register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Kurvisõiduautod : Mustang  
Poster Message
BlueStang
 
Mustang
OT hooaeg varsti jälle käes ja vaja hakata valmistuma:)
Mõtlesin, et alustaks virtuaalsest ettevalmistusest ning kuigi ei ole tegmist päris kurvisõiduatoga, siis panen siia üles ka ikka.
Pilti ka


Minu eesmärk ei ole olnud OT-l võimalikult kiiresti mootorsõidukiga liigelda vaid võimalikult väheste muudatustega ja võimalikult kiiresti teha seda mittekurvisuutlikuks peetava usarauaga - konkreetsemalt V8 Mustangiga.

Antud auto juures on senised muutused olnud järgmised:
Koni vedrud (tavavedrustus, mitte coilover)
KYB - mittereguleeritavad gaasiamordid
korviste
4-punkti vöö
pulypuksid esistabikas
Hawk esipiduriklotsid
kiirestisõitmise tänavarehv
olude sunnil ka tugevamad klapivedrud

Autol on stockina kaasa antud 215hp ja antud konfis sõitis auto Sauga ringrada eelmisel aastal ajaga 1.07.136, mis arvestades auto kurvisuutlikkust välistavaid eripärasid (live axle, snap-oversteer, nose-dive jne polegi äkki niiväga halb:)
Igal juhul on see hetkel minu poolt erinevate mustangitega Sauga raja läbimise rekord, kuigi on proovitud ka võimsamaid stange.

Varasemalt on olnud kasutuses, kuid nendega pole eelpooltoodud ajale lähedale saanud:
- ca 300hp mootorimodidega 95 aasta Mustang GT, stock veermik, kiirestisõitmise slikk
- stockis 305 hp 96 aasta lahtine Mustang Cobra kergete DIY vedrustusmodidega (1 äralõigatud keere, terve polypuksiring), kiirestisõitmise slikk
- samuti 305 hp, kuid kinnine 96 aasta Mustang Cobra jõulisemate veermikumodiega (4x Tockico reguleeritav amort, 4x Eibach Pro racing madaldusvedru, Tri-Ax shifter, korvistmed, 4-punkti vööd, polypuksiring), kiirestisõitmise slikk - parim aeg 1:09:8xx


Hetkel mõtlengi, mis oleks järgmine vähest resurssi nõudev, kuid ringiajale oluliselt mõju avaldav pisimodi, millega kevadel rajale tulla.



11.01.2010 at 17:21 8 edits. Last edited 17.03.2016 at 22:04 by BlueStang
hall
 
Mustang
Mis numbreid see masin kaalu peal näitab?

____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.

CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas.
11.01.2010 at 18:04
BlueStang
 
Mustang
Ter ja tänud küsimast - sai eelmise aasta septembris just kaalutud:

Tulemused kolmveerand paagi ja 70kg juhiga:

Nurgad
496/425 ees

357/330 taga

Sillad
921 ees
/
687 taga

Kogukaal
1608
11.01.2010 at 18:51 1 edit. Last edited 11.01.2010 at 23:38 by BlueStang
charger
Mustang
Milliseid Hawk'i klotse täpsemalt oled kasutanud ja kuidas toimivad?
11.01.2010 at 22:57
BlueStang
 
Mustang
HP Plus - tundusid väga head olema
11.01.2010 at 23:39 1 edit. Last edited 11.01.2010 at 23:40 by BlueStang
BlueStang
 
Mustang
Keegi kunagi soovitas rinkale tibu kõrvale võtta või mõned tellised paremale kapotialla panna - mu enda meelest on isegi hea, et vasak esinurk on raskem - vasakkurvi keeramisel pidurdamisega hilja peale jäädes muidu alati sööb vasakut esirehvi, kui raskus paremale esirehvile kandub ja vasak liiga vara blokkima hakab - no ja saugal enamus vasakkurve.

Hetkel vist teeks asja natuke paremaks vana hea aku pagassi viimine (eest vasakult - taha paremale), mingi kergema kapotikaane leidmine ei teeks ka paha.
Mujalt pole eestpoolt nagu midagi eriti ära võtta.


Edit:
Peebu antud kalkulaator annab järgmist:

Measured Weight Distribution
Total Weight 1608
Front-to-Rear
Front 921 57.28 %
Rear 687 42.72 %
Side-to-Side
Left 853 53.05 %
Right 755 46.95 %
Diagonal Weight
Left Front / Right Rear 826
Right Front / Left Rear 782

Ideal Corner Weights
Left Right
Front 488 432
Rear 364 322







14.01.2010 at 12:03 2 edits. Last edited 14.01.2010 at 16:44 by BlueStang
BlueStang
 
Mustang
hooaeg läheneb - selleks aastaks siis sai plaanitud
+90 hp, +15 lb/ft, +1000rpm
11" to 13" pidurikettad, suuremad brake calipers, suuremad DS2500 klotsid
17.03.2011 at 11:13 3 edits. Last edited 17.03.2011 at 15:21 by BlueStang
rookierice
Mustang
Karmim nukk ning uued väljalaskekollektorid?

Loodan, et sõit muutub kiiremaks aga mitte vaatemängulisemaks.
18.03.2011 at 22:53
Wolle
  
Mustang
quote:
rookierice: Karmim nukk ning uued väljalaskekollektorid?

Loodan, et sõit muutub kiiremaks aga mitte vaatemängulisemaks.

Emafoorumist võis välja lugeda, et vist on järjekordne Cobra silmapiiril/garaazis

____________________________
Maalt ja mälestusega hobusest

Ford. At least they circled the problem.
18.03.2011 at 22:59
Pierre
Mustang
Just, alguses mõtlesin ka, et ümberehitus....usarauale ikka võib neid elemente lubada aga jah, sealt üleaia foorumist, no vb ma ei taha kohe kiirustada aga nurga lõikamises see mees on meister ja et tõestada Mustangi suutlikkust, siis ega seal rohkem variante pole. SVT ainult (või ise tehtud asjad). Pärast 99a tulid alles kompressoriga variandid aga innustus uue ringraja pärast on kõigil. Millegipärast ma arvan, et rada hakkab tihedam olema ja nii seda mitte kunagi varem.
Jõudu tööle!
19.03.2011 at 03:55 1 edit. Last edited 19.03.2011 at 03:58 by Pierre
BlueStang
 
Mustang
Panen üle pika aja ka vähe posti - et siis Pierrel õigus vähe nurgalõikamisega oli tegemist - toimus lihtsalt väike autovahetus ehk back to the roots GT -> SVT Cobra, aga ikkagi Mustang:)

Autol siis kõik suht stock - vahetusse said ainult vedrud (Koni Racing), shifter (Steeda Tri-Ax), pidurivedelik (ATE Blue), piduriklotsid (Hawk Performance Plus) iste ja 4 punkti vööd (mõlemad Sabelt). Viimati vahetusid ka pidurikettad drilled slotted vastu ja siduriks sai F1 Racing Stage 3 nn on-off sidur (viimast pole rajal veel proovinudki). Muu jäi kõik nagu "as built" - jäik tagasild ja kardetud tagasilla hoovastik, amordid aastast 96, vedrustus (ei mingeid coilovereid) jne.

Mustangil aeg 1.33.002 Opentrack üritusel ja päris ainult otsesõitmise autoks ei peaks usakaid ja mustangi nimetama:D

Edit: väike :burnout ka


____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars
04.09.2013 at 00:36 2 edits. Last edited 17.03.2016 at 22:07 by BlueStang
opentrack.tqhq.ee foorum : Kurvisõiduautod : Mustang  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.