Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
Meile on eraldatud stardinumber 190 ja V4 klassis on hetkel kirjas 7 autot. Üks rohkem kui meil oli konkurente eelmisel aastal ja vähemalt seekord sõidavad kõik võrdsete masinatega, eelmine kord ju pidime oma sisuliselt 325 Cup autoga konkureerima vabaklassi 3 liitriste M3'dega. Sorg Rennsport paneb joonele kolm autot, meile lisaks GT4 klassi E90 M3 ja M235 Cup'i.
Nimekirja esimest, proffide poolset otsa vaadates pakuks, et reaalne võiduvõimalus on ca. 20 meeskonnal, niivõrd tasavägine on konkurents olnud senistel VLN'idel ja pikk sõit, see rada ning võidusõidujumala terav sõrm segavad kaarte väga hoolikalt.
Kuid ma oleks väga imestunud, kui võitjad ei sõidaks Saksas valmistatud autoga. Ma ise panustaks BMW peale ja neist tugevaim on 25 all startiv BMW Team VDS, kus üheks piloodiks eelmisel aastal kui teises maailmas sõitnud Maxime Martin, ning temaga koos NS peaspetsialist Uwe Alzen, lisaks veel Jörg Müller ja Marco Wittmann. Nemad võitsid ka Aprillis peetud "kvalfikatsioonivõistluse", kus BMW VDS ja Schubert tiimid vallutasid 4 esimest kohta.
Samas Nissan GT Academy tiim, kes elavad meiega samas hotellis, on baarileti taga maininud, et just nemad võidavad. Neil on kaks autot, ühe roolis mh. Nick Heidfeld ja Lucas Ordonez, ning ette näidata kvali võit ja 8 koht kevadistelt VLN'idelt. Millegipärast ma ei usu Nissani konkurentsivõimesse 24 tunni jooksul. Samamoodi, Aston Martin on küll kiire aga alati tuleb neil midagi vahele, ilmselt nad ei panusta sellesse sõitu samavõrd kui LeMansi. Kuid nende peadirektor Dr. Bez on jälle kord joonel.
Mainimist väärt meeskond stardib numbri all 502 SP9 klassis, autoks Audi R8 LMS Ultra. Nimelt on üks meeskonna piloot Felix Baumgartner.
quote:Audi have partnered Felix with a really strong driver line up, five-time Le Mans winner Frank Biela (D), the three-time Le Mans winner Marco Werner (D) and the GT and sports car pro Pierre Kaffer (D) will be his colleagues in the cockpit.
Siit võib lugeda pikka intervjuud tema uuest väljakutsest. Felix alustas sel kevadel 45 aastaselt võidusõitjana nullist ja senistel võistlustel on talle kõvasti sõiduaega võimaldatud, pluss muidugi intensiivsed treeningud. Tulemused seni teise kümne keskpaika mis pole üldse paha algus.
N24 2014Ühtlasi on hea meel tõdeda, et Petrolheads on selle ürituse võtnud oma selle aasta kalendrisse ja seda eeskujuliku tiimiga. Lisaks napp tund tagasi saime kinnituse 3´le akrediteeringule. Kuna kaameraga on kohal Serx ise, on oodata korralikku pildimaterjali ja mitte ainult 24h sõidust, vaid proovime aktuaalselt edasi anda ka huvitavamaid tegevusi enne põhistarti. Kas me ka liikuvat pilti tekitada saame ja lihtsa vaevaga uppida, on hetkel veel natuke lahtine
N24 2014Keda huvtab võidusõidu tehniliste reeglite pool, siis ehk on huvitav vaadata kuidas erinevate tehniliste tingimustega üritatakse autode konkurentsivõimet tasandada, selle printsiibi nimi on Balance of Performance ehk BoP.
Iga mudeli juures kasutatakse erinevaid piirväärtuseid võistluskaalu, kütusesüsteemi mahu, kütuse tankimise kiiruse, mootori õhuvõtu ja võimsus jaoks. Näiteks Porsche miinimumkaal on 1275 ja samas Audi peab olema 60 kg raskem. Porsche tohib tankida 115 liitrit, Audi 125. Asi töötab päris hästi tulemusi vaadates, iseasi mida tiimid sellest arvavad ? Mulle tundub arvestades paljude eri markide osalemist, et lõppude lõpuks nad ikkagi lihtsalt lepivad sellega.
N24 2014Öökvali sõidetud, esimene pool kuivaga, teine ja pimedam pool märjal rajal ning kohati tihedas udus. Ilm on päris soe ja rada auras tugevalt kui vihm maha sadas. Kuid sõit sujus hästi, auto toimib ja meeleolu on hea. Hetkel neljas aeg, kuid ma arvan, et ainult kaks esimest proovisid tõsiselt aega sõita. Meie võtsime rahulikult, see on pikk nädalalõpp...
Homme hommikupoole on teine kvali ja selle lõppedes saab hakata laupäevase stardi peale mõtlema.
1 Black Falcon Team Reissdorf Alkoholfrei Bleekemolen Jeroen SLS AMG GT3 SP 9 GT3
3 Phoenix Racing Fässler Marcel R8 LMS ultra SP 9 GT3
4 Phoenix Racing Rast René R8 LMS ultra SP 9 GT3
6 Frikadelli-Racing-Team Schmitz Sabine, Huisman Patrick, Pilet Patrick 911 GT3-R SP 9 GT3
7 Aston Martin Racing Lamy Pedro AM Vantage GT3 SP 9 GT3
8 Haribo Racing Team Bergmeister Jörg 911 GT3 R SP 9 GT3
9 Prosperia C. Abt Racing GmbH Thiim Nicki R8 LMS ultra SP 9 GT3
17 G-Drive Racing Ortelli Stéphane R8 LMS ultra SP 9 GT3
25 BMW Sports Trophy Team Marc VDS Alzen Uwe Z4 GT3 SP 9 GT3
44 Falken Motorsports Dumbreck Peter 911 GT3 R 997 SP 9 GT3
48 Gazoo Racing LFA SP 8
66 Dörr Motorsport GmbH Estre Kevin MP4-12C GT3 SP 9 GT3
70 Aston Martin Test Centre Dr. Bez Ulrich Vantage V8 SP 8
80 Nissan GT Academy Team RJN Heidfeld Nick GT-R GT3 SP 9 GT3
100 Aston Martin Test Centre Harris Chris AM Vantage V8 SP 10 GT4
190 Sorg Rennsport Pihotalo Peep, Koldits Erki, Liidemann Roul BMW 325 V4
502 Audi race experience Biela Frank R8 LMS ultra SP 9 GT3
N24 2014kahjuks videot ei näidata teistesse maadesse (saab IP aadressi järgi aru):
"Leider ist Ihre Netzwerkadresse (IP) nicht für die Nutzung dieses Angebots freigegeben. Aus lizenzrechtlichen Gründen müssen wir uns bei diversen Inhalten auf Zuschauer bestimmter Länder beschränken."
N24 2014Auto on valmis, hommikune "strateegiakoosolek" peetud ja aeg rajale minna. Lubab kuiva ja jahedat ehk ideaali, eks elu näitab. Mina stardin, Erki teine ja Roul kolmas, üks vahetus ca. 1,5 tundi. Öösel ilmselt kasutame topeltvahetusi, et saaks pikemad puhkepausid aga sinnamaani peame me kõigepealt jõudma. Kokkuvõttes, showtime !!!
N24 2014Eelmise nädalavahetuse LM24 tundus juba väga avariirohke, aga N24-l käib ka täielik sõda. Mõnes mõttes arusaadav kuna autosid on kordades rohkem, aga eelmine aasta kui olin N24 kohapeal, siis ei saanud aru, et nii palju avariisid toimus - vaid teleülekande kaudu saab reaalse ülevaate kõigest.
TEAM EST praegu 116. / 4. klassis. Kahju, et ei näe cap'i eespool oleva konkurendiga ja et ei näe, kes on hetkel roolis. Selles mõttes oli LM'i mõnusam jälgida ja kaasa elada.
N24 2014Hetkel on nad klassi 3. koha meeste taga kohe (vastavalt pos. 112 ja 113) , ja ringiajad on meie tiimil praegu paremad. Kuid võistlus on alles noor, äsja on pimedaks läinud.