Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
OT56 järelkajaKorda läinud üritus jälle. Alguses väike vihm segas kaarte aga hiljem läks kuivaks ja sai täisgaasiga sõita.
Kuna Eelmine aasta jäid vahele siis oli jälle kord väga mõnus A24 ringil sõita.
minu 69 ring oli sedamoodi Selgelt oli kooslus "loll roolis" + olematuks sõidetud rehv palju ka sellele heale autole ja tulemus oli kohe olemas. Edaspidi luban olla hoolikam
____________________________
..
Saab 900 cabrio
..
minu 69 ring oli sedamoodi Selgelt oli kooslus "loll roolis" + olematuks sõidetud rehv palju ka sellele heale autole ja tulemus oli kohe olemas. Edaspidi luban olla hoolikam
"Pull värk" et seal autole tiiru peale said kuid selge oli, et pidamisest polnud enam juttugi (Samas hea,et mitte järgmises betooniga algavas kurvis)
Peale sellist kiires kurvis vibamist oleksin ilmselt ise maha tulnud kuid eks noorematel meestel "keeb veri" rohkem ka
OT56 järelkajaMa mõned head aastad tagasi ostsin Wiveli Kuna tolle mõõtmisomadused pole veel teada, siis arvatavasti pean juurde hankima ka mingi päris töötava ja eksisteeriva asja.. Ehk hetkel oli racechrono telefoniga, mis miskipärast ka eriti ei tahtnud toimida.
Too vibamine oli 170 juures, varem olid kiirused seal paarkümmend ühikud kiiremad ja auto pidas.
Õpin ja üritan ka edaspidi tabada enamasti teed, vahel harva muru ja betoonist hoiduda
Mõned alguse ringid ka
____________________________
..
Saab 900 cabrio
..
quote:priidik: kas keegi oskab öelda millise ringiaja võiks see auto sõita väga hea juhiga Porsche 911 Carrera S 2014?
Nürburgringil on 991.1 GT3-ga vahe ainult 6 sekundit ja vaadates teisi autosid, millega ta ühes kategoorias on, siis 1.23. ei tohiks küll CUP2 ja hea juhiga probleem olla. Olen mobiles päris palju näinud “tracktool”ideks ehitatud S-e müügis ja väidetavalt ei pidanud väga rajal maha jääma GT3-st.
quote:Märt: Ma mõned head aastad tagasi ostsin Wiveli Kuna tolle mõõtmisomadused pole veel teada, siis arvatavasti pean juurde hankima ka mingi päris töötava ja eksisteeriva asja.. Ehk hetkel oli racechrono telefoniga, mis miskipärast ka eriti ei tahtnud toimida.
Too vibamine oli 170 juures, varem olid kiirused seal paarkümmend ühikud kiiremad ja auto pidas.
Õpin ja üritan ka edaspidi tabada enamasti teed, vahel harva muru ja betoonist hoiduda
Mõned alguse ringid ka
Vaatasin esimesed kolm ringi ära ja minu soovitus puudutab stardisirge - betooni lõiku:
Kui sa hakkaks natuke hiljem kurvi keerama, ehk "valgusfoori alt" ja hoiaksid rohkem betooni äärde (paremad rattad joone peal ja isegi üle joone) siis su trajektoor on palju sirgem ja ei tule betooni lõpus mingit vibamist sisse (tagaots ei taha ära minna...) vaid saad rahulikult pidurdamisele keskenduda. Kiirus on ka suurem kuna saad kauem gaasil hoida.
"Viraazi" osas pean aga järgmisel kevadel hakkama sinult tunde võtma
quote:ivarm: Kas on pakkuda ka kõikide aegade tabelit?
Ok, istumine on kaugel küll, aga nüüd räägib mis auto see selline on? E36 325i küll mitte! Labadega käiguvahetus, taho kerib 7000 + pööreteni, väändemomenti nagu turbokal. Kui juba video panid, siis pane juba list tehtud tööst ka.
Vaatasin esimesed kolm ringi ära ja minu soovitus puudutab stardisirge - betooni lõiku:
Kui sa hakkaks natuke hiljem kurvi keerama, ehk "valgusfoori alt" ja hoiaksid rohkem betooni äärde (paremad rattad joone peal ja isegi üle joone) siis su trajektoor on palju sirgem ja ei tule betooni lõpus mingit vibamist sisse (tagaots ei taha ära minna...) vaid saad rahulikult pidurdamisele keskenduda. Kiirus on ka suurem kuna saad kauem gaasil hoida.
Ma tegin peale seda filmijuppi Martiniga paar ringi ja sain täpselt sama juhendi omanikuks Hiljem üritasin ka sellist sõidujoont ja kiirust hoida - auto tahab veel harjumist ja ehk järgmisel OT õnnestub paremini.
Eesmärgid sai täidetud:
a) betooni ei puutunud
b) ajaparandus tuli
c) ise olen rahul
____________________________
..
Saab 900 cabrio
..
quote:ivarm: Kas on pakkuda ka kõikide aegade tabelit?
Ok, istumine on kaugel küll, aga nüüd räägib mis auto see selline on? E36 325i küll mitte! Labadega käiguvahetus, taho kerib 7000 + pööreteni, väändemomenti nagu turbokal. Kui juba video panid, siis pane juba list tehtud tööst ka.
OT56 järelkajaTänud korraldajatele äärmiselt toreda pühapäeva eest!
Vaatamata paljudele pisikestele tehnilistele viperustele, sain lõpuks mõned kiired ringid kah kirja. Ehk saab nüüd edaspidi tegeleda sõitma õppimisega
Eelviimane kurv oli kah õlitatud.
quote:Lennart: Sa istud roolist (ehk su käed on) ebareaalselt kaugel!
Kui õlad vastu istet lähevad on käed sirged Sa roolid autot kogu kehaga mitte kätega!
Oleks pidanud ikkagi servad ära lõikama .
E36 kupee pole pika inimese auto, ligema asendi korral on pea laes.
quote:Erik 78: Ok, istumine on kaugel küll, aga nüüd räägib mis auto see selline on? E36 325i küll mitte! Labadega käiguvahetus, taho kerib 7000 + pööreteni, väändemomenti nagu turbokal. Kui juba video panid, siis pane juba list tehtud tööst ka.
Linki juba jagati, aga lühidalt: e36 kupee nagu mainitud, m50 2,5L turbomootor, m3 dct käigukast. Ringraja suutlikkuse paranduseks: suuremad pidurid, muudetud ratta kalded, ees seadistatav vedrustus, natuke parendatud jahutus. Kihutada küll siiski ei saa pikalt järjest, kuid see-eest fun factor on kõrge .
OT56 järelkajaIstumisasend oli esimene teema, mida omal ajal (ringrajal) koolitamisel ette sai võetud. Siia lihtsalt mõned näited, kus on päris tegijad ja ega nad ei istu nii lähedal roolile moe pärast. Opentracki puhul on veel see teema, et tavaiste ei paku õlatuge ja sa ei saa rooli "lükata" - ehk selgituseks vasakkurvis on vaja parema käega rooli alt üles lükata, mitte pöörata. Selleks on aga vaja õlale tuge, mida tavaistmed ei paku. Marcus Grönholm mingi x ringrajaauto Austraali V8 sarjast ?
Kes tahab uurida, pange Googlesse ""racing driver seat position" ja uurige pildid läbi. Mulle on palju kordi öeldud, et miks sa oma tavaautos roolile nii lähedal istud? Ju siis jäi see õige isteasend ringrajast külge. Ja kui ma auto24ringile peaks sattuma (võibolla täna õhutpoolikul isegi) ei pea ma oma isteasendit grammigi muutma vaid võin kohe kiirele ringile minna.
quote:77gtr: Tänud korraldajatele äärmiselt toreda pühapäeva eest!
Vaatamata paljudele pisikestele tehnilistele viperustele, sain lõpuks mõned kiired ringid kah kirja. Ehk saab nüüd edaspidi tegeleda sõitma õppimisega
Eelviimane kurv oli kah õlitatud.
Mis rakendust Sa ringiaegade logimiseks kasutad?
12.09.2018 at 09:10
1 edit. Last edited 12.09.2018 at 09:10 by charger