register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : BMW 325 Cup : 2014 Ringraja hooaeg   1 2  
Poster Message
Janeck76
2014 Ringraja hooaeg
Uus-Aasta on käes ja kaugel pole ka ringraja avaetapp! Eile 08.01.2014 ilmus järjekordne Autoleht kus kenasti 2014 hooaja võistlused erinevates sarjades. Lähemalt uurides selgus, et ringraja võistlusi pole kajastatud. Sellest ka küsimus asjaosalistele, et kuidas me propageerime ala kui puudub reklaam. Nutame ja alame, et pealtvaatajaid vähe piletitulu peaaegu olematu. Siinkohal peaks EAL ringrajakomitee midagi ette võtma ja ala rohkem propageerima.
09.01.2014 at 10:27
Kristooooooo
2014 Ringraja hooaeg
100% sama mõte/mure tekkis ka minul eile Autolehte lugedes.
Lisaks ei ole õrna aimugi, milline hakkab uue hooaja kalender välja nägema, et üldse mingisuguseid plaane teha.
09.01.2014 at 14:53
Jesper
 
2014 Ringraja hooaeg
Lisaks kuna Cupi võistlejate koosolek vist peeti kuskil kinniste uste taga juba ära? siis sinna kutset mittesaanuna ootaks pikisilmi täiendatud reegleid.

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
09.01.2014 at 15:06
uzzac
 
2014 Ringraja hooaeg
Ma arvan, et see on mingi suuremat sorti vandenõu sõitjate vastu. Kindlasti on asjad salaja ära otsustatud ja varjatakse viimase hetkeni kõigi pilkude eest.

Kui nüüd tagasi vaadata, siis rinka kalender on alati kõige viimasena ilmunud juba aastaid-aastaid. Töö lähiriikidega kindlasti käib, et mitte samale nädalavahetusele topelt etappe bronnida. Küll varsti saab, võtke iisisti :)

____________________________
Lada 2101 Coupé AruveeRacingTeam Petrolheads.ee
09.01.2014 at 15:43
rolantsik
2014 Ringraja hooaeg
Koosolek kui selline peeti Pärnus ringraja aastalõpu üritusel.(ise küll ei osalenud koosolekul)
Sinna oli võimalik kõigil minna.Usun et Piret ka kõigile saatis e-kirja teel korduvalt meeldetuletusi antud ürituse toimumise kohta.

Sinult Janeck ootaks ettepanekuid,mida siis Sinu arust RK tegema peaks alade propageerimiseks.
09.01.2014 at 15:46
Jesper
 
2014 Ringraja hooaeg
Jah vot, pidu reklaamiti küll, aga mitte poolt sõnagi polnud juttu mingist koosolekust. Samas otseselt mul polnudki seal midagi öelda või arutada, seega erilist tähtsust pole. Lihtsalt kuna plaanitavad muudatused on minu jaoks olulised, siis tahaks reegleid lugeda.

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
09.01.2014 at 16:01
Juhan Tuhk
2014 Ringraja hooaeg
Rolantsik: Koosolek kui selline peeti Pärnus ringraja aastalõpu üritusel.(ise küll ei osalenud koosolekul)

Koos peoga korraldatud koosolekul rääkisid lipsuga mehed Balti sarja/võistluste asju; Jesperil on õigus, et koosolekut ei reklaamitud, kuid see ei olnudki "avalik üritus". Eesti (ka BMW Cupi) kalendri põhi on olemas, aga kinnitatud mitte. Pigem on asja venimise taga soov avaldada võimalikult täpne informatsioon, mida ei pea hiljem muutma. Ühel võidusõitu toetaval veebilehel peaks see ilmuma paari päeva jooksul. Lisaks on mul siseinfot, et Piretilt küsiti EALi kontorist rinkakalendrit avaldamiseks, aga miks seda ei avaldatud nimetatud nädalalehes, seda ma ei tea.
Küll on mul infot, et RRK-l on kokkulepped ringrajasõidu senisest paremaks ja aktiivsemaks kajastamiseks uuel hooajal (kuni liikuvate piltideni välja :) ).
Kui nüüd kuulujutte edasi produtseerida, siis kuuldavasti pole BMW-klassil hetkel klassivanematki ning reeglite muudatused peaksid olema juba selle uue "tegija" ülesanneteks...

09.01.2014 at 16:32 4 edits. Last edited 09.01.2014 at 16:40 by Juhan Tuhk
Janeck76
2014 Ringraja hooaeg
quote:
rolantsik: Koosolek kui selline peeti Pärnus ringraja aastalõpu üritusel.(ise küll ei osalenud koosolekul)
Sinna oli võimalik kõigil minna.Usun et Piret ka kõigile saatis e-kirja teel korduvalt meeldetuletusi antud ürituse toimumise kohta.

Sinult Janeck ootaks ettepanekuid,mida siis Sinu arust RK tegema peaks alade propageerimiseks.

Pidu peeti lausa kahes erikohas ja mõlemal oli osalustasu! Arvan, et koosolekul osalemiseks pole tarvis raha välja käia! Mis puudutab hooaja kõige põnevama sarja promomist siis siinkohal oleks palju teha Andresel kes võistlusi korraldab. Eelmise aasta viimasel etappil puudus igasugune reklaam aga teles jooksis öösel Auto24Ringi reklaam, et tulge aga sõitma! Kuidas oli võimalik drifti võistlusi kajastada tervet hooaega? Siit tuleks õppust võtta ja koos midagi ära teha. Läbirääkimisi pidada erinevate telekanalite, raadiotega ning ajakirjandusega. Kas täna on RK selline inimene kes nende küsimustega ültse tegeleb! Auto24Ring on ehitatud suurest osast eurorahadest ja kui osaleja peab tasuma päris kopsaka osalustasu siis võiks sellest mingiosa suunata reklaamipeale jne.......
09.01.2014 at 17:07
Juhan Tuhk
2014 Ringraja hooaeg
Janeck, miks OLEKS ja TEEKS? Tule ja tee!
09.01.2014 at 17:19
Janeck76
2014 Ringraja hooaeg
quote:
Juhan Tuhk: Janeck, miks OLEKS ja TEEKS? Tule ja tee!
Keegi pole teinud ettepanekut RK asuda ja hakkata promootoriks! Hetkel olen lihtne võidusõitja ja võtan sõna oma toetajate eest. Kui ala ei kajastata siis sinna raha juurde ei tule!
09.01.2014 at 17:29
Jesper
 
2014 Ringraja hooaeg
Ma ei tea kas võib-olla on olukord muutunud, aga minult küll paar aastat tagasi Autolehte Cupist artiklite kirjutamisel mingeid tõu-, vaktsineerimis- ja promootoripabereid ei nõutud, samuti ei teinud keegi ette- ega tahapanekuid vaid täitsa ise lunisime tiimiga endale kolumni välja :) Ma olen ka suhteliselt kindel, et Andres on ka valmis igasuguse mõttestatud EMV etappide marketingi teemalise sõjaplaani ära kuulama ning reaalsusel baseeruvate kommentaaridega täiendama.

Kalender ja reeglid on ainsad asjad mille osas "inimesed tänavalt" suurt midagi ära teha ei saa.

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
09.01.2014 at 17:46
uzzac
 
2014 Ringraja hooaeg
Sellest on unistatud juba ammu, et kogu ringrajaspordil oleks nö. promootor. Üks aasta näitas Henri Kalmist väga hästi, et on võimalik ka AK spordiuudistesse jõuda ringrajasõiduga, lisaks Motors24-s iga sõidu pikemad kokkuvõtted. Kõik toimis kenasti ja oli tehtud kopikate eest. Aasta lõpus ei tulnud pea kelleltki sooja sõna või õlalepatsutust. Kutt rabeles omast vabast tahtest ja oli innustatud negatiivsetest hoiakutest, et odavalt ei saa midagi ja kõik on nii kallis, nii kallis. In your face!

Nüüd oleme taas samas olukorras, kus sõitjad nõuavad kajastust, aga samas on nutt lahti, et osalustasud on kallid. Janek, saa nüüd aru, et null piletituluga üritus katab osalustasudega rajarendi, kohtunike-lipupoiste palgad, auhinnad, ajavõtu teenuse. Viimasel etapil oli rajal 18 sõitjat ja see paraku ongi see "tase", mis siin praegu valitseb. Seni, kuni sõitjaid meeletus koguses ei lisandu, ei muutu absoluutselt mitte midagi selles osas. Sarjatasusid tõsta ei saa, et kulusid katta, sest siis kaovad needki vähesed, kes praegu rajal käivad.

Rajarent ei kao samuti kusagile, sest rajahaldaja ei ole heategija ja ma usun, et parema meelega rendib auto24ring end välja mõnele suurele klubi- või firmaüritusele kui jändab paarikümne "võidusõitjaga". Samuti ei saa tasustamata jätta neid isetuid tegelasi, kes ilmast hoolimata rajaääres lipuga vehivad jne jne jne.

____________________________
Lada 2101 Coupé AruveeRacingTeam Petrolheads.ee
09.01.2014 at 17:52 1 edit. Last edited 09.01.2014 at 17:58 by uzzac
Cardo
 
2014 Ringraja hooaeg
quote:
Juhan Tuhk: Janeck, miks OLEKS ja TEEKS? Tule ja tee!


Tüüpiline iroonia Eesti moodi, kui keegi küsib, siis tuleb kindlalt mats paika panna. Mida sa mölised, võta käed taskust välja ja hakka tegema !!!
Minu kommentaar on küll samuti iroonia, aga kui muud tarka vastata ei ole, võiks üldse vait olla !! Kogu see aeg mida ma olen BMW Cupi ajalugu jälgind on sellist kõnepruuki pidevalt näha olnud. Tundub nagu nn rullnoka teemas on rullnoka kõnepruuk igati teretulnud. Endalgi paha oma teksti lugeda, aga eks nüüd saate agu anda !
09.01.2014 at 22:12
Jesper
 
2014 Ringraja hooaeg
Cardo, küsimus ei ole kellegi paika panemises vaid selles, et kõik pessimistid kipuvad olema natukene paremini informeeritud optimistid. Ma julgeks öelda, et ühe EMV etapi igakülgne (TV uudised, youtube, eel-pressiteated, fotod, tulemused kodulehel, artikkel Autolehes) meediakajastus tähendab põlve otsas, harrastajate jõul ja a'la kodust kaasa võetud vahenditega tehes 150-200 inimtöö-tundi tööd. Ehk siis näiteks kolmekesi tehes paneb igaüks aastas puhkusejagu päevi sisse pluss veel natuke. Kerge on öelda et tehtagu, et siis kes teeb?

Olgem ausad, kõik koguaeg räägivad mingitest hüpoteetilistest toetajate hordidest, kes ainult ootavad paari näpuliigutust, et saaks ringrajale karata - aga reaalselt ei koti see EMV absoluutselt mitte kedagi, mõne aja möödudes isegi sõitjate sõpru ja elukaaslasi mitte. Töö sponsoritega, et kunagi keegi siiski tuleks ja lükkaks ratta käima ning kogu värgi kommertsiks (nagu korvpall või jalgpall) on ka töö, ja sellega tuleb alustada eile. Ma ei tea kui palju sinna kulub, aga pakuks et veel üks puhkus läheb ära, ilmselt rohkemgi. Korvpalli- ja jalgpalliliitudes istub kümneid inimesi, sisuliselt tuleb nendega edukalt konkureerida, sest jagatav raha on üks ja sama. Oodata et 4-5 inimest nüüd tulevad ja panevad õlapatsutuse ja käepaela eest (sest ise nad sõita ei jõua muu töö vahel) igaüks oma puhkuse magama, selleks et paarkümmend nomexisse riietatud keskealist meesterahvast saaks end vähe rohkem sportlasena tunda ja võibolla saada see rahuldus nats odavamalt kui täna, on natuke liiga palju oodatud.

Ma miskipärast mingi viimased 3 või 4 aastat kirjutan iga talv kellelegi umbes sama teksti, algküsimus alati sama, "miks promo ei tehta". Nüüd siis teate, miks ei tehta.

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
09.01.2014 at 22:51
Henri_
 
2014 Ringraja hooaeg
Tänan Kasparit heade sõnade eest ja pean mainima, et nii temal kui ka Jesperil on õigus.

Ma sel hooajal töötasin Eesti Rallikrossikomitee heaks sarnase asjaga ja mina olin vaid üks mutrikene töötavas mehhanismis. Tegelikkuses oli komiteel ka igapäevaselt komitee asjadega ja võistluste korraldusega täiskohaga tegelev juht ehk tööd oli küllaga. See ongi see paljuräägitud promootorlus, mis teistel (peale EDL ehk drifti) puudu on. Ja nagu näete, siis toimivad kõige paremini (publikuhulga ja tihtipeale ka võistlejate seisukohast) justnimelt need ERK, EDL ja ka Rally Estonia tüüpi asjad, mida ei tehta igapäevatöö kõrvalt.

Ma kujutan ette ehk mõnd inimest, kes oleksid rinkal võimelised tegema seda tööd ja sealjuures ka leidma raha, et vähemalt kulutused nullis oleksid. Kas nad aga oleksid huvitatud sellise asjaga tegelema põhitöö kõrvalt - ei usu.

Praegu pole aga minuarust tegelikkuses otseselt probleem selles, et poleks inimest, kes promo teeks. Ma küsiks, et mida üldse promoda on? 18 autot eri klassides on üsna raske "maha müüa." Kõvasti tuleb ajusid ragistada atraktiivsuse tõstmisega, võistluste korralduslik tase ja meedia on juba selle show kõrvalosa. Igasugused GoPro kokkuvõtvad videod, AL artiklid ja pressiteated kahtlemata toovad sporti rohkem inimeste teadvusse, kuid on siiski vaid vahendusvahend, mitte atraktiivsuse looja.

Kujutame nüüd ette, et sügisesele võistlusele oleks tehtud kõigis mõeldavates kanalites promo ja kohale oleks tulnud nt 2000 inimest. Ja kõik need inimesed oleksid siis vaadanud 18 autot. Ma arvan, et parem on, kui need inimesed valiksid mootorispordiga tutvumiseks sellistel hetkedel mõne muu ürituse, muidu on oht, et ei tulda niipea uuesti. Probleem on aga siis, kui pool-entusiast ei saa piisavalt infot ja reklaam sellise inimeseni ei jõua, kes varasemalt juba käinud on korduvalt.

____________________________
http://petrolheads.ee/ ; EVO RX ; E46 V8
09.01.2014 at 23:43 4 edits. Last edited 10.01.2014 at 00:05 by Henri_
Jesper
 
2014 Ringraja hooaeg
See 18 on ka nüüd nats üle dramatiseerimine, realistlik on suvise ürituse puhul ikka 18 bemmi pluss 10-15 Kumho1600-t (mis nendega juhtus üldse et ära kadusid ?) pluss näpuotsaga vormeleid ja GT-sid veel peale, ehk umbes sama palju autosid kui rallikrossis. Sügisene etapp oli lihtsalt juba neljas Audru sel aastal ja ilmselgelt paljudel oli kopp ees, olgu rada nii hea kui tahes. Driftist on liiga vara eeskuju võtta, dragis oli ka paar aastat tagasi 10 tuhat pealtvaatajat per etapp, mis tänaseks on kõik allavett lastud - minu väga isiklik arvamus on, et nii üks kui teine on vaatemänguline ainult rämedalt kalli (=vähestele pikaajaliselt jõukohase) ja võimsa spetstehnika esituses, rahvabuumeriga kiirendamisest või külksi laskmisest tüdineb rahvas pärast esimest uudsusevaimustust ära.

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
10.01.2014 at 00:10 1 edit. Last edited 10.01.2014 at 00:12 by Jesper
Henri_
 
2014 Ringraja hooaeg
Ma ei tahtnud üldse tekitada mingit aladevahelist võrdlust, et mis nagu oma loomult atraktiivsem on. Nagu ka võistlejate numbrid pole otseselt võrreldavad, küsimus on võistluste tempos, raja täituvuse tiheduses ja mingis "miljoni dollari küsimuses."

Aga tõesti, kui võrrelda alasid, siis näiteks rallikrossis on start kohe pärast eelmise lõppu ehk tempo on üleval. Driftis on pausid lühikesed, trennide ajal phmt puuduvad ja võistluste ajal minutikene hindamiseks. Kui tegemist just korraldusmeeskonna lõunapausiga pole (vältimatu igal üritusel). Sellistel põhjustel on need üritused ka 30 autoga pigem juba suurvõistluste kategooriasse kuuluvad. Kross oli muidugi aastaid pea surnud ala, viimasel kolmel aastal, kui asjaga tegeles üks konkreetne seltskond, ühtlustus konkurents, tõusis võistluste kvaliteet (varasemalt olnud väga pikad pausid, meeletu tolmamine jne) ja tuli taas publik.

Dragil aga 30 autot pole midagi, kui need kõik just Outlaw või PS pole, mis showd pakkumas. Aga igatahes, ma ei ütle otseselt, et võistluste formaati tuleks muuta vms, sügisesel võistlusel lasti uued autod peale sisuliselt kohe pärast eelmiste parc ferme'sse keeramist ja ka 5min oli tegelikkuses rohkem nagu 1,5 - fotograafile/pealtvaatajale väga sobilik.

Ma ei tea, mis see ringrajaspordi atraktiivsuse valem praegu oleks. Ilmselt on kaks suunda võimalikud - nö Lääne ja Põhja poole vaatamine ja üksikutel suurvõistlustel lootus varahommikutel enne publiku saabumist sõita oma EMV etapid ära või liikuda nö üldrahvalikus suunas ehk "romude" sekka nt Superkrossiga võistlusnädalavahetust jagama (ühiselt kokku ehk ca 100 autot, mitmed vormelite stardid ja nostalgitsejatele Volgad). Kumbki pole unelmate teekond - kõik me tahaks ju olla võistluste staarid kõrges konkurentsis, tipptiimide ja läikivate uute autode seas, samas tahaks seda kõike odavalt. Mõlemad aitaksid elada ehk üle madalperioodi :)

Aga rahaliselt tegid sa praegu driftile küll liiga. Jah, muidugi on tippautod 700+hj ja rehvi kulub palju. Kuid mina osalesin nt hooaja viimasel võistlusel sõbralt laenatud PRO klassi autoga(sama auto tuli veel päeva kokkuvõttes poodiumile teise juhiga), võistlesin tutika rehviga ja kogu ürituse eelarveks tuli u 300€ (koos ühekordse litsentsiga). Suurema-laiema rehviga ja 2-3x võimsama autoga oleks ehk kulunud 2-3x rohkem + muidugi auto ehitus ise, aga arvestades nende autode müügi-ja ehitushindu, siis on tegemist enamasti paar korda odavamate autodega, kui paljud rinkapillid.


____________________________
http://petrolheads.ee/ ; EVO RX ; E46 V8
10.01.2014 at 00:32 4 edits. Last edited 10.01.2014 at 00:45 by Henri_
Jesper
 
2014 Ringraja hooaeg
Jah noh ma oma eelmise postiga umbes seda mõtlesingi, et asjast huvitatud peavad nende rallikrossi tüüpide käest siis ilmselt küsima, mis see nende mojo täpselt on või mis maksab selle sisse ostmine, kui see üldse on müüdav. Võib ju juuksekarva pooleks ajada ning võrrelda ajakava, piletihindu, jokkerringi jne, aga minuarust algandmed on vägagi sarnased, üks etapp ju vist isegi toimub Audrus?

Ma ise ausalt öeldes enam eriti ei erutu nende pealtvaatajate peale, peaasi et saaks nüüd selle ämbritäie tina kuidagi autosse mahutatud ja õlilekked kinni ja rajale ja kellestki mööda :) siis on juba päev kirjas. 15 minuti kuulsuse saavutamiseks on anyway lihtsamaid viise kui võidusõit, kasvõi superstaarisaade jne.

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
10.01.2014 at 00:45 2 edits. Last edited 10.01.2014 at 00:47 by Jesper
bx19
2014 Ringraja hooaeg
No rinka häda on selles, et on Pärnus ja peabki leppima, et publikut ei ole ja ei tule. Ok, utreerisin pisut, aga point jääb samaks. Väga vähesed tulevad kaugemalt kui 50 km raadiusest. Eks vahel tulevad ka, kui midagi erilisemat on, aga ega igale tavaetapile ei viitsi. Tavaline EMV etapp pole nii suur sündmus, et Tallinnast-Tartust hakkaks rahvamassid kohale end vedama. Sõbrad-tuttavad ehk tulevad korra-kaks suvel. Kohalikul elanikkonnal on üledoos, sest praktiliselt iga nädalavahetus on mingi võistlus. Suve alguses on alati publikut rohkem, kui hooaja lõpus.
Korralda rallikrossi ka aasta otsa ühes kohas ja on ka sealt publik kadunud. Lihtsalt kui sul on kodukandis mingi 1-2 võistlust aastas, siis tullaksegi vaatama.
Seega julgen väita, et suurem promo ei too rohkemat rahvast. Kahjuks. Nähtavus ja teadlikus oleks kindlasti suurem.

See küll ei tähenda, et tehnilised reeglid ja muu hooaega puudutav ei võiks varem valmis olla ja laiemalt avalik. Kalendri saab ju hiljem lisada.

Ja see on nüüd küll pühaduseteotus muidugi, aga eks see rinkavõistlus on tihti suht igav. Tavalisele inimesele. Esimesed ringid, kui on pusimine, siis on vaadata, hiljem hajutakse rajale ära ja ei toimu suurt midagi. Sõidud on pikad, startide vahe ka parajalt pikk. Midagi ei ole teha, inimesed tahavad actionit. Rallikrossil on üks start paras sprint. 4 ringi ja tehtud. Finaalis kuus. Ehk intensiivsus on hoopis teine.
Muidugi minu arust pikad arusaamatud pausid ja tolm on ikka.
10.01.2014 at 01:11
Henri_
 
2014 Ringraja hooaeg
Asukoht pole probleem, kui ei püüta just ainult Tallinna publikut. Aga Tallinna inimene ei viitsi isegi 20min sõidu kaugusel käia.

Sel hooajal oli Audrus aga vähemalt üks üritus (mitte ringraja), mis umbkaudu 3000 või rohkem inimest tõi ja nt vanal rajal võistlesin ühel, kus väidetavalt üle 2000 pileti müüdi. Ma loodan, et ma kellelegi nüüd varba peale ei astunud, et mingid arvud avaldasin, tegemist vast poolavalike arvudega, mida ilmselt kõik huvitatud teavad.

Asukoht on ilmselt üks faktor, aga mitte kogu põhjus. Riia etapil osales vist ju kokku 9 eestlast, millest 7 olid BMW klassis? Vaheldust silmas pidades pidanuks seal eestlasi vähemalt 15-25 olema ehk põhjus peitub muus. Mõne puhul ma tean, et osavõtutasus, aga kogu ringrajasporti "odavale" BMW klassile üles ehitada ka ei saa.

Muidugi peab kõigepealt võistlejale meeldima ja siin on ka üks teelähkmekoht - kellele meeldida tahetakse? Ma ütleks, et võistluste atmosfäär muutus 2012 aastal, palju tõsisemaks. Ma ei ütle, et see iseenesest vale oleks - Eesti Meistrivõistlused (!!!) ei peagi olema madalatasemeline, aga praegusel hetkel nutetakse peamiselt taga justnimelt seda fun-sarjade mentaliteeti ja lihtsust. Tsirkus, mis esineb omaenda raha eest, peab millegipärast seda teha tahtma ja kui nädalavahetuse lõbustusest on saanud tõsine asi, kust koju jõudes oled kellegi peale solvunud, soorituse peale pettunud või mõtlemas, et kust leida lisaraha tehnika kiiremaks tegemiseks, siis kaob motivatsioon kiirelt.

Küsimus oleks seega - kuidas tuua tagasi see sõbralik, lõbus ja easy-going atmosfäär, sealjuures langetamata võistluste korralduslikku taset?

____________________________
http://petrolheads.ee/ ; EVO RX ; E46 V8
10.01.2014 at 01:24 2 edits. Last edited 10.01.2014 at 01:34 by Henri_
bx19
2014 Ringraja hooaeg
Ei asukohal pole häda midagist. Mida ma tahtsin väljendada, on see, et meil on ainult üks rada. Aga ega me rohkem ka eriti välja ei veaks. Ega asjalood poleks palju teised, kui ta asuks mõnes muus kohas. Kui sul ikkagi iga nädal seal toimub midagi, siis hakatakse väga valima. Minnakse siis kui on SÜNDMUS.
Drift on hetkel veidi teema, siin olen Jesperi seisukohtadega nõus. Järgmised 4-5 aastat peaksid andma vastuse. Kuigi mind drift ei võlu, saan aru, mis temas teised leiavad. Seal on atmosfäär, veidi glämmi ja noor inimene (kes on põhiline publik) saab samastuda, sest tal on sarnane bemm ja ta saab parklas ka nii teha. Sama oli ka kiirendusega.
Rinka on aga veidi akadeemilisem, igavam ja alati jätnud _mulje_, et see on kallis ala.
Aga üldiselt olen Henriga nõus.
10.01.2014 at 10:55 1 edit. Last edited 10.01.2014 at 10:56 by bx19
amblik
 
2014 Ringraja hooaeg
quote:

See on väga hea point. Minumeelest ongi kogu häda selles, et peale raja uuenemist kadus seesama racing atmosphere sealt kuhugi ära - kuidagi vähe üleolev on see värk nii sõitjate kui vaatajate (ehk oma klientide) suhtes. Asukohal pole ju häda midagi hooaja - kestel käib pea terve eesti mitu korda Pärnust läbi ja korraliku kommunikatsiooni toel saaks inimesed raja äärde ka, kui on huvitavaid üritusi pakkuda. See omakorda tähendab meediakajastust ja sponsoreid sõitjatele ehket ühesõnaga raha. No ja eks EAS eesmärk rahade andmisel oli mitte ainult siseturismi elavdamine vaid ikka eksport ma julgen arvata - küllap siinse regiooni parimat rada tahavad ka muude riikide autoharrastajad-võistlejad katsuda. Häid näiteid ju on juba mitmeid. Ainult kõik on kõigega seotud ja see promotöö olulisus on alahinnatud - mida oodatagi, kui eeldatakse, et paari entusiasi isikliku panuse peal see peaks püsti olema. Krt, siin foorumis on mitmeid turunduse ja reklaamigurusid - antagu mõnele tegijale "agendile/lobbistile" % käibest, küll siis tulemus ka hakkab tulema - noh nii nagu see asi igal pool maailmas käib.

Aga siin tuleb mängu see, et Auto24ring ja BMW cup on kaks erinevat asja, Andresel käib minu teada päris edukas promotöö ja rada on suhteliselt välja müüdud, see konkreetselt ei aita kuidagi edasi kohalikke rinkasõitjaid. Ehk siis need kaks asja tuleb küll ühe ürituse mõistes siduda aga meie jaoks oluline on promoda siiski EMVd, mitte audru ringrada. Samuti nagu promotakse rallikrossi, mitte kulbilohu rada.
Ja just nimelt EMVd, mitte BMW cupi, BMW on sealjuures ainult üks tugevamaid nn müügiargumente, veelkord rallikrossiga võrrelda, siis müüakse ikka kogu üritust, mitte supercari vmi.
10.01.2014 at 13:25 1 edit. Last edited 10.01.2014 at 13:34 by amblik
Jesper
 
2014 Ringraja hooaeg
Mina arvan et asukoht on ihan ok, atmosfäär on suurepärane ja pilet ei ole ka kallis, küll aga on liiga vähe vormeleid :)

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
10.01.2014 at 16:17 1 edit. Last edited 10.01.2014 at 16:20 by Jesper
hall
 
2014 Ringraja hooaeg
quote:
uzzac: Üks aasta näitas Henri Kalmist väga hästi, et on võimalik ka AK spordiuudistesse jõuda ringrajasõiduga, lisaks Motors24-s iga sõidu pikemad kokkuvõtted. Kõik toimis kenasti ja oli tehtud kopikate eest. Aasta lõpus ei tulnud pea kelleltki sooja sõna või õlalepatsutust. Kutt rabeles omast vabast tahtest ja oli innustatud negatiivsetest hoiakutest, et odavalt ei saa midagi ja kõik on nii kallis, nii kallis. In your face!.

Henri tegi tol aastal tubli ja tänuväärt tööd. Omaarust ütlesin seda ka välja, aga kui mitte, siis kordan nüüd üle :)
Ja ka selle-aastane tegevus rallikrossi kajastamisel on väga hea, iga kord loen kokkuvõtteid huviga.

____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.

CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas.
11.01.2014 at 12:20
tsrk
 
2014 Ringraja hooaeg
quote:
Henri_:
Küsimus oleks seega - kuidas tuua tagasi see sõbralik, lõbus ja easy-going atmosfäär, sealjuures langetamata võistluste korralduslikku taset?

Rohkem positiivsust! Me tuleme Eristega sel aastal EMV Baltic Openit Volgadel sõitma ja siis ei pea Kaspar üksinda pjedestaalil seisma :) Kas me siis Eikiga vaatame pjedestaalil Kaspari poole alt üles või ülalt alla .... saab näha :)
Ja nagu Jesper ütles "et paarkümmend nomexisse riietatud keskealist meesterahvast saaks end vähe rohkem sportlasena tunda", siis meie sobime ülihästi :)
11.01.2014 at 17:17 1 edit. Last edited 11.01.2014 at 17:31 by tsrk
opentrack.tqhq.ee foorum : BMW 325 Cup : 2014 Ringraja hooaeg   1 2  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.