Poster |
Message |
Cardo |
BMW e28 3,0L 525i 1983 Cardo
Panen siis oma liikuri ka siia üles. Kuna auto on plaanipäraselt vaid ringrajaüritustel sõitmiseks ja nagu selgus viimastel testidel pealinna teedel, et lõbusõitu sellega enam teha ei saa, siis lühikokkuvõte on selline :
Ostujärgselt 2006/2007 talv sai pisut putitatud ja kohe järvejääle :
peale seda pisukene mootori kappremont
ja kanalite korrastamine/suurendamine
Pisukene vedrustuse järeleaitamine
esimese stabika tekitamine
järjekordne mootori sisu tundmaõppimine
igasugune vigadeparandus ja õlivanni mahu suurendamine
taas vedrude ümberehitus esisillas
fotosessioon aasta lõpus
ja uuel aastal uue hooga
hetkel siis tekitab pisut silmailu juurde
Kel on viitsimist ja kes veel ei tea, siis südamelt ära on mul räägitud siin foorumis :
http://www.e21.ee/forum/viewtopic.php?t=1400&postdays=0&postorder=asc&start=0 |
17.03.2008 at 22:40 |
|
rustang Moderator |
BMW e28 3,0L 525i 1983 Cardo
Lahedad on need "trademark" stabikakinnitused |
18.03.2008 at 08:57 |
|
Cardo |
BMW e28 3,0L 525i 1983 Cardo
Autol siis olemas EAL- i kaart.
Pisut pilte meenutamaks toimunut
Toss siis põhjustatud karterituututusest, see peaks uue kuue saama.
Parim ringiaeg 1.08.289 argliku ja vigase sõidustiiliga on siis nüüd aluseks tulevastele rajaüritustele Audrus.
Kollektiivi paremusjärjestuse 15-s aeg tõi rahulolu südamesse, kogu see pikk tööprotsess autokallal on andnud positiivse tulemuse. |
15.05.2008 at 22:14 |
|
matukas |
BMW e28 3,0L 525i 1983 Cardo
Vaadates Sauga 1st pilti, siis ruumi on Su autos liiga palju Pead katuse madalamaks laskma
____________________________
Belief is harder to shake than knowledge |
15.05.2008 at 22:19 |
1 edit. Last edited 15.05.2008 at 22:31 by matukas
|
Pierre |
BMW e28 3,0L 525i 1983 Cardo
iga vähegi eriline sõitja tõmbab mu huvi Sauga ringrajal....ja see bemar (kuigi olen bmw´de pmst vastane), siis selle e28´ga sõitedi nagu oma tase täitsa ilusti välja. esimene põll käis vastu maad teatud kurvides, aga ilus on vaadata kuidas keegi odavalt palju kallimaid edestab...,. aga nüüd ma tean mis tehnika sel on.... .
tglt manuaali puhul tuleb kindlasti ALATI ka käikudega pidurdada....
muidu see bemm tõmbas tähelepanu küll.....ta oli kiirem kui "võimalik"
edu!
|
16.05.2008 at 00:02 |
|
rustang Moderator |
BMW e28 3,0L 525i 1983 Cardo
quote: Cardo: Autol siis olemas EAL- i kaart.
Räägi sellest lähemalt, kas kiirenduse oma? |
16.05.2008 at 07:33 |
|
Cardo |
BMW e28 3,0L 525i 1983 Cardo
EAL-i kaardis ei ole rohkemat rääkida, kui, et selle vormistamine võttis kokku vähem aega, kui mul tavaliselt WC-s käimisele kulub
Andsin teh passi, siis andsin raha ja sain EAL-i kaardi kätte, loomulikult mis kõige popim, unustasin auto teh passi maha, homme lähen järele
Sel laupäeval sai maha märgitud juhuslikult nii möödaminnes ka Rapla parim ring oma ajatabelisse : 52,85 lendstardist
http://www.silwer.pri.ee/EBK_Cup2_2008.JPG
Silwer tõi ka võrdluse enda sõidujoonega, minul siis sinine , temal punane trajektoor.
http://www.silwer.pri.ee/Silwer_Cardo.JPG
Palju pilte leiab BMW Klubi foorumist.
Minu autost olid kõige igavamad pildid, kurvis ei kaldu ja rehvi ei suitseta, ei tossanud ka mootor, kuna karterituututuspaak täitis oma rolli.
rehvidest on ikka näha, et auto nagu liigub
|
26.05.2008 at 21:47 |
1 edit. Last edited 27.05.2008 at 16:29 by Cardo
|
HoCi |
BMW e28 3,0L 525i 1983 Cardo
Väga kõva aeg...mina kõva punnimise peale olen suutnud 53.6 aega sõita.
Auto tundub minu kui riisiarmastaja jaoks täitsa tavaline vana korralik auto aga see aeg on muljetavaldav...samuti on minuarust sinu trajektoor õigem kui Silweri oma
____________________________
Porsche 911 Turbo X50 02'
Ex: Honda Civic VTi 1,6T |
27.05.2008 at 13:44 |
|
Silwer |
BMW e28 3,0L 525i 1983 Cardo
Silweril on ka samasugust trajektoori nagu Cardo sõitis aga aeg on ikka umbes sama...
____________________________
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW E46 S54 SMG VF570 supercharged & BMW F25 X3 |
27.05.2008 at 14:03 |
|
rustang Moderator |
BMW e28 3,0L 525i 1983 Cardo
Ma ikka ei saanud aru, mis klassi või sarja EAL kaart Sul on? |
27.05.2008 at 14:23 |
|
Cardo |
BMW e28 3,0L 525i 1983 Cardo
quote: rustang: Ma ikka ei saanud aru, mis klassi või sarja EAL kaart Sul on?
See on ka hea küsimus, kui klass peaks kaardil olema kirjas, siis on ta klass BMW
Ütlesin, et soovin kiirendusautona arvele võtta. Kuna autol on pleksiklaasid, alla 103db väljalase jne... siis ta kvalifitseeruks selliselt vist reeglitega paremini, kui ta kusagil mujal seda veel arvestab, siis ma ei teagi mis ta täpsemalt on.
Minul on tähtis see, et kui ma kusagile Raplasse või Audrusse sõidan oleks mingigi paber, et ma niisama hull ei ole mentide jaoks. |
27.05.2008 at 14:52 |
|
matukas |
BMW e28 3,0L 525i 1983 Cardo
Vaata, et siis üle 10.5" kontaktpinnaga rehve alla ei loobi
____________________________
Belief is harder to shake than knowledge |
27.05.2008 at 15:00 |
|
Cardo |
BMW e28 3,0L 525i 1983 Cardo
Muideks võrrelda minu ja Silveri trajektoore, siis autod on selleks liiga erinevad.
Minu auto miinusteks on üle esisilla rippuv mootor, suur kere ja üle tagasilla ühelpool servas rippuv 75l-ne kütusepaak.
Silveri autol asuvad kõik raskused enamvähem sildade vahel+ auto on kergem jne...
Seda on näha pidurdusmaa graafikust, minul on ikka pidamine tunduvalt pikem ja kohati on kurvikiirus sama, võit tuleb pikkades kurvides. |
27.05.2008 at 16:19 |
1 edit. Last edited 27.05.2008 at 16:20 by Cardo
|
-XR- |
BMW e28 3,0L 525i 1983 Cardo
quote: Cardo: quote: rustang: Ma ikka ei saanud aru, mis klassi või sarja EAL kaart Sul on?
See on ka hea küsimus, kui klass peaks kaardil olema kirjas, siis on ta klass BMW
Ütlesin, et soovin kiirendusautona arvele võtta. Kuna autol on pleksiklaasid, alla 103db väljalase jne... siis ta kvalifitseeruks selliselt vist reeglitega paremini, kui ta kusagil mujal seda veel arvestab, siis ma ei teagi mis ta täpsemalt on.
Minul on tähtis see, et kui ma kusagile Raplasse või Audrusse sõidan oleks mingigi paber, et ma niisama hull ei ole mentide jaoks.
Sa kaarti siis veel kätte polegi saanud? Turvapuuri sul vist autos pole?
Mingit klassi siis selle kaardi peal olema ei peagi?
Antakse lihtsalt kaart, et mingi auto ja kõik?
Ma ei saa ikka aru. |
27.05.2008 at 16:37 |
|
Cardo |
BMW e28 3,0L 525i 1983 Cardo
Vastuseks siis kõigile uudishimulikele :
Rohkemat ei tea ma miskit.
Tehnilise kohapealt tean seda, et homme annan sisse pisikese tellimuse, tundub, et pean õppima spetsiaalselt Rapla rajajaoks pidurdama koos gaasiga, et kiireima sirge lõpus pidurdusmaal pöörded liiga alla ei vajuks.
Eelmine aasta, samas kohas kadus kolmanda kepsu saale, sel korral viienda, jõudsin sel korral enamvähem veel jaole, metallini ei olnud jõudnud. Masendav mis ?
|
28.05.2008 at 22:11 |
|
Cardo |
BMW e28 3,0L 525i 1983 Cardo
Muidugist teadjamad võiksid kommenteerida, palju võiks olla optimaalne õlisõhk täispööretel ja kui seda on lubatust rohkem, mida see endaga kaasa toob.
Keegi ei ole veel ütelnud, et suurem rõhk halb oleks, aga samas keedab õli ju kuumemaks minu arusaamist mööda. |
29.05.2008 at 16:16 |
|
joonas |
BMW e28 3,0L 525i 1983 Cardo
Mis õli sa kasutad? Kepsusaale pidev rigngitõmbamine ei ole just tore asi küll (isiklikud kogemused).
____________________________
Joonas 88' Porsche 944S |
29.05.2008 at 17:21 |
|
Lembit |
BMW e28 3,0L 525i 1983 Cardo
Karteripõhja korralikud vaheseinad ja esirehvidesse rõhku juurde.
Minu 2 senti
|
29.05.2008 at 22:33 |
|
Erik 78 |
BMW e28 3,0L 525i 1983 Cardo
Ja mina teeks mootorile pärast täiendavat karteri modimist (õli lendab sul vist pidurdustel ette) Xado kuuri, olen antud möga kahjutuses mootorile veendunud ja tema omaduses lasta asjadel ilma korraliku õlita töödata kah veendunud. Kui tahad pikemat saagat, kuidas ja kus Xado mind aitas siis sellest võin pikemalt pajatada. (ei ole xado müüja) |
30.05.2008 at 10:28 |
|
Cardo |
BMW e28 3,0L 525i 1983 Cardo
Õliks on Gastrol 0w40 edge mingi haigelt kallis õli.
Hetkel saan popi hinnaga MotorUPi ja panen sisse.
Saaledele panen näpuga xadot vahele.
Kes täpsemalt e21 foorumit loeks see saaks kõigest täpsemalt teada. |
30.05.2008 at 11:26 |
1 edit. Last edited 30.05.2008 at 11:28 by Cardo
|
python |
BMW e28 3,0L 525i 1983 Cardo
Miks mitte 10W60... sellel suurem viskoosus kuumana? |
30.05.2008 at 11:30 |
|
Lembit |
BMW e28 3,0L 525i 1983 Cardo
Ära Motor UP'i küll pane!!!
Igasuguste lisamögade kasutamine on minuarust suur no-no.
Vormelimootor vaevles täpselt samade probleemidega. Saaled kestsid 5 ringi. Peale mingi mögina lisamist (nime täpselt ei mäleta), kestsit ühe ringi.
Vea lahendas meie jaoks kuiv karter.
Esimese asjana pane õli 1 cm üle miinimumi.
Edit: 10W60 kah offkoors. |
30.05.2008 at 12:13 |
1 edit. Last edited 30.05.2008 at 13:35 by Lembit
|
matukas |
BMW e28 3,0L 525i 1983 Cardo
Damn, mul on jube kahju, et mu pisikese väljalase on mootorist eespool, mistõttu tuleb ta mootori alt taha viia. Saaks ju mingit moodi kõrvalt ka tehnilist keberniiti teha, kuid see eeldab karmi projekteerimist.
Asja mõte siin kontekstis, et ma tahaks ka kuiva karterit, et mootor 4 cm allapoole viia. Cardo, mina soovin Sinu massinal ikkagi kuivkarterit näha.
____________________________
Belief is harder to shake than knowledge |
30.05.2008 at 13:16 |
|
Cardo |
BMW e28 3,0L 525i 1983 Cardo
Avaldan teile ühe saladuse, see auto on treeningauto ja lihtsalt vaatan ,kus mis peaks olema.
Kuri kuri on oma aega ootamas, kere ripub grillil juba pikemat aega. Seega ei tahaks selle isendiga eriti karmiks minna.
Hetkel keevitati tuututuspaagist tagasivoolu ühenduseks vannile nippel ja üritaks kogu õli ringluses hoida. |
30.05.2008 at 17:19 |
|
joonas |
BMW e28 3,0L 525i 1983 Cardo
Paistab seda moodi, et õlirõhk langeb liiga palju ära ka Valvoline VR1 racing 5W50 õliga.
Kasutada tuleks kas 10W60 või veel parem 20W60 head õli. Motulit on kõvasti kiidetud. Järgmise õlina kavatsen sisse kallata mingi 20W60 õli. Peaks lisama ka õlijahutuse radiaatori.
See 0W40 on mõeldud aastaringseks igapäevasõiduks.
____________________________
Joonas 88' Porsche 944S |
31.05.2008 at 18:36 |
1 edit. Last edited 31.05.2008 at 22:16 by joonas
|