Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
Ringrajateemalised videodSee nüüd tuleb uue teema hakatuseks tiba keeruline, aga bear with me:
Samm 1. http://www.truthin24.com/ , sealt saab vaadata treilereid ja muidu isu tekitada
Samm 2a. tirida iTunes kui sisepartei opsüsteemiga tegu
Samm 2. tekitada endale uus iTunesi konto, selle juhendi järgi http://www.winandmac.com/tips/create-free-itunes-account-no-matter-where-you-live-without-using-redeem-code/ . NB! valima peab mõne tasuta App Store aplikatsiooni, muidu valikut Payment Method: None ei ilmu. App Store top asub iTunesi esilehel all paremas nurgas. Igal pool tuleks mainida et oled USA-st, linn/osariik/ZIP võivad stiili mõttes olla näiteks Sebring, FL, 33872, või mõni muu eksisteeriv kombo. Telefoninumbriks 3+7 suvalist numbrit. Ajutise mailiaadressi saab siit kergelt http://mailinator.com/ , sisestate oma aadressiks mingisona@mailinator.com ja siis selle mingisona sinna kasti, saab kinnituse kenasti kätte. Kõlbab muidugi ka tavaline aadress, aga Apple ikka kipub spämmima nats, seega nii on parem.
Samm 3. Otsida iTunes Storest "Truth In 24" või klikkida seda linki: http://itunes.apple.com/WebObjects/MZStore.woa/wa/viewMovie?id=307316228&s=143441
Samm 4. Klikkida free download ja nautida
Samm PS: Kuna Audi, kes selle asja kinni maksis, jagab filmi tasuta, aga ainult USA piires jagamine on iTunesi poliitika, siis minu moraalistandardite kohaselt ei ole tegemist piraatlusega.
PS2: kui mu LMP teemaline jutt hakkab liiga rohkeks minema või muidu üle viskama siis vihjake
____________________________ Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
Seda kurvi nimetatakse algaja lõksuks. Põhjus on, et ta tegelikult pole midagi erilist ja on selle raja kurvidest üks ohutumaid välja sõita, kuid oma aheneva raadiuse ja piiratud nähtavuse tõttu lähenedes ta tõesti üllatab algajat. Ja kuna algajate osakaal rajal on üldjuhul ca. 80 %, siis meeldib see koht pealtvaatajatele.
ja tüüpiline turist, kes üritab oma sõbrale järgi sõita, kõigepealt liiga kiiresti siseneb ja siis tõstab jala gaasilt teist küngast ületades. See on seal tõsine no-no, vedu peab igal juhul taga olema.
quote:Gsinut: Tegime algust uue sarjaga, kus proovime, kui palju auto ümberehitused tema ringiaega parandavad: video ise
Paar tähelepanekut nende motors24 videode kohta:
* heli kvaliteet on kohutav - juttu pole kuulda, aga vahepalad (muusika, kõllid jms) karjuvad mis hirmus. Võimalik, et jutu kvaliteeti aitaks parandada see, kui see kasutatav mikrofon oleks veidi konkreetsemas asukohas ja kõneorganitele veidi lähemal;
* kätega vehkimne (sh see "ründav" tervitus ja hüvastijätt), jalalt jalale tammumine ja rääkimise ajal tuikumimne, rääkides pidevalt üle õla auto või muud kõnealuse asja poole vaatamine, släng (ok, võrreldes algusega on seda küll vähemaks jäänud) jms on väga lihtsad asjad, mille parandamine ei maksa midagi, aga teeks üldmulje palju paremaks.
Ei midagi isiklikku, aga just neil nimetatud põhjustel ei suuda ma eriti üle ühe video kuus vaadata. Kui minusuguseid on veel, siis asja parandamine tooks ju palju vaatajaid juurde
____________________________ Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.
Ringrajateemalised videodSuurim probleem motors24.ee videotel on mõningane ebaprofessionaalsus, s.t. täiesti puudulik ettevalmistus ja ebaõige kõnepruuk ning algajalik käitumine.
Selle kivi neelab ära.
Ikkagi suht hea on vaadata nende tehtud asju aga jah, areneda on veel kõvasti....
Ringrajateemalised videodJason Plato sõidab usarauaga külg ees
____________________________ Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
Sirgemate kohtade peal hoidis Porsche natuke tagasi, et vahe suureks ei läheks aga muidu püsib Renault päris hästi järgi. Tegu pole muidugi teadusliku katsega, vaid niisama fun videoga, GT3 oleks täiega sõites üle poole minuti kiirem.
20.04.2009 at 21:13
1 edit. Last edited 20.04.2009 at 21:21 by peep (Moderator)
Ringrajateemalised videodPäris nauditav video. Vaene bemm, kes 3.16 kohas vahele pressiti Üldse meenutas vahepeal NY-DC vahelist kiirteed, kus käib räige sõelumine. Pikal sirgel olin täiesti veendunud, et Viper möödub kuna tundus kogu aeg nõks kiirem olevat- aga võta näpust Meestel võis adrenaliin taevani olla.
Ps. olude sunnil vaatasin ilma hääleta.
Ringrajateemalised videodViperil sai ülekanne otsa, peasirge on üle 2 km. Muide, ma üritan sel suvel paar ringi sama Viperi kõrvalistmel teha, kui võimalik - üks pilootidest on natuke tuttav.
Adrenaliini kohta ei oska arvata, sõit kestab 4 tundi, see video kajastas kümmet minutit.
24.04.2009 at 21:43
1 edit. Last edited 24.04.2009 at 22:00 by peep (Moderator)
Ringrajateemalised videodSellise nurgaga võistlejale ette sõites on täiesti normaalne, et isegi parima reaktsiooniga ei suuda midagi ette võtta. Kiiruste vahe oli liiga suur selleks. Tegu oli päeva teise võistlusega, kus oli väga palju sekeldusi. Väga palju punast lippu oli. Võistlus lõpetatigi lõpuks punase lipuga.
____________________________
Belief is harder to shake than knowledge
18.05.2009 at 01:00
1 edit. Last edited 18.05.2009 at 01:01 by matukas