Olulist eelist ilmselt ringil pole.


Ega seal peale kaalusäästu ja tagarataste kokkujooksu-kallete-stabikate reguleerimise võimaluse suurt pole jah. Kurvilisel teel kiiresti sõitmisel pole need eriti olulised ka...

ja tegelt oleks F1-s praegugi muidu jäik tagasild, aga kuna kägukast ei mahtunud ära, siis oldi sunnitud võtma kasutusele sõltumatu tagavedrustus :)

____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.

CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas.
13.08.2009 at 23:13 1 edit. Last edited 13.08.2009 at 23:16 by hall
matukas
  
Estfield - wirx
Live axle rear suspension design

Advantages
The advantages of a live axle are simplicity and rigidity. This translates into less cost and an easier installation. The other advantage of live axle rear suspensions is that they have been around longer, so there is more information available on how to make them work correctly. A well-designed and well-developed live axle will beat a poorly designed independent rear suspension, even on rough roads. On smooth roads, it is usually difficult to see any advantage for an independent rear suspension. In 1980's, the SCCA allowed its Trans-Am cars to run either a live axle or an independent rear suspension. The cars raced realtively smooth tracks and there was no apparent performance advantage for cars with independent rear suspension.

Disadvantages
The major disadvantage of a live axle is its inability to allow each rear wheel to follow the contours of a rough road. Most of this inability comes from the unsprung weight of the differential. Some cars use a de Dion rear suspension, which is a live rear axle with U-jointed drive axles, so the differential can be mounted on the chassis to solve this problem. This system is even more complex than a regular independent rear suspension, so it is not widely used. While a live axle rear suspension might not be the best textbook solution, it can be made to work very well on smooth roads. And, because it has been so well developed, you can install one without too much trouble.



____________________________
Belief is harder to shake than knowledge
14.08.2009 at 00:41 1 edit. Last edited 14.08.2009 at 00:43 by matukas
BlueStang
 
Estfield - wirx
quote:
serõi:
quote:
hents99: Tehakse ka sõltumatu vedrustusega. Olulist eelist ilmselt ringil pole.


Ega seal peale kaalusäästu ja tagarataste kokkujooksu-kallete-stabikate reguleerimise võimaluse suurt pole jah. Kurvilisel teel kiiresti sõitmisel pole need eriti olulised ka...

ja tegelt oleks F1-s praegugi muidu jäik tagasild, aga kuna kägukast ei mahtunud ära, siis oldi sunnitud võtma kasutusele sõltumatu tagavedrustus :)

:D
btw - ma võin järgmisel OT-l kellelegi anda proovida, kuidas jäiga tagasilla taltsutamisega Saugal on
14.08.2009 at 09:10
Lembit
Estfield - wirx
quote:
Jesper: :) Iksäkli mai point.

Täiendus: samas peab muidugi mainima et ega sest autost midagi enam järgi ei jää kui vedrustust juba ringi tegema hakata, nii et sama vaevaga võiks juba puhtalt lehelt uue auto teha ja sama hooga veel mõned täiendused teha, näiteks mootor panna sinna kus on ta koht jne. Aga põhimõte on sama, see on tõesti arusaamatu, miks ei tehta.
Miks ei tehta on ju tehelikult väga lihtne - neid inimesi, kes on eestis võimelised nullist disainima toruraami, vedrustuse jõuülekande, pidurid ja kõik muu sellise, on üsna vähe. Peale selle on see töö ka keeruline. Kui on võimalik saada raha, kopeerides mingit asja, mis on juba ammu valmis tehtud, siis on lihtne R&D kuludelt kokku hoida.
Selle mootoriga on muidugi klassikaline Lotus'e layout üsna tobe. Arvan, et tegelikult oleks võimalik see auto ümber disainida nii, et kaalu oleks veel 20% vähem ja kõikvõimalikud jäikused ja seadistatavused kordades paremad. Lisada veel ka aerot, kuna OT on üsna väheste piirangutega klass;) ja sõita Saugal mitte 59,xx vaid 49,xx
Aga sellisel puhul muidugi oleks ilmselt mõistlik alustada puhtalt lehelt ja ühelt autolt teisele ülekantavaid tükke oleks vähe.

Selle autoga on võimalik suurel määral sõidumõnu saada ilmselgelt ka ilma märkimisväärse ümberdisainimiseta.
14.08.2009 at 10:53
peep
 
Moderator
Estfield - wirx
OT kontekstis oleks palju mõttekam kasutatud vormel osta.
14.08.2009 at 11:08
TonyS.
Estfield - wirx
Tehakse ka sõltumatu tagasillaga, nt Haynes roadster on sierra tagadifriga ja õõtsadega. Wirxi omal oleks kõige lihtsam teha de dion tagasild.
14.08.2009 at 11:30
uzzac
 
Estfield - wirx
paps leidis veel materjali meie sillaaretus aegadest

http://wwwrsphysse.anu.edu.au/~amh110/Diff_LSD/diff_lsd_volvo_dana.htm
14.08.2009 at 13:27 1 edit. Last edited 14.08.2009 at 13:27 by uzzac
wirx
  
Estfield - wirx
kas keegi ehk teab, kas kusagil on rendile anda ka 750kg kerghaagist, mille kasti sisemõõt oleks vähemal 1.7x3.2m ?

____________________________
Soodsad sülearvutid siit --> Sülearvutid Laptopid.ee
Rinka huviline küsigu kindlasti % alla
15.08.2009 at 14:49
opentrack.tqhq.ee foorum : Kurvisõiduautod : Estfield - wirx   .. 3 4 5 6 7 8 9 ..  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.