register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Vaba rada : 991 GT3 ja RS   1 2 3 4 5 6 7 ..  
Poster Message
Jackson
991 GT3 ja RS
Uus 991 GT3 ja GT3 Cup



Kas see saab olema poolkõva integreeritud dry sump mootoriga või siis Mezgeri tõelise dry sump mootoriga? Ilmselt on mootoriblokil siis 964 tempel :)
11.12.2012 at 01:14 2 edits. Last edited 04.05.2015 at 18:07 by peep
rustang
  
Moderator
991 GT3 ja RS
MIngi mootoriinfo siin, kas sellest loeb välja?

http://www.porsche.com/international/motorsportandevents/motorsport/racingcars/911gt3cup-991/technologyandconcept/


Selles loos väidetakse, et Mezger: http://www.pistonheads.com/news/default.asp?storyId=26798
11.12.2012 at 14:56 1 edit. Last edited 11.12.2012 at 14:58 by rustang
Jackson
991 GT3 ja RS
Üldine Porschefiilide seisukoht et nn integrated dry sump = Marketing Bullshit

Marketing Dry Sump Engine - 997.2 and 991
Engineering Dry Sump Engine - GT3, GT2, 997.1 Turbo

Sellest mu küsimus. Aga tundub et Chris Harris sai tõe teada - kasutatakse vana mootorit, mitte uut DFI värki. Aga 121 Hj per liiter vabalthingavast. Tublid!
11.12.2012 at 23:38 2 edits. Last edited 11.12.2012 at 23:54 by Jackson
Raceboy
 
991 GT3 ja RS
Ei teagi, kas see 1960ndate algul suht kiiruga konstreeritud mootor on tõepoolest nii geniaalne või on Porsche praegused insenerid liiga rumalad/laisad, et midagi kaasaegsemat ja samas võrreldava töökindlusega välja töötada? Kaldun arvama, et tegemist puhtalt "bean-counterite" sõnaga, mis peale jäi...

____________________________
www.vems.ee
12.12.2012 at 10:05
peep
 
Moderator
991 GT3 ja RS
Kui Porschefiilidel omaksid sõnaõigust, toodetaks Porsche nime all VW mudelite sportlikumaid versioone. Tegelikult otsustavad maksvad kliendid ja tänu neile on täna võimalus osta autosid, millel nimes GT# ja RS.

Mis DFI mootoritel siis konkreetselt katki läheb kui rajal sõita, pole netis täheldanud selliseid teemasid ja üldse teemasid, et DFI mootoriga oleks rohkem probleeme kui mistahes teise mootoriga ? Pigem teise ringi ostjad näivad eelistavat DFI'd just tänu vanale generatsioonile sarnaste murede puudumisele. Neid vana mootori probleeme on küll ja veel kajastatud aga rikke tekkimise seos kasutusviisiga on pigem tuvastamata.
12.12.2012 at 11:08
Raceboy
 
991 GT3 ja RS
Probleem on pigem selles, et non-turbo/GT masinatel kasutatav nn integreeritud dry-sump süsteem (sai alguse M96 mootorite tulekuga) ei taga kurvides normaalset õlitust erinevalt päris kuivkarterist, mis 911-del aegade algusest olnud on. Kes ei oleks kuulnud kottijooksnud 996 mootoritest? :)

____________________________
www.vems.ee
12.12.2012 at 12:00
peep
 
Moderator
991 GT3 ja RS
DFI paigaldati alates 997.2 ja see on erinev mootor kui 996 ja 997.1. Küsimus oli mis seal katki läheb, et ei saa rajal sõita ? Pole nagu kuulda olnud, et probleeme on ?

Mis vanu mootoreid puudutab, siis pole asi nii lihtne, et lagunemise põhjuseks on rajal sõitmine. Kui huvi on, siis siin kirjutab mees kelle firma neid mootoreid sadade kaupa remondib.

12.12.2012 at 12:33 1 edit. Last edited 12.12.2012 at 12:34 by peep
Jackson
991 GT3 ja RS
DFI ja kuivkarter võiksid ju koos töötada küll?

Peep, 996 oli märgkarter. Seda isegi ei reklaamitud kuivkarterina. Küll aga tehakse seda uute nn integreeritud kuivkarterite puhul.

Äkki on autovõidusõit, sh kestvussõidud lihtsalt eriti ettevaatlik oma muudatustes. Kui ikka vana mootor pidas vastu ja DFI annab vaid marginaalse eelise (?), siis kasutatakse vana.



12.12.2012 at 14:35
peep
 
Moderator
991 GT3 ja RS
Võimalik, et DFI'd lihtsalt polnud otstarbekas arendada LeMansi võitjaks, kuna sobiv mootor oli juba olemas.
12.12.2012 at 15:58
Raceboy
 
991 GT3 ja RS
Nojah, C. Eastwoodi kommentaari arvamuste kohta teame kõik :) Siin aga samuti üks suhteliselt informeeritud mehe nägemus:

quote:
The Mezger engine, like its forebears, was raced by Porsche before going into production. Its pluses, in no order, are: reliability, revability, flexibility, highest quality materials, precision everywhere, unrivaled assembly quality, years of devoted incremental improvements, and a genius (Dr. Mezger) designer. Minuses,again,in no order: many, many, many parts, hugely expensive components(re:Nikasil liners), now maxed-out displacement, and, fatally, an inability to continue to meet increasingly tough emissions standards.
As to the 9A1 assets: About 50% fewer parts, will meet standards for the next ? years, nicely high specific power, well assembled, looks very much like a Mezger. Minuses: Cost-cutting is all too evident in too many places (no Nikasil, sorta/kinda dry sump, etc.), and, to me the most ominous of all---not only has Porsche not raced this engine, they haven't dared put it in the GT3, or GT3RS, or GT3 Cup, or GT3RSR. Cue the cellos.
Does this mean the 9A1 is a turd ? Well, no. I think it is clearly a step down (not back), as it is quite likely a stop-gap till the Porsche Next Big Thing engine arrives in a few years. I don't see 9A1 being fondly remembered 20 years on, where the Mezger has already earned its place in history, rightly so.


____________________________
www.vems.ee
13.12.2012 at 15:34
peep
 
Moderator
991 GT3 ja RS
Üks on ennast tõestanud võidusõidus ja teine sobib paremini masstoodangu tänavamasinasse. Neid ei saa 1:1 võrrelda, sest sihtgrupp ja hinnatase on erinev. Kui uus GT3 välja tuleb eks siis on pilt selgem aga raske ette kujutada, et nad uuel mudelil vanaga võrreldes kõiki asju paremaks ei tee.
13.12.2012 at 16:15
Jackson
991 GT3 ja RS
AMG tegi SLS jaoks mootori, mida saab kasutada tänavasõidul "tavalise mootorina" ja rajal kuiva karteriga.

quote:
Don't worry...same strategy AMG uses with the SLS and C63 PP for example. Practically the same engine, one with dry sump, the other without.
There was some thought to introduce dry sump lubrification with the upcoming Carrera powerkit but apparently this was too expensive.

aga mis siisn ikka spekuleerida -- aeg näitab
13.12.2012 at 18:10
peep
 
Moderator
991 GT3 ja RS
Nagu elu on näidanud, isegi Ladale saab kuiva karteri tekitada kui vaja. :D
13.12.2012 at 18:19
Jackson
991 GT3 ja RS
Viimane EVO kirjutab, et ta'nava GT3 saab modernse mootori ("poolkuiv karter"?), GT3 Cup saab aga Mezgeri 3,8l, millest kyll +10hj (454hj siis) va'lja imetud.

Ja Cup auto maksab 181k€.
24.01.2013 at 23:15
peep
 
Moderator
991 GT3 ja RS
Olen viimasel ajal lugenud GT3 tänavasõidu mudelite kohta ja kokkuvõte on, et 997.2 tava DFI mootorid on probleemivabamad kui GT3 mootorid, milledel on mitu vastikut tüüpviga küljes. Eriti ebatöökindlad on just viimased RS'i mootorid ja 4,0 puhul on kokkujooksmiste % ülisuur, kuna tootmisarv on madal ja mootorivahetusi palju. Vead pole küll fundamentaalsed ja neid saaks konstruktsiooni muudatustega vältida aga see, et tehas antud tasemel tootele apsud sisse lasi näitab, et ega nad enam palju hardcore entusiasti peale ei mõtle. Keskmutriga rattad on teine näide, et tegelikult neid sihipärane kasutaja ei huvita, vaid ainult imago.
25.01.2013 at 10:13
peep
 
Moderator
991 GT3 ja RS
Üks huvitav uudis on, et Porsche vahetas pidurite tarnijad. Uueks tootjaks on Performance Friction. Mulle tundub, et senini olid kõikidel Porschedel Brembo pidurid ? Igatahes sellised nad on:



01.02.2013 at 21:36
Jackson
991 GT3 ja RS
RSR hakkab valmis saama

22.02.2013 at 10:44
wirx
  
991 GT3 ja RS
Ametlikud andmed väljas -
http://www.porsche.com/microsite/911-gt3/international.aspx?ws=1
3.8L Direct fuel injection (DFI)
485hj@8250rpm
440nm@6250rpm
0-100km 3.5s
PDK standardis

Tagumik on sigailus


Nina mitte eriti



Kes ei viitsi kogu "treeningut" läbi vaadata, siis lõpu video asub siin http://special.porsche.com/microsite/911-gt3/assets/video/desktop/bonus.mp4

____________________________
Soodsad sülearvutid siit --> Sülearvutid Laptopid.ee
Rinka huviline küsigu kindlasti % alla
05.03.2013 at 00:27 1 edit. Last edited 05.03.2013 at 00:28 by wirx
Chillbill
 
991 GT3 ja RS


PDK and PDK only :)
05.03.2013 at 12:27
peep
 
Moderator
991 GT3 ja RS
Kui võtta, et see masin on parimate ringiaegade saavutamiseks nagu tema motospordi DNA eeldaks, siis on PDK parim valik peale otsekasti. Kindlasti paneb ta ringrajal pika puuga eelmisele mudelile. Pakun, et sihtgruppi on väga hoolega uuritud ja sellest manuaali puudumine - see ei huvita reaalseid ostjaid. Netifoorumites vastupidist kirjutavad inimesed ei ole enamasti need, kelle taskust raha tuleb.
05.03.2013 at 12:41
Kaido
991 GT3 ja RS
Porsche inimeste jutu järgi ostetakse täna ca 90% 911 mudeleist PDK-kastiga, Caymani/Boxteri puhul on suhe veel pooleks, kuid kasvab reipalt PDK kasuks.
05.03.2013 at 18:15
hall
 
991 GT3 ja RS
Olles reaalselt rajal seda PDK-d proovinud saan kinnitada, et tegemist on väga hea asjaga. Ja seda ka konkreetselt sihtotstarbelist kasutusotstarvet silmas pidades.

____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.

CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas.
05.03.2013 at 18:35
peep
 
Moderator
991 GT3 ja RS
Entusiastid kurdavad, et väljaspool rada on PDK lihtsalt igav, kuna roolis pole eriti midagi teha - tahaks sõtkuda, liigutada, vahegaasi anda jne. Kuid ilmselt on need pigem kasutatud autode ostjad. Hinnatundlikumale uue auto kliendile tehti GT86 aga samas isegi Renaultsport läks uue Clio'ga PDK sarnase süsteemi peale. Küllap on oma oluline osa veel karmidel CO piirangutel, seda näitajat saab paberil tuua allapoole PDK'd kasutades.
05.03.2013 at 18:56
Jackson
991 GT3 ja RS

seda videot tasub vaadata, pikk aga väga põhjalik kirjeldus Andreas Preuninger'i poolt



Uue mootori 9000 RPM vabaltingava erivõimsus on ilus ja klapitõstemehhanism on unikaalne autode valdkonnas. Mulle meeldib ka kahe käiguvahetuslingi abil sidurdamine PDK kasti puhul, et saaks provotseerida ülejuhitavust.
05.03.2013 at 18:59
wirx
  
991 GT3 ja RS
Natuke OT, aga kas keegi Genfi ei plaani seda GT3 oma silmaga vaatama minna, endal väike plaan minna, neid superautosi näeb seal sel aastal ikka väga palju

____________________________
Soodsad sülearvutid siit --> Sülearvutid Laptopid.ee
Rinka huviline küsigu kindlasti % alla
05.03.2013 at 19:37
opentrack.tqhq.ee foorum : Vaba rada : 991 GT3 ja RS   1 2 3 4 5 6 7 ..  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.