register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Kiiresti sõitmine : OT56 järelkaja   1 2  
Poster Message
rustang
  
Moderator
OT56 järelkaja
Parimad ringiajad pdf-na OT kodukal.
09.09.2018 at 20:40
zeke
OT56 järelkaja
Korda läinud üritus jälle. Alguses väike vihm segas kaarte aga hiljem läks kuivaks ja sai täisgaasiga sõita.
Kuna Eelmine aasta jäid vahele siis oli jälle kord väga mõnus A24 ringil sõita.

____________________________
MX-5, 116
10.09.2018 at 08:32
Märt
OT56 järelkaja
Vastupidi, väike vihm oli ju ka tore. Annab palju parema ettekujutuse auto käitumisest juba väiksemal kiirusel!

Igatahes taaskord tore päev möödas!

____________________________
..
Saab 900 cabrio
..
10.09.2018 at 08:43
peep
 
Moderator
OT56 järelkaja
Meie autode nimekiri võiks vabalt olla juba mõne Spa või Hockenheimi rajapäeva oma. Mis on hea. :)
10.09.2018 at 09:17 1 edit. Last edited 10.09.2018 at 09:17 by peep
rustang
  
Moderator
OT56 järelkaja
Top100 saame lähiajal ka uuendatud.
10.09.2018 at 09:37
priidik
 
OT56 järelkaja
kas keegi oskab öelda millise ringiaja võiks see auto sõita väga hea juhiga Porsche 911 Carrera S 2014?
10.09.2018 at 11:45
Lennart
OT56 järelkaja
quote:
priidik: kas keegi oskab öelda millise ringiaja võiks see auto sõita väga hea juhiga Porsche 911 Carrera S 2014?

Mis rehvid? mis käigukast?
Pakun,et alates 1:25... ja kui keegi "hullu paneb" siis ehk veel all selle.
10.09.2018 at 14:28
priidik
 
OT56 järelkaja
quote:
Lennart:
quote:
priidik: kas keegi oskab öelda millise ringiaja võiks see auto sõita väga hea juhiga Porsche 911 Carrera S 2014?

Mis rehvid? mis käigukast?
Pakun,et alates 1:25... ja kui keegi "hullu paneb" siis ehk veel all selle.

PDK ja MICHELIN Pilot Sport Cup 2. Aga vist jah 1:25 oleks hea sõitja lagi.
10.09.2018 at 16:20
Henri_
 
OT56 järelkaja
Vabamäe (foorumis kasutaja tomcat) sõitis 2013a augustis sellisega ilma eriti pressimata ning üsna väheste ringide arvuga 1:26,8



Päris võidusõitjate masti mehed lihviks sealt veel üksjagu maha :)

____________________________
http://petrolheads.ee/ ; EVO RX ; E46 V8
10.09.2018 at 16:57 2 edits. Last edited 10.09.2018 at 17:01 by Henri_
priidik
 
OT56 järelkaja
Tänud. Hea video.
10.09.2018 at 18:54
Märt
OT56 järelkaja
No file was uploaded.
No file was uploaded.
minu 69 ring oli sedamoodi :) Selgelt oli kooslus "loll roolis" + olematuks sõidetud rehv palju ka sellele heale autole ja tulemus oli kohe olemas. Edaspidi luban olla hoolikam :)



____________________________
..
Saab 900 cabrio
..
10.09.2018 at 20:25
Lennart
OT56 järelkaja
quote:
Märt:
No file was uploaded.
No file was uploaded.
minu 69 ring oli sedamoodi :) Selgelt oli kooslus "loll roolis" + olematuks sõidetud rehv palju ka sellele heale autole ja tulemus oli kohe olemas. Edaspidi luban olla hoolikam :)


"Pull värk" et seal autole tiiru peale said kuid selge oli, et pidamisest polnud enam juttugi (Samas hea,et mitte järgmises betooniga algavas kurvis)
Peale sellist kiires kurvis vibamist oleksin ilmselt ise maha tulnud kuid eks noorematel meestel "keeb veri" rohkem ka :)

Kas sa mingi aparaadiga mõõdad rajal sõitmist ka?
10.09.2018 at 21:52
ivarm
OT56 järelkaja
Kas on pakkuda ka kõikide aegade tabelit?
10.09.2018 at 22:11
Märt
OT56 järelkaja
Ma mõned head aastad tagasi ostsin Wiveli :) Kuna tolle mõõtmisomadused pole veel teada, siis arvatavasti pean juurde hankima ka mingi päris töötava ja eksisteeriva asja.. Ehk hetkel oli racechrono telefoniga, mis miskipärast ka eriti ei tahtnud toimida.

Too vibamine oli 170 juures, varem olid kiirused seal paarkümmend ühikud kiiremad ja auto pidas.

Õpin ja üritan ka edaspidi tabada enamasti teed, vahel harva muru ja betoonist hoiduda :)

Mõned alguse ringid ka


____________________________
..
Saab 900 cabrio
..
10.09.2018 at 22:55 1 edit. Last edited 10.09.2018 at 23:46 by Märt
TCOFF
OT56 järelkaja
quote:
priidik: kas keegi oskab öelda millise ringiaja võiks see auto sõita väga hea juhiga Porsche 911 Carrera S 2014?

Nürburgringil on 991.1 GT3-ga vahe ainult 6 sekundit ja vaadates teisi autosid, millega ta ühes kategoorias on, siis 1.23. ei tohiks küll CUP2 ja hea juhiga probleem olla. Olen mobiles päris palju näinud “tracktool”ideks ehitatud S-e müügis ja väidetavalt ei pidanud väga rajal maha jääma GT3-st.
10.09.2018 at 23:14
Lennart
OT56 järelkaja
quote:
Märt: Ma mõned head aastad tagasi ostsin Wiveli :) Kuna tolle mõõtmisomadused pole veel teada, siis arvatavasti pean juurde hankima ka mingi päris töötava ja eksisteeriva asja.. Ehk hetkel oli racechrono telefoniga, mis miskipärast ka eriti ei tahtnud toimida.

Too vibamine oli 170 juures, varem olid kiirused seal paarkümmend ühikud kiiremad ja auto pidas.

Õpin ja üritan ka edaspidi tabada enamasti teed, vahel harva muru ja betoonist hoiduda :)

Mõned alguse ringid ka

Vaatasin esimesed kolm ringi ära ja minu soovitus puudutab stardisirge - betooni lõiku:
Kui sa hakkaks natuke hiljem kurvi keerama, ehk "valgusfoori alt" ja hoiaksid rohkem betooni äärde (paremad rattad joone peal ja isegi üle joone) siis su trajektoor on palju sirgem ja ei tule betooni lõpus mingit vibamist sisse (tagaots ei taha ära minna...) vaid saad rahulikult pidurdamisele keskenduda. Kiirus on ka suurem kuna saad kauem gaasil hoida.

"Viraazi" osas pean aga järgmisel kevadel hakkama sinult tunde võtma :)
11.09.2018 at 00:23
Lennart
OT56 järelkaja
quote:
ivarm: Kas on pakkuda ka kõikide aegade tabelit?

Sa istud roolist (ehk su käed on) ebareaalselt kaugel!
Kui õlad vastu istet lähevad on käed sirged :( Sa roolid autot kogu kehaga mitte kätega!
11.09.2018 at 00:31
Erik 78
OT56 järelkaja
quote:
ivarm: Kas on pakkuda ka kõikide aegade tabelit?


Ok, istumine on kaugel küll, aga nüüd räägib mis auto see selline on? E36 325i küll mitte! Labadega käiguvahetus, taho kerib 7000 + pööreteni, väändemomenti nagu turbokal. Kui juba video panid, siis pane juba list tehtud tööst ka.
11.09.2018 at 08:25
Märt
OT56 järelkaja
quote:
Lennart:

Vaatasin esimesed kolm ringi ära ja minu soovitus puudutab stardisirge - betooni lõiku:
Kui sa hakkaks natuke hiljem kurvi keerama, ehk "valgusfoori alt" ja hoiaksid rohkem betooni äärde (paremad rattad joone peal ja isegi üle joone) siis su trajektoor on palju sirgem ja ei tule betooni lõpus mingit vibamist sisse (tagaots ei taha ära minna...) vaid saad rahulikult pidurdamisele keskenduda. Kiirus on ka suurem kuna saad kauem gaasil hoida.


Ma tegin peale seda filmijuppi Martiniga paar ringi ja sain täpselt sama juhendi omanikuks :) Hiljem üritasin ka sellist sõidujoont ja kiirust hoida - auto tahab veel harjumist ja ehk järgmisel OT õnnestub paremini.
Eesmärgid sai täidetud:
a) betooni ei puutunud
b) ajaparandus tuli
c) ise olen rahul :)

____________________________
..
Saab 900 cabrio
..
11.09.2018 at 08:35
lennukiga
OT56 järelkaja
quote:
Erik 78:
quote:
ivarm: Kas on pakkuda ka kõikide aegade tabelit?


Ok, istumine on kaugel küll, aga nüüd räägib mis auto see selline on? E36 325i küll mitte! Labadega käiguvahetus, taho kerib 7000 + pööreteni, väändemomenti nagu turbokal. Kui juba video panid, siis pane juba list tehtud tööst ka.


http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=4503
11.09.2018 at 12:02
rustang
  
Moderator
OT56 järelkaja
quote:
ivarm: Kas on pakkuda ka kõikide aegade tabelit?


Siin.
11.09.2018 at 12:41
77gtr
OT56 järelkaja
Tänud korraldajatele äärmiselt toreda pühapäeva eest!

Vaatamata paljudele pisikestele tehnilistele viperustele, sain lõpuks mõned kiired ringid kah kirja. Ehk saab nüüd edaspidi tegeleda sõitma õppimisega :)
Eelviimane kurv oli kah õlitatud.

11.09.2018 at 20:48
ivarm
OT56 järelkaja
quote:
Lennart: Sa istud roolist (ehk su käed on) ebareaalselt kaugel!
Kui õlad vastu istet lähevad on käed sirged :( Sa roolid autot kogu kehaga mitte kätega!
Oleks pidanud ikkagi servad ära lõikama :).
E36 kupee pole pika inimese auto, ligema asendi korral on pea laes.
quote:
Erik 78: Ok, istumine on kaugel küll, aga nüüd räägib mis auto see selline on? E36 325i küll mitte! Labadega käiguvahetus, taho kerib 7000 + pööreteni, väändemomenti nagu turbokal. Kui juba video panid, siis pane juba list tehtud tööst ka.
Linki juba jagati, aga lühidalt: e36 kupee nagu mainitud, m50 2,5L turbomootor, m3 dct käigukast. Ringraja suutlikkuse paranduseks: suuremad pidurid, muudetud ratta kalded, ees seadistatav vedrustus, natuke parendatud jahutus. Kihutada küll siiski ei saa pikalt järjest, kuid see-eest fun factor on kõrge :).
quote:
rustang: Siin.
Tänan!
11.09.2018 at 21:05
Garfield
  
OT56 järelkaja
Istumisasend oli esimene teema, mida omal ajal (ringrajal) koolitamisel ette sai võetud. Siia lihtsalt mõned näited, kus on päris tegijad ja ega nad ei istu nii lähedal roolile moe pärast. Opentracki puhul on veel see teema, et tavaiste ei paku õlatuge ja sa ei saa rooli "lükata" - ehk selgituseks vasakkurvis on vaja parema käega rooli alt üles lükata, mitte pöörata. Selleks on aga vaja õlale tuge, mida tavaistmed ei paku.
Marcus Grönholm
mingi x ringrajaauto
Austraali V8 sarjast ?
Kes tahab uurida, pange Googlesse ""racing driver seat position" ja uurige pildid läbi. Mulle on palju kordi öeldud, et miks sa oma tavaautos roolile nii lähedal istud? Ju siis jäi see õige isteasend ringrajast külge. Ja kui ma auto24ringile peaks sattuma (võibolla täna õhutpoolikul isegi) ei pea ma oma isteasendit grammigi muutma vaid võin kohe kiirele ringile minna.

____________________________
Focus RS
12.09.2018 at 09:28
charger
OT56 järelkaja
quote:
77gtr: Tänud korraldajatele äärmiselt toreda pühapäeva eest!

Vaatamata paljudele pisikestele tehnilistele viperustele, sain lõpuks mõned kiired ringid kah kirja. Ehk saab nüüd edaspidi tegeleda sõitma õppimisega :)
Eelviimane kurv oli kah õlitatud.


Mis rakendust Sa ringiaegade logimiseks kasutad?
12.09.2018 at 10:10 1 edit. Last edited 12.09.2018 at 10:10 by charger
opentrack.tqhq.ee foorum : Kiiresti sõitmine : OT56 järelkaja   1 2  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.