register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Kurvisõiduautod : BMW E30 325i 24v mart154   1 2 3 4 5 6 7  
Poster Message
mart154
 
BMW E30 325i 24v mart154
Kuna ma temast juba niipalju jahunud olen

Praeguseks tehtud.
E36 pealt tõstetud 24v mootor, koos kastiga.
Mootoril tehtud kergemat sorti hooldus - arvatavasti ta niikuinii mul kaua stockina ei püsi...

Differ seal otsas hetkel väikese korpusega 4.1 - seetähendab tippkiirust hetkel kuhugi 180 kanti.

Roolilatt samuti e36 pealt, võimendiga. Tulevikus võimalik üle minna e36 võimendita lati peale, kui vajadus peaks tekkima - see kiirem, kui e30 oma

Salongi jääb 2 istet ja rool :) kõik muu on minu jaoks üleliigne. - samas arvatavasti tuleb lahendada mingi kerge polstriteema ka, et tänavale aegajalt kannataks sõita.

värvitööd tegemata,
vedrustus on hetkel katastroof :) - saba püsti, nina maas, vedrud pehmed, amordid teadmata :finger

hetkel esimesed proovisõidud tehtud... erinevaid pisiasju veel vaja parandada.

tulevikuplaanid
-kindlasti vedrustus "pandavaks" saada
-kere värviga üle tuisata
-LSD differ
-M-Technik1 spoilaring, alul mõtlesin M-tech 2 peale, aga selline on juba olemas siin foorumis :D


lihtsalt piimaauto :)
23.05.2007 at 11:03 1 edit. Last edited 21.12.2008 at 17:31 by mart154
mart154
 
BMW E30 325i 24v mart154






23.05.2007 at 11:24 1 edit. Last edited 13.10.2007 at 17:21 by mart154
vvt
  
BMW E30 325i 24v mart154
Väikese korpusega 4.1 läheb sul selle mootori taga peagi katki, eriti kui sihipäraselt tarvitada....

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
23.05.2007 at 12:31
mart154
 
BMW E30 325i 24v mart154
quote:
vvt: Väikese korpusega 4.1 läheb sul selle mootori taga peagi katki, eriti kui sihipäraselt tarvitada....

tean seda...

praegu on plaan kustomiseerida e28 jms alt leitav kõige suurem differ sobivaks...
kui võimalikuks see osutub, on hetkel veel teadmata.

sellepärast jäi praegu n.ö. e30 suur differ ka ostmata, et kardan ka seda laiali lasta

edit: see peaks olema foorumi tuhandes post :devil
23.05.2007 at 12:59 1 edit. Last edited 23.05.2007 at 13:00 by mart154
Silwer
BMW E30 325i 24v mart154
M-Tech 1 on hea mõte - sellel autol oligi see ka originaalis.

____________________________
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW 328iA E36 Touring & BMW X3 E83 xDrive 35d
23.05.2007 at 13:03
vvt
  
BMW E30 325i 24v mart154
quote:
mart154: praegu on plaan kustomiseerida e28 jms alt leitav kõige suurem differ sobivaks...
kui võimalikuks see osutub, on hetkel veel teadmata.
sellepärast jäi praegu n.ö. e30 suur differ ka ostmata, et kardan ka seda laiali lasta
edit: see peaks olema foorumi tuhandes post :devil

E28 kõige suurem differ (st 535 ja M5 oma) on sinna suhteliselt mõttetu vaev. Antud mootori otsas peab E30 suur ka ilusti vastu. E30-le 535 difri aretamine on tubli tükk tööd, sest

1. E30 pooltelgedel ja E28 poolteljeflatsidel on erinev poldiring
2. Kardaani tagumite ots ei sobi (E28 suurtel mootoritel on suure muhviga kardaan), sul on all eedatavasti E30 kardaan?
3. Ilmselt tekib probleeme tagumise stabikaga, kuna see ei taha mööda minna difri kaanest. Rõhk sõnal "ilmselt", sest vähemalt auto all tundub nii.
4. Igal juhul tuleb teha difri tagumine kinnitus, kuna E30 suure difri kaan sinna ei sobi.

Lisaboonusega on enamik saadaolevad 535 difreid ebasobiva üleandearvuga (3,07, 2,93, 3,25).

Antud mootori jaoks osta kuskilt 3,91 vms suure korpusega ja LSD-ga E30 differ ja asi tahe. Vajadusel tekitada sinna sisse lisakettaid.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
23.05.2007 at 13:32 2 edits. Last edited 23.05.2007 at 13:34 by vvt
mart154
 
BMW E30 325i 24v mart154
quote:
vvt:
1.
2.
3.
4.


see mootor ei jää sellisesse seisu...

1. vaheflansid - bemmiklubis kellegi teemas olid sellised leiutised isegi tehtud.
2. pärnus keevitatakse ja tasakaalustatakse kardaan suht odava rahaga - seda juhul, kui ei õnnestu kombineerida erinevate kardaanide, kastide ja kasti väljundflanssidega (e28 Getrag 260 või e34 kast)
3. punkti kohta ei oska hetkel kommenteerida.
4. selle difri tagumise kinnituse peab niiehknaa ümber tegema, see plekitükk ei püsi kaua kere küljes...

üldiselt, pole veel otsustanud, proovida võib ju... ma olen kord juba selline jobu, kes tahab kõike ise järele proovida :D
23.05.2007 at 14:49
vvt
  
BMW E30 325i 24v mart154
Vastavalt järgi aidatud E30 suur differ kannatab 400 hj ja sellele vastava pöördemomendi. Suuremal difril on ka suurem mass (tunde järgi +15 kg) ja suurem sisekadu ehk kui moment seda ei tingi, siis pole suure difri panemine põhjendatud töömahukuse ja efektiivsuse seisukohalt. Need flantsid, millest jutt käib, on ühe võimalusena minu tehtud, mul võttis see aega umbes 1 tööpäeva+treiali tööd, mis kuskil teha lastes annavad vaat et difri hinna kokku. Pluss ei tea, kas nad ikka vastu ka peavad. Eks igaüks teab, kuidas teeb ja mis ütleja nüüd mina olen, aga see asi ei tundunud mõistliku ettevõtmisena. Mul sai see ette võetud põhjusel, et mootor ise on 3.5 ja nagunii kasutan suurt kardaani ja eks mootor ole tiba toekam ka tulemas;)

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
23.05.2007 at 16:43 3 edits. Last edited 23.05.2007 at 16:47 by vvt
mart154
 
BMW E30 325i 24v mart154
sumps sai nüüd kokku... käib toredalt vastu kere... heli, üllataval kombel sai isegi vaikseks - tagapütt on küll originaal, aga seest täiesti tühi :)

ei suuda nüüd otsustada, kas keevitada sukk ka ühtlasi vahele või lahendada sumps jäigalt kuni lõpuni...

väljast on ka pmst koos.. küljeliistudega tuleb veel midagi välja mõelda ja esipõlle pole.


30.05.2007 at 11:20 2 edits. Last edited 13.10.2007 at 17:22 by mart154
Silwer
BMW E30 325i 24v mart154
http://www.autoosad.ee/pilt/200-0054220.pdf

1064 eek on siis uhiuus. Kasutatuna saab odavamalt aga korralikku ja sirget on raske leida.

____________________________
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW 328iA E36 Touring & BMW X3 E83 xDrive 35d
30.05.2007 at 11:46
mart154
 
BMW E30 325i 24v mart154
tegelikult olen hetkel sellepärast venitanud, et ei tea kindlalt, kas ikka läheb seda plekki sinna vaja :)

äkitse tuleb fiibrist see mtech1 lisa teha, siis võiks ta ju ilma põlleta juba ette panna :rolleyes
30.05.2007 at 11:49
xjan
BMW E30 325i 24v mart154
Fiibrist autentsent mtech1 lisasi ei tee, kuna seal allservas peenikesed ribid välistavad suhtkoht fiibrivormimise kvaliteetsel kujul ;). Aga mul on üle yks pfeba esilisa siis, tutikas kusjuures ja ABS plastist :)

midagi sellist: http://www.bmwccth.com/imgMEMBER/20/IMG_1042.jpg, aga peal kirjas -87 300 BMW

____________________________
BMW 1M ...
30.05.2007 at 13:59 1 edit. Last edited 30.05.2007 at 14:07 by xjan
mart154
 
BMW E30 325i 24v mart154
reedel õnnestus siis Liivalaia ja Pärnu mnt. ristmikul radikas õhku lennutada...
nüüd vaja leida uus radikas, termostaat, veepump ja ventilaator.

kõik see kraam uuena osta on paras rahaline kriis :) Lisaks sai nädalavahetusel, Soomeskäimisega (4-sekundi auto vaatamisega :D ) tehtud umbes 5k põnts...

loodan siiski lähiajal jõuda oma maakoju, kus hakkaks esimesi regullitavaid coilovereid tegema...
10.07.2007 at 00:05
Cardo
  
BMW E30 325i 24v mart154
ventilaator võiks olla siis juba elektriline
16.07.2007 at 23:06
mart154
 
BMW E30 325i 24v mart154
vent ongi juba elektriline.
Nüüd lihtsalt tuleb paigaldada korralik :)

coiloverite tegemine läks praegu tuksi proosalisel põhjusel... treipink oli tuksis, vinti ei saanud lõigata :finger
17.07.2007 at 23:19 1 edit. Last edited 17.07.2007 at 23:21 by mart154
Lembit
BMW E30 325i 24v mart154
quote:
mart154: treipink oli tuksis, vinti ei saanud lõigata :finger
[OT]
Vint on metsas, puu otsas. Treipingiga ilmslt üritasite keeret lõigata
[/OT]
17.07.2007 at 23:58
mart154
 
BMW E30 325i 24v mart154
quote:
Lembit: Treipingiga


OT end. Soovitage parem mõnda asist treialit tallinna kandis.
19.07.2007 at 14:20
matukas
  
BMW E30 325i 24v mart154
quote:
mart154:OT end. Soovitage parem mõnda asist treialit tallinna kandis.
Kas haltuurakorras või ametlikult. TREV-2 pakkus kunagi ka selliseid töid nimekirjas.

____________________________
Belief is harder to shake than knowledge
19.07.2007 at 14:22
mart154
 
BMW E30 325i 24v mart154
pigem panustaks praegu "mõnele jürkale" :)

ametliku töökoja hinda ei jõua vist ära plekkida...
19.07.2007 at 14:24
joonas
BMW E30 325i 24v mart154
Kunagi sai käidud Metallitööd Valdeku 107 tel. 53944943. Helista ja küsi kas sind huvitavat tööd tehakse.
See vend puuris minu autol pidurisupordi nipli välja ja keermestas uuesti suurema nipli jaoks. Siiani on pidanud ilusti. Treis mulle ka paar vedrustuse reguleerimise tükki.

____________________________
Joonas 88' Porsche 944S
19.07.2007 at 15:28
mart154
 
BMW E30 325i 24v mart154
Pikk paus jutuajamises olnud...

Vahepeal ninatugevdused tehtud, uue radika hankinud, ventilaatori korralikult ette pannud jms...
Nüüd olen nädalakese tallinna ummikuid läbinud - kõik paistab töötavat.

Täna siis sai ilusa ilma puhul autole kingitud paar tiiru Tabasalu rajal.
Võtsin siis paagi enamvähem täis(major mistake) :D ... ja põrutasin rajale

Sain umbes paar ringi sõita, kui hakkas tunduma, et raja keskel, vasak-kurvis muutub järjest libedamaks...
vihje... - minul küll lekkis kütus katkise bensupaagi tõttu. Ja "tänu" sellele väga täpselt rehvi peale :) - Uus - kasutatud bensupaak vaja.
Pull on see, et enda varupaagi müüsin suvel maha :D

Igatahes, tiirutasin seal mõned ringid...
Selgeks sai, et piiratud libisemisega differ ja korralikud pidurid on vajalikud :)
Iste kah...

Vedrustus ISEGI kannatab natuke kriitikat... amordid küll enam mitte :)

Ülirahul olen ülekandega. Peasirge lõpuks saab väikese ponnistamise peale täpselt 3-nda käigu lõpuni.
Aeglastes kurvides on paras 2. käiguga sõita - seda küll peale blokkdifri hankimist. Praegu oli paras 3-ndaga nikerdada, muidu hakkas ratas tühja käima...

Huvitav fakt on see, et pidurdades käike lappides tõmbab tagarattad kohe lohisema(vahegaasi andes, muidugi, ilma vahegaasita võis kohe rajalt lennata :) )... Saba on ikka väga kerge, ehk asi paraneb blokkdifriga.

15 kilti rada, kütusekulu 30 liitrit :)
Mina rahul, järgmise hooaja ideed paika pandud.
13.10.2007 at 17:20
Cardo
  
BMW E30 325i 24v mart154
vihjeks


13.10.2007 at 17:25
mart154
 
BMW E30 325i 24v mart154
stabikatega tuleb midagi teha veel jah...
Aga arvatavasti kasutan 2 originaalstabikat, näiteks alumiiniumklambritega - Saan regullida seda kupatust nii...
13.10.2007 at 18:16
mart154
 
BMW E30 325i 24v mart154
selle talve plaanid:

* Motorsport E30 M3 Group-A stiilis alumised õõtshoovad. reguleeritavad, ofkoors.

* e36 325i esimesed rummud

* custom püstakud nende rummude külge... coiloverid. 3-way adjustable.

* e36 compacti tagumised õõtsad. Tugevdada. Võib-olla ka regullitavaks, uniballidele. (Võimalus muidugi e30M3 rummusid ka kasutada, täpne otsus selgub tegemise käigus) vedrukõrgus ka muidugi seatavaks.

* uus differ, keskmise korpusega. soovitatavalt LSD, sest väike läks ju katki :)

* uued poolassid

* tagasild alupuksidele.

* fuel cell. fuel surge tank. uued kütuseliinid, uued pumbad.

* põhi roostest puhtaks nühkida. korralikult kruntida, kerehermeetik, mastiks.

* uued amordid ja vedrud muidugi ka vaja...

* karter alt ära, ümber keevitada. sama teema ka õlivõtturiga. õlitemp. andur korralikult paigaldada.


Kes sponsoriks tahab hakata? :D :D
31.10.2007 at 16:31 2 edits. Last edited 31.10.2007 at 16:32 by mart154
mart154
 
BMW E30 325i 24v mart154
Vahepeal on kohale tiritud e36 esimesed rummud, mõõtmiseks ka üks amort ja õõts.
mõnihetk tuleks asi lahti tirida ja vaadata, mis mõõdus uniballe ostma tormata..

kogematakombel sai ka Megasquirt V3 ära tellitud... vaatame, mis vidinaid selleaga seoses lisandub... :)
26.11.2007 at 10:26
opentrack.tqhq.ee foorum : Kurvisõiduautod : BMW E30 325i 24v mart154   1 2 3 4 5 6 7  
Log in: Username: Password:
Lost account
 
© tqhq.ee 2000 - 2017.