Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
Manthey esimene tiim võitis aga sel aastal tuleb neil tõsine tegemine, et 24 h sõidus oma rekordilist võitudeseeriat jätkata. Nad on küll tagaukse kaudu Porsche tehasetiim aga samamoodi on Audi ning BMW on täiesti ametlikult tehasetiimina väljas.
Manthey selle aasta nr. 1 auto:
BMW
Mulle tundub eriti kõva tulemusena hübriidi üldarvestuse 6 koht - esimene võistlus ja suht imelik tehnika aga toimib !
ning muidugi tänava RS üldarvestuse 22 ja klassi kolmas koht on ka väga hea tulemus. Ta on liigitatud spetsiaalautode klassi SP7 ehk vastas on täislaks võidusõidu pillid.
Veel on huvitav üldarvestuse 8 koht ja Porsche Cup klassi võitja. Saavad meie kandi mehed ka püünele (kui rasvane sponsor taga on?). Kõva tulemus arvestades, et (minu teada) ta pole seal enne võistlenud ?
quote:peep: Veel on huvitav üldarvestuse 8 koht ja Porsche Cup klassi võitja. Saavad meie kandi mehed ka püünele (kui rasvane sponsor taga on?). Kõva tulemus arvestades, et (minu teada) ta pole seal enne võistlenud ?
Ilmselt siis Dzikevic Andzej, Litauen.
Tegemist on härraga, kes mõned aastad tagasi Radicaliga Balti GT klassis kereautodele palju peavalu põhjustas ja tehniliste tingimuste täiendamise kaasa tõi.
____________________________ Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.
____________________________ Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
VLN/24 hrs 2010Peatuste sageduse määrab eelkõige tankimine - vist oli 120 l. maks kütusepaak ? Tangitakse tavalise tankuriga ehk võtab aega nats rohkem kui F1's.
Ma ise pakuks, et enamus tiime 4 h. jooksul rehvi ei vaheta, kui just pole vajadust vihm-intermediate-slikk vahel kombineerida. Enamasti aga on sealses kliimas.
Manthey 1 tiim suutis jällegi võidu ära võtta, kuigi GT3 klassi R8'd on neil kindlalt kanna peal ja sõidavad isegi natuke kiiremaid (päeva parim 8.18) ringiaegu. Eriti kõva saavutus oli, et hübriid 911 tuli üldarvestuses kolmandaks ja ka ringiaja (8.27) põhjal on tegu ühega kiireimatest autodest. Koos Porschega alternatiivkütuste klassis võistlev tehasetiimi GT2 BMW oli samuti väga kiire (8.22) aga neil vist juhtus midagi tehnikaga ? BMW sõidab E85'ga, ilmselt on neil eesmärk mitte lubada Porschel üksi rohelist lippu lehvitada ja natuke pidu nende tänavas rikkuda.
Mõni minu tehtud ja mõni netist korjatud pilt ka.
Võitjaauto:
Õnnestus külastada Manthey tiimi peakorterit ja näha kuidas töö käib ? Nende äri on eelkõige võistlusautode ehitamine ja hooldamine ning enamus suht suurest angaarist täitsidki erinevas komplektsuses võidusõidumasinad. Koht oli nii puhas, et ilmselt oleks kannatanud valgete pükstega põrandale istuda. Samas, tänavaautode omanikele oli ka huvitavaid pakkumisi, näiteks nende mehaanik küsis, ega ma ei soovi GT3 süsinikust widebody kerepaneele installida ? Just selline täislaks süsinikkerega rajapäeva masin neil nurgas seisis.
Tehasetiimi Scirrocco, üldarvestuse 18 koht 2 l. esiveolise autoga !
üks kena youngtimer
ja minu auto sugulane, ainult umbes 2 minutit ringi peale kiirem Mehel on kaks sama värvi ja samasugust autot, teine tagavaraks. Absoluudi 34 koht ja historicu võit !
Pidureid vaadates on tundub, et minu autol said nad tsipa üledimensioneeritud aga vast sellest nüüd suurt kahju ka ei ole ?
Siin on hästi näha, kui paks on klots nendel pikaotsa masinatel
Ja vaade M3 omaaegse suurima konkurendi 190 Evo kapoti alla:
Natuke uuem DTM "uunikum", Opel.
ja klassikalises Jaapani stiilis mikromootor:
Osalejate hulgas on ka mõningad mittetraditsioonilised rinkaautod, näiteks see:
ja kuna sarjas sõitjad paljud maksavad ise selle lõbu eest, siis osalejate parkla on samuti alati vaatamist väärt:
Aprilli lõpus toimub kolmas ja viimane etapp enne 24 tunni sõitu. Need esimesed etapid on eelkõige aasta peasündmuseks testimiseks.
quote:Jesper:
Ma ei ole päris kindel mismoodi seal auhindu välja antakse, kas igale klassile eraldi või on eri klassid veel kuidagi võrdseteks gruppideks koondatud, aga Peep kindlasti oskab valgustada.
Ma kindlalt ei tea nende süsteeme aga olen aru saanud, et punkte saavad piloodid ja seda vastavalt nende klassi osalejate arvule ehk 5 koht populaarses klassis võib võrduda 1 kohaga klassis, kus sõitjaid vähe. Seega on kõik piloodid ühises edetabelis klassist sõltumata.
VLN/24 hrs 2010Päris nutikas süsteem, nagu ma vaatan siis enamik üldvõite on mingite suht argiste autodega saadud: http://www.vln.de/historie_meister.gb.php . Eks vast muidugi 24h võit ja üldse esikohad kaaluvad tipptiimide jaoks sarja tiitli üles.
____________________________ Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
VLN/24 hrs 2010Audi on ikka korralikult ette võtnud:
quote:
The ABT teams at the 24 Hours in 2010
# 2 Christian Abt, Emmanuel Collard, Lucas Luhr, Christopher Mies
# 100 Mattias Ekström, Oliver Jarvis, Timo Scheider, Marco Werner
Kokku kamba peale kiirelt lugedes 3 Le Mansi võitu, 2x 24h Daytona, 2x 24h Nürburgring, 1x 12h Sebring, 4 DTMi meistritiitlit
____________________________ Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
VLN/24 hrs 2010pole päris see teema, aga ikkagi infoks: GT1 kodukas näitab hetkel livena GT1 kvalifikatsiooni. pilt täitsa tasuta vaadatav. ja homne võidusõit ka. autol nr. 12 sõidavad Kuismanen- Salo.
BMW sai järjekordselt Porsche rohelisele projektile ülalt alla vaadata ja oli oma E85 autoga poodiumil, samas hübriid 911 oli 6, mis muidugi on kõva sõna anyway. Leedukas oli üld 8 ja klassivõitja.
Kokkumiksitud kahevõitluse parimad palad, mh. on korraga kaadris mõlema auto sisekaamerad.
Edit: nüüd lugesin ka uudiseid, tänane päev oli traagiline, kahe auto kokkupõrkes üks Aston Martini piloot hukkus. Kahjuks ma ei ole väga hea saksa k. oskaja aga avarii juhtus Bergwerk'i kurvis, mis on aeglane paremkurv, järgmine sellest kurvist kus Lauda omal ajal avarii tegi. Lähenetakse sellele väga suure kiirusega.
VLN/24 hrs 2010Kohutavalt kurb lugu Nii palju kui mina välja veerisin läks auto põlema, juht ei saanud välja ja sai vingumürgituse. Ehk siis otseselt kiiruses polnud asi.
____________________________ Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
Kokkumiksitud kahevõitluse parimad palad, mh. on korraga kaadris mõlema auto sisekaamerad.
Edit: nüüd lugesin ka uudiseid, tänane päev oli traagiline, kahe auto kokkupõrkes üks Aston Martini piloot hukkus. Kahjuks ma ei ole väga hea saksa k. oskaja aga avarii juhtus Bergwerk'i kurvis, mis on aeglane paremkurv, järgmine sellest kurvist kus Lauda omal ajal avarii tegi. Lähenetakse sellele väga suure kiirusega.
The third round of the BF Goodrich VLN Endurance Championship had to be prematurely terminated due to a horrific accident involving multiple vehicles on lap 22. After the collision with two of his rivals, the Aston Martin GT4 driven by Leo Lowenstein overturned and then struck a guardrail, the rear of the Aston Martin was so badly damaged that it caught fire.
The organizers suspended the four-hour race immediately and launched an extensive rescue. But the 43 year-old driver, who could not get out of the car died at the accident site.
VLN/24 hrs 2010Auto läks rullima, niitis maha 80 meetrit metallpiiret ja jäi katuse peale. Nordshleife probleem on, et seal on enamusele rajast juurdepääs vaid piki rada (ja seda saab ju läbida vaid sõidusuunas) ja kuna ta on nii pikk, siis päästjate saabumine võtab tihti aega. Tõsi, Bergwerk ei ole väga kaugel raja teisest sissepääsust Adenau silla juures aga ju siis seekord ikkagi oli liiga hilja...
Siin on veel üks hea video Ferrari piloodi vaatenurgast stardis ja esimesel ringil, kus toimub pidev positsioonivõitlus.
quote:peep: Auto läks rullima, niitis maha 80 meetrit metallpiiret ja jäi katuse peale. Nordshleife probleem on, et seal on enamusele rajast juurdepääs vaid piki rada (ja seda saab ju läbida vaid sõidusuunas) ja kuna ta on nii pikk, siis päästjate saabumine võtab tihti aega. Tõsi, Bergwerk ei ole väga kaugel raja teisest sissepääsust Adenau silla juures aga ju siis seekord ikkagi oli liiga hilja...
See ei ole küll otseselt võidusõiduga seotud, kuid Leo Löwensteini hukkumine on suur pauk Saksamaa ja Austria sinivereliste hulgas. Leo oli Carl Friendrich zu Löwensteini hüüdnimi ning tegemist oli Löwensteini vürsti vanima pojaga ning troonipärijaga. Tegemist on väga uhke aadliperega. Kes huvi tunneb, leiab kergesti lisainfot.
Nii et Saksa veinide sõbrad võivad täna võidusõitja mälestuseks ühe korraliku Löwensteini veini avada.
quote:peep: Auto läks rullima, niitis maha 80 meetrit metallpiiret ja jäi katuse peale. Nordshleife probleem on, et seal on enamusele rajast juurdepääs vaid piki rada (ja seda saab ju läbida vaid sõidusuunas) ja kuna ta on nii pikk, siis päästjate saabumine võtab tihti aega. Tõsi, Bergwerk ei ole väga kaugel raja teisest sissepääsust Adenau silla juures aga ju siis seekord ikkagi oli liiga hilja...
Siin on veel üks hea video Ferrari piloodi vaatenurgast stardis ja esimesel ringil, kus toimub pidev positsioonivõitlus.
http://www.youtube.com/watch?v=EoVuN6NCs
Video on hooaja esimeselt etapilt aga kurv kus intsident toimus on 6.55 juures.
6:55 sisenevad Karuselli, Bergwerk peaks ikka mõni km enne seda olema? Selline järsem paremkurv.
26.04.2010 at 11:05
2 edits. Last edited 26.04.2010 at 11:08 by charger