Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
Käigukastijutt on muidugi vale. Altezza nime alates 2005 enam ei eksisteeri, uus põlvkond tuli ka Jaapanis Lexus IS-ina. Ehk kasutavad nad 86 peal esimese põlvkonna IS/Altezza kasti (hakati uuesti tootma?), sest see kuuene manuaal on tõesti hea ja täpne. ISF-i automaat on 8k. mitte 6k. ja nii kallis/eriline, et seda kindlasti antud Toyota peal ei kasutata.
Toyota GT 86See, et Inglismaal pakutakse huupi, et 30k+ € maksma hakkab ei tähenda, et see meil nii vähe maksaks...seal 30k€ tähendab üldiselt mujal euroopas 40k€ ja seda on natuke palju 0-100ni 7s+ kiirendava sportauto eest, aga Subaru versioon võib päris ahvatlev tulla tõesti ning loodetavasti tuleb mõni võimsam mudel ka välja 2L+200hj
____________________________
Soodsad sülearvutid siit --> Sülearvutid Laptopid.ee
Rinka huviline küsigu kindlasti % alla
Toyota GT 86Autocar ennustab, et varsti torgatakse mootoriruumi ka tigukompressor ja hakatakse hobujõude ning suuremat pöördemomenti madalatel pööretel välja nõiduma. Just madalatel pööretel pidi jõuallikas reaalses elus kaunikesti nadi olema.
Toyota GT 86Peamiselt tulid positiivsed kommentaarid seetõttu, et auto kaalub 1200 kg - see peaks ise juba andma teatud sõidumõnu ja lisatunnetust. Subaru esimene spec on küll täpselt sama, ainult sinine . Aga tundub tore auto - just ses mõttes, et tagaveoline. Sellega võiks olla päris lõbus liigelda.
quote:que: Peamiselt tulid positiivsed kommentaarid seetõttu, et auto kaalub 1200 kg ...
Ehk siis ikka ülekaaluline sellised putukad peaks koos juhiga kaaluma mitte üle tonni. Alles siis saab lõbusaks minna. 7sek/100 - minu arvates ei tohiks selle auto juures sellist numbrit näidatagi (häbi-häbi), see number sobib diiselmootoritega pereautode klassi iseloomustama.
Toyota GT 86Pole ta nii ülekaaluline midagi - tegemist ikkagi 4.24 m (pmtslt sama, mis Golf ja 10 cm lühem kui Cayman) pikkuse autoga. Võrdluseks: 265 hj Cayman on 1330 kg ja teeb 0-100 km/h 5.8 sekundiga. GT 86 vajab ca 6.8. Golf V GTI kaalub ~1350 kg (mäletan kuskilt loetud VW kommentaari, et kaalu ei vähendatud, kuna iga vähendatud kilo oleks lisanud auto lõpphinnale 100 £).
Aga võimsust (ja madalate pöörete momenti) võiks siiski veidi rohkem olla jah, nii et loodame, et see kompressoriga variant realiseerub.
Kergetest masinatest rääkides peaks 2013 esimesel poolel turule jõudma Alfa 4C (8xx kg, 250-300 hj 1.8 turbo) ja 2014 aasta kohta käivad kuulujutud samuti 8xx kg Mazda MX-5'st (1.3 turbo).
Toyota GT 86See auto tundus esimesest silmapilgust kuidagi väga sümpaatne, isegi enne kui spece nägin. Aga üldiselt ma kahtlustan, et selle auto sünnis mängis olulist rolli asjaolu, et näiteks need tegelased kes esimese Initial D raamatu ilmumise ajal olid 10 aastat vanad, saavad varsti 27. Ja suht tõenäoline on, et selles kontekstis läheb see masin väga hästi kaubaks.
____________________________ Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
Toyota GT 86Kuksilt lugesin, et selle konstrueerimisel on juba sisse arvestatud erinevad tuunimisvõimalused ehk ta on sobiv algmaterjal edasiseks rahakulutamiseks.
Toyota GT 86Arvustuste järgi tundub väga mõnus masin oleva ja juhitavus meenutab Lotus Eliset oma. Eriti meeldib madal isteasend.
Igatahes laupäeval lähen ja vaatan milline see masin päriselt välja näeb
quote:Taavi:
Käigukastijutt on muidugi vale. Altezza nime alates 2005 enam ei eksisteeri, uus põlvkond tuli ka Jaapanis Lexus IS-ina. Ehk kasutavad nad 86 peal esimese põlvkonna IS/Altezza kasti (hakati uuesti tootma?), sest see kuuene manuaal on tõesti hea ja täpne.
Kuna Toyota ja Subaru müüjad peavad omavahel konkureerima ja japsid tahavad teha edukamat sportautot kui MX5, siis on lootust, et hind tuleb hea (<30kEUR).
Toyota GT 86Kõik uus on hästi unustatud vana. GT 86 on tänaste arusaamade kohaselt vaat et väga kerge sõiduk. Kuidas saakski suht kerge tagaveoline auto sõita "valesti"? Selle mudeli edu pole üllatav, pigem peaks tootjad peeglisse vaatama ja küsima endalt, miks panustatakse viimased 20 aastat kõik saavutused vaid mahukama varustuse kaasavedamise võimalikkusesse. OK, turu survel + turvalisus, kuid usun, et nn alasti autosid ostetaks ka täna.
Üks lahe näide on veel eelmisest aastast. Dacia Duster on omas elemendis tubli liikur, kuid mitte neile, kelle jaoks auto on midagi rohkemat kui pelgalt tarbeese. Nende jaoks on Duster kõnts. Nüüd võtab üks Saksa värkstuba ja teeb sellest sõnnikust auto, mis oleks võinud olla juba sündimisest peale selline. OK - Travec Tecdrah TTi on veidi kallim kui Dusteri tippversioon, kuid masstootmine oleks toonud hinda oluliselt allapoole ja Duster oleks ikkagi olnud omas segmendis üksi, sest lähemad analoogid on oluliselt kallimad. Lihtsate vahenditega tehakse ilmetust kõntsast cool liikur, mis võiks endagi garaazi kaunistada.
Toyota GT 86Toyota kohta ei oska öelda aga Subaru jaoks on see mudel minumeelest justkui näo päästmise küsimus, on ju senini olnud autorallil suur roll Subaru imagos, ehk aitab üks kergelt pöördesse minev tagaveoline (rinkapill) seda lünka täita?
Toyota GT 86Põhimõtteliselt nõus, aga see suurt ei aita. Siiani kestev tugev rallikuvand on meile arusaadav, mujal maailmas aga marginaalse tähtsusega. Subaru enda jaoks muutus see samuti segavaks, sest kogu Impreza-seeriat peeti metsas kargajate niššimudeliks. Mingi uue kuvandi ülesehitamiseks Subarul praegu vahendeid pole, selleks on tootja praegu liialt väike. Kui need kaksikud oleksid Mazda MX-5ga samas hinnaklassis, siis lööksid nad mitte kõige paremast kujundusest hoolimata kindlasti läbi ja legend ehitaks end ise üles. Need autod saavad olema aga ilmselt kallimad ja mingit uut imidžit brändile nad ei loo. Isegi kui looks, siis Subarule see ei meeldiks – neile meeldiks pigem Audi kuvand - turvalised nelikveoga pereautod jne. Seda nad jällegi ei saavuta, sest Audit nad üle ei löö. Ainuke tee müüki parandada oleks täna kõigi uute mudelite kujundus Pinifarinalt sisse osta, panustada veidi materjalidesse ja lisada valmis autodesse müraisolatsioon - tehnika toimimises ja ehituskvaliteedis ju tõrkeid pole.
Toyota GT 86Totaalne offtopic: Hakkasin mõtlema - ise sõidan Subaruga, naine sõidab Subaruga, isa sõidab Subaruga, ülemus sõidab Subaruga, kontor asub Subaru esinduse kõrvalmajas...