register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Vaba rada : Goodwoodi kiirusfestival   1 2 3  
Poster Message
Aspelund
Goodwoodi kiirusfestival
Tänane live käib.



Tööviljakuse langus on garanteeritud...
26.06.2015 at 09:48 1 edit. Last edited 07.07.2015 at 14:47 by peep (Moderator)
peep
 
Moderator
Goodwoodi kiirusfestival
Tervitused Goodwoodist, ilm on kena, mootorid mürisevad, shampus voolab ja elu vanas maailmas tundub endiselt ilus olevat. Oleme momendil OT turismigrupiga sisse hiilinud Bonhamsi oksjonile, kus just läks kaubaks Sir Stirling Mossi võidusõidu Porsche 1,7 M ja tehasetiimi 1935 Aston Martin 2,5 M naela eest. Nagu teatrietendusele oleks sattunud. :)
26.06.2015 at 15:39 1 edit. Last edited 26.06.2015 at 16:52 by peep (Moderator)
ESipp
 
Goodwoodi kiirusfestival
http://jalopnik.com/a-mazda-767b-race-car-bites-the-dust-at-goodwood-1714126499 :(

____________________________
On the 8th day, God created boost.
28.06.2015 at 09:38
peep
 
Moderator
Goodwoodi kiirusfestival
Eile oli kaks vahejuhtumit, mõlemad NASCAR'i autodega ja pole ime kuna tihti minnakse külmade rehvidega viimast võtma aga rada on väga kitsas ja kohati salakavalate kalletega, kiirematel tuleb keskmine 210-220 kmh. Parim aeg jäi eile Pikes Peak'i Mini kätte. Meie jaoks on 2015 FOS lõppenud 1000+ pildiga fotokas, ülevoolavate emotsioonide ja päikese käes ärakõrbenud nahaga kuna ilm oli väga ebainglismaine. Parimad pildid koos kommentaaridega tekivad siia teemasse.
28.06.2015 at 11:15 1 edit. Last edited 28.06.2015 at 11:16 by peep (Moderator)
Aspelund
Goodwoodi kiirusfestival
Eile läks seal veel autosid heinapallidesse. Andy Green eksis Jaguari roolis ning üks Lamborghini Huracan kohtus ka seinaga.

A.
28.06.2015 at 11:47
ICE
  
Goodwoodi kiirusfestival
quote:
peep:Oleme momendil OT turismigrupiga sisse hiilinud Bonhamsi oksjonile, kus just läks kaubaks Sir Stirling Mossi võidusõidu Porsche 1,7 M ja tehasetiimi 1935 Aston Martin 2,5 M naela eest. Nagu teatrietendusele oleks sattunud. :)

Vaata, et kätt ei tõsta valel hetkel :P

____________________________
Petrolheads.ee
28.06.2015 at 13:59
peep
 
Moderator
Goodwoodi kiirusfestival
Seal piisas kergest noogutusest kui olid korra pakkujate ringis sees. Oksjonipidaja töö oli kõval tasemel, kord viskas nalja, kord oli tõsine, suhtles pakkujatega aktiivselt, julgustas viisakalt oma pakkumist tõstma kui nägi, et osaleja on huviline jne. Tihti on pakkujateks elukutselised agendid ja ilmselt just sel põhjusel, et vältida emotsiooni põhjal kontrolli kaotust protsessi üle. Sellest hoolimata oli kohati emotsiooni tunda, kui mitmel pakkujal oli soov konkreetne auto endale saada. Ülejäänud saal (3-400 inimest) jäi sellistel puhkudel vaikseks ja elas kaasa kuni lõpplahenduseni, mida siis tervitati aplausiga. Samuti oli saal vaikne pakkumiste ajal mis miljoni kanti ja üle liikusid. Pinge on selgelt tunnetatav, kui pakkumise samm on näiteks 100 000 naela. :) Muide oksjonihinnale lisandub oksjonimaja tasu ca 12% ja mõningatel juhtudel käibemaks. Maksta tuleb kohe ja auto peab õhtuks oma kuludega minema viima.
28.06.2015 at 19:54
peep
 
Moderator
Goodwoodi kiirusfestival
Keda huvitab millised autod müügis olid ja kui palju nende eest reaalselt maksti, siis siit võib vaadata:

https://www.bonhams.com/auctions/22723/?category=results#/aa0=1&w0=results&m0=0

Sisestage lahtrisse number 302, sealt alates on autod. Nõrgema närvikavaga pole soovitav vaadata. ;)
28.06.2015 at 20:09 2 edits. Last edited 28.06.2015 at 22:16 by peep (Moderator)
peep
 
Moderator
Goodwoodi kiirusfestival
Panen siia teemasse pilte ja lühidalt muljeid nende juurde. Üritus toimub Goodwoodi mõisa maadel ja idee autor ning peakorraldaja on Lord March, kes selles mõisas elab. Kunagi 90'ndate algul omandas ta kõrvalasuva ajaloolise ringraja aga kasutusloa puudumisel ei saanud seal võistleda. Seega otsustas ta 1993aastal korraldada mäkketõusuvõistluse koos väikese näitusega oma mõisa peahoone eest läbi viival pargiteel. Kutsutud olid erinevad vanaaegsed sõidukid ning kuulsad sõitjad ja kohale oodati ka mõni tuhat pealtvaatajat. Selle asemel tuli neid 25 000. :) Aastate jooksul on ühepäevasest üritusest saanud neljapäevane ja viimastel aastatel on külastajate arv piiratud 150 000 peale, kuigi nad suudaksid oluliselt rohkem pileteid müüa.

Põhjus, miks on tegu niivõrd populaarse üritusega sai selgeks seal kohapeal viibides. Auto- ja motospordihuvilise jaoks on tegu uskumatu kvaliteediga valikuga võidusõidutehnikast alates ajaloolistest masinatest lõpetades tänase päeva tipptehnoloogiaga. Ja seda kõike on võimalik väga lähedalt vaadata, nuusutada, näpuga katsuda ning näha mäkke täie hooga üles sõitmas. Lisaks veel eilsed ja tänased spordilegendid, kellega saab hea õnne korral isegi paar sõna vahetada. Paremini pole lihtsalt võimalik, ma olen paljudel tippüritustel käinud aga see oli minu jaoks uus tase. Muidugi tegu ei ole võidusõiduga ehk sportliku rebimise pinget ei ole, kuigi hommikust õhtuni pea kogu väljapandud masinapark sõidab kordamööda mäkke täie hooga, roolis enamasti tuntud ja väga tuntud ning vahel lausa legendaarsed võidusõitjad. Ja kogu seda tegevust saab raja kõrval väga lähedalt jälgida kas seistes, murul istudes või kui on tribüünipilet, siis mugavalt varjus olles. Vabu kohti oli alati kuna tribüünid ei ole üle müüdud. Ühe piletiga saab mistahes tribüünile ja neid on kogu raja ulatuses.

Laiema autohuviliste ringi jaoks on kohal kõik maailmas vähegi tuntud ja tundmatud hetkel müügis olevad supersportautod, ajaloolised ikoonilise tähtsusega mudelid ja paljud autotootjad oma mastaapsete väljapanekutega. Uute autode uksed on lahti, k.a. Bentley, Porsche jms milliseid autonäitustel vaid valitutele nööri taga näidatakse ja enamuse tavalisemate autodega saab kohapeal proovisõitu teha.

Mitte niiväga autohuvilistele on meelelahutusprogramm, eksponentide poolt pakutavad atraktsioonid, kaubandus, shampus jne. Suur rõhk on pandud laste lõbustamisele, erinevaid atraktsioone on kümneid alates videomängudest kuni krossirattaga sõitmiseni. Kokkuvõttes igaühele midagi ja kogu pere võib seal nädalalõpu nii ära veeta, et igav ei hakka.

Veel üks väga oluline eripära ja ilmselt üks nende edu alustest. See üritus ei ole tehtud odavalt massidele, kuigi 150 000 inimest on kahtlemata mass. Mõningase planeerimisega me ei pidanud ootama pikalt ummikus auto parkimisega ei saabumisel ega lahkumisel, kuigi seal on kitsad külateed (ok, küllap natuke vedas ka), ei pidanud seisma üheski järjekorras üle 10-15 minuti, k.a. naised oma wc'sse. ;) Võimalusi muidugi oli aga alati oli olemas alternatiiv, näiteks kui shampuse letis oli järjekord, sai just samal ajal õlut ilma järjekorrata või vastupidi. Kõik oli puhas ja korras (õhtuni), väljapanekud ja infra kallilt tehtud, eksponendid olid ligipääsetavad, personali arv väljapanekute juures piisav, et koheselt sai jutule kui tekkis küsimusi või soov midagi osta. Kuskil ei pidanud liigselt trügima arvestades külastajate suurt arvu. Ja selline üritus ei väsita isegi pika päeva jooksul, kuna puudub stress, et kuhugi ei pääse või midagi ei näe.

Pikk jutt, edaspidi pildid. Põhiliselt vaid lähivõtted seisvatest autodest tulenevalt minu pildistamise oskustest ja fotoka võimetest aga ehk on ikka huvitav vaadata.
07.07.2015 at 15:39 1 edit. Last edited 07.07.2015 at 15:41 by peep (Moderator)
peep
 
Moderator
Goodwoodi kiirusfestival
Vaade Goodwoodi mõisa peamajale mille ette on püstitatud traditsiooniliselt võidusõidu teemaline skulptuur, seekord pühendatud Mazda LeMansi võidule. Skulptuur on igal aastal erinev aga autor on seni alati sama olnud, hr. Gerry Judah. Põhupakid piiravad maja ees kulgevat mäkketõusurada, rohketelt digiekraanuidelt võis mugavalt jälgida ilmselt sedasama pilti mis live ülekandena netis oli.



Üldvaade väikesele osale ürituse alast mis oli kasutusel autotootjate poolt, vasakul üleval nurgas paistab võistlusrada:



Lotus ei saa endale uhket väljapanekut lubada aga kui mõnel üritusel on nende sihtgrupp kohal, siis siin. Esiplaanil FOS'il esmaesitletud 3-11, kuubiku kõrval ülekleebitud Evora 400 millega peadirektor isiklikult kohale saabus ja kõnet pidas ning hiljem klientidega suhtles. Päris mitme autofirma bossid olid kohal ja "field worki" tegemas

07.07.2015 at 16:02 2 edits. Last edited 07.07.2015 at 16:04 by peep (Moderator)
peep
 
Moderator
Goodwoodi kiirusfestival
Mulle meeldis Honda väljapanek, originaalne ja efektne:





Ford näitas uut GT'd aga pilti sellest polnud võimalik teha. Tegin siis vahepealsest, mis õhus rippus, all põrandal oli originaalne GT40 ja üleval teisel korrusel uus klaaskuubiku sees (seepärast ei tulnud pilt ka välja). Päriselus on uus mudel tõeliselt revolutsioonilise välimusega, vähemalt tänavaautode kontekstis. Ära leierdatud sõna aga isegi kui temaga mitte midagi ei võideta LeMansis, siis tulevane klassik ja disainiikoon 100%

07.07.2015 at 16:12
peep
 
Moderator
Goodwoodi kiirusfestival
Fordi ehk olulisemgi uudis oli hoopis tähelepandamatult ühes taganurgas, ma esimesel korral jalutasin mööda. Eelmise mudeli edevusest pole palju järgi:



Samas neist kahest oli võimatu mööda jalutada. Punane on uus SuperVeloce erimudel.



07.07.2015 at 16:16
peep
 
Moderator
Goodwoodi kiirusfestival
Mazda oli selle aasta peasponsor ja uue MX5 esitlus oli massiivne, siin üks kleebistega eksemplar. Väga ok masin tundus olema.



Umbes sama väike aga mitu järku kangem oli uus Lotus Elise S Cup, tänavalegaalne ringrajaauto:



ja kui jutt tänavalegaalsete rinkaautode peale läks:

07.07.2015 at 16:30
peep
 
Moderator
Goodwoodi kiirusfestival
Kuid Porsche valikust oli minu jaoks see kõige-kõige hoopis uus Spyder mil suur 3,8 l. mootor. Väga stiilne masin isegi katus peal, sellisega ma täiesti sõidaksin.





Veel üks spyder ja tänavalegaalne aga ilmselt mitte eriti tänavakõlbulik, kuid selle eest ringrajale oi kui kõlbulik, uus Lotus 3-11. 450 hj ja alla 900 kg, eeldatav ringiaeg Nürburgringil alla 7 minuti ehk sama kiire kui kõige kiiremad hüperautod. Hind on Lotuse kontekstis samuti hüper, kuni 160 k. aga tehasetootena pole võrreldavat kiirust võimalik isegi mitmekordse summa eest mujalt osta.

07.07.2015 at 16:41 1 edit. Last edited 07.07.2015 at 16:42 by peep (Moderator)
Aspelund
Goodwoodi kiirusfestival
Lotus peaks jõudma salongidesse kahes versioonis: street ja race.

A.
07.07.2015 at 21:47
peep
 
Moderator
Goodwoodi kiirusfestival
Momendil müügis olevatele (vähemalt teoreetiliselt) superautodele oli omaette boksiala ja nad käisid 2x päevas mäkke sõitmas. Fotoka mälukaart ei suutnud millegipärast pilte hästi salvestada, kuid paar pilti mis jäädvustusid.

LaFerrari oli selles seltskonnas kuidagi märkamatu:



Küll aga tõmbas huvilisi ligi ja tegi väga korralikku häält tema ringrajateisend:



Koeniggsegg mulle pole varem eriti meeldinud aga One:1 on kõva samm edasi, kunstiteos mitte auto:



08.07.2015 at 08:32
peep
 
Moderator
Goodwoodi kiirusfestival
Näitusealal asuval stendil sai lähemalt näha ka teist Koeniggseggi saavutust, ilma käigukastita Regerat.



Mille kõrval oli väljas Taani (!) superauto Zenvo ST-1:



ja tagasi (pool)reaalsesse ellu, Z06 koos kõikide (lisaraha eest pakutavate) carbon tükkidega on väga kena:


08.07.2015 at 08:37
peep
 
Moderator
Goodwoodi kiirusfestival
Nüüd väike mäng. :) Tegin mõned interjööride pildid, kõik need on sissevaade erinevate superautode juhikohtadele ja üks kapoti alla. Pakkuge !

1.


2.


3.
08.07.2015 at 08:41
peep
 
Moderator
Goodwoodi kiirusfestival
4.


5.


6.
08.07.2015 at 08:43
peep
 
Moderator
Goodwoodi kiirusfestival
Eraldi ala oli autode ilukonkursi, Concourse de Elegance jaoks. Valik oli minevikus tänapäeva, superautod:





Omanik oli V6 turbomootori välja vahetanud V12 vabalthingava vastu:

08.07.2015 at 10:03
Jesper
 
Goodwoodi kiirusfestival
#2 on Ford RS200
#3 on Mclaren P1, ilmselt siis rinkaversioon
#4 pakuks et Nissan Leaf GTR

Muidu oled sa Jaguari puhul kindel et omanik? Algselt see taheti teha V12-ga, äkki on mingi superharuldane testmuul vms?

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
08.07.2015 at 10:04 1 edit. Last edited 08.07.2015 at 10:06 by Jesper
peep
 
Moderator
Goodwoodi kiirusfestival
Tähistati Citroen DS'i 60 sünnipäeva erimudelite näitusega:





08.07.2015 at 10:05
peep
 
Moderator
Goodwoodi kiirusfestival
quote:
Jesper: #2 on Ford RS200
#3 on Mclaren P1, ilmselt siis rinkaversioon
#4 pakuks et Nissan Leaf GTR

#4 ei läinud päris pihta.

Fordi armatuur on vist osaliselt Sierralt võetud ?
08.07.2015 at 10:07
peep
 
Moderator
Goodwoodi kiirusfestival
Singer seestpoolt:





08.07.2015 at 10:11
peep
 
Moderator
Goodwoodi kiirusfestival




McLaren longtail:

08.07.2015 at 10:16
opentrack.tqhq.ee foorum : Vaba rada : Goodwoodi kiirusfestival   1 2 3  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.