Poster |
Message |
HrHunt |
Uus STI vs EVO + palju juttu, kui hea Mazda3 MPS on
Käisin tallasin uue WRX STi'ga natuke. Ega siin pikka juttu pole. Kui tavaline WRX sõitis nagu turbeeritud linnamaastur siis STi sõidab juba natuke sportauto moodi Kusagil <5000 pööret erilist mineku vahet 3 MPSiga ei ole. Ütleks isegi, et MPS reageerib tallamisele rutem ja väänet oleks nagu ka rohkem. Küll aga jookseb STi mootor ära vajumata punasesse välja ja see paneb asjad paika. MPSil kukub turbo 5500 pealt kolksti tagant ära.
Nii et kui nelivedu kui määrav argument ära unustada, silm kinni pigistada Subaru endiselt (minu meelest) nilbevõitu armatuuri peale siis.... Kui pappi on,s võib Subaru esinduse poole jehhat tõmmata, kohver rahaga kaasas. Kui kohvrit päris täis ei saa ja peab paberit vahele panema võib MPSi võtta Mazdast
Minul on viimane lootus nüüd see, et MPSile tuleb ECU programmaator kohe välja. Kui see 5500 peal ära kukkumise probleemi lahendada suudab siis jääb auto ehk vahetamata aga muidu pani mõtlema küll.
____________________________
|
02.04.2008 at 16:15 |
2 edits. Last edited 29.05.2008 at 20:15 by devilc (Moderator)
|
wirx |
Uus STI vs EVO + palju juttu, kui hea Mazda3 MPS on
Täna XR-iga käisime ta naisele subarut vaatamas, impreza 2.0 on 270k eest autot täiesti...aga kõige rohkem meeldis auto juures hääl...mu 911 ei tee ka nii mõnusat häält originaal sumpsiga ja see hääl tuli välja 110kw liikurist 5+
____________________________
Soodsad sülearvutid siit --> Sülearvutid Laptopid.ee
Rinka huviline küsigu kindlasti % alla |
02.04.2008 at 16:33 |
|
-XR- |
Uus STI vs EVO + palju juttu, kui hea Mazda3 MPS on
quote: wirx: Täna XR-iga käisime ta naisele subarut vaatamas, impreza 2.0 on 270k eest autot täiesti...aga kõige rohkem meeldis auto juures hääl...mu 911 ei tee ka nii mõnusat häält originaal sumpsiga ja see hääl tuli välja 110kw liikurist 5+
Lisaks veel siinkohal, et uus STI on seest juba täitsa nagu auto. Kõlbaks täiesti igapäevasõidukiks. Täitsa ilus oli isegi.
Vanemates STI-des istudes on alati kuidagi imelik tunne olnud. Uus STI oli ka mul enne väljast harjumatu, aga nüüd on täitsa meeldima hakanud.
Autospiritis on veel see hea asi, et nad chipivad (ja veel nipet näpet) su uue STI niimoodi ära, et garantii jääb alles.
Ja ma ei mõtle praegu neid Prodrive-i chippe vaid N-rühma autodele mõelduid. |
02.04.2008 at 18:22 |
|
Raceboy |
Uus STI vs EVO + palju juttu, kui hea Mazda3 MPS on
quote: HrHunt:
Minul on viimane lootus nüüd see, et MPSile tuleb ECU programmaator kohe välja. Kui see 5500 peal ära kukkumise probleemi lahendada suudab siis jääb auto ehk vahetamata aga muidu pani mõtlema küll.
Mingi chip ei suuda turbo rõhku tekitada kõrgetel pööretel, kui turbiin on autol tehasest valitud teistsuguse pööretevahemiku jaoks (antud juhul siis kiire spool ja lame momendigraafik). Selleks tuleb ikka turbo kallale minna, kas olemasoleva turbiini tiivikut clippida vüi teine turbo osta.
____________________________
www.vems.ee |
02.04.2008 at 19:57 |
|
HrHunt |
Uus STI vs EVO + palju juttu, kui hea Mazda3 MPS on
Hm, no USA tuunijad vastupidiselt väidavad, et ka igast piggybackidega on asi paranenud, just ülemine ots... Mulle igaljuhul jääb selle autoga liigeldes pidevalt mulje, et asi pole kinni mitte rauas vaid just kompus, mis poob pilli kinni kuda aga saab. Esiteks on 1/2 käigu peal üldse võimsus piiratud, 3 enam ei ole, aga tegu on üsna napikaga - >5000 peal tahab kets juba ringi minna, enne 4 peale lülitamist. Nii et ma ei näe viisi kuda softi tegijad oleks saanud üles otsa rohkem jõudu jätta, pidades silmas, et auto satub (eriti USAs) kergesti "roheliste lehtede" pihku. Arvan et kui juba piggybackid mõikasid peaks korralik mapping ehk "zashita ot duraka" likvideerima. Mingit Type-Ri tast muidugi ei tule, aga ehk saab 250-500rpm'i jagugi kurja ala juurde, loodan ma...
____________________________
|
02.04.2008 at 21:53 |
|
Raceboy |
Uus STI vs EVO + palju juttu, kui hea Mazda3 MPS on
Kui tegu on süüte optimeerimisega kõrgematel pööretel, siis sellest võib minek paraneda, aga boosti rohkem ei tule sealt mitte mingi väega. Ja kuigi mootorit ise laiali lammutanud ei ole, võib 99,999% kindlusega öelda, et turbiinikoda on täpselt nii väike, et boost jääb alati väiksemaks kui keskalas (st. on takistuseks kõrgematel pööretel).
Väita võivad paljutki, aga enne kui keegi ühe tavalise (mitte muutuva geomeetriga) turboga nii all kui üleval ühesuguse rõhku tekitanud ei ole, siis jutuks see jääbki. See lihtsalt ei ole võimalik ja sellest saab aru igaüks, kes turbo-maailmaga veidi tuttav on.
____________________________
www.vems.ee |
02.04.2008 at 22:04 |
|
HrHunt |
Uus STI vs EVO + palju juttu, kui hea Mazda3 MPS on
No ma ei vaidlegi üldse vastu, loomulikult ei suuda soft mootori nö. iseloomu muuta. Minu point on hoopis see, et selle mootori võimsusgraafik on määratud paljuski softiga ja määratud *alla raua nominaali*. See masin on viimistletud natuke teist pidi kui performance autosid harilikult tehakse. Alguses tehti umbe pill ja pärast hakati softi tuunima ja leiutama kuda saaks ta inimesele tänavalt sõidetavaks kohitseda. Asi ju arvestab isegi rooli asendit Natukene rohkem vehid rooliga kohe keeratakse kraan kinni. Aga ok mis siin ikka tühja jaurata. Las USAkad lasevad oma progammaatori avalikuks, näeb graafikud ära. Mingid FWD klassi võistlused nad panid igaljuhul väga konkreetselt kinni oma masinaga.
PS. Reaalsed eksperimendid dynol. Eksperimentide järeldus on sama - selle masina probleem on eelkõige soft.
____________________________
|
02.04.2008 at 22:17 |
4 edits. Last edited 02.04.2008 at 22:44 by HrHunt
|
devilc
Moderator |
Uus STI vs EVO + palju juttu, kui hea Mazda3 MPS on
OT: Eks teil ole MPSi koha pealt mõlemal õigus. Tõenäoliselt pole tehasesettingus turbost päris viimast võetud, nii et kui alumist otsa mitte puutuda, siis momendigraafik võib 700-1000 lisapöörde jagu lamedana püsida küll. Samas chipid reeglina võtavad igal pool viimast, mis võimendab, mitte ei vähenda seda ärakukkumise efekti. |
02.04.2008 at 22:46 |
|
HrHunt |
Uus STI vs EVO + palju juttu, kui hea Mazda3 MPS on
Nii, jubin on müügis. Stock auto puhul väga ei puhu aga kui nüüd panna sportkatiga väljalase + SRI siis hakkab looma:
http://cobbtuning.com/content/flash4105.swf
Mõttekas käiguvahetuse moment on nihkunud 5500 pealt 6000 peale. Põhiline muidugi elu karm momendi tipp 3500 peal See vist keerab 3 käigu peal ka sussi kuda ise tahab.
____________________________
|
24.05.2008 at 12:26 |
|
jura |
Uus STI vs EVO + palju juttu, kui hea Mazda3 MPS on
Olen ka nüüd kahel korral STI-d käinud suhteliselt pikalt proovimas... ja pean tunnistama, et nii hoolega, kui ma ka püüdsin otsida (olen olnud punnsilmse WRX-i omanik pikalt ja see auto mulle sel ajal meeldis), ei leidnud ma peale mootori STI juures midagi, mis mulle meeldinud oleks. Kirjeldaks teda kui ebamugavat, kohmakat ja igavavõitu/tundetut võimsa mootoriga sõiduautot. Ja nelivedu... Auto seades asfaldil ta küll midagi teha ei osanud, võrreldes EVO-ga. Ehk siis pettunud... või liiga ära hellitatud "paremate" autodega, milleks siis viimasel ajal EVO, Saab 9-3 Sportsedaan ja Renault Megane II. |
27.05.2008 at 12:16 |
|
Kaido |
Uus STI vs EVO + palju juttu, kui hea Mazda3 MPS on
Mina olen üks väheseid õnnelikke, kes on saanud katsuda mõlemat - nii uut STId kui ka EVO. Enne EVO proovimist oli mul mujalt loetu põhjal kujunenud arvamus, et STI on sobilikum igapäevaautoks ning EVO rajuks sporditegemiseks, kuid peale proovisõitu viimasega hakkasin mõtlema vaat et vastupidi.
Esmalt kujundus: mõlemad on koledad, kuid peale Subaru nägemist tundus see algul EVOst ilusam. Subaru puhul on probleemiks esiotsa kujundus (tuled, iluvõre), maitsetud tagatuled ja numbrijagu pikem esiosa, mis ülejäänud kerega A-piilari kohal vägivaldselt liideti. Elus on auto aga hoopis ilusam ning hakkan teisega juba ära harjuma, jõulised rattakoopad teevad selle teatud nurkade all juba päris ilusaks. Uus EVO tundus piltidel veel koledam, eriti häirisid mind selle auto puhul veidrad proportsioonid - näiteks liialt kõrgele tõstetud võõliin. Päriselus on asi märksa parem - auto jätab oluliselt parema mulje kui pildil, kuid B-piilari kohal on ka selle auto puhul seksika rally-replica'ga lõpp ning algab mahukam/igavam pereauto, millel arusaamatult lühike ahter. Mälu järgi on mõlemad autod sõitjateruumi kvaliteedi ja müra osas üsna võrdsed, vahest on EVO isegi grammijagu parem, kuid see on maitseasi. Kui peaksin täna nende kahe vahel valima, oleksin kujundust, viimistlusmaterjali ja müra hinnates tõeliselt hädas - loetu puhul oli Subaru viimistlustase ning heliisolatsioon EVOst parem, minu meelest aga vahet ei ole, rooli taga jätab EVO isegi kallima ning rafineerituma mulje.
Nüüd sõit: minu valik oleks siin STI. Esiteks mootori töömahu tõttu - see on rahulikul sõidul tõeliselt hea tõmbega, ka kiirel sõidul pole ühtki kobinat ning erinevalt EVOst saab mõlemas vallas ka käiguga pidurdada. Kahtlemata on EVO mootor tehnoloogilisem ning on suisa imekspandav, kui sujuvalt (ning kui palju) jõudu kaheliitrisest mootorist välja imetakse, kuid paratamatult tekivad aeg-ajalt tillukesed mõttepausid ning mootoripidurdus sisuliselt puudub. Seda isegi rahulikul sõidul - tee langeb kergelt, sina lased kiiruse hoidmiseks gaasi järgi ja kiirus... kasvab. Meie proovisõiduautodel olid SST-käigukastid (põhimõtteliselt sarnane Volkari DSG-kastiga), millel ka võimalus käike käsitsi lapata, kuid selleks puudub igasugune mõte. Rajal hoiab kõige rajum sport-reziim pöörded parajalt peal ning vahetab üles-alla nii kiirelt, et käsitsi ei suudaks kuidagi seda ületada. Tänu mootoriga pidurdamise võimaluse puudumisele pole käsitsi vahetusel ka tavateel suurt mõtet - lõbu pärast jah, muidu mitte.
Teiseks võidab STI emotsioonide tasandil - autol on hääl, mida uuel EVOl sisuliselt pole, rool ja vedrustus annavad rohkem tagasisidet ning STI on ka kuidagi jõhkram ning butaalsem. Tänane EVO on liialt rafineeritut, st pangapoistele suunatud: ta on STIst ilmselt igas olukorras kiirem ning algajale roolis lihtsam käsitseda (kiiremaks kasvada) kui STI, kuid see vahe on väike ja sellisest elutust Nintendo tundest ei saa kuidagi üle ega ümber - mis on iseenesest kurb, sest Mitsu on auto arendamisel ära teinud tohutu töö. Võib-olla on viiekäigulise käigukastiga EVO teise iseloomuga (SST lisab ca 80 kg), ma ei tea. Samuti ei tea ma, mida mõlemad kruusal teevad, kuid Subaru eilse päeva tehnoloogia tundub kuidagi sümpaatsem. Jah, ta on alajuhitav, kuid ta käitub alajuhitavalt kogu aeg ning momendi suunamisega tegateljele saab seda veidi ka parandada.
Kolmandaks praktiline pool - Subaru võidab ilmselt ka siin. Ka EVOs on palju ruumi ning kaevata ei saa isegi tagaistmel, kuid pagasiruum on lühike ning võimalus seda laiendada puudub: tagaistme seljatoe taga on näiteks aknapesu ja aku. Täiesti reaalne on olukord, kus noortel ja edukatel on peres kaks autot ja üks väikelaps, kuid mehe auto ühisteks sõitudeks ei sobi, sest lapsevankrit pole kuhugile panna ning nii tuleb vanaema juurde minna naise Yarisega. STI saab aga vajadusel nooreks kaubikuks teha. Lõpuks loeb ka raha - STI on kallis, kuid EVO tuleb sellestki oluliselt kallim - saan täpsed Eesti hinnad lähiajal.
Ostke kumb meeldib ja olge õnnelikud, vanemate EVOde omanikud ei pea uut EVO ilmtingimata soetama - kuigi päevast-päeva sõidukvaliteet on parem, sobivad vanemad mudelid hobiautoks just emotsioonide poole pealt rohkem. |
27.05.2008 at 23:03 |
|
jura |
Uus STI vs EVO + palju juttu, kui hea Mazda3 MPS on
Vahva, kus inimesed oma ootustega ja tähelepanekutega autode sõiduomadustest on nii erinevad. Kaido juttu lugedes tundub, nagu oleksime sõitnud erinevate autodega... |
27.05.2008 at 23:38 |
|
peep Moderator |
Uus STI vs EVO + palju juttu, kui hea Mazda3 MPS on
Minuarust on teie muljed põhiosas samalaadsed, ainult Kaido seletab konkreetsemalt asja lahti ja paneb Sti võrdlusesse uue Evoga - auto millega teda võrrelda tulebki aga mille kogemust enamusel veel pole. Mulle meeldib samuti Sti välimus rohkem ja sisu tundub samuti parem, sõitnud pole. EVO ajakirjanikud jõudsid Kaidoga analoogsetele järeldustele (või vastupidi), Sti on rohkem rallireplica juurtega ja rohkem fun. Kud nad lisasid sinna, et tegelikult eelistaksid endiselt EvoIX't ehk eks need uued mudelid ole oma algsest nishist väljas ja paku pinget pigem jõukamaks muutunud Corolla omanikule, kes sportlikku autot soovib ja bmw'd kas ei taha või ei jaksa osta. On see halb või hea, elu näitab, autotootmine on äri, müügiarvud otsustavad. |
28.05.2008 at 05:31 |
2 edits. Last edited 28.05.2008 at 05:59 by peep (Moderator)
|
Kaido |
Uus STI vs EVO + palju juttu, kui hea Mazda3 MPS on
Täpsustan niipalju, et STI on jõhkram uue EVOga võrdluses. Kui võrrelda tänast ja eelmist STId, siis tänane on nagu takso :-) EVOl on hääl samuti olemas, aga ise seda ei kuule. Tegime mägedes suitsupausi (käigukasti õli läks keema - sohvri ette ilmub kiri - vajad kohvipausi), ja üks teine ajakirjanike auto tuli samuti väga hea tempoga - kohati meenutas hääl eemalt vormeli ulgumist, aga ise rooli taga olles kõlab auto suht vaikse susistajana... Evodest on kiireks sõiduks parim valik tõesti IX, fun-faktori ja kiiruse kombinatsioonina võtaks mina aga number VI mudeli. |
28.05.2008 at 07:46 |
|
HrHunt |
Uus STI vs EVO + palju juttu, kui hea Mazda3 MPS on
Peab nentima et need autod on tegelikult tõsiselt üle hinnatud, näiteks saab >150K odavamalt täislaks Passati, 3.2 mootori, neliveo ja kõigi viledega. Oleks see hinnatase mingi 500 siis mahuks asi veel mingitesse väravatesse... Kruusa peale ju ka nendega enam *tegelikult* ei passi väga minna. Ehk siis siuke gucci koti värk ja kipub hinnaga bemmi mängumaale.
Ühesõnaga ma arvan et selliste hindadega jääb nende läbimüük euros tervikuna ikka ülikasinaks - bemm veel pole, õige rallitraktor enam kah mitte.
____________________________
|
28.05.2008 at 11:07 |
|
Jesper |
Uus STI vs EVO + palju juttu, kui hea Mazda3 MPS on
Ma ei tea, empiiriliste vaatluste põhjal tundub stammkunde olevat edasijõudnud jõmm, kes pole jõudnud veel LandCruiseri-kõhukest ette kasvatada. Põhilised aksessuaarid on rallisinine värv, 17" veljed, Subaru jope, kollased 555 ja OZ kleepekad. Kruusa näeb auto ainult siis, kui Transpordiamet on heaks arvanud seda Pärnu maanteele puistada jne. Eks auto kohandub turuga, palju neid kruusateid Euroopas üldse on.
____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO |
28.05.2008 at 11:21 |
1 edit. Last edited 28.05.2008 at 11:22 by Jesper
|
peep Moderator |
Uus STI vs EVO + palju juttu, kui hea Mazda3 MPS on
No pole see asi nii hull midagi, see jutt meenutab lugu hapudest viinamarjadest. Igapäevases kasutuses oleva suht standardse autoga ei kannata kindlasti kruusa peale minna ja pole kunagi kannatanudki. Autosport on eraldi teema aga enamus autosid müüakse ikkagi tsiviilkasutusse. Uute mudelite hindu ma ei tea aga Evo IX maksis 575-595 t. kui mälu ei peta. Ühest küljest pole see mitte vähe raha, teisest küljest mineku ja sportlikkuse poolest võrreldavad autod maksid palju-palju rohkem. Endale küll ei tulnud pähe enne ostu Passati hinnakirja uurida. Mul on üks analoogne eelmise põlve Passat olnud ja seetõttu ma kujutan endale ette, mis vahe on Passatil ja Evo'l.
Nüüd on hind konkurentidele lähemale tulnud ja selle eest pakutakse rohkem kasutajasõbralikkust/kvaliteeti sportlikkuse/askeetlikuse arvelt. Ju siis turu-uurijad on leidnud, et nii müüb paremini. Vaevalt nad seda infot Euroopa turult kogusid, keda see ikka huvitab võrreldes USA turuga. Ja kruusa seal teatavasti eriti ei leidu. |
28.05.2008 at 11:54 |
|
Jesper |
Uus STI vs EVO + palju juttu, kui hea Mazda3 MPS on
No algselt tehti STI siiski peamiselt selleks, et mudeli koos kõigi vahetamisele mittekuuluvate pulkadega annaks ralli A-rühma ära homologeerida, ma arvan et neil ei olnudki plaanis üldse sellest mingit brändi kujundada, tavainimesele suunati turboga GT. Populaarsus tavasõiduautona tuli koos eduga rallis, pärast mida muutus tähekombinatsioon "STI" selleks mis ta praegu on, lisaks lubasid WRC reeglid teha homologeerimiseks "pehmem" auto kui A-grupi reeglid.
Samas minul mingeid hapusid viinamarju pole, ma ei ole uue STI-ga sõitnud ja sellest midagi arvata ei oska. Ka ei ole ma eriline kruusasõidu fänn.
____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO |
28.05.2008 at 12:24 |
2 edits. Last edited 28.05.2008 at 12:27 by Jesper
|
HrHunt |
Uus STI vs EVO + palju juttu, kui hea Mazda3 MPS on
Pole see asi nii hapu midagi. Mina olen rõngas nigu sõõrik mendi pihus. Käisin WRXiga sõitmas mis maksis 50K rohkem kui MPS. Leidsin et MPS on iga kell parem massin. Käisin STIga sõitmas mis maksis 250K rohkem kui MPS - ikka rõngas. Kuna reaalselt mis ma teen autoga - käin tööl ja kütan vahest tartu mntl maakodu vahet - selle jaoks on MPS optimaalsem kuna tõmme on parem (va top end), salong on palju parem (eriti istmed) ja 4 veost on üldse ükskõik kui just talve 5 päevane tipphetk ei ole. Aga järelejäänud 250K eest saab ntx õllet ja autoajakirju osta. Nii et ma täiesti siiralt leian et STI pole seda raha väärt. Mulle meeldib kui hinna ja kavaliteedi suhe on paigas. Ntx USAs pole probleemi - STI maksab 450K ja MPS kuskil 350K - aga meil on mingi absurd.
____________________________
|
28.05.2008 at 23:07 |
|
peep Moderator |
Uus STI vs EVO + palju juttu, kui hea Mazda3 MPS on
Eks nii need autofirmade klendibaasid kujunevadki - mõni ostab lausa eluaeg üht ja sama marki. Näiteks mul on hetkel igapäevasõidus kolmas Audi A6.
Vaatasin ka hindu, STI MSRP on tegelikult $ 35 t. ja MPS $ 24 t. vahe 45%. Meil vastavalt 629 t. ja 394 t. vahe 60% ehk nii nagu Sa kirjutad. Siiski eelkõige on shokeeriv vahe meie ja USA hindadel. |
29.05.2008 at 07:35 |
1 edit. Last edited 29.05.2008 at 07:36 by peep (Moderator)
|
HrHunt |
Uus STI vs EVO + palju juttu, kui hea Mazda3 MPS on
Väike täpsustus, 24K on "säästu" MPS mis maksab meil 360, "õige" MPS on meil 400, mis teeb loogiliseks USA hinnaks 26.5-27K, selle järgi arvutades oleks STI "aus" hind meil 510K, mis olekski täiesti mõistuspärane hind.
____________________________
|
29.05.2008 at 08:57 |
|
HoCi |
Uus STI vs EVO + palju juttu, kui hea Mazda3 MPS on
mis selle säästu ja õige mps vahe on?
____________________________
Porsche 911 Turbo X50 02'
Ex: Honda Civic VTi 1,6T |
29.05.2008 at 19:09 |
|
HrHunt |
Uus STI vs EVO + palju juttu, kui hea Mazda3 MPS on
quote: HoCi: mis selle säästu ja õige mps vahe on?
Säästul pole:
- ksenooni
- suurepäraseid poolnahkistmeid
- Bose helisüsteemi
Minu loogika ostmisel oli see, et kui juba i rahad venitas välja võiks siis täpi ka ära panna:
Põhiline väärtus on istmed. Bose on mõistlik, kui pole plaani heli ehitama hakata - mingi hifi
ta nüüd pole aga naise täislaks civicu analoogsest süsteemist ikka selgelt parem.
Ja ksenoon... noh... minu auto värviga näeb see palju stiilsem välja kui tavalised kollased
laigud A kui nüüd puht rallitamiseks osta siis kõik see kola suht mõttetu muidugi.
____________________________
|
29.05.2008 at 19:41 |
1 edit. Last edited 29.05.2008 at 19:42 by HrHunt
|
I.V.B |
Uus STI vs EVO + palju juttu, kui hea Mazda3 MPS on
quote: HrHunt: Väike täpsustus, 24K on "säästu" MPS mis maksab meil 360, "õige" MPS on meil 400, mis teeb loogiliseks USA hinnaks 26.5-27K, selle järgi arvutades oleks STI "aus" hind meil 510K, mis olekski täiesti mõistuspärane hind.
Hind kujuneb nõudluse prognooside põhjal ja täitsa kindel, et ühe MPS'i kohta müüakse vähemalt 3 STI'd sellest väidetavast hinna-kvaliteedi vahest hoolimata. MPS'i juures ei ole tavalisele veidi rahakamale autoostjale peale selle 191kw mitte ühtegi tõmbenumbrit. STI seevastu aga üks suur tõmbenumber ainult ongi.
Mõistuspärasusest ei saa auto hindade juures kunagi rääkida, eriti siis kui tegemist on sportliku- või luksusliku suunitlusega autodega. Seega soovitan Sul oma MPS'iga sõita ja irvitada nende üle, kes halvema hinna-kvaliteedi suhtega STI'dega sõidavad, aga ma olen kindel, et neil on sellest siiski absoluutselt ükskõik, sest STI on STI ja Mazda on Mazda! |
29.05.2008 at 20:14 |
|
-XR- |
Uus STI vs EVO + palju juttu, kui hea Mazda3 MPS on
STI on isegi luukpärana ilusam kui ükskõik missugune Matsta, punkt.
http://www.autoblog.com/2008/05/29/subaru-releases-specs-on-impreza-wrc-2008/ |
29.05.2008 at 20:41 |
|
|