Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
AutotestidKui kellegile jääb silma handling orientatsiooniga teste, siis võiks siia postitada. Ehk on abiks tulevase auto valikul.
Omalt poolt kolm linki ja ma vabandan juba ette, et seal üks ja sama võitja on. Pole mõeldud promona, lihtsalt korjasin need üles Evo foorumist. Samas ikkagi huvitav lugeda, kuna igal autol oma tugevad küljed ja ajakirja valik kindlasti ei pruugi kokku langeda isiklike valikutega, sest peale handlingu ja kiiruse on veel palju kriteeriume auto ostul.
AutotestidAmerica's Best Handling Car: Track Attack kohta:
Mazda kohta kommentaariks et see mugavuse mõõtmise aparatuuri näit ja subjektiivne elamus on oluliselt erinevad. St. et subjektiivselt on tegemist üllatavalt mugava liikuriga - kuni löökaukudest eemale hoida. Seda on ka mitmed kaasreisijad kinnitanud. Olen proovinud ka Civic Type-Ri uut, mis küll ilmselt USA omast oluliselt erineb. See täielik rinka tramm võrreldes Mazdaga. Muus osas olen testitulemustega üsna päri.
AutotestidEks selle Track Attack'i puhul tuleb seda arvestada, et asi viidi läbi Laguna Secal, mis on veidi teine teema ja soosib paremini võimsaid autosid. Saugal oleks Exige S tõenäoliselt parim valik nende seast kui oleks vaja lihtsalt võimalikult kiiret ringraja masinat ilma praktilisust arvestamata. Muidu viimases "evo" numbris on ka päris uhke test päris uhkete masinatega, aga seda ei leia tervikuna veel veebist vist.
quote:wirx: Testis osalesid:
2 Caterham R500 Evo 1:19.00
3 Caterham CSR 260 1:19.60
5 Dax Rush MC 1:19.70
Esiviisikus on 3 ühesugust (tüüpi) autot. Ehk siis, kes endale maksimaalset ringrajaemotsiooni tahab, ostku Lotus 7, ükskõik millise nimega siis ta on. Näiteks Estfield. Olen väitnud ja ja väidan jätkuvalt, et investeerides ca' 100-200keek Estfieldi, ei ole OT üritustel esikolmikus olemine mingi probleem, rääkimata emotsioonidest. Ise sellise aparaadiga võistelnuna ja sõitnuna võin öelda, et see on parim eek/emotsioon või ringiaeg suhe.
AutotestidKui nüüd saladuskatet veidi kergitada, siis praegu on valmimise lõppjärgus Estfield, millel S2000 mootor (lisaks progetav aju). Auto jaoks ehitati ka alumiiniumist kerekandmik, kuid otsustati tugevama teraskonstruktsiooni kasuks. Koos 4kolviliste piduritega ja mingitegi oskustega juhiga on sellele autole suht raske vastast leida.
quote:Raceboy: Kui nüüd saladuskatet veidi kergitada, siis praegu on valmimise lõppjärgus Estfield, millel S2000 mootor (lisaks progetav aju). Auto jaoks ehitati ka alumiiniumist kerekandmik, kuid otsustati tugevama teraskonstruktsiooni kasuks. Koos 4kolviliste piduritega ja mingitegi oskustega juhiga on sellele autole suht raske vastast leida.
Minu võidusõiduauto juppidega Estfield (Lada 1600cc mootor, 5-k dog-ring kast ja Lada 4.3 LSD tagasild, Lada pidurid) sõitis Sauga suurel ringil alla minuti ringiaega. Ilma shikaanita siis. Seega ei tohiks OT shikaaniga ringiaeg 1:02 isegi Lada pulkadega Estfieldile mingi eriline probleem olla. Rääkimata S2000 alusele tehtud autost.
AutotestidTegelikult oli Atomi ringiaeg siiski 1.1 s kiirem kui Porschel ning nende vahele mahtus ka Caterham R400. Ajad 1:38.8, 1.39.8 ja 1:39.9. Tuunitud muutoriga Corvette Z06 (570 hj) sõitis 1:41.4 ja Lotus Exige S 1:42.6. Täpsemalt vaata siit.
Edit: pilt muudetud lingiks.
24.05.2007 at 19:08
1 edit. Last edited 24.05.2007 at 21:09 by devilc (Moderator)
Autotestidvaatasin neid ringiaegu isegi... aga punkte ringraja eest(eitea mille põhjal siis) anti porgele kõige rohkem?
vt. pilti paar posti ülevalpool
quote:mart154: vaatasin neid ringiaegu isegi... aga punkte ringraja eest(eitea mille põhjal siis) anti porgele kõige rohkem?
vt. pilti paar posti ülevalpool
Ma absoluutselt ei imesta, et porgele palju punkte anti. Pakun, et eelkõige jube hea pidamise eest.
Tegin Saugal paar tiiru ka wirxi porgega. Selline grip on, et lausa imelik hakkab. Nagu küüntega hoiaks kinni (tänavarehviga).
AutotestidEelkõige anti GT3 RS-ile punkte rajal käitumise eest seepärast, et selline tulemus ja fiiling on saavutatud täiesti igapäevaselt kasutatava kereautoga.
quote:Raceboy: Eelkõige anti GT3 RS-ile punkte rajal käitumise eest seepärast, et selline tulemus ja fiiling on saavutatud täiesti igapäevaselt kasutatava kereautoga.
AutotestidEvo vs C4S on täiesti tänavasõiduversioon, edetabelis osales aga GT3 RS.
Ja kui Evo vs C4S testi tulemusi ja teksti lugeda, siis seal öeldi, ka, et Porsche pidurid ei näidanud kahe päeva jooksul mitte ühtki korda mitte ühtki väsimuse märki, millega teised kiidelda ei saanud. Seal testis öeldi ka seda, et kiiruslike omaduste poolest ei jää Evo praktiliselt millegagi alla nt Porschele, kuid sõidu mugavus, auto viimistletus jm jätavad veel soovida.
Palju parem? Kas just palju, aga see vahe tuleb välja just pkestvamast kasutusest, käsitsemise lihtsusest ja veel miljonist asjast.
quote:Raceboy:
Muidugi pidurdusvõimekuses mängib tagamootor just väga suurt (positiivset) rolli.
Ja huvitav, et ma olen just vastupidist lugenud (näiteks viimase Nürburgringi 24h sõidu ülevaade EVO's), 911 on pidurdades oluliselt ebastabiilsem kui eesmootoriga autod ja seetõttu kaotab aega. Tundub loogiline, hoolimata kaalujaotusest teevad enamuse pidurdamisest esirattad ja kuna nende ja mootori vahel on oluline vahemaa, siis see tekitab pendli efekti.
Seda miks Evo sama kiire on kui Porsche, ei oska täpselt öelda aga pakuks põhjuseks, et kuigi ta näeb välja nagu ikka japsi pereauto, siis sisuliselt on ta ju peaaegu võidusõiduauto, mis on kohandatud tänavasõiduks. Seda mudelit on üle 10 a. aktiivselt motospordis arendatud. Ja asi toimib, auto on väga hästi juhitav, stabiilne ja kiire. Rääkimata tuunimispotensiaalist. Loomulikult on ta kompromiss mugavuses, disainis, kvaliteedis jne. kuna need lihtsalt pole olulised motospordi kontekstis. Hind on ka ju midagi muud kui mistahes tugeva brändiga sportautol. Porsche on siiski minuarust hoopis teises kaalu- ja toote - ja sihtgrupi kategoorias. Ei usu, et keegi oleks kahevahel, kas osta uus Carrera S või Evo... Ja samas kui Mitsu üritab Evo X teha M3 konkurenti vms. siis ma kardan, et see neil vaevalt õnnestub.
25.05.2007 at 21:46
2 edits. Last edited 25.05.2007 at 21:50 by peep (Moderator)
AutotestidVahe ongi selles, et tagamootori puhul tevad tagapidurid suurema töö, kui eesmootoriga autol tagapidurid. See aga võimaldab maha kanda suuremat pidurdusjõudu. Tasub vaadata ka pidureid: 911 pidurid on taga on sama suured kui ees.
Ise olen küll sõitnud paljude 911-dega, kuid ma pole nii kogenud sõitja, et sellisel asjal vahet teeks. Samas võidusõiduringkondades naerdakse jutu peale, et rinkal mõni muu auto pidurdusel 911 -le järgi võtab, kui sõitja oskused konstantseks lugeda. Tõenäoliselt võib nende juttu uskuda, aga tõsi, isiklik kogemustepagas jääb otseseks kommenteerimiseks natuke napiks