Poster |
Message |
nitropauk |
Soodne rajaauto
Tahaks ka Audrus sõita, aga raha on vähe. Millist autot soovitate? Hinnaklass kuni 5000€, ning erilist tuuningut pole plaanis ette võtta.
Endale on mõttesse jäänud Clio Sport 124kw (1035kg), Subaru Impreza GT 155kw (1255kg), Audi S4 195kw (1540kg), väga erinevad autod aga neid autosid ühendab sarnane hind. Eelistan esiveolist või nelikut, kuna ülejuhitavad tagaveolised ei istu mulle üldse, sõiduoskus jätab soovida
|
24.02.2013 at 11:33 |
3 edits. Last edited 24.02.2013 at 12:04 by nitropauk
|
Henri_ |
Soodne rajaauto
Golf on näiteks kõige ülejuhitavam auto, mida ma tean. Mitte, et mul rajal sellega mingeid kogemusi oleks, kuid S1600 klassi sõite vaadates või rajapäevadel ootamatult käestminevaid esiveolisi nähes.
BMW 3-seeria. 6000€ eest saab ikka väga heaks teha. Mingist ülejuhitavusest pole haisugi, tegemist on uskumatult neutraalse autoga. Võid lugeda minu auto teemast mu esimesi muljeid seadistamata cupiautoga. Ta võib olla veidi ülejuhitav vihmas, kuid mingit ootamatut käestviskamist küll oodata pole. Täpselt nii palju sõidab külg ees, kui palju sa tahad seda teha.
Mul on raske ja kiire autoga selline kogemus, et tuleb varuda ka uued kettad-klotsid ning ehk ka rehvidki.
____________________________
http://petrolheads.ee/ ; EVO RX ; E46 V8 |
24.02.2013 at 13:56 |
|
veekaheksa |
Soodne rajaauto
Nelikveoga on paljal asfaldil fun'i mõttes suhteliselt igav, samas, mida libedam on rada, seda põnevamaks läheb(igapäevaautona paralleelselt kasutades siiski täiesti variant). Esiveoline alustuseks võib päris hea valik olla, kuid see võib suhteliselt kiiresti tüütavaks minna. Soovitan ikkagi midagi baieri mootoritehase poistelt. Autod on juba stockis väga hea tasakaalustatusega, fun'i ja oskuseid saab kaua lihvida. Iga ilmaga huvitav ja pikaks ajaks mänguasi. Kui hakkab ära tüütama, siis pakutakse laias valikus igasugu elemente, mis masinat kiiremaks-tõsisemaks teevad.
veekaheksa
____________________________
It's not about the result, it's about the emotion. |
24.02.2013 at 14:06 |
|
peep Moderator |
Soodne rajaauto
Neist kolmest esimene valik oleks Clio ja kindlasti mitte Audi. Juba väljatoodud kg numbrid ütlevad palju. Clio on küll pigem ülejuhitav ja ringiajad on tal neist kolmest ehk kõige aeglasemad aga selle eest fun factor'i ja kulude osas on ta parim. Mis BMW'd puutub, siis nad on lihsamad juhtida aga pole nii fun kui Clio. |
24.02.2013 at 17:03 |
|
Kaido |
Soodne rajaauto
Valikus välja toodud autodest võtaks mina samuti Clio, valikuväliselt aga BMW - hinnaklassi sobib E36 M3. Subaru mina välistaks - oman ühte ja kardan, et BMWga võrreldes see sama palju kilomeetreid rajal ei kesta. Veoskeemi ja käitumise poolest meenutab I. põlve Impreza pigem tagaveolist autot (kui turbo on töös) ja juhitamatut autot (kui turbo pole veel töös). Subaru pidurid rada hästi ei kesta ning tõenäoliselt saab rajal ka originaalsest käigukastist kiirelt lahti. Kui Subaru ikkagi rahu ei anna, siis juba sama põlve STI. Audi on raske ja tõenäoliselt kulukas üleval pidada ja sellel on samad mured mis Subarulgi - ülelaadimine (probleemid jahutusega) ja nelikvedu (kuival rajal mõttetult kaasa veetav lisakaal). |
24.02.2013 at 18:13 |
|
peep Moderator |
Soodne rajaauto
Vana M3 ringrajale ei sobi otsingu parameetritega:
quote: nitropauk:/.../ raha on vähe /.../ Hinnaklass kuni 5000€
E36 328 koos sisselaske modiga oleks vast sobivam BMW valikust. |
24.02.2013 at 18:22 |
2 edits. Last edited 24.02.2013 at 18:30 by peep (Moderator)
|
hall |
Soodne rajaauto
Peaaegu parameetritesse mahub ka see Renoo: http://www.auto24.ee/used/1195230
Sekundeerin selles, et Audi ei sobi kuidagi, Subaru GT käigukast väga kõvemat sõitmist ei kannata ning E36 (325 või 328) võiksid olla head alternatiivid.
____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.
CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas. |
24.02.2013 at 20:24 |
|
HoCi |
Soodne rajaauto
Minult on võimalik soetada hea ja kiire Honda. Tehnika Honda puhul muretult töökindel. Igasugu kuluosad saab b-osad VÄGA odavalt ja samuti on väga lai valik tuuningjubinatel, mis aitavad rajal veel kiiremini kihutada.
http://www.auto24.ee/used/1240628
Ülejäänud raha eest osta rajarehve
Olen täiesti kindel, et originaal konditsioonis võrreldatuna on see auto kõigist eespool mainitud autodest rajal kiirem sama juhiga (v.a. see 2004a. Megane RS Sport http://www.auto24.ee/used/1195230). Ja vähese vaevaga saab seda Civicut oluliselt kiiremaks. |
24.02.2013 at 23:11 |
2 edits. Last edited 24.02.2013 at 23:21 by HoCi
|
Lembit |
Soodne rajaauto
Lisaks mõttena ka Mazda MX5. Võimsust on küll vähem, aga juhitavus väga hea.
Edit: Honda Civic Type R hakkab kah sarnasesse hinnaklassi jõudma juba. |
25.02.2013 at 09:33 |
1 edit. Last edited 25.02.2013 at 09:35 by Lembit
|
ICE |
Soodne rajaauto
Lisaks audi õudsale kaalunumbrile, on pikemas perspektiivis seda biturbo mootorit kallis hooldada ka, eriti kui rõhunumbrit on tõstetud.
Enda hääl läheks ka e36´le- juppe on palju saada ja erinevates hinnaklassides (nii remondi- kui upgradejupid)
____________________________
Petrolheads.ee |
25.02.2013 at 09:34 |
|
Raceboy |
Soodne rajaauto
Kui raha on vähe, siis ma võtaks Honda. Kuigi esiveoline, siis Audrus pole sellest eriti lugu ja töökindlus on tal parem, kui BMW-l. Muidugi sellises vanuses autode puhul taandub paljuski konkreetsetele isenditele ja päevakorda tuleb nt kere seisukord, mis sõidukorras tehnika on jne.
____________________________
www.vems.ee |
25.02.2013 at 10:09 |
|
uzzac |
Soodne rajaauto
Panustaks ka e36 peale. Cupi näol on olemas ka reaalne väljund kui haigus süveneb ja üksi sõitmine väheseks jääb.
____________________________
Lada 2101 Coupé AruveeRacingTeam Petrolheads.ee |
25.02.2013 at 11:04 |
1 edit. Last edited 25.02.2013 at 13:12 by uzzac
|
silver |
Soodne rajaauto
quote: peep: Vana M3 ringrajale ei sobi otsingu parameetritega:
quote: nitropauk:/.../ raha on vähe /.../ Hinnaklass kuni 5000€
E36 328 koos sisselaske modiga oleks vast sobivam BMW valikust.
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-m3-umbau-19-zoll-leder-m-paket-torgelow/173750469.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=54&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=45&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&makeModelVariantExclusion1.searchInFreetext=false&negativeFeatures=EXPORT
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-m3-rhd-3-0-286ps-klima-leder-in-wei%C3%9F-aschaffenburg/173975157.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=54&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=45&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&makeModelVariantExclusion1.searchInFreetext=false&negativeFeatures=EXPORT
Leidsin kaks vana emm kolme, 4999.-
|
25.02.2013 at 11:05 |
1 edit. Last edited 25.02.2013 at 11:08 by silver
|
Lembit |
Soodne rajaauto
quote: silver: Leidsin kaks vana emm kolme, 4999.-
Lisada toomine + regamine eestis ca 1000.-
ja selleks, et E36' ga rajal sõita on minimaalselt vaja üle käia:
* Pidurid
* Veermiku puksid/liigendid
tõenäoliselt ka
* Amordid
varem pakutud 328/325 on 5000€ hinnapiiri sees rajavalmina palju reaalsem.
Kui hinnapiiri laiendada, 7-8k€'ni, siis heas korras M3 ilmselt hoiab tuleviku mõttes oma hinda paremini, kui muud E36 mudelid
|
25.02.2013 at 11:47 |
|
silver |
Soodne rajaauto
veel lihtsam lahendus
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-m3-rennwagen-vln-stadthagen/169701916.html?lang=de&pageNumber=4&__lp=54&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=45&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&makeModelVariantExclusion1.searchInFreetext=false&negativeFeatures=EXPORT |
25.02.2013 at 12:15 |
|
Chillbill |
Soodne rajaauto
Olin läinud aastal sarnase valiku ees (fun, vastupidav ja mõistlike ülalpidamiskuludega auto ca 5k eest). Valikus oli mitmeid (mh MK2 MX5, korralik E36, MK3 MR2) ent lõpuks otsustasin MK2 Clio RSi kasuks. Kahetsusi pole - mootoril on punchi juba madalalt, pidurid teravad ja juhitavus sõidulusti pakkuv. Rajal stock seades hätta ei jäänud ja vastupidavusele pole midagi ette heita. Alla läheb 15'' velg, nii et kulu rehvidele peaks püsima mõistlikkuse piires.
Momendil on müügis 1 PH1 Clio RS, millel kuulduste järgi all valed vedrud (õiged saaks eBay UK-st paarikümne euriga): http://www.auto24.ee/used/1242635
Lisaks on tõenäoliselt saadaval ka üks eesmärgipäraselt täiustatud PH1 RS: http://club-renault.ee/foorum/viewtopic.php?f=4&t=93&start=40#p5196
Aga eks oma silm (ja tagumik?) on kuningas. Mine tee proovisõite võimalikult erinevate autodega ja vaata, mis tunne tekib ja kas mõistus ütleb, et siin on potensiaali.
P.S. Ka E36 ei oleks tõenäoliselt halb valik, kui endal mutrivõti käes püsib ja on aega-viitsimist värskendamist vajavate sõlmede kallal nokitseda. Mul seda polnud
|
25.02.2013 at 13:11 |
1 edit. Last edited 25.02.2013 at 13:16 by Chillbill
|
compact |
Soodne rajaauto
Kui E36 poole vaadata siis mina soovitaks juba 323 Compacti soetada, see on juba stockis mõnevõrra kergem kui sedaan või kupee ning tagasild on lihtsama ehitusega (sisuliselt E30 tagasild). Erilist lagunemist, nagu siin eespool puuduseks toodi, pole nagu ka täheldanud.
Tõsi Cupi masinat sellest ei saa, kui haigus peaks süvenema |
25.02.2013 at 17:58 |
|
Jaanus K |
Soodne rajaauto
Paar aastat tagasi oli sama probleem. Kriteeriumiteks oli küll tagavedu, aga muus osas sama - vähe ehitamist ja väikesed ülalpidamiskulud. Viimasest tingituna otsisin stock seades võimalikult kerget isendit, mis kulutab vähem pidureid, rehve ja kütust. Lõpus oli valikus mk2 MX5 ja mk1 ning mk3 MR2. Kuna MX5 pikka kasvu juhile ei pidanud sobima, siis valituks osutus mk3 MR2.
Teemaalgatajale vist MR2 ei sobi, kuna raskem tagaosa tahab harjumist, aga kaaluda võiks, kuna fun on ta juba üsna tehase seades ja potentsiaali on rohkem kui küll. |
25.02.2013 at 19:08 |
|
Deodor |
Soodne rajaauto
http://www.auto24.ee/used/850669 oleks ka lõbus rajaauto(antud broneeritud), aga mitte nii soodne pidada kui vabalhingavad (bmw ja honda)! |
25.02.2013 at 21:27 |
|
-XR- |
Soodne rajaauto
quote: Jaanus K: Paar aastat tagasi oli sama probleem. Kriteeriumiteks oli küll tagavedu, aga muus osas sama - vähe ehitamist ja väikesed ülalpidamiskulud. Viimasest tingituna otsisin stock seades võimalikult kerget isendit, mis kulutab vähem pidureid, rehve ja kütust. Lõpus oli valikus mk2 MX5 ja mk1 ning mk3 MR2. Kuna MX5 pikka kasvu juhile ei pidanud sobima, siis valituks osutus mk3 MR2.
Teemaalgatajale vist MR2 ei sobi, kuna raskem tagaosa tahab harjumist, aga kaaluda võiks, kuna fun on ta juba üsna tehase seades ja potentsiaali on rohkem kui küll.
MR2 mootor nõuab pöörete peal hoidmist. Aeglasel rajal peab sellega väga kõvasti võimlema.
Lisaks pole ta oma keskmootoriga eriti andestav, spinn tuleb hoiatamata.
Ma soovitaks midagi sellist, millel madalatel pööretel ka jõudu on.
Cliosid ei oska kommenteerida.
|
25.02.2013 at 21:28 |
|
HoCi |
Soodne rajaauto
Tähtis polegi tegelikult nii väga see, et madalatel jõudu oleks vaid see, et võimalikult laias pööretevahemikus oleks jõud olemas. |
25.02.2013 at 21:50 |
1 edit. Last edited 25.02.2013 at 21:50 by HoCi
|
BlueStang |
Soodne rajaauto
Mul selline asi üle, kui madalalt ja laias vahemikus väänet tahta
http://opentrack.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=728
|
25.02.2013 at 21:52 |
1 edit. Last edited 25.02.2013 at 21:53 by BlueStang
|
-XR- |
Soodne rajaauto
quote: HoCi: Tähtis polegi tegelikult nii väga see, et madalatel jõudu oleks vaid see, et võimalikult laias pööretevahemikus oleks jõud olemas.
Ma mõtlesin, et selline "vtec just kicked in" tüüpi auto väga ei sobiks funitamiseks.
MR2 VVT-i käitub üsna sama moodi nagu vtec.
Jõudu on tegelt igas vahemikus liiga vähe |
25.02.2013 at 21:54 |
|
Ivalo |
Soodne rajaauto
CTRil on ~4000 pööret millega "mängida", kui selles vahemikus ka rajal mootorit hoida ei suuda, siis võibolla on parem mitte rooli istuda.
Rajal ei ole sel suurt vahet kas jõud on saadaval alt või ülevalt, senikaua kui ülekanded on sobivad mootori õiges piirkonnas hoidmiseks.
Kui puhtalt funi pärast vastupidavat ja üle keskmise kiiremat autot valida, siis CTR on kindlasti üks neist. EP3esid peaks 5k eest saama küll.
|
25.02.2013 at 22:50 |
|
HoCi |
Soodne rajaauto
Type-R'ide puhul soovitaks lasta põhjalikult üle vaadata auto, sest olen kuulnud juba mitmelt poolt, kuidas saadud väga hea hinnaga Type-R (EP3 kerega 2001-2005) ja pärast sinna veel mitu tuhat eurot kohe sisse lükatud, et auto korda enamvähem saada. Eriti tähtis on see rajaautol, kuna auto potentsiaali kasutatakse üldiselt maksimaalselt ära ja iga nõrgem sõlm võib suuremal kiirusel valusalt kätte maksta.
-XR- - vtec tüüpi mootorid sobivad väga hästi funnimiseks (eriti kaif on just see, kuidas kõrgel pöördel asi lendab) aga üldiselt oleks hea käiguülekannetega tiba vaeva näha. Audru ringrajal kindlasti pole vaja ntx minu VTI'l ülekandeid (FD 4,266) muuta aga raplas sõitmiseks oleks vaja lühemat peaülekannet. Mul oli plaanis enda VTI'le külge panna integra type-r käigukast(FD 4,785) aga nüüd plaanid muutusid ja auto ning käigukast läksid eraldi müüki.
Kui teema algatajal on tõsine huvi ikkagi puurita rajaauto endale vaadata, siis võta ühendust ja usun, et kui korra sõita saad selle VTI'ga, siis sõidad ka selle autoga koju
____________________________
Porsche 911 Turbo X50 02'
Ex: Honda Civic VTi 1,6T |
26.02.2013 at 07:37 |
1 edit. Last edited 26.02.2013 at 07:38 by HoCi
|