register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Vaba rada : Arutelu: väljasõit rohelusse, Nürburgring  
Poster Message
peep
 
Moderator
Arutelu: väljasõit rohelusse, Nürburgring
Kindlasti paljud plaanivad suvel sellele rajale sõitma minna aga võiks kaaluda varianti koondada siinseid huvilisi, ning siis ehk treilerit kasutada. Saaks ka need osaleda, kelle auto ei kannata omal jõul kohalesõitmist ja kui mingi jama juhtub, siis saab tagasi ilma peavaluta. + suurema seltskonnaga ju alati lõbusam ja turvalisem.

Konkreetne pakkumine aja suhtes on 20.07 pühapäev, rada avatud 8.00 - 19.30 ja 21.07 esmaspäev rada avatud 13.00 - 19.30. Esmaspäeval on loodetavasti rada vabam, kuigi ega seal need ummikud eriti hullud pole tänu raja pikkusele. Soovi korral saab lisada programmi 22.07 RMA rajapäeva Spa ringrajal, kuhu on ca.130 km sõita. Täpsem info siin.

Rahast on jutt selle teema viimastes postitustes.
24.01.2008 at 00:39
anryo
  
Arutelu: väljasõit rohelusse, Nürburgring
Kui otsustate läbi Rootsi minna või treilerit vaja autode vedamiseks, siis saan aidata Paldiski - Kapellskär liinil hea hinnaga.

____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
'93 GMC Typhoon 4.3V6 Turbo
'70 Plymouth Supercharged Hemi 'cuda
24.01.2008 at 17:20
peep
 
Moderator
Arutelu: väljasõit rohelusse, Nürburgring
Siin on üks hea abivahend Ring'i külastuse planeerimiseks, kõik (avalikud) lahtiolekuajad kalendrisse paigutatud.
25.01.2008 at 11:21
-XR-
Arutelu: väljasõit rohelusse, Nürburgring
kas siis kõik läheksid põmst kahe autoga? Üks treila peal ja teisega ise.
Või läheks parem lennukiga ja sealt edasi mingi muu asjaga või siis võtaks mingi mikrobussi?
25.01.2008 at 17:13
peep
 
Moderator
Arutelu: väljasõit rohelusse, Nürburgring
Eks seda annab arutada, kui on huvilisi - kõige odavam on kindlasti mikrobussiga mööda maad.
25.01.2008 at 17:20
HrHunt
Arutelu: väljasõit rohelusse, Nürburgring
Minul on ka põhim plaan minna aga augusti keskel, läbi Rootsi ja 1 autoga. Spetsiaalselt sõitma ei lähe, pigem oli idee vahemereni põrutada, mis siis sisaldaks nii autobahni kui mõnda ägedat mägiteed ja kui parasjagu on julge jänese tunne siis nürkat ka. Eks selline üritus nõuab korralikku kapitalimahutust ka - nii et tema toimumine sõltub suuresti minu lähiaja töösaavutustest...
PS. Spets sõitmaminekut ma isiklikult näeks nii, et lennukiga sinna ja auto kohapealt.

____________________________

25.01.2008 at 18:45 1 edit. Last edited 25.01.2008 at 18:46 by HrHunt
peep
 
Moderator
Arutelu: väljasõit rohelusse, Nürburgring
quote:
HrHunt:PS. Spets sõitmaminekut ma isiklikult näeks nii, et lennukiga sinna ja auto kohapealt.

Kõik variandid on võimalikud ja kõik ajad samuti, kui rada lahti.

Näiteks see: http://www.rent-racecar.de/

Eesmärk on tuvastada, kas oleks huvi minna samal ajal suuremal seltskonnal ja ehk siis treilerit kasutada ?
26.01.2008 at 12:20
peep
 
Moderator
Arutelu: väljasõit rohelusse, Nürburgring
Super head instruktsioonid Ringil sõitmiseks, iga kurv detailselt lahti räägitud BMW M divisjoni võidusõitjate poolt. Soovitan alla laadida ja saate ehk parima ettekujutuse, mis seal ees ootab.

http://badger.ing.me.uk/bmwm_nordschleife.pdf
26.01.2008 at 15:43 1 edit. Last edited 26.01.2008 at 15:51 by peep
agent
  
Arutelu: väljasõit rohelusse, Nürburgring
yes please! :)
Eelmisel aastal käisin juba seal (läbi Rootsi)... olin 1.8 Civicuga, aga ikka oli ülilahe. Nüüd aga S2000-ga peaks olema veelgi mõnusam :D
Me sõitsime Tallinnast Helsinkisse, siis Turkust Stockholmi. Viking Line-iga oli see tunduvalt odavam kui Tallinkiga Tallin-Stockholm. Siis Stockholm-Malmö-Kopenhaagen-Hamburg-Nürburg.

____________________________
S2000 FTW
28.01.2008 at 12:18 1 edit. Last edited 28.01.2008 at 12:21 by agent
Taavi
Arutelu: väljasõit rohelusse, Nürburgring
Hea kuivtrenn on PS2 peal GT4 Nürburgring'i rada. Pidavat ülitäpne koopia olema kuni viimse konaruseni välja.

The famous story behind GT4 was that he labored so meticulously over every millimeter of the Nordschleife that lap times around the circuit in GT4 and the real thing were nearly identical.

01.02.2008 at 18:45
mart154
 
Arutelu: väljasõit rohelusse, Nürburgring
quote:
Taavi: GT4 Nürburgring


Sai seda mängu vennalastega jõulude ajal näpitud... Päris lahe :)
Ajad tulid "vinge autoga" tõesti üsna võrreldavad reaalsusega - minu kobaprotsent muidugi sisse arvestades :)

Kusjuures - mängus "hullu pannes" tundusid need seinad ikka jõleligidal olevat :)
Reaalses elus vast õnneks ei lähe 7-8 minuti aega jahtima :P
01.02.2008 at 22:17
veekaheksa
Arutelu: väljasõit rohelusse, Nürburgring
See GT4 on jah kuivtrennina üsna edev. Saab mingi ettekujutuse, kui jube on kiiremat sorti autoga mõningaid 'põnevaid' kohti läbida. Osad kohad on justkui spetsiaalselt matsu panekuks tehtud.
08.02.2008 at 20:40
HrHunt
Arutelu: väljasõit rohelusse, Nürburgring
Kindlalt peab ikka minema. Sh. autobahnil ka korralikult ketsi andma. Kui mingis eelmises Cari numbris öeldi et viimane aeg minna vaadata, et mis loom see autobahn on siis selles numbris on suisa eraldi kaart ja artikkel :) Seal on ka märgitud kus "unlimited" lõigud on ja üks on muide tituleeritud "autobahnide nürburgringiks".

____________________________

09.02.2008 at 00:02
peep
 
Moderator
Arutelu: väljasõit rohelusse, Nürburgring
Sattusin juhuslikult ühe autorentija peale, mida varem ei tednudki, Caterham 575 eest päev tundub väga hea hind aga see sportproto oleks ilmselt väga kõva elamus, kui rada tunneks.:)

http://rsrnurburg.com/index.php?option=com_content&task=section&id=5&Itemid=28
21.02.2008 at 18:01 1 edit. Last edited 21.02.2008 at 18:01 by peep
devilc
Moderator
Arutelu: väljasõit rohelusse, Nürburgring
Ma võtaks pigem Clio, selle sportprotoga oleks piinlik, kui Golf 2-d mööda sõidavad. :D
21.02.2008 at 19:30
SiimFeldmann
Arutelu: väljasõit rohelusse, Nürburgring
sxoc.com leidsin sellise teema.
http://sxoc.com/vbb/showthread.php?t=330829
it is expensive but worth it
isutekitavad on sellised kokkuvõtted
09.03.2008 at 22:39
peep
 
Moderator
Arutelu: väljasõit rohelusse, Nürburgring
Hea graafik, raja profiil.
12.03.2008 at 23:34
Jesper
 
Arutelu: väljasõit rohelusse, Nürburgring
16% tõusud :eek

Mõne kehvema käruga peab vaatama et üldse üles veaks.

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
13.03.2008 at 00:50
que
 
Arutelu: väljasõit rohelusse, Nürburgring
quote:
Jesper: 16% tõusud :eek

Mõne kehvema käruga peab vaatama et üldse üles veaks.

:) - kusjuures piltidelt nagu ei osanud enne sellele tähelepanu pöörata - kui kohale saad siis on täpselt - :eek

13.03.2008 at 12:14
peep
 
Moderator
Arutelu: väljasõit rohelusse, Nürburgring
Jäid mõned head pildid silma netist:








Jan Magnussen & Z06


Peasirge 70'ndate esimesel poolel. Veel pilte sellest ajast.



01.07.2008 at 16:16
Taavi
Arutelu: väljasõit rohelusse, Nürburgring
Nordschleife on tõesti vinge, sõites jäi suu ammuli kõrguse muutuste peale, madalaim punkt 400m merepinnast, kõrgeim ca 600.

Parklas oli fiiling kõrgel, päike kõrvetas +30C, piduri- ja rehvikärsakas õhus, muljetavaldav masinapark eri Euroopa otsadest kokku sõitnud.

Kõige popim pill 997 GT3 RS, neid oli terve rada ja parkla täis.



Teine popp auto oli E46 M3, enamusel neist Porsche pidurid :)



Kiirele allamäge sirgele järgnevad järsku ülesmäkke kurvid garanteerivad liblikad kõhtu, nagu pedaalide ja rooliga ameerika mäed.



Sõitmas oli väga erinevaid autosid ja üllatavalt palju baigimehi, mõnest algajast lenksukeerajast õnnestus sõbral isegi mööda sõita.



Rada on väga maaliline, nagu Peep mainis siis mõned metasanuka taha pööravad lauged kurvid nõuavad oskuse asemel pigem raja tundmist ja terasmune - autoga millega mina sõitsin olid alternatiivid ühe kurvi läbimisel 160kmh-st 200kmh-ni :)



Ööbimiseks soovitan sellist kohta: http://www.gasthaus-weber.de/
meili teel sain kiiresti bronni, 3km rajast, ööbijate autopargi järgi oleks võinud oletada, et tegemist on hirmkalli kohaga (hoovi keerates vaatasid kohe F430 ja GT3 RS vastu) aga hind oli mõistlik (65 EUR 2ne tuba), all korrusel korralik saksa köök, hubane miljöö, sisustus oli võidusõidu pilte täis jne. Hommikusöögilauas võttis muigama kui saalitäis enamjaolt hallipäiseid kundesid vatras elavalt teemadel mis oleksid Eestis neljapäeva õhtul Staabi hamburgeri järjekorras tavapärased olnud.

07.07.2008 at 16:47 1 edit. Last edited 07.07.2008 at 19:57 by Taavi
opentrack.tqhq.ee foorum : Vaba rada : Arutelu: väljasõit rohelusse, Nürburgring  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.