register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Kiiresti sõitmine : Sauga 'kiire kurvi' kiirused   1 2 3 4  
Poster Message
raimo_r
Sauga 'kiire kurvi' kiirused
Huvitaks, mis siinsetel härrastel on Sauga kiire kurvi kiirused ilma shikaanita ja tänavarehviga. Kuna ise pole ammu sõitnud ja ilma shikaanita pole kordagi sõitnud, siis esialgu ei hakanud üle 140 (spido järgi!) seal pingutama. Kui kellelgi on nii tänavarehviga kui ka slikiga kiirused, siis see oleks veel parem.

____________________________
igapäevasõiduk 4.8 V8 367hj, pühapäevasõiduk 3.2 R6 343hj
10.06.2008 at 20:44 1 edit. Last edited 04.07.2008 at 16:31 by raimo_r
que
 
Sauga 'kiire kurvi' kiirused
Teemast Kuidas sõita õigesti väikest (ja suurt) rada saugal? peaksid infi saama selle kohta.
Edit: Kuskil kolmanda lehe alguses on kindlasti natuke aegu.
10.06.2008 at 21:49 1 edit. Last edited 10.06.2008 at 21:50 by que
raimo_r
Sauga 'kiire kurvi' kiirused
quote:
que: Teemast Kuidas sõita õigesti väikest (ja suurt) rada saugal? peaksid infi saama selle kohta.
Edit: Kuskil kolmanda lehe alguses on kindlasti natuke aegu.

Tänud aga kas keegi ilma shikaanita ka kurvikiirusi vaadanud on?

____________________________
igapäevasõiduk 4.8 V8 367hj, pühapäevasõiduk 3.2 R6 343hj
10.06.2008 at 21:58
Cardo
 
Sauga 'kiire kurvi' kiirused
Kellel on aega seal kiirusi jälgida sõidab liiga aeglaselt :D
10.06.2008 at 22:01
wirx
  
Sauga 'kiire kurvi' kiirused
võimsamad autod peavad ka shikaaniga sõites enne seda kurvi pidurdama, ise olen umbes 145ga läbinud gps-iga...kui kalded paika keeran, siis ehk saab 10km/h kiiremini ka läbitud...tagumik jookseb hetkel ära

____________________________
Soodsad sülearvutid siit --> Sülearvutid Laptopid.ee
Rinka huviline küsigu kindlasti % alla
10.06.2008 at 22:21
matukas
  
Sauga 'kiire kurvi' kiirused
Ma viimane kord OT-l ei võtnud salvestavaid seadmeid kaasa aga tunde järgi vist sinna 120-130 vahele, vbl rohkem 130 poole. Igatahes enne stardikurvi pidurdamist ca 150-155.
Aga praegu on ca 6 kg/HP kohta. Ehk lahja mootor. Kui 4 kg/HP kohta hakkab tulema, siis saab ehk isegi viimase käigu Saugal sisse :) Korraks...

____________________________
Belief is harder to shake than knowledge
10.06.2008 at 22:52 1 edit. Last edited 10.06.2008 at 22:54 by matukas
kyla
Sauga 'kiire kurvi' kiirused
Minul selles kurvis õnnestunud kulgeda Volvo850 t5-r iga 150 -ga , oli tänava rehv ja pidamine oli siis suht nutune , suurema kiirusega oleks ilmselgelt rada `kitsaks`jäänud , aga Corradoga seda kurvi läbinud vaid sikaaniga varjandis ja siis kiirus u. 130 ja rehv mis iganes .
10.06.2008 at 22:58
hall
 
Sauga 'kiire kurvi' kiirused
quote:
raimo_r: siis esialgu ei hakanud üle 140-150 seal pingutama..

Nu-nuh... Ega sealt tänavarehviga suurt kiiremini läbi mahugi. Iseasi muidugi kui suur su spidoka viga ja üldistamise optimism on:)


____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.

CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas.
10.06.2008 at 23:10
raimo_r
Sauga 'kiire kurvi' kiirused
Spidoviga ei tea aga kuna julgust eriti ei olnud siis sättisin sirgel kiiruse 140 peale, vahest unustades avastasin ka ennast veidi kiiremini sisenemas. Samas mäletan, et Rootsi kiirteedel oli GPSi järgi spido viga vist 10kmh kanti. Samas ega see number omagi tähtust palju mul seal praegu oli, soov on lihtsalt paar mõistlikku kiirust teada saada, et niisama üle ei pingutaks.

____________________________
igapäevasõiduk 4.8 V8 367hj, pühapäevasõiduk 3.2 R6 343hj
10.06.2008 at 23:23
Silwer
Sauga 'kiire kurvi' kiirused
Racechrono järgi läbisin viimasel Opentrackil seda kurvi siis selliselt et kurvi alguses on 140 ja lõpuks 150km/h. See on küll peale šikaani (ja ilma esimese stabikata) aga selles kurvis väga palju kiiremini ka ei tahaks sõita. Pole küll tekkinud kunagi probleemi seal teele jäämisega aga enesealalhoiuinstinkt ei laseks vist päris rumalusi ka teha... :)

____________________________
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW E46 S54 SMG VF570 supercharged & BMW F25 X3
10.06.2008 at 23:24
que
 
Sauga 'kiire kurvi' kiirused
Kuskil teemas sai siin natuke ka mainitud (nt. teisipäevane vaba rada saugal), et ise nt. tõstan jala korra gaasilt tagasirge keskel enne kiiret - eks profid räägivad kui põhjendatud see on, aga ei julge tänavarehviga ikka päris hullu panna, samas on mul raske auto, niiet võimsad ja kerged peaksid siis seda enam hoogu maha võtma.
Endal ka niipalju kui pilk peale jääb 145+ km/h.
11.06.2008 at 02:50
rlracing
Sauga 'kiire kurvi' kiirused
quote:
raimo_r: Huvitaks, mis siinsetel härrastel on Sauga kiire kurvi kiirused ilma shikaanita ja tänavarehviga. Kuna ise pole ammu sõitnud ja ilma shikaanita pole kordagi sõitnud, siis esialgu ei hakanud üle 140-150 seal pingutama. Kui kellelgi on nii tänavarehviga kui ka slikiga kiirused, siis see oleks veel parem.

2005 a. Sauga ringrajavõistlustel safetycar-BMW Z4 2,5L tänavarehv-suure ringi kiire kurv spido järgi 154-155 km/h.
2006 a. BMW 530i E60 tänavarehviga-ca 150 km/h
11.06.2008 at 09:58
Silwer
Sauga 'kiire kurvi' kiirused
Pole mõtet nendest spido kiirustest rääkida - need valetavad palju ja suurel kiirusel veel eriti palju. Mul on spido järgi üldse 160-170km/h.

____________________________
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW E46 S54 SMG VF570 supercharged & BMW F25 X3
11.06.2008 at 12:34
Erik 78
Sauga 'kiire kurvi' kiirused
BMW Z3, Toyo R888, mu on stock, shikaaniga sõites 50 - 70 meetrit enne kurvi jooksis kolmas napilt piirajasse, e. siis 140 sisse ja u. 145 - 150 välja. Varu oleks veel u. + 20 kmh. (ilma shikaanita sõites).
12.06.2008 at 07:41 1 edit. Last edited 12.06.2008 at 07:44 by Erik 78
HoCi
  
Sauga 'kiire kurvi' kiirused
Shikaaniga läheb mul kurvis neljas käik sisse ehk siis 140-145 kella järgi (kui ma valesti ei mäleta). Kellast võib maha arvestada mingi 10-15km/h rahulikult.

____________________________
Porsche 911 Turbo X50 02'
Ex: Honda Civic VTi 1,6T
12.06.2008 at 08:51
devilc
Moderator
Sauga 'kiire kurvi' kiirused
quote:
Varu oleks veel u. + 20 kmh. (ilma shikaanita sõites).
Ehhee, päris põnev oleks ilmselt vaadata, kuidas Sa sealt 170 km/h läbi tulla üritad. ;) See tähendaks, et Su masin oleks võimeline seal arendama 28-30% suuremat g-jõudu (see suureneb kiiruse ruuduga) kui praegu, mis on pehmelt öeldes kaheldav. :)
12.06.2008 at 11:11
Cardo
 
Sauga 'kiire kurvi' kiirused
On nähtud ka autosid, millega võib seal 190-ga läbi tulla.
Arvan, et tunnussõna on trossiga spido või miskit sellist, mis kiiruse ruudus valetab nii mis jaksab.
12.06.2008 at 16:35
Erik 78
Sauga 'kiire kurvi' kiirused
Ei saanud nüüd aru, ma ju kirjutasin, et sisenen u. 140- 145 + u. 20 kmh ei tähenda ju 170, vaid umbes 150 - 160 kmh. Ja mis trossiga spido on olemas ülekandearv, rattaläbimõõt ja mootori pöörded.
12.06.2008 at 23:13 1 edit. Last edited 12.06.2008 at 23:16 by Erik 78
hall
 
Sauga 'kiire kurvi' kiirused
quote:
Erik 78: Ei saanud nüüd aru, ma ju kirjutasin, et sisenen u. 140- 145 + u. 20 kmh ei tähenda ju 170, vaid umbes 150 - 160 kmh. Ja mis trossiga spido on olemas ülekandearv, rattaläbimõõt ja mootori pöörded.

Ma saan vahemikule 140-145 km/h 20 ühikut juurde liites tulemuseks siiski 165-170 km/h. Ma ei usu, et sa suudad sellise kiirusega seda kutvi läbida.

____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.

CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas.
13.06.2008 at 07:06
silver
Sauga 'kiire kurvi' kiirused
Soomeril olid kiirused seal 180-200 vahel ja Kallel ka midagi taolist, e. konditsioonis autoga peaks sealt 200 läbi mahtuma
13.06.2008 at 10:30
Garfield
  
Sauga 'kiire kurvi' kiirused
quote:
silver: Soomeril olid kiirused seal 180-200 vahel ja Kallel ka midagi taolist, e. konditsioonis autoga peaks sealt 200 läbi mahtuma
Ei usu, et kereautod seal nii kiired on. Vormelid läbivad kiire kurvi ca' 200km/h (andmed erinevatest dataloggeritest).

____________________________
Focus RS
13.06.2008 at 12:32
rolantsik
Sauga 'kiire kurvi' kiirused
208 km/h vormel Renault
13.06.2008 at 15:12
ardi
Sauga 'kiire kurvi' kiirused
Andres kombintsioonis G4 S1600-ga on pilt laias laastus nii: enne kurvi max kiirus 160; min kiirus kurvis 150 ja seda veits peale apexit - tõenäoliselt saab ka Andres kiiremini

Mina oma G2 S1600-ga vastavalt 152 ja 142 ning min kiirus enne apexit aga minu autoga saab kindlasti kiiremini.
16.06.2008 at 14:22
peep
 
Moderator
Sauga 'kiire kurvi' kiirused
Cup'i autoga võib sealt täiega läbi sõita, kahjuks mul polnud PB'd kaasas viimane kord ehk kmh ei oska öelda.
16.06.2008 at 14:42
hall
 
Sauga 'kiire kurvi' kiirused
quote:
ardi: Andres kombintsioonis G4 S1600-ga on pilt laias laastus nii: enne kurvi max kiirus 160; min kiirus kurvis 150 ja seda veits peale apexit - tõenäoliselt saab ka Andres kiiremini



Olen ise ka üsna veendunud, et saan sealt kurvist kiiremini läbi (ilma jalga gaasilt tõstmata), sest esiteks jäi sõitmisel teatud varu (ikkagi nagu trenn või nii) ja teiseks kippus tagumine ots kurvis kõvasti hüppama (vist liiga jäik).

____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.

CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas.
16.06.2008 at 16:15
opentrack.tqhq.ee foorum : Kiiresti sõitmine : Sauga 'kiire kurvi' kiirused   1 2 3 4  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.