| Poster | Message | 
  
	    |  uzzac 
   |  Lada 2101 Coupé Super 1600 tere tere
 
 olen juba pikaaegne foorumi lugeja ja otsustasin siis lõpuks ka kasutaja luua ning oma projekti ka siia üles riputada teistele vaatamiseks
 
 auto siis Lada 2101 ja toodetud jutu järgi aastal 1978
 
 minu kätte rändas auto 2005 aasta Linnaringi etapilt veel võistlussooja mootoriga
 mudu võistles masin soomes Lada Cup sarjas ja oli seal ka suhteliselt edukas (Pasi Mäensivu)
 samal aastal sai tehtud ka esimesed stardid mis arvestades kõikki asjaolusid olid suht okei...parim ring esimeselt etapilt saugas sai kirja 1:04.1..toona oli autol peal sommide knowhow põhjal nende endi poolt tehtud kone...jutu järgi dünos rattast 198 jõudu..käis edasi küll hullumoodi
 
 järgmiseks aastaks sai tehtud vajalikud muudatused et auto vastaks 100% eesti nõuetele...see oli siis turvakardin ja jämedama peatoruga turvapuur
 
 tänaseks on seljataga 3 täis hooaega mis kõik on olnud iseäranis huvitavad
 2006 vist oli 7 koht eestikatel
 2007 II koht
 selleks aastaks tundub et serõi auto koterman oli üle kolinud minu autosse mille tulemusena tänavu eestikate 6 ja balti III koht
 parim ringiaeg saugas 1:02.743 (kraba race 2008 II start)
 
 aastatega on auto läbi käinud palju muutusi..vahetatud on tagasild volvo 240 (dana 30) silla vastu ja käigukast on fordi T9...samuti said ümber tehtud ka esi pidurid...fiati vent kettad ja wilwood 4 kolviga sadulad (dynalite vist olid või siis superlite)
 
 igasugu erinevaid sisekaamera videoid saab näha juutuubis kasutaja on uzzac
 http://www.youtube.com/results?search_query=uzzac&search_type=&aq=f
 
 pilte ka:
 
 2006
 
  2007
 
  2008
 
  2008
 
  
 | 
	
	  | 10.11.2008 at 14:42 |  | 
    
  
	    |  peep 
   Moderator |  Lada 2101 Coupé Super 1600 Selle masina võib vist uunikumide klassi liigitada.
  Igatahes kahtlustan, et sigulliga pole üldse lihtne kiiresti sõita võrreldes kaasaegsemate autodega ? | 
	
	  | 10.11.2008 at 15:24 |  | 
    
  
	    |  uzzac 
   |  Lada 2101 Coupé Super 1600 
 quote:peep: Selle masina võib vist uunikumide klassi liigitada.
  Igatahes kahtlustan, et sigulliga pole üldse lihtne kiiresti sõita võrreldes kaasaegsemate autodega ? 
 ei tea..pole peale staaribemmi ja estonia ja estfieldi(lada tehnika) ning kunagi ammu sai ka proovida saugas hr. Silla carrera S...muud kogemused puuduvad...ega ta keeruline otseselt pole pigem teinekord hirmus(siis tuleb lihtsalt peal hoida
  ) ja samas ka väga lõbus...originaalist alles vaid esi õõtsad ja roolisüsteem... | 
	
	  | 10.11.2008 at 16:31 |  | 
    
  
	    |  matukas 
     |  Lada 2101 Coupé Super 1600 Üks minu lemmikutest 1600 klassis. Tühimass on vist sama klassi masinate seas üks suurim?
 
 ____________________________
 Belief is harder to shake than knowledge
 | 
	
	  | 10.11.2008 at 17:36 |  | 
    
  
	    |  hall 
   |  Lada 2101 Coupé Super 1600 
 quote:matukas: Üks minu lemmikutest 1600 klassis. Tühimass on vist sama klassi masinate seas üks suurim?
 
 Pigem vastupidi, esimesel S1600 võistlusel oli probleem päris arvestatava alakaaluga. Klassi raskeim on üks sinine Golf oma ca 1060 kg-ga, st ca 80 kg ülekaaluga.
 
 Aga kahtlemata on Kaspari auto üks klassi atraktiivsemaid ja vanemates inimestes nostalgiat tekitavamaid
  
 ____________________________
 Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.
 
 CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas.
 | 
	
	  | 10.11.2008 at 19:05 | 1 edit. Last edited 10.11.2008 at 19:15 by hall | 
    
  
	    |  matukas 
     |  Lada 2101 Coupé Super 1600 
 quote:Ja vist ainus tagaveoline ka? Ega eriti süvenenud pole Super 1600 välimäärajasseserõi:...Aga kahtlemata on Kaspari auto üks klassi atraktiivsemaid ja vanemates inimestes nostalgiat tekitavamaid
  
  
 ____________________________
 Belief is harder to shake than knowledge
 | 
	
	  | 10.11.2008 at 19:28 |  | 
    
  
	    |  hall 
   |  Lada 2101 Coupé Super 1600 
 quote:matukas:
 quote:Ja vist ainus tagaveoline ka? Ega eriti süvenenud pole Super 1600 välimäärajasseserõi:...Aga kahtlemata on Kaspari auto üks klassi atraktiivsemaid ja vanemates inimestes nostalgiat tekitavamaid
  
  
 
 Leedus on varasemalt üks VFTS, mis nüüd 2104 vastu on vahetunud, ka tagavedulisena selles klassis sõitnud.
 
 ____________________________
 Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.
 
 CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas.
 | 
	
	  | 10.11.2008 at 21:43 |  | 
    
  
	    |  uzzac 
   |  Lada 2101 Coupé Super 1600 algul oli ta kusagil 880 kg...peale jämedamat peatoru ja fordi malmist kasti ning volvo silla külge pookimist on hetkel tavaline kaal sinna 940 kanti olnud...see nostalgia teema paistab eriti välja lätis millegipärast :S eriti siis kui nüüd viimane etapp koos venelastega sai sõidetud...
 
 ____________________________
 Lada 2101 Coupé AruveeRacingTeam Petrolheads.ee
 | 
	
	  | 10.11.2008 at 23:28 | 1 edit. Last edited 10.11.2008 at 23:29 by uzzac | 
    
  
	    |  uzzac 
   |  Lada 2101 Coupé Super 1600 self made coil-over soomlaste moodi
 
 
  
 
  
 tagumine
 
 
  
 
  
 
 järgmiseks aastaks ikka sobitame õiged asjad alla
   | 
	
	  | 07.12.2008 at 14:19 |  | 
    
  
	    |  uzzac 
   |  Lada 2101 Coupé Super 1600 sai siis üle pika aja jälle garaazis auto kallal asjatatud...lõplikult paigas armatuurlaud ja näidikud...
 
 pilt ka
 
   | 
	
	  | 25.01.2009 at 22:08 |  | 
    
  
	    |  Pierre 
 |  Lada 2101 Coupé Super 1600 03/06´e armatuur, nagu paistab.
 
 mis näidikud sul seal on?
 voltmeeter/õlirõhk/õlitemp? (tahhokat ma ei mõtle)
 
 üldiselt igati kõva aparaat on. ühel Estringi etapil jälgisin kiire kurvi künka otsast su progressi, vist Kraba Race oli, võin ka eksida, aga hea mulje jättis su kopikas. suht julmalt mindi kurvi...
   | 
	
	  | 26.01.2009 at 00:51 | 1 edit. Last edited 26.01.2009 at 00:52 by Pierre | 
    
  
	    |  uzzac 
   |  Lada 2101 Coupé Super 1600 
 quote:aitäh heade sõnade eest...Pierre: 03/06´e armatuur, nagu paistab.
 
 mis näidikud sul seal on?
 voltmeeter/õlirõhk/õlitemp? (tahhokat ma ei mõtle)
 
 üldiselt igati kõva aparaat on. ühel Estringi etapil jälgisin kiire kurvi künka otsast su progressi, vist Kraba Race oli, võin ka eksida, aga hea mulje jättis su kopikas. suht julmalt mindi kurvi...
  
 
 aga näidikud on õlirõhk, vee temp ja õli temp...voltmeeter on ka aga see aku juures
 | 
	
	  | 26.01.2009 at 09:15 |  | 
    
  
	    |  tmac 
   |  Lada 2101 Coupé Super 1600 tõsiselt  muhe pill. Nostalgia mõttes oleksid  võinud  originaal ajanäitaja  jätta
   
 ____________________________
 Team Ilms-Motorsport
 Carbon Destroyer 8.56@274km/h
 | 
	
	  | 26.01.2009 at 11:55 |  | 
    
  
	    |  uzzac 
   |  Lada 2101 Coupé Super 1600 
 quote:tmac: tõsiselt  muhe pill. Nostalgia mõttes oleksid  võinud  originaal ajanäitaja  jätta
   
 
 mõte oli kusjuures aga see risu töötab elektri pealt ja siis oleks pidanud mingi pideva plussi sinna viima...tuunin õlitule sinna auku parem
 | 
	
	  | 26.01.2009 at 12:01 |  | 
    
  
	    |  Garfield 
     |  Lada 2101 Coupé Super 1600 Kena sisu. Kas sul kellad kaugeks ei jää? Mina tõin nad endal rohkem nina alla (veetemp/tahho/õlirõhk) roolisamba peale - ja armatuuri viskasin üldse välja. Kokkuvõttes jäi asi kindlasti koledam kuid kergem.
 
 ____________________________
 Focus RS
 | 
	
	  | 26.01.2009 at 14:32 |  | 
    
  
	    |  joonas 
 |  Lada 2101 Coupé Super 1600 
 quote:uzzac:
 
 aga näidikud on õlirõhk, vee temp ja õli temp...voltmeeter on ka aga see aku juures
 
 Kui pole saladus, siis millise firma toodetega on tegemist? Kas õlirõhu näidik on elektriline või töötab otse õlisurve pealt?
 
 ____________________________
 Joonas 88' Porsche 944S
 | 
	
	  | 26.01.2009 at 14:49 |  | 
    
  
	    |  uzzac 
   |  Lada 2101 Coupé Super 1600 
 quote:joonas:
 quote:uzzac:
 
 aga näidikud on õlirõhk, vee temp ja õli temp...voltmeeter on ka aga see aku juures
 
 Kui pole saladus, siis millise firma toodetega on tegemist? Kas õlirõhu näidik on elektriline või töötab otse õlisurve pealt?
 
 
 ei ole saladus...õlirõhk on otse õlisurve pealt ja mingi tundmatu tootja oma...vesi on VDO ja õlitemp on Biltema...tahho on Autogauge ennem oli VDO
 | 
	
	  | 26.01.2009 at 16:02 |  | 
    
  
	    |  uzzac 
   |  Lada 2101 Coupé Super 1600 sai näpitud vähe
 
 
 
  
 
  
 
  
 säuke vigur siis
 
  
 
  
 pea
 
 
  
 kanal
 
  
 
 
  
 
 ülevalt ka
 
 
  
 eks järgmine nv vb jõuab ka midagi nipet näpet teha
 | 
	
	  | 23.02.2009 at 13:24 |  | 
    
  
	    |  uzzac 
   |  Lada 2101 Coupé Super 1600 lõpuks jüudsid kohale....
  
 
  
 | 
	
	  | 13.04.2009 at 20:55 |  | 
    
  
	    |  Moss 
   |  Lada 2101 Coupé Super 1600 Äkki ikkagi müüd vana vedrustuse mulle?
 
 Võibolla teen väikese voodoo-nuku kes oleks heameelega nõus neid müüma
   | 
	
	  | 14.04.2009 at 14:47 |  | 
    
  
	    |  uzzac 
   |  Lada 2101 Coupé Super 1600 neid ei ole mõtet sulle ära müüa
 
 I tagaamordid süldid ja kuuluvad äraviskamisele
 
 II äkki ikka ei sobi alla ja tuleb leppida vanadega
 
 III uniballid kõikide amortide otstes läbi
 
 kui isu on võin sulle vanad uurimiseks anda...midagi muud nendega küll teha pole...vb saad häid mõtteid et ise midagi endale aretada
 
 kui uued all ja toimivad korralikult siis otsustame vanade junnide saatuse ära
 | 
	
	  | 14.04.2009 at 17:19 |  | 
    
  
	    |  rolantsik 
 |  Lada 2101 Coupé Super 1600 Kui saladus pole,mis amortide hind oli?
 | 
	
	  | 15.04.2009 at 09:21 |  | 
    
  
	    |  uzzac 
   |  Lada 2101 Coupé Super 1600 900 inglise naela
 | 
	
	  | 15.04.2009 at 09:26 |  | 
    
  
	    |  uzzac 
   |  Lada 2101 Coupé Super 1600 laupäev möödus ehitamise tähe all ja sai hulga pisiasju ära tehtud et järgmine päev rajale saaks minna...kõige suurem tagasilöök oli käigukasti nöök mis viis omakorda pühapäeva hommikuse kkasti vahetuseni (ise poole silmaga vahtisin auto all F1-te)
 
 järgmine päev sai ikkagi rajale aetud end..oma 55 ringi sai maha kütetud millest viimased 20 said täis hooga läbi aetud...pritse häälestamine möödus ka suuremate eksessideta ja tunne on ikkagi ülim võrreldes karpadega...kõik töötab nagu kellavärk ja DTA datalogger ja mapping on midagi nii geniaalset et seda peab ise nägema et uskuda...
 
 uus Nitroni vedrustus on ka nagu teavane kingitus...auto seisab teel nagu valatud ja vedrustus ise on ülimalt täpne ja responsive...reguleerimise nuppude asetus sattus ka nii hästi et autot ei pea maast üles tõstmagi et saaks kõigi nelja amordi dampingut regullida...äärmusest äärmuseni on igal amordil 25 erinevat astet mis teeb regullimise täpsuse ikka vägagi anaalseks
 
 järgmiseks nv jääb veel ATL paagi install ja vedrustuse timm Audrus
 | 
	
	  | 20.04.2009 at 12:51 | 1 edit. Last edited 20.04.2009 at 12:52 by uzzac | 
    
  
	    |  matukas 
     |  Lada 2101 Coupé Super 1600 Ootame siis tõsist konkurentsivõime tõusu sellel hooajal.
 
 ____________________________
 Belief is harder to shake than knowledge
 | 
	
	  | 20.04.2009 at 13:29 |  |