Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
Sellest mu küsimus. Aga tundub et Chris Harris sai tõe teada - kasutatakse vana mootorit, mitte uut DFI värki. Aga 121 Hj per liiter vabalthingavast. Tublid!
11.12.2012 at 22:38
2 edits. Last edited 11.12.2012 at 22:54 by Jackson
991 GT3 ja RSEi teagi, kas see 1960ndate algul suht kiiruga konstreeritud mootor on tõepoolest nii geniaalne või on Porsche praegused insenerid liiga rumalad/laisad, et midagi kaasaegsemat ja samas võrreldava töökindlusega välja töötada? Kaldun arvama, et tegemist puhtalt "bean-counterite" sõnaga, mis peale jäi...
991 GT3 ja RSKui Porschefiilidel omaksid sõnaõigust, toodetaks Porsche nime all VW mudelite sportlikumaid versioone. Tegelikult otsustavad maksvad kliendid ja tänu neile on täna võimalus osta autosid, millel nimes GT# ja RS.
Mis DFI mootoritel siis konkreetselt katki läheb kui rajal sõita, pole netis täheldanud selliseid teemasid ja üldse teemasid, et DFI mootoriga oleks rohkem probleeme kui mistahes teise mootoriga ? Pigem teise ringi ostjad näivad eelistavat DFI'd just tänu vanale generatsioonile sarnaste murede puudumisele. Neid vana mootori probleeme on küll ja veel kajastatud aga rikke tekkimise seos kasutusviisiga on pigem tuvastamata.
991 GT3 ja RSProbleem on pigem selles, et non-turbo/GT masinatel kasutatav nn integreeritud dry-sump süsteem (sai alguse M96 mootorite tulekuga) ei taga kurvides normaalset õlitust erinevalt päris kuivkarterist, mis 911-del aegade algusest olnud on. Kes ei oleks kuulnud kottijooksnud 996 mootoritest?
991 GT3 ja RSDFI paigaldati alates 997.2 ja see on erinev mootor kui 996 ja 997.1. Küsimus oli mis seal katki läheb, et ei saa rajal sõita ? Pole nagu kuulda olnud, et probleeme on ?
Mis vanu mootoreid puudutab, siis pole asi nii lihtne, et lagunemise põhjuseks on rajal sõitmine. Kui huvi on, siis siin kirjutab mees kelle firma neid mootoreid sadade kaupa remondib.
12.12.2012 at 11:33
1 edit. Last edited 12.12.2012 at 11:34 by peep (Moderator)
991 GT3 ja RSDFI ja kuivkarter võiksid ju koos töötada küll?
Peep, 996 oli märgkarter. Seda isegi ei reklaamitud kuivkarterina. Küll aga tehakse seda uute nn integreeritud kuivkarterite puhul.
Äkki on autovõidusõit, sh kestvussõidud lihtsalt eriti ettevaatlik oma muudatustes. Kui ikka vana mootor pidas vastu ja DFI annab vaid marginaalse eelise (?), siis kasutatakse vana.
991 GT3 ja RSNojah, C. Eastwoodi kommentaari arvamuste kohta teame kõik Siin aga samuti üks suhteliselt informeeritud mehe nägemus:
quote:The Mezger engine, like its forebears, was raced by Porsche before going into production. Its pluses, in no order, are: reliability, revability, flexibility, highest quality materials, precision everywhere, unrivaled assembly quality, years of devoted incremental improvements, and a genius (Dr. Mezger) designer. Minuses,again,in no order: many, many, many parts, hugely expensive components(re:Nikasil liners), now maxed-out displacement, and, fatally, an inability to continue to meet increasingly tough emissions standards.
As to the 9A1 assets: About 50% fewer parts, will meet standards for the next ? years, nicely high specific power, well assembled, looks very much like a Mezger. Minuses: Cost-cutting is all too evident in too many places (no Nikasil, sorta/kinda dry sump, etc.), and, to me the most ominous of all---not only has Porsche not raced this engine, they haven't dared put it in the GT3, or GT3RS, or GT3 Cup, or GT3RSR. Cue the cellos.
Does this mean the 9A1 is a turd ? Well, no. I think it is clearly a step down (not back), as it is quite likely a stop-gap till the Porsche Next Big Thing engine arrives in a few years. I don't see 9A1 being fondly remembered 20 years on, where the Mezger has already earned its place in history, rightly so.
991 GT3 ja RSÜks on ennast tõestanud võidusõidus ja teine sobib paremini masstoodangu tänavamasinasse. Neid ei saa 1:1 võrrelda, sest sihtgrupp ja hinnatase on erinev. Kui uus GT3 välja tuleb eks siis on pilt selgem aga raske ette kujutada, et nad uuel mudelil vanaga võrreldes kõiki asju paremaks ei tee.
991 GT3 ja RSAMG tegi SLS jaoks mootori, mida saab kasutada tänavasõidul "tavalise mootorina" ja rajal kuiva karteriga.
quote:Don't worry...same strategy AMG uses with the SLS and C63 PP for example. Practically the same engine, one with dry sump, the other without.
There was some thought to introduce dry sump lubrification with the upcoming Carrera powerkit but apparently this was too expensive.
991 GT3 ja RSViimane EVO kirjutab, et ta'nava GT3 saab modernse mootori ("poolkuiv karter"?), GT3 Cup saab aga Mezgeri 3,8l, millest kyll +10hj (454hj siis) va'lja imetud.
991 GT3 ja RSOlen viimasel ajal lugenud GT3 tänavasõidu mudelite kohta ja kokkuvõte on, et 997.2 tava DFI mootorid on probleemivabamad kui GT3 mootorid, milledel on mitu vastikut tüüpviga küljes. Eriti ebatöökindlad on just viimased RS'i mootorid ja 4,0 puhul on kokkujooksmiste % ülisuur, kuna tootmisarv on madal ja mootorivahetusi palju. Vead pole küll fundamentaalsed ja neid saaks konstruktsiooni muudatustega vältida aga see, et tehas antud tasemel tootele apsud sisse lasi näitab, et ega nad enam palju hardcore entusiasti peale ei mõtle. Keskmutriga rattad on teine näide, et tegelikult neid sihipärane kasutaja ei huvita, vaid ainult imago.
991 GT3 ja RSÜks huvitav uudis on, et Porsche vahetas pidurite tarnijad. Uueks tootjaks on Performance Friction. Mulle tundub, et senini olid kõikidel Porschedel Brembo pidurid ? Igatahes sellised nad on:
991 GT3 ja RSKui võtta, et see masin on parimate ringiaegade saavutamiseks nagu tema motospordi DNA eeldaks, siis on PDK parim valik peale otsekasti. Kindlasti paneb ta ringrajal pika puuga eelmisele mudelile. Pakun, et sihtgruppi on väga hoolega uuritud ja sellest manuaali puudumine - see ei huvita reaalseid ostjaid. Netifoorumites vastupidist kirjutavad inimesed ei ole enamasti need, kelle taskust raha tuleb.
991 GT3 ja RSPorsche inimeste jutu järgi ostetakse täna ca 90% 911 mudeleist PDK-kastiga, Caymani/Boxteri puhul on suhe veel pooleks, kuid kasvab reipalt PDK kasuks.
991 GT3 ja RSOlles reaalselt rajal seda PDK-d proovinud saan kinnitada, et tegemist on väga hea asjaga. Ja seda ka konkreetselt sihtotstarbelist kasutusotstarvet silmas pidades.
____________________________ Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.
991 GT3 ja RSEntusiastid kurdavad, et väljaspool rada on PDK lihtsalt igav, kuna roolis pole eriti midagi teha - tahaks sõtkuda, liigutada, vahegaasi anda jne. Kuid ilmselt on need pigem kasutatud autode ostjad. Hinnatundlikumale uue auto kliendile tehti GT86 aga samas isegi Renaultsport läks uue Clio'ga PDK sarnase süsteemi peale. Küllap on oma oluline osa veel karmidel CO piirangutel, seda näitajat saab paberil tuua allapoole PDK'd kasutades.
991 GT3 ja RS
seda videot tasub vaadata, pikk aga väga põhjalik kirjeldus Andreas Preuninger'i poolt
Uue mootori 9000 RPM vabaltingava erivõimsus on ilus ja klapitõstemehhanism on unikaalne autode valdkonnas. Mulle meeldib ka kahe käiguvahetuslingi abil sidurdamine PDK kasti puhul, et saaks provotseerida ülejuhitavust.
991 GT3 ja RSNatuke OT, aga kas keegi Genfi ei plaani seda GT3 oma silmaga vaatama minna, endal väike plaan minna, neid superautosi näeb seal sel aastal ikka väga palju
____________________________
Soodsad sülearvutid siit --> Sülearvutid Laptopid.ee
Rinka huviline küsigu kindlasti % alla