Poster |
Message |
joonas |
S1600 mootor
Tuttavat huvitaks S1600 mootor, VAG grupi oma.
Kas on kellelgi müüa või oskab mõnda kontakti soovitada?
____________________________
Joonas 88' Porsche 944S |
09.02.2009 at 17:03 |
|
rolantsik |
S1600 mootor
quote: joonas: Tuttavat huvitaks S1600 mootor, VAG grupi oma.
Kas on kellelgi müüa või oskab mõnda kontakti soovitada?
Selline kodanik,nagu Raul Karu võib ehitada sellise ja neil peaks midagi olemas ka olema
Telefon on selline:58055696 |
09.02.2009 at 17:12 |
|
Lembit |
S1600 mootor
quote: joonas: Tuttavat huvitaks S1600 mootor, VAG grupi oma.
Kas on kellelgi müüa või oskab mõnda kontakti soovitada?
Kui tuttav oskab väheke täpsemalt oma soove kirjeldada erit just oodatava võimsuse jms osas, siis on võimalik, et sobiv mootor on ka olemasolevate hulgast juba leitav mõnevõrra soodsamalt, kui uue ehitamine maksma läheks.
|
09.02.2009 at 21:54 |
|
joonas |
S1600 mootor
quote: Lembit: quote: joonas: Tuttavat huvitaks S1600 mootor, VAG grupi oma.
Kas on kellelgi müüa või oskab mõnda kontakti soovitada?
Kui tuttav oskab väheke täpsemalt oma soove kirjeldada erit just oodatava võimsuse jms osas, siis on võimalik, et sobiv mootor on ka olemasolevate hulgast juba leitav mõnevõrra soodsamalt, kui uue ehitamine maksma läheks.
Sooviks teada saada, mida kuni 40 000 krooni eest pakutakse. Rõhk on hetkel rohkem hinnal.
____________________________
Joonas 88' Porsche 944S |
10.02.2009 at 10:18 |
|
Lembit |
S1600 mootor
quote: joonas: quote: Lembit: quote: joonas: Tuttavat huvitaks S1600 mootor, VAG grupi oma.
Kas on kellelgi müüa või oskab mõnda kontakti soovitada?
Kui tuttav oskab väheke täpsemalt oma soove kirjeldada erit just oodatava võimsuse jms osas, siis on võimalik, et sobiv mootor on ka olemasolevate hulgast juba leitav mõnevõrra soodsamalt, kui uue ehitamine maksma läheks.
Sooviks teada saada, mida kuni 40 000 krooni eest pakutakse. Rõhk on hetkel rohkem hinnal.
Ma arvan, et ~40k on umbes mingis sarnases konfis 8V mootor:
* Audi kolbide ja "pikkade kepsudega" alumine osa, mis on tasakaalu aetud.
* Mehhaanilistele tõukuritele ja normaalsetele klappidele ümbertehtud ülemine osa mis on ka kellegi poolt porditud. Tundmatu spetsifikatsiooniga nukkvõll
* Standard süütesüsteem.
* Kahtlane toitesüsteem (põlveotsas tuunitud meh. Pritse või kulunud Weber karburaatorid)
Kõige selle tulemusena ca 130 - 140 hj @ kusagil 7000 rpm vms.
Tean, kellel on mingis sarnases spetsifikatsioonis mootor olemas.
Hinnahorisont võiks sarnane olla, komplektatsiooni peast ei tea. Esimeseks hooajaks S1600's käraks küll. |
10.02.2009 at 10:38 |
|
Ivalo |
S1600 mootor
Jutt oli küll VAG grupi mootorist aga tundub naljakas sellist 140hj teadmata töökindlusega mootorit ehitada 40k eest, kui näiteks vti mootori saab sama raha eest töökindla ja 180 jõulisena.
Või on seal mingid piirangud (sisselaske läbimõõdus näiteks), mis ka stock vti 160hp´d kõvasti allapoole kahandavad?
|
10.02.2009 at 11:41 |
|
Lembit |
S1600 mootor
quote: Honda: Jutt oli küll VAG grupi mootorist aga tundub naljakas sellist 140hj teadmata töökindlusega mootorit ehitada 40k eest, kui näiteks vti mootori saab sama raha eest töökindla ja 180 jõulisena.
Või on seal mingid piirangud (sisselaske läbimõõdus näiteks), mis ka stock vti 160hp´d kõvasti allapoole kahandavad?
Sheesh... Noh, kuidas seda nüüd öeldagi... See on selline õunade ja apelsinide võrdlemine.
Kasvõi kõige ilmselgem vahe on klappide arv, mis S1600 klassis tähendab lisanduva 8 klapiga ka lisanduvat 60 kg. Olenevalt lähteülesandest võivad olulised olla erinevad asjad. Kasvõi näiteks hoolduse hind vs maksimaalvõimsus.
Hj numbrilisena sõltub sellest, mis pööretel maksimaalne moment saavutatakse. 180 hj töökindlana saada VAG 16V mootorist pole kah mingi eriline kunst. Saadakse ka 200hj 8V VAG mootorist, aga mitte 40k eest.
Selle 180 hj töökindla 40k maksva vti momendigraafik (ja komponentide nimekiri) oleks ilmselt päris hariv, aga pole nagu eriti selle threadi teema või mis?
Ehk on võimalik splittida. |
10.02.2009 at 12:06 |
|
uzzac |
S1600 mootor
on siis selleks hooajaks oodata uut s1600 masinat starti? |
10.02.2009 at 14:00 |
|
Garfield |
S1600 mootor
quote: Honda: Jutt oli küll VAG grupi mootorist aga tundub naljakas sellist 140hj teadmata töökindlusega mootorit ehitada 40k eest, kui näiteks vti mootori saab sama raha eest töökindla ja 180 jõulisena.
Ajaloost nimesid simetamata tean niipalju, et Honda Civic VTEC 1.6 160hp tuunimine 180hp peale tähendas, et see masin finishilippu eriti ei näinud.
____________________________
Focus RS |
10.02.2009 at 15:56 |
|
rolantsik |
S1600 mootor
Stock Honda Vti on võib olla uuest pärast 160hp-d ja seda ka mootorist.
Ning mis kõige kurvem asja juures,ta ka ei hiilga erilise töökindlusega.
Samuti on VAG üle pöördemomendiga.
VAG motoga auto ainus miinus on,et sinna peab otsima kalli kasti otsa,sest orig.tükkidest ei saa kõige parema käigu ja peaülekande valikuga kooslust.
|
10.02.2009 at 16:09 |
|
rolantsik |
S1600 mootor
quote: Garfield: quote: Honda: Jutt oli küll VAG grupi mootorist aga tundub naljakas sellist 140hj teadmata töökindlusega mootorit ehitada 40k eest, kui näiteks vti mootori saab sama raha eest töökindla ja 180 jõulisena.
Ajaloost nimesid simetamata tean niipalju, et Honda Civic VTEC 1.6 160hp tuunimine 180hp peale tähendas, et see masin finishilippu eriti ei näinud.
|
10.02.2009 at 16:10 |
|
pppp |
S1600 mootor
quote: Lembit:
* Audi kolbide ja "pikkade kepsudega" alumine osa, mis on tasakaalu aetud.
* Mehhaanilistele tõukuritele ja normaalsetele klappidele ümbertehtud ülemine osa mis on ka kellegi poolt porditud. Tundmatu spetsifikatsiooniga nukkvõll
* Standard süütesüsteem.
* Kahtlane toitesüsteem (põlveotsas tuunitud meh. Pritse või kulunud Weber karburaatorid)
Kui pikad need "pikad" kepsud on?
Ja mille poolest normaalsed klapid originaalidest erinevad?
TIA,
p. |
10.02.2009 at 16:47 |
|
Lembit |
S1600 mootor
Hj ei ole olemuselt mitte midagi müstilist.
Põhimõtteliselt pöördemoment x pöörded.
Parimad vabalthingavad mootorid saavutavad maksimaalseks pöördemomendiks Nm umbes 10% töömahust kuupsentimeetrites (siin teemas kõne all olnud Honda 160 hj mootor päris nii hea ei ole, aga väga lähedal - 151 Nm @ 7000 rpm ehk ~9,5%). Selliseid mootoreid ei ole tänavaautodel palju. BMW E36 M3 näiteks on sinna tuuri. 2006 aasta Toyota F1 mootor saavutas 274 Nm ehk ca 11,4% sellel skaalal.
Ma arvan, et üsna vabalt võib eeldada, et F1 tasemel hingamist me Eestis väga odavalt ei saavuta.
Ma seaks kergelt ka kahtluse alla, kas BMW M3 tase on saavutatav hinnaga 10k EEK/silinder (ikkagi individuaalsed segusiibrid jne).
Tunduvalt tõenäolisemalt on hinnaskaalas 40k EEK koos toorikmootoriga saavutatav võimsuse kasvatamine stiilis nukkvõllid + nukarattad + chipp + veel mingeid nipet-näpet asju. See aga tähendab, et võimsuse kasv tuleb maksimaalse pöördemomendi kõrgematele pööretele nihutamisest. 151 Nm momendi nihutamine nii, et võimsus kasvaks 160 hj -> 180 hj tähendab maksimaalse võimsuse pöörete suurendamist ca 1000 pöörde võrra 7600'lt 8600'ni. Ma ei julgeks selle asja töökindluse peale väga panustada + ega seal siis allaotsa väga momenti alles ei jää kah. |
10.02.2009 at 17:28 |
|
Lembit |
S1600 mootor
quote: pppp: quote: Lembit:
* Audi kolbide ja "pikkade kepsudega" alumine osa, mis on tasakaalu aetud.
* Mehhaanilistele tõukuritele ja normaalsetele klappidele ümbertehtud ülemine osa mis on ka kellegi poolt porditud. Tundmatu spetsifikatsiooniga nukkvõll
* Standard süütesüsteem.
* Kahtlane toitesüsteem (põlveotsas tuunitud meh. Pritse või kulunud Weber karburaatorid)
Kui pikad need "pikad" kepsud on?
Ja mille poolest normaalsed klapid originaalidest erinevad?
TIA,
p.
Ma peast ei mäleta pikkuse vahet. Vist oli mingi ca 3mm pikemad
Klapid pikemad ja ümbertehtud 1 soonega "poolkuude" peale. |
10.02.2009 at 17:30 |
|
Ivalo |
S1600 mootor
Kuna pole ise reegleid lugenud, siis jälle targem, klappide arvule ei osanud tähelepanu pöörata.
Võistlusautodega kogemus puudub, seetõttu ega ma töökindluse osas vaielda ei julge, kui te tuginedes kogemusele ütlete, et vti mootor võistlussõite ei kannata, ju siis nii on.
Vähemalt OT laadseid üritusi võib vtiga väga palju kilomeetreid muretult sõita.
Midagi paremat kiiruga ei leidnud: http://www.isitaboat.co.uk/cars/honda_civic_type_r__ek9_/images/b16power.jpg
Ja keegi hea inimene võiks siis VAGi välise jutu ära splittida.
B16A2
Displacement: 1,595 cc (97.3 cu in)
Bore×Stroke: 81.0×77.4 mm (3.19×3.05 in)
Compression: 10.2:1
Power: 160 hp (118 kW) @ 7600 rpm & 111 ft·lbf (151 N·m) @ 7000 rpm
Transmission: Y21 or S4C
B16B
Displacement: 1,595 cc (97.3 cu in)
Compression: 10.8:1
BorexStroke: 81.0 mmx77.4 mm (3.19×3.05 in)
Rod/Stroke ratio: 1.84:1
Rod Length: 142.42 mm (5.607 in)
Power: 185 hp (134 kW) @ 8200 rpm & 110 ft·lbf (155 Nm) @ 7500 rpm
Redline: 8500 rpm
Transmission: S4C With LSD
Vtec engagement @ 5,800 rpm
Note: This engine uses the same block as the Integra Type R, which is taller than the B16a block,
but with a crank the same stroke as the b16a. It uses longer rods to accommodate for this,
which is why the Rod/Stroke ratio is higher than a standard B16. It is basically a 'Destroked B18C Type R engine'
|
10.02.2009 at 18:48 |
|
peep Moderator |
S1600 mootor
Teema on S1600, mitte VAG, mis tast ikka splittida ? |
10.02.2009 at 19:13 |
|
rolantsik |
S1600 mootor
B16B moto on 1 generatsiooni TypeR oma.Ise pole näinud ühegi sellise moto sisse,kuid Leedu kodanikud,kes sellist S1600 klassis kasutanud on,räägivad,et see natuke teistsugustest tykkidest koostatud on.Nende tykkide kooslus kannatab 9500 rpmi,kuid tavalise b16 -mne omad mitte kuidagi.
Et milles siis point: lihtsalt Honda 1600 liigub hästi just siis,kui teda liigutada 7500 + pööretega,siis aga tulevadki igasugu mured.
Läheb kuumaks,või annab mõni asi järgi.
Meil on garaazis selline mootorijäänus,millel on keps pooleks läinud ja see poolik keps on mootori pooleks lõiganud.Pööret oli purunemise hetkel ca 9000+
Purunemise põhjus polegi siiani selge,kuna see kolb,mille alt keps pooleks läks,kinni ei olnud jäänud.
VAG-i toodang,mis 7500 rpmi juures 140-150 hp arendab,peaks olema väga pommi ja lolli kindel valik. |
10.02.2009 at 19:48 |
|
devilc
Moderator |
S1600 mootor
quote: Lembit:Parimad vabalthingavad mootorid saavutavad maksimaalseks pöördemomendiks Nm umbes 10% töömahust kuupsentimeetrites (siin teemas kõne all olnud Honda 160 hj mootor päris nii hea ei ole, aga väga lähedal - 151 Nm @ 7000 rpm ehk ~9,5%). Selliseid mootoreid ei ole tänavaautodel palju. BMW E36 M3 näiteks on sinna tuuri. 2006 aasta Toyota F1 mootor saavutas 274 Nm ehk ca 11,4% sellel skaalal.
OT: Asjad vaikselt arenevad: uuel 997 mootoril (385 hj) on 3.8 liitrit töömahtu ja 420 Nm; GT3 3.8 (435 hj) mootoril 430 Nm. Caymani 3.44 (320 hj) mootorist tuleb 370 Nm. Kõik uhiuued mootorid muidugi.
|
10.02.2009 at 20:09 |
|
HoCi |
S1600 mootor
quote: rolantsik:
Meil on garaazis selline mootorijäänus,millel on keps pooleks läinud ja see poolik keps on mootori pooleks lõiganud.Pööret oli purunemise hetkel ca 9000+
Purunemise põhjus polegi siiani selge,kuna see kolb,mille alt keps pooleks läks,kinni ei olnud jäänud.
Ah, et sellepärast lasid laiali Mihkli mootori B16A2 (vti mootor) ei pidavatki kannatama eriti 8500+ pöördeid just kepsu pärast nagu ma lugenud/kuulnud olen. Siis ei imesta, kui sul vastu ei pidanud.
Kas B16 mootori kuumaks minemise vastu ei saa pikema radikaga? (tal originaalis ju pooliku suurusega radikas). Ja lisaks õliradikas? (ma ei tea kas see on muidugi lubatud S1600 autol).
Aga Rolandil muidugi miljon korda rohkem kogemusi vti mootoriga, kui mul. Ma pole pidanud veel mitte kui midagi enda mootoril-käigukastil parandama peale sidurivahetuse. Ma muidugi pikalt rinkat pole ka sellega lasknud peale OT'i.
Aga huvitav teema nii, et jätkake.
____________________________
Porsche 911 Turbo X50 02'
Ex: Honda Civic VTi 1,6T |
10.02.2009 at 20:24 |
|
rolantsik |
S1600 mootor
Vtil on jah radika jupike originaalis.Vanem mudel on samas tehasest välja veerenud suure radikaga.Ei tea,mis mõtted konstruktorite keerlesid.
Suure radika paigaldusega ja õli jahutusega probleem enam nii terav pole,kuid kui pauku juurde keerata,siis on ikkagi see üritus seal kuuma poolne. |
10.02.2009 at 21:15 |
|
Lembit |
S1600 mootor
quote: devilc: quote: Lembit:Parimad vabalthingavad mootorid saavutavad maksimaalseks pöördemomendiks Nm umbes 10% töömahust kuupsentimeetrites (siin teemas kõne all olnud Honda 160 hj mootor päris nii hea ei ole, aga väga lähedal - 151 Nm @ 7000 rpm ehk ~9,5%). Selliseid mootoreid ei ole tänavaautodel palju. BMW E36 M3 näiteks on sinna tuuri. 2006 aasta Toyota F1 mootor saavutas 274 Nm ehk ca 11,4% sellel skaalal.
OT: Asjad vaikselt arenevad: uuel 997 mootoril (385 hj) on 3.8 liitrit töömahtu ja 420 Nm; GT3 3.8 (435 hj) mootoril 430 Nm. Caymani 3.44 (320 hj) mootorist tuleb 370 Nm. Kõik uhiuued mootorid muidugi.
Arenevad, arenevad. Ega ma vastu ei väidagi. Uued Porsche mootorid on kindlasti selles osas tippklass. Aga tegemist on ka sportautode enam-vähem absoluutse tipuga. Mõned Ferrari ja Lambo mootorid on veel sellises klassis. |
10.02.2009 at 22:16 |
|
uzzac |
S1600 mootor
quote: Lembit: quote: devilc: quote: Lembit:Parimad vabalthingavad mootorid saavutavad maksimaalseks pöördemomendiks Nm umbes 10% töömahust kuupsentimeetrites (siin teemas kõne all olnud Honda 160 hj mootor päris nii hea ei ole, aga väga lähedal - 151 Nm @ 7000 rpm ehk ~9,5%). Selliseid mootoreid ei ole tänavaautodel palju. BMW E36 M3 näiteks on sinna tuuri. 2006 aasta Toyota F1 mootor saavutas 274 Nm ehk ca 11,4% sellel skaalal.
OT: Asjad vaikselt arenevad: uuel 997 mootoril (385 hj) on 3.8 liitrit töömahtu ja 420 Nm; GT3 3.8 (435 hj) mootoril 430 Nm. Caymani 3.44 (320 hj) mootorist tuleb 370 Nm. Kõik uhiuued mootorid muidugi.
Arenevad, arenevad. Ega ma vastu ei väidagi. Uued Porsche mootorid on kindlasti selles osas tippklass. Aga tegemist on ka sportautode enam-vähem absoluutse tipuga. Mõned Ferrari ja Lambo mootorid on veel sellises klassis.
ega bokser ja vau kone saa nüüd tavaise 4 poti ottoga võrrelda ka ju |
10.02.2009 at 22:25 |
|
Lembit |
S1600 mootor
quote: Honda:
B16A2
Power: 160 hp (118 kW) @ 7600 rpm & 111 ft·lbf (151 N·m) @ 7000 rpm
See mootor on see, mis ei kesta 180 hp niisama lihtsalt. Kui kolvid-kepsud ära vahetada, siis võiks ehk kesta. Ilmselt tuleks ka ümberehitada ITB peale.
quote:
B16B
Power: 185 hp (134 kW) @ 8200 rpm & 110 ft·lbf (155 Nm) @ 7500 rpm
Redline: 8500 rpm
Need numbrid päris korralikult ei klapi. Kui mingil mootoril on 8200 rpm juures 185 hp, siis on tal seal ka momenti rohkem, kui 155Nm seega, kas momendimaksimum või võimsuse maksimumi numbrites on mingi viga.
Esimene lühike googeldamine andis selle kohta sellise jutu:
Price: The ultra rare B16B swap can be had for about $4000. ..... This engine is either for the dumb person with lots of money or the ultimate JDM whore.
Seega see justkui ei kvalifitseeru eriti 40k hinna sisse.
Honda kindlasti ei ole üldse mitte paha toorik S1600 auto tegemiseks. Tal on omad plussid ja omad miinused. Päris nii lihtne igatahes asi ei ole, et 40k ja kohe kõiki teisi võitma. Arvestataval tasemel 16V mootori tegemine läheb pigem ikka sinna 80k tuuri maksma. Ja siis peab kah ilmselt veel väga palju töid ise tegema. Kui muidugi raha pole üldse probleem, siis on meil S1600 reeglid nii vabad, et praktiliselt igast 16V mootorist saaks 240 hp andva mootori teha
|
10.02.2009 at 22:39 |
|
Pierre |
S1600 mootor
reeglitega on vist keelatud honda VT kasutamine?
tähendab see nukvõlli süsteem tuleb disable´da?
mida siis sel puhul seal täpselmalt tehakse, kas "rikutakse" elektroonika või mehaanika? |
11.02.2009 at 00:18 |
|
Lembit |
S1600 mootor
S1600 reeglites on mootori kohta järgmised olulisemad punktid:
* Töömaht kuni 1640 cm3
* Mootoriplokk ja plokikaan peavad olema visuaalselt äratuntavad ja pärinema seeriatoodangust
* Ülelaadimine on keelatud
Seega VT kasutamine ei ole kuidagi keelatud.
Ega tast muidugi iga kord erilist kasu kah ei ole. Korralikult mootoriga sobitatud käigukast pöördeid sinna alumisse pööretevahemikku ei lasegi ja sellisel puhul piisaks, kui nukkvõll on ainult suuremate nukkidega. Eriti veel, kui arvestada, et sisse- ja väljalaske resonantsid on ilmselt kah sinna kõrgete pöörete peale arvestatud. |
11.02.2009 at 08:27 |
|
|