Poster |
Message |
Jörm |
BMW Cupi promootor
Eesti Autospordiliidu presidendid ja ringrajakomitee esimees on jõudnud arusaamisele, et igal klassil või mitme klassi peale kokku peaks olema üks promootor, kes ajab asja, sebib sponsorid sarjale, teeb kalendri kokkulepped ning korjab ka võistlejatelt raha sarjas osalemise eest. Nii toimib see paljudes teistes riikides ning sinnapoole on soov viia ka praegustel vedajatel Eesti ringrajasporti.
Seega:
1. Vaja leida BMW cupile promootor. Võimalik, et seda saab teha demokraatlike valimiste teel, aga võimalik, et keegi lihtsalt nii ütelda määratakse sellele kohale.
2. BMW cupis saab olema osalemistasu, mis läheb kusagile. Praegu ei ole veel teada kuhu, kellele ja kui palju, aga arvata on, et mitte auhinnafondi. See saab olema nii ütelda promootori tasu, kui palju tema sealt peab veel suuremate vendadega jagama ei ole teada.
3. Promootor peaks tegema palju tööd sarja tutvustamise ning müügi nimel.
4. On lahtine kas kogu ringrajasõitu juhib üks promootor või mitu. Pigem kahtlustan, et see mängitakse ühe kätte, sest ka meie peame samadesse ämbritesse kindlasti astuma, kus soomlased on juba käinud.
5. Räägitakse, et 2013 ühendatakse Eesti ja Soome BMW sarjad ühtseks suureks sarjaks.
Kuna BMW 325 cup on praktiliselt ainus arvestatav klass täna ringrajal, siis läheb selle vedamise üle kõvaks madinaks ning mina taandaks ennast siit juba enne seda kui see madin pihta hakkab. Ma olen 10 aastat tuuleveskitega võidelnud, aitab küll. Seega paluks arutada uue bmw sõitjate esindaja valimist juba lähiajal, sest 14 septembril hakatakse Ringrajakomitees juba presenteerima erinevate promootorite ja klassivanemate nägemusi jne ja sellest tahaks ma juba väga kaugel eemal olla. Ma olen klassitappu nii palju aastaid kõrvalt vaadanud ja osaliselt ka nendes osalenud, see on tohutu energia ja närvikulu mille lõpptulemuseks lüüakse keegi risti kui süüdlane. Seega oleks sinna vaja inimest, kes tulihingeliselt seisaks BMW klassi heaolu eest, võtaks selle promootimise vajadusel enda õlule. Ühesõnaga kogu see teater saab hoo sisse järgmisel nädalal ja mul oleks väga hea meel, kui te minu asemel sinna kellegi teise seda vaatama saadaksite, sest mina ei taha selles enam osaleda.
Lauri
____________________________
Amper Racing |
07.09.2010 at 12:08 |
|
Jesper |
BMW Cupi promootor
Oeh...
Kas see promootor peab tingimata olema füüsiline isik või kõlbab ka juriidiline? Ma mõtlen et meil on ju see õlle ja snäki kõrvale sarja juhtimine seni päris normaalselt välja kukkunud, äkki moodustaks sõitjatest MTÜ ja muudaks selle protsessi lihtsalt formaalseks, koosolekute protokollid jne, ilma tegelikku sisu muutmata.
Ma isiklikult päris täpselt ei saa aru, miks peab veel "sarjale promo tegema", et siis hakkame Super1600 vendadega kaklema et kumb kahest Eesti sarjast on tuntum? Või teab keegi veel mõnda sarja kus startimise eest karikat ei anta?
____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO |
07.09.2010 at 12:25 |
|
hall |
BMW Cupi promootor
Rahu, rahu. Ei ole see asi nii hull midagi, nagu Lauri esimese emotsiooniga välja purskas.
Mitte kellegi eesmärk pole klassitapuga tegeleda, vaid leida võimalusi ringrajasõidu arendamiseks ning populariseerimiseks. Ja sellest promootorit(-te) leidmise päevakorrapunkt järgmisel RK koosolekul.
Tuleb vist jälle üle pika aja populaarne ja rahvarohke koosolek
____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.
CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas. |
07.09.2010 at 14:11 |
|
matrix |
BMW Cupi promootor
Et siis hakkab Lauri kevadine ennustus , EAL sellisest ideest vägisi tõeks saama. Kurb kuulda
Kui selline promo isik või MTÜ mis iganes see siis ka oleks, peab olema kindla kulupõhise kontrolli all . Muidu sry aga kippun Lauriga ühinema , kaob see raha kaduvuse teed.
|
07.09.2010 at 21:16 |
|
amblik |
BMW Cupi promootor
Ma arvan, et tehnilisse komisjoni peaks kuuluma kindlasti ka MUPO esindaja, kes peamiselt pöörab tähelepanu sellele, et keskerakonnareklaam autodel oleks õigesti paigaldatud, või vastasel juhul rajale ei saa.
Ühesõnaga, miks peab tingimata mingisugusesse liitu astuma, kui kõik toimib niigi
Sellel tasemel, mis meil vaja on, suudavad kõik suhelda nii lätlaste kui ka leetlastega, oma litsentsi saab igaüks ealist kätte.
Mida veel?
Kellele peab maksma, et olemas olla?
JA miks?
Laske meil olla, või siis proovib äkki keegi selgitada, mis eeliseid siis annab meile see promaator ja liikmemaks.
Peaks hoopis astuma tsisikovi parteisse, see lubas ilma liikmemaksuta, ainult annetuste peale üles ehitada oma partei.
Ühesõnaga tahaks teada, kes mis miks ja mida siis nüüd tahab? |
07.09.2010 at 21:30 |
1 edit. Last edited 07.09.2010 at 21:38 by amblik
|
Henri_ |
BMW Cupi promootor
Ma ei mõista seda asja. Kas tahetakse meilt küsida raha, et leida meile sponsoritega raha juurde?
Saan aru, et 14.sept peaks olema järgmine komitee koosolek? Kui nii, siis millal peaks täpsem info tulema? Mind täitsa huvitab, mille eest ma teoreetiliselt maksma peaksin hakkama...
|
07.09.2010 at 21:53 |
1 edit. Last edited 07.09.2010 at 22:19 by Henri_
|
tomcat |
BMW Cupi promootor
No mulle tuleb vägisi meelde ühe teeneka, mõni aeg tagasi ebasoosingusse langenud autosporditegelase ütlus, et võidusõit meie koduvabariigis on rangelt vabatahtlik tegevus. Vabatahtliku tegevuse juures on alati valikuvõimalus - kas ma teen seda või ma ei tee seda? Kas ja kuidas promootori ametissepanek suurendab inimeste hulka, kes sellele küsimusele jaatavalt vastavad? Ma olen veendunud, et sama küsimust hakatakse ka koosolekul erinevates sõnastustes ja vormistustes esitama.
|
07.09.2010 at 22:39 |
|
Lembit |
BMW Cupi promootor
Vabandan ette postituse terava tooni eest, aga see on päris põnev ja intrigeeriv teema.
EAL ringrajakomitee leiab, et nemad teavad paremini, mida BMW cup'i sõitjad vajavad ja on suure isana ära otsustanud, et see on PROMOOTOR, kellele kõik BMW cup'i sõitjad peavad hakkama obrokit maksma. Mille eest, tundub täna justkui arusaamatu?
Lugedes kokku eesti ringrajavõidusõitjad, siis saan mina tulemuseks, et praeguse seisuga on 13 - BMW Cup'i sõitjat, 6 - S1600 sõitjat, 5 - vormelisõitjat ja 3 - juuniori. Kokku 27 võidusõitjat, kelle tegemiste juhtimiseks on vaja 10 "direktoriga " EAL'i ringrajakomiteed. Midagi justkui ei klapi.
Avo, Peep ja Co on paari-kolme inimesega loonud struktuuri, kus on toimiv veebileht, praktiliselt online tulemused ja kõige selle tagajärjel sel aastal juba üle 50 erineva osaleja üritustel. Tundub, et opentracki ürituse osalejate ja "direktorite" suhe on palju paremini paigas ja sellega seoses ka ürituste sujuvus ja sõitjate rahulolu.
Kas ei peaks äkki BMW Cup'i sõitjad ilmuma kõik täies koosseisus EAL'i kontorisse ja küsima, millega mehed ringrajakomitees üldse tegelevad? Missugune on olnud EAL'i toetus viimase kolme aasta BMW cup'i juures? Sisuliselt on kolme aasta jooksul grupi entusiaste eestvedamisel võidusõitjad kogunenud BMW cupi sildi alla, ise endale reeglid välja mõelnud ja sõidavad. Selle 3 aasta jooksul on autodesse kollektiivselt sisse pandud vähemalt 2-3 miljonit krooni + veel vähemalt teist samapalju võistlustel käimiseks. Kas keegi tänastest sõitjatest saab tunnistada, et EAL on neile mingit abi osutanud selle tegevuse juures? Nüüd, kui BMW cup on sõitjate arvult juba ligi pool kogu eesti ringrajavõidusõidust leitakse, et see on üks tore meepott, kuskohast saaks veel veidi raha koorida ja seda võõrast raha kuhugi nelja tuule poole laiali lasta.
EAL'i, kui organisatsiooni haldussuutmatus tundub väljast vaadates täiesti uskumatu!
Mitte ei ole vaja igale klassile eraldi promootorit, vaid esialgu oleks vast vaja eesti ringrajasõidule peapromootorit, kes midagi reaalselt ka ära teeks selle heaks, et ringrajasõitjaid juurde tuleks, publikut juurde ja sponsoreid. Ja siis, kui on juba midagi nii tõsiselt ära tehtud, et hakkab raha üle jääma, siis on sellel peapromootoril võimalik oma tiimi juurde palgata uusi inimesi, kes veelgi rohkem suudaksid tuua juurde raha ja vaatajaid.
Juba täna on EAL'l minuarust suurepärane võimalus müüa reklaami nendele kohustuslikele pindadele, mida autodel täis kleebitakse vastavalt sarjajuhendile. Müügu! Ja kui sellest müümisest hakkab raha üle jääma, siis võiks seda raha hakata pigem võistlejatele tagasi tilgutama, mitte võistlejate käest raha juurde noolima. Kui juba kurat teab mitmendat aastat ei suuda selle müümisega hakkama saada, siis äkki tuleks tagasi astuda juhatusel ja tunnistada, et ei ole saadud oma tööga hakkama? Majanduslikku mõttekust praegusesse mittetoimivasse süsteemi sõitjate raha juurde tampida justkui ei oleks.
Tomcat tõi välja väga õige punkti. Kui kogu katusorganisatsiooni kandev filosoofia on see, et "köhige pappi, või laske jalga", siis sellisesse organisatsiooni ilmselt liiga pikka järjekorda ukse taga ei ole.
Igatahes tundub tänase BMW cupi seltskond olema kokku kordades produktiivsem, kui EAL on kunagi olnud. Kasvõi veebileht on selle elementaarne näitaja. Kui suur katusorganisatsioon ei suuda isegi oma kodulehte niimoodi käima saada, et seal oleks võistluste tulemused järgmisel päeval olemas, siis miks peaks võidusõitjad veelgi rohkem oma raha sellise organisatsiooni kätte usaldama? Isegi BMW cup'i eraldiseisva jõulpeo jaoks raha kogumine tundub kordades mõistlikum tegevus. Siis on tõenäosus oma raha eest vähemalt korralik meelelahutus saada, mitte
Kokkuvõtteks:
BMW cup toimib. See fakt, et BMW cup toimib, ja ka kasvab, on 100% kinnitus selle kohta, et seda aetakse õigesti. Kui EAL leiab, et asja peab promootorite kaudu ajama, siis võtku endale promootor ja loogu mingi uus klass, mis toimib alustuseks sama hästi, kui toimib tänane BMW klass. Ja kui siis see uus, EAL'i poolt loodud klass areneb ja toimib veel paremini, kui tänane BMW klass, siis alles on EAL'l põhjust astuda BMW cupi inimeste juurde ja pakkuda võimalust ühineda veelgi parema süsteemiga!
Paraku on tänase seisuga EAL'i "track record" selle koha pealt kergelt öeldes kusine. Võtame kasvõi meenutada suursuguseid B1600 ja Legends klasse eestis |
07.09.2010 at 23:01 |
|
rolantsik |
BMW Cupi promootor
Õige idee see on,kuid kuidas teostus välja kukub - seda näitab aeg.
|
07.09.2010 at 23:18 |
|
BlueStang |
BMW Cupi promootor
Ehee, väike K-atuse "ettepanek" ve? Hesus, ma mõtlesin, et need ajad on möödas.
Minumeelest peaks tänapäeval asi käima nii, et tehakse konkurs Promootori vakantsile - tingimusel, et kes rohkem ringrajasõidule "peale maksab" - st, kes rohkem kogutavast reklaami-, piletimüügi ja sponsorrahast reaalselt ringrajasõidu sh 325Cup arengusse tagasi annab. |
08.09.2010 at 00:26 |
3 edits. Last edited 08.09.2010 at 00:36 by BlueStang
|
Jesper |
BMW Cupi promootor
Tähendab, ma igaks juhuks täpsustan oma postitust, kuna see ei olnud vist päris üheselt mõistetav - ma olen ka status quo poolt kõigi nelja jalaga.
____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO |
08.09.2010 at 02:24 |
|
Pierre |
BMW Cupi promootor
Eluvõõras on uskuda ilmvõimatusse.
Paraku on Eestis nii, et kui üks asi hakkab minema, siis oleks vaja sellest kuidagi võimalikult palju juudiraha välja petta.
Võimalik sunnitud BMWcup promootor ja olemas olev kiirendusvõistluste "BHRA" - need on nälkjad. Mingi kindel kamp oma asjaga tegelikult mitte hakkamasaadev üksus, kes küsib raha lihtsalt olemas olemise eest. Tehes ise mitte midagi reaalselt ära.
Minuarust tuleks see BHRA kamp kindlalt laiali lüüa ja aga kuna see pole selle teema subjekt, siis ikkagi, ei näe ma mingit pointi mingitel umbisikulistel rahakogujatel, kui vaid ainult sellega taotletakse mitteavalikult kellegi kitsa ringi rikastumist ala väljasuretamise hinnaga.
Pohlak tegi omalajal jalgpallis puhastuse, väärates igasuguse jõmmluse. Isehakanud maksustamine, tuleks samuti väärata. See on autospordi üldise arengu teema. |
08.09.2010 at 03:13 |
1 edit. Last edited 08.09.2010 at 03:17 by Pierre
|
hall |
BMW Cupi promootor
Ma siis ütlen veelkord, et enne asjaolude täpustumist pole mõtet liiga palju erutuda. Lauri poolt välja toodud negatiivsed mõjud/arengud on esitatud vähe vildakalt. Võimalik, et ärevust tekitab sõna "promootor". Tegelikult on aga vaja klassi eestvedajat, kes ideaalis oleks ise tihedalt seotud praeguse seltskonnaga, kes teeks just seda, mida Lauri oma postituse esimeses lõigus kirjeldas.
Seega oleks kõige mõistlikum huvilistel püsti tõusta ning öelda, et just nemad võtavad asja vedamise enda kanda. Mingit sarja "lüpsmise" tonti pole EALi poolt küll mõtet otsida.
____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.
CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas. |
08.09.2010 at 06:56 |
|
Henri_ |
BMW Cupi promootor
Ehk siis on vaja akviitset klassivanemat, kellele maksta kinni kõik kohaletulekud ning kes hoiaks meie kätt raskel ajal raja kõrval? |
08.09.2010 at 08:19 |
|
Umbertto |
BMW Cupi promootor
quote: amblik: Sellel tasemel, mis meil vaja on, suudavad kõik suhelda nii lätlaste kui ka leetlastega, oma litsentsi saab igaüks ealist kätte.
Mida veel?
Kellele peab maksma, et olemas olla?
JA miks?
Laske meil olla, või siis proovib äkki keegi selgitada, mis eeliseid siis annab meile see promaator ja liikmemaks.
Ühesõnaga tahaks teada, kes mis miks ja mida siis nüüd tahab?
Samad küsimused - milleks seda/teda vaja on ja kas ta hakkab ka reaalselt SÕITJATE/SARJA HUVE esindama ja toimima ka ? Sõitjate huvid on sel aastal olnud peaaegu "0" esindatusega - kasvõi Riiast Porgandi näide, kus algul fikseeriti valestart, võeti mees maha jne. Pärast tunnistati, et oli küll liiga täpne start ja "sorry"...... Kohal olnud eal esindajal polnud mingit huvi meie sõitjat aidata, pigem vastupidi. Vat sellistel juhtudel on vaja meest (kasvõi naist ;-)) ) kes meie huve ja õigusi PÄRISELT kaitseks ! Asi on ka selles, et valdav osa meie sõitjaid ei oma mega team´i, pigem on tegemist harrastajatega, kes sõidavad mingi team´i nime all. Seega pole meil esindajat, kes tormaks probleemi korral protesti kirjutama ja seda korraldajatele edastama. Puudub lihtsalt kogemus, oskus ja aeg sest need vähesed inimesed kes sõitjaga kaasas on teevad valdavalt mehaaniku tööd... Kui mingi eeltoodud Riia/Porgandi näitele sarnane olukord jälle tekib, siis olen küll sellise klassivanema olemasolu poolt, kes neid asju hingega ajaks.
Jätaks ära need promotor, manager, jne võõrsõnad, meie sarja esindaja võiks olla ikka kas klassi-, sarjavanem, vms.
See siis minu nägemus sõitj poolt vaadatuna, muidugi peaks antud persoonil olema veel muid rolle -promo, esinduse, jms
|
08.09.2010 at 08:54 |
|
peep Moderator |
BMW Cupi promootor
Ma arvan samuti, et pole mõtet erutuda ja eriti neil, kes ise selle sarjaga kuidagi seotud pole. Netis on lihtne sõnu loopida aga reaalses elus on palju asju mis kas tuleb või siis võiks ära teha. Ringrajakomitee on ikkagi inimesed kes seisavad kohalike võistluste korraldamise ja toimumise taga, pluss toetavad meie osalemist välisetappidel. Ok, loomulikult on seal ka teisi kodanikke aga see pole meie asi otseselt, sest 325 Cup on ainult üks klass. Ja kohati paanilisena näiv kartus, et nüüd keegi on otsustanud meie arvelt rikastuda on rohkem mõtlemise rikutuse tasemes kinni. Kuni me suudame omi asju ise ajada, siis pole kellelgi põhjust ja isegi võimalust meie eest otsustada.
Seni oleme omi asju ajanud n.n. ühetasandilise otsustus ja juhtimisstruktuuriga ehk initsiatiiv tuleb sõitjate poolelt, siis me saavutame mingi kokkuleppe ja seejärel vabatahtlikud toimetavad. On see siis reeglite muutmine, kodulehe haldamine, rehvi diil või lõpupeo korraldamine.
Samas pole ju välistatud, et midagi võiks teisiti teha, sest elu läheb edasi, meie klass on suuremaks paisunud, inimesi ja arvamusi on juurde tulnud. Aga seda peaksime me kõigepealt omavahel arutama, et mida me tahame ja vajame ? Kuna 14 septembrini on vaid nädal aega ja kohe on tulemas võistlus, siis jääb see arutelu hooaja lõpetamisele. Muidugi siin foorumis võiks igaüks oma konkreetsed soovid ja arvamused enne kirja panna, et siis kui kohtume, ei läheks liiga suureks laadaks. Arutelu loogika on võiks olla selline:
1. Eesmärgid ja vajadused (klassi juhtimise konkreetsed tegevused, populariseerimine, sponsorluse leidmine jms.)
2. Tee nende saavutamiseks & täitmiseks (promootor ehk äriline suhe, klassivanem või juhatus ehk vabatahtlikud, sõitjate isiklik panus)
3. Vajalikud vahendid punktis 1 toodud tegevuste läbiviimiseks punktis 2 määratletud viisil (raha jm materiaalsed väärtused, tasuta töö)
4. Võimalused vahendite hankimiseks (sponsorid, osalustasud, vabatahtlikud töötajad)
Osalustasu on punkti 4 üks osa ja selle üle pole hetkel üldse mõtet oma pead murda.
On muidugi võimalik, et meil pole midagi muuta vaja, ma ise pole sellele eriti mõelnud.
Kõik IMO muidugi... |
08.09.2010 at 09:25 |
|
Jörm |
BMW Cupi promootor
Hea on vähemalt see, et siin seisma jäänud foorumis on nüüd mitmed mehed pöördesse läinud, Lembit vähemalt 8000 pööret minutis ja piirajas! Nii et kõik ei ole mitte halb...
Tegelt on nii: Meil on EAL EMF sport mis peaks tegelema igasugu autospordi õiguste müümisega ning promo tegemisega kogu auto ja motospordile. See toimis kuni Keijo Kaasik seda vedas, paar aastat on seal masu ja segadus valitsenud ning täna ei oska sellega keegi midagi peale hakata. Varem ta tõi nii palju sisse, et sai ruudulipu saateid teles teha ja jäi veel ülegi alaliidu tarvis, aga nüüd pole ta enam suurt midagi müüa suutnud, varem tekitatud ressursid on ära kasutatud ja asi on hapu. On hea ütlus, et ei ole häid ärisid, on head inimesed kes ärisid veavad, ehk nende puudumisel vajub kõik kokku.
See, et promootor käiks kellelgi raja kõrval kätt hoidmas, sellist asja ei ole mitte kusagil maailmas, selleks on teil ema ja isa, kelle te võite kaasa kutsuda võistlustele ja kelle rinna najal võite nutta. Kui süsteemi vaadata siis on võistleja->registreerija ehk klubi. Klubi esindaja peab tormama kohtunike vahet ja kaebama ja kirjutama avaldusi jne. Kelle registreerija litsents teil on? Päris kindlasti ei ole see Amper Racingu ega BMW 325 Cup klassi oma, et mina oleks pidand teil kätt hoidmas käima. See oleks ka väga erapoolik tegevus, kuna ma olen teie kõigi poolt ja ei saa eelistada ämbliku starte kellegi teiste omadele. Riias olid kohtunikud, nemad tegid otsuse, stardikohtuniku otsus edasikaebamisele ei kuulu reglemendi järgi, järelikult polegi midagi teha.
Promootorist võib olla kõvasti kasu kui ta tegeleb 24/7 asjaga. Kui sääraseid filme tehtaks sarjast igal võistlusel, nagu tänavu korra sai tehtud, siis kindlasti oleks teil kõigil lihtsam sponsorilt raha küsida. Selleks et filmi teha tuleb jällegi raha maksta ja kusagilt peab see raha ju tulema. Entusiasmist ei saa promootor 24/7 asjaga tegeleda, sest ta ei saa Selveri kassas öelda, et "mul raha ei ole söögi eest maksmiseks, aga vaata kui ägeda filmi ma sel nädalal tegin bmw cupist!" Sama kehtib veebide, pressiteadete, sponsorite võõrustamise jms asjade kohta, mida kah täna väga ei ole toimetatud, kuigi Jesper tegi väga uhke veebi meile.
Aga seda saab ka valesti teha, ehk võtta igalt poolt raha ja teha asju mis ei vii edasi, vaid pigem tagasi. Jällegi oleme isiku teema juures, et ei ole head äri vaid head inimesed. Kuna mina üritan lükata kõrvale kõik tegevused, mis midagi sisse ei too, sest pere nõuab praegu rohkem aega, siis status quo enivei jätkuda ei saa, seega on vaja tegelast kes teeb seda tasuta või tegelest kes saab raha eest vastu päid ja jalgu.
____________________________
Amper Racing |
08.09.2010 at 09:31 |
|
rolantsik |
BMW Cupi promootor
Eks uut verd oleks vaja
Cupi käima ajamise ajal olin ma nõus ka öösel uneajast asju toimetama,nyyd on vedru muude eluprobleemide tõttu väga maha käinud.
Uus inimene saaks alustada puhtalt lehelt ja värske energiaga |
08.09.2010 at 09:49 |
|
matrix |
BMW Cupi promootor
Võtkem nüüd kõik nati hoogu maha. !!!
Asi ei ole nii hull kui asja presenteeritakse, Bmw Cup toimib praegu promotagi väga hästi.
Keegi ei küsi sõitjate eskisteerimise eest mingit raha juurde ja usun et see ka nii jääb.
Kõik algatused klassi parandamiseks, reklaamimiseks, sponsorluseks, jms , saab tulla ainult sõitjate enda poolt mitte EAL -ist .
EAL on loodud ikka sõitjate jaoks , mitte vastupidi !! jätke see endale meelde!!
Mis klassivanemasse puutub siis Lauri on öölnud suht otse, et ta soovib sellest ametist lahkuda ja ju siis oleks õige aeg valida endale uus juht , Eks valimised on ka tulemas kevadel
Lauriga olen ühes asjas nõus , kui teil on võistlustel probleeme , pretensioone siis palun pöörduge oma registreerija litsensi omaniku poole , sest temal on ainukesena legaalne õigus midagi protestida. Kui registreerija ei saa olla kohapeal siis hankige endale volitus ja tehke ise seda. Klassivanem saab ainult teid suunata ja olla vajadusel abiks.
|
08.09.2010 at 10:17 |
4 edits. Last edited 08.09.2010 at 10:20 by matrix
|
Juhan Tuhk |
BMW Cupi promootor
Mõned täpsustused info põhjal, mida mina oman:
- PROMOOTOR on eluliseks teemaks ühel teisel klassil, mitte BMW Cupil. BMW Cupi võib see hakata puudutama kui otsustatakse ja leitakse ühine orgunnar kogu ringraja EMV-le. Hetkel tegeleb sellega Ringrajakomitee oma volituste piires ilma lisatasudeta ja kogu EMV üleandmine kellelegi ei ole väga aktuaalne.
- teie klassi mureks on tegelikkuses puuduv klassivanem; hetkel seda nime kandev ja antud diskussiooni käima lükanud persoon on ju passiivne (sellest kirjutab ta ise ka oma algustükis) ning pole sel hooajal osalenud ühelgi toiminud etapil.
Umbetto: Riia/Porgandi case- millist EAL ametnikku sa silmas pead, kes midagi pärastpoole on tunnistanud? Minu teada oli kohal mitu EALi litsentsiga persooni, kuid kõik nad olid ametis antud võistluse ametniku või kohtunikuna. Seega igaüks täitis talle korraldaja poolt pandud ülesandeid, mitte ei olenud kohal võistlejate esindajana. Antud juhul OLEKS saanud teatud asju teisiti lahendada ka tagantjärele kui sportlane poleks autost välja marssinud ja sõitu lõpetanud enne finishit (must lipp ei tähenda disklaffi vaid alustuseks võistluste juhi info kuulamist). Ja igasugune võistlejate "kaitsmine" saab alguse ikkagi sellest, et võistleja ise seda tahab ja kasutab talle reeglitega antud õiguseid. Tagantjärele foorumis kirjutamine ei ole see.
Kui harrastajatest BMW-lased tunnevad, et neile on vaja tugiisikut, kes nende asju ajaks ja juhendaks ka võistluse käigus, siis kandidaate selleks on mitu; nii tilliga kui tillita Kõige loogilisem kui seda teeb just klassivanem, aga kui teda pole/ tema ei suuda, siis võib ju kokkulepetel ka keegi teine neid ülesandeid lahendada; sel juhul ei tule ta võistlusele ametisse ei kohtuniku ega direktorina.
Sama ka teiste klasside kohta- kui tunnete, et teie õigused võistlustel jäävad kuidagi kaitsmata ning on vaja selleks eraldi volitustega inimest, siis RRK võib arutada teemat. Minu arust oleme Piretiga suutnud siiski seni ka kohtunikuna tegutsedes vajalikku infot ning õiguseid-kohustusi meie sõitjatele anda (kui sõitja on ise valmis seda vastu võtma)? |
08.09.2010 at 10:35 |
|
Jesper |
BMW Cupi promootor
quote: Juhan Tuhk: Mõned täpsustused info põhjal, mida mina oman:
- PROMOOTOR on eluliseks teemaks ühel teisel klassil, mitte BMW Cupil.
Et siis lühidalt kokku võttes palju kära ei millestki?
Mis puudutab proteste, siis ühe (sh Indreku) kaotus on alati kellegi võit ja mitte mingi erapooletu organ ei saa korraga kõiki esindada ilma kohtumõistjaks-Saalomoniks hakkamata. Siin tulevad mängu tugevad tiimid/tiimipealikud, kes vajadusel jooksevad võistleja ees, paljaks rebitud rind haavleid täis, ja tõrjuvad Autospordi Aastaraamatuga serviti lajatades sortse.
____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO |
08.09.2010 at 10:46 |
|
rustang Moderator |
BMW Cupi promootor
Bemmicupi promootor on Jesperi näol juba olemas, vaja vaid volitusi juurde anda
Soome süstemi vaadates korjab promootor Mara Huttunen võistluste osalustasud, korraldab võistlused (ostab teenust sisse vms moel), sõlmib sarjade sponsordiilid, meediadiilid jne. Soomes on ju iga rinkaetapi TV-kajastus, pressimaterjalid koos piltidega on reeglina võistluspäeva õhtuks netis jne jms. asjad mida meil ei ole või on vähe. |
08.09.2010 at 15:52 |
|
Jörm |
BMW Cupi promootor
Raul kuidas sa sellest lausest välja loed, et ühele klassile otsitakse promootorit? See on Pireti saadetud kirjast kopeeritud.
"Päevakord tavapärane, sh järgmise hooaja kalender, klassidele promootorite leidmine, NEZ GT edasine arendamine.
Samuti peaks iga komitee liige esitama oma mõtted Eesti ringrajasõidu edukaks tulevikuks."
Mul on video tõestus selle kohta, et ma ühel etapil ikka kohal käisin. Tegin seal filmi BMW klassist, ehk tegelesin promotööga. Huvitav kas mõni ringraja komitee liige on sellise mõttetu asjaga enne tegelenud? Kuidas teistel klassidel täna muidu läheb? BMW klass saab ise sõidetud võistlustel, isegi sõitjatega on sel aastal nii vähe jamasid olnud, et ainult korra on teemaks võetud ringrajakomitees Riia episood. See foorum siin on kah nii igavalt vaikseks jäänud, et isegi tagaselja ei ole kedagi sõimatud.
BMW klassis on harrastajad? Hmm... millises klassis meil need professionaalsed sõitjad on? Kuna ma sel aastal ju ainult ühel võistlusel käisin, siis ma ilmselt ei ole piisavalt kursis. Ma olen kah ringrajaspordis harrastaja ja koos teiste harrastajatega tegime üheskoos ühe toreda ajaviite klassi, kus konkurents on tihedam kui profiklassides ja stardirivi pikem kui ülejäänud kokku. Ja kuna see harrastamine saab järgmisel aastal veel nii mõnedki harrastajad juurde, siis las meie harrastame, meil tuleb see päris toredasti välja. Kui ta ei ole katki, siis pole vaja teda parandada. Harrastusmehaanikute reegel nr. 1. Kadaka.
Ja peamise juurde tagasi tulles, kes tahab järgmisel nädalal koosolekule minna BMW klassi esindama?
____________________________
Amper Racing |
08.09.2010 at 18:39 |
|
tomcat |
BMW Cupi promootor
quote: rustang:
Soome süstemi vaadates korjab promootor Mara Huttunen võistluste osalustasud, korraldab võistlused (ostab teenust sisse vms moel), sõlmib sarjade sponsordiilid, meediadiilid jne. Soomes on ju iga rinkaetapi TV-kajastus, pressimaterjalid koos piltidega on reeglina võistluspäeva õhtuks netis jne jms. asjad mida meil ei ole või on vähe.
Meil, kui tohib niimoodi väljenduda, on autospordis töötav promootor samuti olemas. Kuidagi teistmoodi ei oska ma Heikki Hõbemägi rolli Eesti kardisõidumeistrivõistluste korraldamisel defineerida.
Tema tegeleb täpselt samade asjadega, millega Mara Soomes (OK, veel mõne muu asjaga ka, aga see pole oluline). Ma julgeks küll öelda, et kardisõidus liikusid asjad promootori saabumisega paremuse poole.
OT (st OffTopic mitte OpenTrack) Mind paneb siin diskussioonis tõsiselt imestama, kui paljud inimesed kobavad täielikus pimeduses oma huvide kaitsmise osas: kuidas esitada protesti, kes seda saab teha, miks on vajalik registreerija jne. Loodetavasti selgitas Jörm seda ennist piisavalt, aga praktika näitab, et sellised asjad kipuvad inimestel meelest minema. Muidugi, ega BMW Cup pole siin mingi erand, mujal on seis enam-vähem sama. Ehk: ENNE VÕISTLUST LUGEGE REEGLEID, MÄÄRUSI, EESKIRJU, TEHNILISI TINGIMUSI JA SAMUTI VÕISTLUSE JUHENDIT! Nende tundmine ei vii teid võidule, aga võib aidata kaotusi vältida. |
08.09.2010 at 18:41 |
|
Jesper |
BMW Cupi promootor
Panen siis kah OT-d: mis kasu on nendest määruste, juhendite, protokollide jms lugemisest, kui enamikke asju otsustatakse nagunii kohapeal ad hoc meetodil "nagu õige tundub". Okei, asjad arenevad, võistlejate koosolekud on paar viimast korda olnud väga põhjalikud jne, aga näiteks sellest Ringrajakomitee otsusest, et kinnise kiivriga võib juhiaken lahti olla, polnud Summer Racel mitte keegi poolt silpigi kuulnud.
No okei, vana asi, võib-olla ma nägin seda unes, vahet pole. Ma kahjuks ei tea, milline reaalne isik seekord kasutajanime taha peitub, aga paluks viisakalt mitte võistlejate poole näpuga näidata või lasteaiakasvataja toonil rääkida enne kui 100% kogu korraldav aparaatus üle kõigi kolme Balti riigi sama jalga ei käi ning kõikvõimalikku nii rahvusliku kui rahvusvahelise alaliidu poolt produtseeritavat kirjasõna piinliku täpsusega ei jälgita! Et kui ma panen kinnisilmi näpu lahti laotatud Appendix O peale ja leian näpu alla jäänud joone Audru rajalt värvituna libisemisvastase värviga ja selleks ajaks on endiselt midagi sõitjate poolelt kritiseerida, siis jätkame seda arutelu.
Senikaua tunnistagem, et me oleme kõik vabatahtlikud, püüdlikud amatöörid. Teeme vahel vigu ja oleme järgmine kord targemad.
____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO |
08.09.2010 at 19:09 |
|
|