Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
VLN 2015Pärast mõningast kaalumist tundsime Rouliga, et midagi on ikkagi veel kipitama jäänud ja otsustasime ka 2015 aastal 6 võistlust sõita. Autot jagame kahekesi ehk igal võistlusel saab üks mees kaks vahetust teha. Autoks on sama BMW E92 325 ja klassiks V4. Team on ka sama, Sorg. Auto on ilusti ettevalmistatud ja käis dünos, kus sätiti natuke aju. Tulemuseks +10hobust ja +30nm. Loodame, et sellest piisab, et alla 10minuti sõita ja võibolla ka suure õnne puhul poodiumile jõuda.
See aasta on suurimaks reeglimuudatuseks spetsiaalne Nordschleife litsents, mis on nõutav kõikidelt sõitjatelt. Selle saamiseks on vaja kas kogemust 24h, VLNis, RCNis või siis erikoolituse läbimist. Selle erilitsentsi kehtestamise põhjuseks on palju avariisid Nordschleifel esimesi ringe tegevate sõitjate poolt. Eelnevatel aastatel on olnud tihti avariide põhjustajateks kiiretete autodega sõitvad aga väikse Nordschleife kogemusega juhid. Nüüd peab natuke madalamalt alustama enne kui VLNi peale lastakse. Meil on õnneks piisav kogemus olemas ja piisas kui raha maksta, webis avaldus täita, see välja printida ja POSTIga saksa saata. Esimene võistlus meie jaoks on 25 aprill.
VLN 2015Täna sõideti esimene etapp ja see ei läinud hästi. Nismo tiimi GTR võttis Quiddelbacher Höhe hüppel (rahvasuu kutsub seda Flugplatz, mis on tegelikult järgmise paremkurvi nimi) trampliinil tuule alla, tegi salto ja maandus üle piirdeaia. Kiirus seal nii hinnanguliselt 210-220 kmh. Väliskurvis on seal lausa kaks aeda, suht uus FIA reegli järgi tehtud püüduraed ja vana piirdeaed. Pealtvaatajad peaksid nende mõlema taga olema aga nähtavasti turva ei töötanud ja inimesed olid kahe aia vahel. Üks pealtvaataja hukkus, mitmed viidi haiglasse.
Jann Mardenborough, kes oli auto roolis pääses füüsiliste vigastusteta aga küllap psüühiline pauk on kõva. Ta on 2011 GT Academy võitja, st. sõidab puhtalt oma talendi pealt.
VLN 2015Selle etapi kvali esimese 50 seast on 39 nendes klassides mis ajutiselt ära keelati. Kiireim klass on nüüd 911 Cup, nende keelamist pole mainitud. Saksa süsteemi arvestades pole muidugi ime, omal ajal nad keelasid F1 seal päevapealt seoses Lauda õnnetusega, kuigi just oli miljonite eest turvaparendusi tehtud. Kui N24 ajaks nii jääb, siis 911 Cup autode hind tõusis hetkega 2x, kõik esimese otsa tiimid peavad need endale nüüd kibekiirelt hankima.
Ausalt öeldes on GT3 autod seal rajal tõesti kiired, Bellofi absoluutne rajarekord LeMansi C rühma lennukiga on 6.11 (20,8 km rajal) ja GT3 rajarekord on 7.59 (24,5 km rajal), vahe on väike. Selle raja kontekstis on nad ilmselt mingi nähtamatu punase joone ületanud, et nii karme otsuseid vastu võetakse.
VLN 2015Esimesed lahenduse paistavad:
1. Kiirusepiirangud teatud lõikudel (200km/h)
2. Juurdepääsu piiramine pealtvaatajatele teatud aladel
3. Kiirete autode jõudluse vähendamine
Nädalavahetuse 24 h. kvalifikatsioonivõistlus saab paras peavalu olema. Isegi meie 325 suudab neid piiranguid ületada, rääkimata GT3 autodest. Esimene ring saab eriti huvitav olema kui kogu rivi peab joone pealt pidurdama...
08.04.2015 at 13:47
1 edit. Last edited 08.04.2015 at 13:47 by peep (Moderator)
VLN 2015Täna sõidetakse 24 h. kvali võistlus kestvusega 6 tundi, start on just antud. Haribo tiimi tuliuus SLS startis esikohalt ajaga 8.25 ehk siis ca 20+ sekundit lisavad kiiruspiirangud.
VLN 2015Eesti tiimi selle hooaja esimese võistluse start on täna 13.00 Eesti aja järgi, V4 klassis on 13 autot joonel ehk klassi populaarsus on täesti tasemel. Eilne terve päeva pikkune trenn oli paljulubav, autole suudeti talvel mõned hj juurde leida ja mõlemad piloodid sõitsid päeva lõpuks oma parima ringiaja, veel ainult sekund jäi puudu 10 minuti piiri alistamisest. Sellise kiirusega võib hea õnne korral juba poodiumi poole vaadata, mis on turistide kohta päris ok.
25.04.2015 at 08:30
1 edit. Last edited 25.04.2015 at 08:31 by peep (Moderator)
VLN 2015Panen mõned sõnad kirja kuidas meie vaates võistlus läks
Reede: kuna suur auk on vahele jäänud talvel siis otsustasime osaleda ka hommikusel treeningul, tavaliselt on see ainult GP rajal aga seekord oli avatud ka suur ring. Umbes 11ks olid paberid ja auto valmis ja hakkasime kordamööda uhama. Ilm oli päiksepaisteline ja umbes 17 kraadi sooja. Alla pandi eelmise aasta rehvide jäägid. Alguses oli ikka natuke turisti tunne aga mõne ringiga tuli kõik meelde ja saabus ka stabiilsus ja kiirus, sõistime kordamööda 4 ringi kaupa. Eelmise aasta rehvidega suutsin sõita 3 ringi järjest selliste aegadega 10.08.8, 10.08.6, 10.08.7. Siis said rehvid otsa ja panime alla uued Dunlopid. Meil team on kõikide autodega nende peale üle kolinud. Kuna serv on pehmem siis kurvi tuleb natuke järsemalt sisse keerata aga muidu peab hästi. Roul võlus nendega 10.01 välja ehk 2s kiirem kui eelmine aasta.
Trenni saime startide kohe Sabine järel teisel kohal
Viimase moeröögatused autodisainis, Astoni roolis Chris Harris (üldarvestuses jäid meist mõned kohad tahapoole)
Laupäev: hommik oli kuiv veel aga kurjad pilved ja tuul uitasid ringi. Kvali alguses natuke tibutas aga rada oli veel kuiv ja Roul läks slickiga peale. 3 ringi sai sõita ja siis tuli sisse, 10.17 tihedas liikluses käes, millega tagas 5 koha klassis (13 oli kokku). Mina läksin slickiga välja aga juba oli liiga märjaks läinud ja uisutasin kuidagi läbi, tulin boxi. Ootasime natuke kuni rohkem sadama hakkas ja läksin vihmakaga välja trenni tegema.
Võistlus: Kuna rada oli märg siis läksin esimest vahetust sõitma värske trenni kogemusega. Stardiprotseduurid võtavad aga piisavalt aega ja formation lapil oli selge, et rada oli tegelikult juba enamuses slicki jaoks piisavalt kuiv. Kuna kurjad pilved olid veel peakohal otsustasin kohe mitte sisse tulla, mitmed autod seda meie ees tegid ja see tegi esimese ringi läbimise suhteliselt mugavaks. Pärast esimese ringi läbimist tahtsin sisse tulla aga team ütles, et ruumi ei ole ja sõitsin ühe ringi veel. Peatuse ajal läksid slickid alla, Roul rooli, paak täis. Kogu selle sagina tulemusel heitles Roul 6-7 koha peale. Vahetuse lõpuks siis oli 7ndaga 20s edumaa sisse sõitnud. Kui peale läksin oli jälle väga kahtlaseks läinud ilm ja kaalusime vihmakaid aga reaalselt oli rada veel kuiv. Poole ringi pealt hakkas tugevalt sadama ja raja lõpuosas oli tõsine tegevus auto valgete joonte vahel hoida. Boonusena lakkas ka ESP töötamast ehk vehkida sai päris kõvasti. Boxi, vihmakad alla, paak täis. Kui välja läksin siis oli kohe minu ees kaks meie klassi autot. Tänu hommikusele vihmatrennile ja eelnevate aastate kogemusele õnnestus neist kiiresti mööduda ja eest ära sõita. Kokku sain 10 ringi väga vahelduvates oludes, igal ringil oli kas palju juurde sadanud või siis mõni koht täitsa ära kuivanud. Neid kordi kus auto libises oli väga palju aga samas hoiab see rehvi temperatuuri kõrgemal. Auto ise on väga stabiilne ehk mingi hetk harjus täitsa ära. Vihmaga sõites on see lõbus asi, et paljud ei julge üldse sõita ehk enamvähem igal ringil sain mõnest GT3 autost mööda sõita, rääkimata M235 või Oplel OPC. Kokkuvõttes oli päris väsitav sõit ja kui 4 kohaga üle joone saime olime päris rõõmsad. Boonusena ka üldarvestuse kõrgeim koht mis kunagi saanud oleme, 79. Meie klassis võitis Team Schirmeri auto, kus roolis on Porsche tehasesõitja ja neil kulus 3 jooksu Micheline meie 1 jooksu eelmise aasta kasutatud rehvide vastu. Kokkuvõttes olid meist 9 minutit kiiremad aga parima ringiaja vahe vaid 1 sekund. Siit tuleb ka välja, et kõrgemale pürgimiseks peame paremini liikluses hakkama saama.
Põhapäeval käisime Bilster Bergis rajapäeval, esmaspäevase Nürka rajapäeva rikkus ära tihe udu.
quote:Vihmaga sõites on see lõbus asi, et paljud ei julge üldse sõita ehk enamvähem igal ringil sain mõnest GT3 autost mööda sõita, rääkimata M235 või Oplel OPC.
Krt mulle meeldis see lause. Ma arvan, et sa oled juba natuke liiga tagasihoidlik võrreldes nende tulemustega, mis sul ette näidata on.
VLN 2015Seda peaks ehk ise nägema rooli tagant ettekujutuse saamiseks aga enamuste ilma aerota masinatega (suured standard ja väikesed Cup klassid) võrreldes pole isegi kuivaga kurvi miinimumkiiruste erinevus teab kui suur, kurvist väljumine ja sirgekiirus on see mis vahe sisse teeb. Suurte autode kurvikiirus on kuivaga teine maailm tänu aerole ja rehvide mehaanilisele pidamisele aga märjaga kui jalg väriseb, siis aero eelis kaob ja laiad rehvid jäävad jahedaks. Enamikel juhtidel muidugi ei värise midagi aga erinevaid inimesi on seal palju ja kui endal hea päev on, siis saabki mõnest kollist kopsikuga mööda.
02.05.2015 at 20:57
1 edit. Last edited 02.05.2015 at 20:59 by peep (Moderator)
Üks oluline verstapost ja hooaja eesmärk on saavutatud. Hetk tagasi lõppenud sõidus õnnestus Erkil ja Roulil välja sõita 4 koht V4 klassis ja 72 koht üldarvestuses. Seekord möödus enamus ringe ratas-rattas oma klassi konkurentidega, lõpujoonel oli vahe 5 kohaga 1 sekund. Loodetavasti Erki lisab siia emotsioone rooli tagant.
20.06.2015 at 16:44
2 edits. Last edited 20.06.2015 at 17:23 by peep (Moderator)
VLN 2015Suvi pole Eifeli mägedesse veel jõudnud. Temperatuuri kõigub 10-15 vahel, tuul puhub ja tihti antakse ka vihma. Autosid oli kokku suhteliselt vähe (141) ja põhjuseks 24h järgne pohmell ning Blancpain GT, mis korjas ära enamus GT3 klassi autud. Roul jõudis kohale alles reede õhtu, nii et treeningul oli auto minu ja kaasreisijate päralt. Treeningul sain nii slicke kui vihmakaid kasutada ja keerulistes oludes suutsin 10:03 välja võluda. Boonusena õnnestus peale poolt ringi ka ühel kaasreisija lõunasöök rajakõrvale poetada.
Laupäeval kvali alguses oli rada mõnes kohast niiske ja pilved ähvardavad. Algul plaanisin slivkiga välja minna aga kuna kõik ülejäänud kruvisid vihmakad alla siis pani team meile ka need. Reaalsuses oli rada 90% kuiv ja slickiga oleks kohe esimesel ringi kiire aja teinud. Teisel ringil hakkas juba rohkem sadama ja sisuliselt oli kvali möödas. Roul sõitsis ka mõned ringid vihmakatega endal käe soojaks ja saime enda klassis 9 auto hulgas 5nda koha.
Stardi ajaks oli rada kuiv ja Roul läks slickiga peale. Esimeste ringide saginas jäi ta õnnetult mingite väikeste punnide omvahalise heitluse taha lõksu kaheks ringiks ning teised meie klassi masinad pääsesisd natuke eest ära. Punnide omavaheline sagin lõppes seinaga, kuhu nad ka ühe Porsche kaasa võtsid. Teiste sarnase kiirusega klassivõitlusse vahele minnes on alati oht osa nende värvi enda auto peale saada. Kui Roul sellest pääses siis vajutas ilusaid madalaid 10minuti aegasid. Peale 9t ringi oli minu kord. Kohe boksist väljudes oli minu taga üks meie konkurente, õnneks oli vahe 2-3 sekundit ja mul õnnestus seda ka kohe suurendama hakata. Esimestes kurvides sain aru et rehvid ei ole enam kõige paremas korras aga samas tegin otuses, et võtan neist viimase. Liiklust just palju ei olnud aga samas ei saanud ma enda vahetuse jooksul ühtegi ringi ilma 60km/h alata. Kolmandal ringil tegin GP rajal ka ühe apsaka ja see konkurent jõudis järgi. Ülejäänud ringid käis meil ratas rattas võidusõit kus oluliseks sai möödumine agalsematest, kiiremate möödalaskmine ja ka 60km/h ala piiride kompamine. Koos edenesime päris kiiresti ja kui rooli läksin 8ndalt positsioonilt siis tagasi boksi sain 4ndana. Topelt kollastest hoolimata olid kõik ajad 10.0 ja parim 10.00.45. Roulile palusin viimaseks tunniks alla kruvida natuke värskemad rehvid sest nendega sõitmine muutus juba päris korralikuks tantsuks. Kui Roul välja läks oli ta koos minuga konureerinud BMWga ja tagant värskete rehvide ja kiire piloodiga Mersuga. BMW ilmselt rehve ei vahetanud või oli neil aegalsem piloot aga selle nad rapustaid maha. Seevastu Mersuga sai Roul korralikult mõõtu võtta. Kord üks ees, kord teine aga iga ringi lõpus oli Roul ees. Viimasele ringile mindi alla 1s vahega. Mersu oli aeglastes kurvides kiirem Roul kiiretes, pärast pikka maadlesmist oli finishis meie edu 0,9sekundit aga mis meile endale veel olulisem õnnestus alistada 10 minuti piir ning parimaks ringiajaks 9:58. Kokkuvõttes meile väga põnev sõit ja andis kindlust, et kui saada kohe alguses õigesse gruppi liikuma ja natuke õnne ka on siis võime täitsa poodiumile pääseda. Järgmine kord suurendame rehvide eelarvet ja proovime kahe jooksuga. Meie klassi parim ringiaeg tegi ka uue rekordi jõudes 9:46 peale. Klassi võitja oleks näiteks V6 klassis (kuni 3,5L mootorid) olnud 3ndal kohal.
Üldasrvestuses võitis Frikadelli Porsche ja see oli neile 200 võidusõit ehk rõõmust pakatav Sabine tormas ringi ja kallistas kõiki. Lõpuni said 110 autot ehk selline tavalised 30 katkestajat olid jälle olemas, meile seni parim 71 koht.
Täna, esmaspäeval meenuvad Steve McQueen sõnad "Racing is life. Anything before or after is just waiting."
VLN 2015Poodium on tehtud, 3 koht klassis ja 62 üldarvestuses, mõlemad seni parimad tulemused. Selleks kulus kaks jooksu rehve, kolm paaki kütust ja kaks ämbrit higi.
Väljas oli Lõuna-Euroopalikult soe, liikuda oli võimalik ainult mõõdukas tempos ja iga tegevuse planeerisimiseks võtsime aega. Selline kliima aitas kohe palju paremini mõista kreeklaste plaani saklastel oma maksud kinni maksta. Autosid oli trennis 140 ja ka GT3 masinaid oli juurde tulnud võrreldes eelmise võistlusega. Hooaja alguse 180-190 autoga võrreldes vähe aga meile pigem antud hetkel sobib väiksem liiklus. Väga sümpaatne nägi välja uus Mercedes-AMG GT3. GT3 versioonil on sama vana mootor ja häält teeb endiselt maavärina vääriliselt.
Hommikul pidasime strateegia koosolekut ja analüüsisime eelmise võistluse dataloggeri andmeid.
Strateegia oli lihtne, võtame seda 4tundi kui sprindivõistlust ja hakkame juba enne rohelise tule süttimist täiega agressiivselt sõitma. Kui tuleb hiljem autot parandada siis kahetsust ei ole. Dataloggeri andmete analüüsi ajal võrdlesime üksteise ringe ja otsisime kohti kus üks meist aeglasem on. Saime mõlemad mõned kurvid kus auto võimed on suuremad kui seni arvasime või kõrvade vahel on mingi pidur peal. Trenni peamine eesmärk oli kaks jooksu rehve sisse sõita ja need enda aeglasemad kohad üle vaadata. Mõlemale jooksule panime kolm ringi peale ja sellega võis päeva lõppenuks lugeda. Kolm ringi oli veel talutav aeg autos viibida aga joogipudeli ostsin ära ning lisaks ka mõned ISO joogid.
Mõned võidusõitjad on korralikult 8-17 tööl käinud ja saavad lubada selliseid pühapäevaautosid.
Laupäev:
Kella 8 ajal oli 27 kraadi juba ees, võis ainult aimata mis meid ees ootab. Selleks, et saaks kohe kohtade pärast konkureerima hakata peab kvalis saama piisavalt hea positsiooni, et ülejäänud meie klassi masinatega samas pundis olla. Autosse läks kolme ringi jagu kütust ning kuna meie boks on pitlanel eelviimane oli plaan kohe esimesena välja minna. Saavutasime pitlane võistluses teise koha, minu ees olnud Porsche aga ei läinud suurele ringile vaid jäi GP rajale rehve soojendama, nii et sain esimesena pikale soojendusringile. See pool ringi, mis sain üksi sõita enne kui teised järgi jõudsid oli päris maagiline. Soe hommik, puhas rada, värsked slikid. Tavaliselt sõidetakse kiired kvali ajad kohe kvali alguses või siis täitsa lõpus. Paari ringiga tulevad kollased lipud välja ja kiiret aega ei ole võimalik enam saada. Panin esimesele ringile suured lootused aga liiklust oli liiga palju ning vandesõnad lahkusid huultelt. Teisele ringi ajaks oli olukord jälle kontrolli all ja umbes poolel teel oli lootust, et siit võib nüüd midagi tulla. Paaris kiires kurvis suutsin Rouli kiirust jäljendada aga samas kahes kurvis jäin piduriga hiljaks, ühes nõmedas kohas jäi ka auto ette aga lõpuks tuli 10:00:3 ära. Sooja ilmaga sellest piisas ja andsin auto Roulile üle. Temal oli liiklust ja lippe rohkem ning minu tulemusega saime seni ajaloo parima kvali aja ja ka parima stardiposistiooni. Kvali teine/kolmas olid ajaga 9:57, esimene 9:51.
Enne starti tegin veel igaks petteks pildi tervest autost
Soe oli, väga soe, hiljem hotellist saime teada, et 39 kraadi varjus. Laadisin organismi vett täis ja 11:20 ronisin masinasse. Teami poolt sain veel infoks kaasa, et mul on suuremad pidurid kui 4-ustelistel ning see tuleb maksma panna. Rehvisoojendus ringil ei hakanud rehvide soojendamisele energiat kulutama ja tuletasin meelde rallikrossist õpitud esimesse kurvi sisenemist. Lendstardist sain normaalselt minema ja panin esimeses kurvis pidurid maksma. Lisaks teiste klassi masinatele sain ka mööda ühest meie klassi masinast. GP raja saginas sai ta küll uuesti minust mööda aga olime neljakesi koos pundis ratas rattas. Esimese pool ringi tegelesime kõik koos ees olevatest aeglasematest möödumisteks, teine pool ringi hakkasid esimesed kolm aktiivselt üksteist ründama. Selline sõit väga kiire ei ole ja püsisin neil väikse vahega rahulikult sabas. Sõit oli agressiivne ning otsustasin seda vähe kaugemalt vaadata. Teisel ringil said nad oma kohad paika ja kvali võitja hakkas vaikselt eest ära vajuma. Läksin siis oma saagi järele. Umbes ringiga sain neist mööda. Eelmise aasta sarjavõtjaga sain 3-4 kilomeetrit kõrvuti 200km/h kurve läbida. Kolmandaks ringiks oli endalgi natuke uskumatu tunne, kui olin teisel kohal ja kolmanda/neljandaga 5 sekundilise vahe sisse saanud. Rehvide temp oli aga nii kõrgeks läinud, et pidamine juba kõvasti kannatas, alajuhitavus kummitas igas aeglases kurvis ning teised jõudsid jälle järgi. Umbes 5ndal ringi ühes aeglases kohas sain neilt ka esimesed triibulised ehk kerge müksu. Spinn ja olin neist 10s maas. 1,5 tundi 70kraadises autos veetmist, liiga kõrge rõhuga rehvid ning järgi ma neile enam ei jõudnud. Veepudeli ots oli ka kuskile kadunud ning vedelikupuudusest tulid juba külmavärinad. Sirgetel nägin neid aga 2-3 sekundit olid nad ringi kohta kiiremad. Viimasel ringil döttinger höhele keerates hakkas mootor köhima ja jõud kadus ära, kütus. Näidiku järgi oli kõik OK, andsin teamile teada ja raputasin samal ajal autot. Kuskilt paagipõhjast see tilk välja ilmus ja sain rahulikus tempos boksi veereda. Kaotust tuli sellega vast 25-30sekundit. Autost tuigerdasin välja ja esimesed 20 minutit oli ka toolil istumine keeruline. Mõned juhid talutati autodest välja, teised sikutati jõuga ja jäid kohe pitlanele lamama.
Roul läks 4nda koha peal välja ja sõitis ilusti stabiilseid ringe, ratas rattas konkureerimist meie klassi autodega ei olnud aga pidevalt pidi tempot üleval hoidma. Kui olin natuke kosunud, 2 liitrit vett joonud ning kaks kahvlitäit liiga soolaseid makarone söönud tulin boksi tagasi. Ühel meie klassi auto oli rehv katki läinud ja teine oli avarii teinud. Mõlemad aga sõitsid, rehvi purunemine tõi auto boksi ja sealt ta enam ei lahkunud. Rouli kuumad 1,5 tundi said täis ja mul tuli tagasi minna. Tavaliselt autot üle andes vahetame mõned sõnad, seekord oli vaikus. Eelnevalt palusin talle tooli ja jaheda vee valmis panna. Palusin teamil rehvidest rõhku maha lasta, mida nad ka pika tõrkumise peale tegid. Boksis näitasid rehvid alati min rõhku aga rajal kuumenesid paari ringiga üle. Läksin sisuliselt alarõhuga välja.
Boksist väljudes oli teise koha auto kohe minu ees. Tegemist oli kvali võtjaga, kes on see aasta ka kõik sõidud võitnud. Teiseks oli ta kukkunud tänu avariile. Esimesed kaks ringi suutsin räigelt pingutades tal sabas püsida aga selgelt ei olnud selline asi jätkusuutlik. 20 sekundit tagapool oli neljas auto ja pidevalt tuli tempot peal hoida. Ühel ringil topelt kollastega ei vedanud mul, mina pidin 60km/h sõitma, tema tuleku ajaks oli see aga möödas juba. Vahe kukkus 13 sekundi peale. Järgmisel ringil sellise minu 85% pingutusega sõitsime sama aja ehk sain kinnitust, et kui ise mingit jama ei tee siis kätte ta mind ei saa. Samas team informeeris, et P1 sõidab aeglasemalt ning kui ma kõvast peale vajutan on lootust ta kätte saada. Paar ringi proosvisin ja sain ka mõned sekundid lähemale aga vahe oli liiga suur. Leppisin olukorraga ning sõitsin oma ringid kindlalt lõpuni. Kuna ka Roul oli oma veepudeli otsa ära kaodanud ja vett ei saanud juua sain mina temast puutumata jäänud tulikuuma vee ära limpsida. Kokkuvõttes see natuke peale tunni oli veel täitsa talutav ja autost sain välja täitsa omal jalal ning jaksasin ilusti ka boksi tagasi jalutada. Parc fermes sain küll ühele koonusele pihta ja selle võib julgelt panna pingelanguse arvele.
Oleme oma tulemusega väga rahul ja saime palju enesekndlust juurde, oleme top 4 hulgas, 10:00 ja alla selle ringide sõitmise peab veel endale mugavamaks saama, et koormus nii suur ei oleks. Mingil hetkel tuleb ka tehnikal piir ette. Klassi kiirema auto on värskelt ehitatud kohalik üks suurimaid võlureid 80 000 EURi eest, meie vapra suksu väärtus on umbes neljandik sellest. Tegin ka natuke võrdlevat statistikat klassi arvestuses.