register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Kiiresti sõitmine : Kas ringrajasõitu on üldse võimalik õppida   1 2  
Poster Message
-XR-
Kas ringrajasõitu on üldse võimalik õppida
Ega jah rinkakoolitust pole kellelegi vaja.
26.05.2010 at 22:14
hents99
  
Kas ringrajasõitu on üldse võimalik õppida
quote:
-XR-: Ega jah rinkakoolitust pole kellelegi vaja.


Selle peale võiks öelda, et isegi ilma käteta inimene ei hakka plaksutama, kui talle asi puust ja punaseks ette teha.... lihtsalt ei hakka, sest see pole võimalik.

____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas.
26.05.2010 at 23:33
PlyVal64
Kas ringrajasõitu on üldse võimalik õppida
quote:
-XR-: Ega jah rinkakoolitust pole kellelegi vaja.
Põhimõtteliselt on Sul õigus. Seda tõesti ei ole vaja, kui ei ole plaani viimast kümnendikku taga ajada või sportlaseks hakata.

Jällegi, ära (ärge) saa valesti aru aga ringrajal kiiresti sõitmine on kõige tavalisem igapäevane auto juhtimine KOOS igapäevaste sõiduvõtetega. Kes on kiire, on kiire ka ilma mõttetu eelteoretiseerimiseta ja kes ei oska sõita (andetu), ega see ei õpi ka. See tugineb jälle praktikal sealsamas Saugal sportlike autodega aja peale sõidetud ürituselt. Minust kiriem oli vaid Sten Pentus ja hetketulemuste põhjal on see ka loogiline. Igasugused kõvad teooriavennad ja ka võidu sõitmise praktikud Pilve, Vabamäe, noor Ollino olid ajaliselt kaugel maas, vaid Vabamäega oli selline kümnendike küssa :D Isand Sooper, kes tõesti peab sõitma ja sõidab kla absoluutselt IGAsuguse tehnikaga kiiresti ja kruusal/jääl usun, et mul poleks lootustki Talle vastu saada, siis ringrajal oli minu kõige sitem ring ka parem, kui Kristjani parim. Ja me sõitsime täpselt samade autodega, tuliuute 200-jõuliste Sport-Cliodega. Ja ma sõitsin seda täpselt nendesamade sõiduvõtetega, millega kulgen nii uunikumiga kui igapäevaautoga kilulinna ummikus ning tehes seda füüsikaseaduste põhjal.

Aga eestlaste (ning ka soomlaste) suhteliselt hea autosõiduoskus tuleneb meie erilisest teedevõrgust ja kliimast. Kes vähegi on aastaid roolis olnud ja reaalselt isamaad avastanud, siis see on pidanud sõitma ja tunnetama autot heast asfaldist ligalibeda veekirmega kiilakani. Kuna ringrajasõit käib vaid ja ainult pidamise piirini, mitte füüsikaseaduste eiramise peale, siis üldiselt saame me kõik sellega päris kabedalt hakkama. Ja vahet pole, kui võimas trandulett parasjagu tagumiku all on. 23-jõuline "Alma" kiilakal on ka räigelt "võimas", "võimsam", kui 1000-jõuline slikkidega asfaldil. Ja siis tuleb autoralli, ning meiesuguste tavainimeste, kes me ringrajal hästi hakkama saame, mõistus saab kohe otsa :D Sõita Ouninpohjal 130 keskmiseks... ja eks mõistus saab kogemuse puudumisest otsa ka väga kiire autoga rada sõites, lihtsalt mõistus tõrgub sellise kiirusega kurvi sisenemast aga see pole oskamatuse või sõiduvõtete mittevaldamise küsimus.

Nende asjadega seoses tuleb mulle alati meelde isand-dieseli Audi R8 test Saksamaal, kuhu Ta miskipärast kadunud kohaliku autobildi abiga sattus :D Normaalne pisut kogenum Eesti Mees, kes sõitnud kõigega igalpool (k.a. merejääd pidi enamuse saarte avastamine jms), seda ei suuda mingi übersportauto ringrajal küll üllatada ;)
quote:
diesel: a ega sääl muud miskit polndki kui, et iga mees sõitis nii nigu jaksas ja oskas ja tahtis. instuktor kimas ees ja teised rivis järgi. iga ringi järelt pidi esimene hoo maha võtma ja rivi lõppu jääma. seega siis kõikse jämmumalt saigi vajutada alles siis kui ise esimeseks sai. tahtsin ka instruktorist mööda minna, a see ei meeldind mitte ja lällarist hakkas valju noomimist kostma. :)
a kui siis teisel sabas rippusin, siis hakkas mehike peris tummiselt pressima. nõnna, et üks õige äkiline ring tihedalt instruktori sabas tegi isegi pisut naha soojaks juba.
ega mina põle miskine võidusõitja või sõiduvõitja, a üks oli küll kindel, et vähemasti seukse laia ja suht kiire raja pääl oleks võind vabalt konel rammu topelt olla ja ikke oleks vast väheks jäänd.
a nigu kodanikud ajakirjanikud rääkisivad, siis miskine lambo olla umbes sama äkiline (või siis uimane) ja seega ilmselt too audi ikke peab väägadema hää massin olema. vaja teisega linnaliikluses siblida, siis saaks kindlaste märksa uhkema elamuse.
27.05.2010 at 10:40
uzzac
 
Kas ringrajasõitu on üldse võimalik õppida
ära saa valesti aru

27.05.2010 at 10:46
imre
Kas ringrajasõitu on üldse võimalik õppida
quote:
See tugineb jälle praktikal sealsamas Saugal sportlike autodega aja peale sõidetud ürituselt. Minust kiriem oli vaid Sten Pentus ja hetketulemuste põhjal on see ka loogiline. Igasugused kõvad teooriavennad ja ka võidu sõitmise praktikud Pilve, Vabamäe, noor Ollino olid ajaliselt kaugel maas, vaid Vabamäega oli selline kümnendike küssa :D Isand Sooper, kes tõesti peab sõitma ja sõidab kla absoluutselt IGAsuguse tehnikaga kiiresti ja kruusal/jääl usun, et mul poleks lootustki Talle vastu saada, siis ringrajal oli minu kõige sitem ring ka parem, kui Kristjani parim. Ja me sõitsime täpselt samade autodega, tuliuute 200-jõuliste Sport-Cliodega.

Mis aegu sõideti?
27.05.2010 at 15:34
Pierre
Kas ringrajasõitu on üldse võimalik õppida
Olen ka jälginud eesti sõitjate ja siis võidusõitjate taset nii möödaminnes. Olen viibinud võidusõiduradade ääres juba alates päris lapseeast ja kui ma esimestele OT üritustele pealtvaatajana jõudsin, siis mind hämmastas milline klassivahe tegelikult on. Õigemini seda polegi. Oli kohe näha, et märkimisväärne osa sõitjaid sõitsid paremini kui seal korraldatud võidusõitudel mingid "rallimehed".

MotorsTv´s näidati ühtaegu mingite VIPide võidusõitu, kus siis kohalik vormeliäss Vallbaum sama aega mingite lauljate ja tantsijatega sõitis. No kus on siin sport? Enne kui ennast mootorisportlaseks nimetada, tuleb kõigepealt suvalistele Kusti´dele müts pähe tõmmata. Aga eks selline on see tase meil. Professionaalne motosport puudub täielikult ja see ongi point. Iga asjamees kellel raha on võib päevapealt võidusõitjaks hakata kuigi tegelikult ei kõlbaks tiimi maskotikski.

Ja mis sellest Ross Bentley koolitusest sai?, see teema sai tabaluku niiet ei tekinudki arutelu.
Mäletame:
quote:
Ma arvan, et kõik need, kes kulutavad aastas üle 50 000 krooni kiiresti sõitmise peale, peaksid sellel koolitusel osalema, sest see aitab teil saavutada uus tase oma sõiduoskustes ja te hoiate selle koolituse raha juba esimesel hooajal kokku muude kulude pealt, kust tegelikult kiirust ei oleks tulnud. Sest mitte harjutamine ei tee meistriks, vaid ainult õigesti harjutamine teeb meistriks.
Tahaks väga teada kuidas on võimalik mõne tunniga inimene rääkida rajal oluliselt kiiremini liikuma? Täielik butafooria minuarust.
Traktoristist on võimalik lendur teha küll aga mitte kõigist. Vaimu ja loomust peab selleks olema. Nagu vanasõnagi ütleb, selleks ei saada, selleks sünnitakse. Ülejäänud on lihtsalt ballast kes karavaniga kaasa tiirutavad kuniks raha jätkub.

Kui ntx Sild vs Soomer võrdsel autol saugale lasta, siis ma panustaks kõik mis mul on selle peale, et esimesena nimetatu võidab.
As simple as that.


27.05.2010 at 17:57
Jesper
 
Kas ringrajasõitu on üldse võimalik õppida
Rõõm kuulda et Eesti on see ainuke koht maamunal kus "iga asjamees kellel on raha võib võidusõitjaks hakata", mujal käib see ju teatavasti riikliku kava alusel nagu suusatamise koondis :)

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
27.05.2010 at 18:06
Lembit
Kas ringrajasõitu on üldse võimalik õppida
quote:
uzzac: ära saa valesti aru


Ma usun, et ma sain täitsa õigesti aru :D
+1
27.05.2010 at 18:11
hall
 
Kas ringrajasõitu on üldse võimalik õppida
quote:
Pierre:
Ja mis sellest Ross Bentley koolitusest sai?, see teema sai tabaluku niiet ei tekinudki arutelu.


Käisid kohal, et oskad sõna võtta?

Ja muu sama postituse kohta küsiks, et kas peaks siis võistlemise ära keelama enne kui pole tasemeeksam tehtud?

____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.

CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas.
27.05.2010 at 18:23 1 edit. Last edited 27.05.2010 at 18:24 by hall
rolantsik
Kas ringrajasõitu on üldse võimalik õppida
quote:
Pierre: Olen ka jälginud eesti sõitjate ja siis võidusõitjate taset nii möödaminnes. Olen viibinud võidusõiduradade ääres juba alates päris lapseeast ja kui ma esimestele OT üritustele pealtvaatajana jõudsin, siis mind hämmastas milline klassivahe tegelikult on. Õigemini seda polegi. Oli kohe näha, et märkimisväärne osa sõitjaid sõitsid paremini kui seal korraldatud võidusõitudel mingid "rallimehed".

ringrada.ee lehel on olemas Audru ringiaegade top,sealt saab näha mis aegu on mingid "rallimehed" võistlustel sõitnud.....
27.05.2010 at 22:13
hall
 
Kas ringrajasõitu on üldse võimalik õppida
Rolandi viide on päris hea - mingid "rallimehed" sõidavad 1.6 ja 2.0 vabalthingavate mootoritega autodega umbes sama kiiresti või kiiremini kui kordades võimsamad väga rajasuutlikud sportautod :D

____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.

CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas.
27.05.2010 at 22:41
uzzac
 
Kas ringrajasõitu on üldse võimalik õppida
Selliseid tänavalt überkiireid ja oskajaid mehi on rajal ennemgi nähtud. Need on üldjuhul kusagil tagaotsas ja vinguvad et ükski asi ei sobi, aga kui sobiks oi kus siis paneks kõigile pika puuga. Samad härrad tunneb ära ka liikluses, sest neil ei ole lumelägase teepeal libe sõita ja 90 alas 120-ga möödasõite teha 3-4-st autost korraga samal ajal kui rekka vastu tuleb, pole mingi eriline ettevõtmine. Igapäevased sõiduvõtted ju. Üldjuhul ei ole kahjuks tegu mingi andega. Kõik on õpitav, sest kui nii ei oleks, siis ei oskaks meist keegi autoga sõita.

Selge on see, et taolised avaldusel riivavad iga võidusõitja ego, kuid antud juhul ei ole tegu sellega.
27.05.2010 at 23:55
Jesper
 
Kas ringrajasõitu on üldse võimalik õppida
Nojah selline Jaan Keskmine vahib telekast vormelit kus hunnik töömesilasi sibab piloodi ümber ja siis auto sõidab boksist välja ja võistlus algab. Ja siis loomulikult kommenteerib seda osa võidusõidust, mida ta "lapsest peale" jälginud on ja milles ta end eksperdiks peab (üldiselt muidugi kui millegi ekraanilt jälgimine teeks kedagi eksperdiks, siis oleks enamik varateismelisi poisse k***imiseksperdid, aga see selleks).

Tegelikult muidugi algab võistlus juba aastaid enne seda kui Jaan tugitooli potsatab, ressursside ja nende võimalikult efektiivse ära kasutamise nimel - vaadake kasvõi Schumacheri interjuud Top Gearis, ta seal konkreetselt ütleb et jah, edu oli ka autos, aga kui ma ajasin kokku meeskonna mis tegi sellise auto, siis see justkui on ka nagu minu teene või mis? Aga Jaani jaoks see on täiesti arusaamatu lugu et sõitjal seal mesilaste töös mingi osa on, ta oleks ju "vähemalt sama kõva mees kui keegi auto annaks" :) Võitjaautosid ju lihtsalt antakse kellelegi miskipärast.

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
28.05.2010 at 00:04 1 edit. Last edited 28.05.2010 at 00:05 by Jesper
jaan tatikas
 
Kas ringrajasõitu on üldse võimalik õppida
quote:
Jesper: Nojah selline Jaan Keskmine vahib telekast vormelit kus hunnik töömesilasi sibab piloodi ümber ja siis auto sõidab boksist välja ja võistlus algab. Ja siis loomulikult kommenteerib seda osa võidusõidust, mida ta "lapsest peale" jälginud on ja milles ta end eksperdiks peab (üldiselt muidugi kui millegi ekraanilt jälgimine teeks kedagi eksperdiks, siis oleks enamik varateismelisi poisse k***imiseksperdid, aga see selleks).

Tegelikult muidugi algab võistlus juba aastaid enne seda kui Jaan tugitooli potsatab, ressursside ja nende võimalikult efektiivse ära kasutamise nimel - vaadake kasvõi Schumacheri interjuud Top Gearis, ta seal konkreetselt ütleb et jah, edu oli ka autos, aga kui ma ajasin kokku meeskonna mis tegi sellise auto, siis see justkui on ka nagu minu teene või mis? Aga Jaani jaoks see on täiesti arusaamatu lugu et sõitjal seal mesilaste töös mingi osa on, ta oleks ju "vähemalt sama kõva mees kui keegi auto annaks" :) Võitjaautosid ju lihtsalt antakse kellelegi miskipärast.

Ise ka Jaan keskmine Tatikas aga sõiduoskustega endiselt kehvasti ...
28.05.2010 at 01:29
hall
 
Kas ringrajasõitu on üldse võimalik õppida
5+ Jesper:D
Varsti võiks vist hakata mõtlema Jesperi foorumipostituste tsitaatide raamatu peale :D

____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.

CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas.
28.05.2010 at 07:29
peep
 
Moderator
Kas ringrajasõitu on üldse võimalik õppida
Kuna ma Mr. RB koolitusele ei saanud minna, siis ostsin ühe tema raamatu ja lugesin läbi. Minu jaoks küsimusi ei ole, saab küll võidusõitu õppida ja tal olid päris head ideed kuidas seda teha. Need ei olnud revolutsioonilised ideed, sest eks asjad tahes-tahtmata nii käivad aga sõeluda terad sõkaldest ja panna oluline arusaadavalt sõnastatult paberile kirja, on oskus mida igaühel ei ole. Öeldakse, et parimad pedagoogid on need, kes ise enda õpetatavaga hakkama ei saa ja see on ilmselt ka tõsi. Samas need kes hästi hakkama saavad ei ole üldjuhul head pedagoogid ehk viimastel on just see nende tugev külg.

Kui nüüd küsida, kas võitjaks on võimalik õppida, siis minu arvates ei ole - selleks peab tahtma saada ja millest inimesel tekivad tahtmised on vähemalt minu jaoks veel arusaamatu.:D
28.05.2010 at 10:09
kivialune
Kas ringrajasõitu on üldse võimalik õppida
Kui võtta, et need, kes võidavad miljoneid lotoga, on aasta paari pärast vaesemad ja rohkem võlgades, kui algselt olid. Siis hea sõitja kasutab iga head juhust/õnne, mitte ei lase neid mööda, lootuses, et küll tuleb uus. Kuidas hea sõitja selleni jõudis? Eks ta käis enne läbi parjast sitast ja vasktorudest ja 99% inimestest ütles, et jäta see jändamine juba.
28.05.2010 at 15:06
-XR-
Kas ringrajasõitu on üldse võimalik õppida
Ei näinud seda teemat enne.
Kas siin veel mõni mees, kes ei saanud mu irooniast aru?
Mõni mõistis mind ikka väga valesti.

edit: Kuna olen kõiki Bentley raamatuid lugenud, siis võtan tema jutu lühidalt kokku:
Iga asja on võimalik õppida, kui on hea treener/õpetaja.
Kõikidel sportlastel on treenerid ja teadlastel õpetajad/mentorid.
Samamoodi on treener vajalik ka võidusõitjatele.
28.05.2010 at 18:15 3 edits. Last edited 28.05.2010 at 18:24 by -XR-
PlyVal64
Kas ringrajasõitu on üldse võimalik õppida
quote:
imre: Mis aegu sõideti?
Mina sõitsin 42.0 sentidega ja kõikide kiirete ringide vahe oli alla 0,3 sekundi, kokku üle 15 ringi. Sellega olen ma rohkem rahul, kui ühe kogemata väljatulnud kiire ringi üle! Pentus "kaardilugejaga" ehk siis raskema autoga 41,5.

Aga mida saab ringrajal õppida? Saab vaid õppida normaalset linna liiklust: rooli tuleb keerata mitte saagida, pidurit tuleb vajutada mitte jalga väristada (et tagapidurid kinni roostetavad) ja gaasi tuleb anda, mitte silitada. Gaasiandmise juurde kuulub ka kiire käiguvahetus, mitte gazooniga sõitmise kombel vahegaas ja-sidur. See kõik peab olema käesees ka linnaliikluses. Jah, linnas on kõik see sama oluliselt madalamal kiirusel aga põhimõtted on täpselt samad. Isegi tänavanurga apeksile pead pihta saama aga nii, et veljed terved, valides juba ette õige käigu, pannes suuna sisse, pidurdades õige kiiruseni ja siis (jälgides jalakäijaid, kel on eesõigus) kiirendades. Muidugi ei kasuta linnas powershiftingut või toeheeli (minn olen mõne vanaksesega sunnitud seda küll tegema lihtsalt liiklemiseks), ei aja ka tahho seierit kogu aeg punase lähedale sest sel pole lihtsalt mõtet. Linnas kutsutakse seda sportlikuks stiiliks, mõni suisa närviliseks liiklemiseks, kui rullnokk ridade vahel sõelub. Mina seda viimast (enam) ei tee aga olen ka oma abikaasa koolitanud selliselt, nagu kirjutasin - sõida, ära vahi ja silita. Ja jälle tuleb abikaasa koju ja irvitab, kuidas töllmokad bemaritega risuks jalus on 44kw lubivalgel putukal. Ja siis "panevad", sest "nägid rohelist tuld" kuniks vahva sinikuue punase kettakeseni...

See, kel tagapidurid roostes, kes parempööret kodutänavasse teevad vabakäiguga nii, et viimased 100 meetrit pidurituled põlevad, rooliga "roolivad kui aurikut" jne, nendest ei saa kunagi sõidumeest. Seda võid treenida palju tahes, teooriat tutvustada jne aga kui ikka koolis füüsiaktunnid käimata ja andekust nullilähedaselt, siis ei tule sealt midagi. Aga see, kes on juba verisulis autojuhina omandanud normaalsed linnasõidutehnikad, see tuleb otse ringrajale ja sõidab kohe! Sealt baasilt saab nüüd teooriate ja treenerite abil tohutu praktikaga vaikselt kiiremaks muutuda. Aga see on kogemus, mitte sõidutehnilised võtted. Selge, et mingist kiirusest ja võimsusest alates tulevad mängu mingid järgmised oskused a'la ei lähe meist hetkel keegi otse LeMansi Peugeot' rooli ja ei sõida kiiret ringi, kuigi meil on teoreetilsielt need oskused seda teha olemas. Puudub vaid praktika, selle läbi julgus viimase piiri peal pidurdada (mõistus tõrgub), hirmust hakkab käsi värisema ja hakkame rooliga "saagima" jne.

Nendest erioskustest parim ülevaade on muidu naljasaate TG powerlapid Lianaga. F1 maailmameistrid suudavad olla purjetajast naisest 2,3 km ringraja peale 2%! Spordis on see "igavik" aga see näitab reaalselt, kui palju saab "juurde õppida". Muuseas, enne saadet oli preili Ellen kolme aasta jooksul purjetanud 100 000+ km ja autoga sõitnud äkki parimal juhul 1000 km, Ta lihtsalt ei viibinud piisavalt kuival maal :D Ja kohe kindlasti ei sisaldanud poodi sõitmine ringradade külastamist. Absoluutne enamus kiirusest on siiski ande taga. Ahjah, võtame selelsama Liana 4X4 isendi ja paneme tavainimesed sellega 2,3 kildisele kruusa-poaarisrajale ja Stigiks valime Loebi. Esiteks ei jõuaks uusi autosid piisavalt teha ja see, kes mahub Sebiga 2-sekundi sisse, palgatakse vist otse tehasetiimi vertsu juhtima.

Ringrajal sõitmine ja OT on tegelikult hädavajalik, see võiks-peaks olema autojuhiõppe lahutamatu osa ebavajaliku libedakoolituse asemel (mille läbimiseni võid enne peaaegu 4 aastat sõita??? ). Kasutades ringrajasõidu oskust, oled ka linnas palju ohutum ja oma "stiiliga" kordi teistega arvestavam. Kasvõi tahtmatult, sest punase tule kustumine tähendab kiirendamist - ristmiku läbilaskevõime suurenb; kiire ja konkreetne ärapööre ei tekita seljataguses jorus "kummipaelaefekti" etc, etc. Ja nagu ma kohe alguses kirjutasin, siis kes tahab saada sportlaseks, see peab kuulama nii teooriat kui õppima kogenenumatelt võiduks vajalikke (sõidu)võtteid.
28.05.2010 at 19:44 1 edit. Last edited 28.05.2010 at 19:54 by PlyVal64
tomcat
Kas ringrajasõitu on üldse võimalik õppida
Mõtlesin, et kirjutaks siia midagi sellest, kuidas eskimod jagavad Kongo elanikele nõuandeid kuuma ilma puhuks. Siis mõtlesin, et parem ikka ei kirjuta.
01.06.2010 at 19:54
silver
Kas ringrajasõitu on üldse võimalik õppida
quote:
serõi:
quote:
Pierre:
Ja mis sellest Ross Bentley koolitusest sai?, see teema sai tabaluku niiet ei tekinudki arutelu.


Käisid kohal, et oskad sõna võtta?

Ja muu sama postituse kohta küsiks, et kas peaks siis võistlemise ära keelama enne kui pole tasemeeksam tehtud?

Vabandage lolli küsimust
kuidas praegu võidusõitja litsents saadakse, kas on mingi tasemeeksam, sest mingid aastad aeg tagasi see vähemalt eksisteeris(võisid kuni 10% ajas kaotada ettesõidetud ringile või midagi sellist)
01.06.2010 at 21:07
hall
 
Kas ringrajasõitu on üldse võimalik õppida
Ei ole eksamit.

____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.

CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas.
01.06.2010 at 21:11
Gsinut
Kas ringrajasõitu on üldse võimalik õppida
Noh see linnas sõit ja blabla värk. Meenub kunagine Telliskiviga jutuajamine, kus mees ütles, tead, ma sõidan linnas nagu vanur, sest vaata kapipeale(paksult karikaid täis), mul pole kellelegi vaja midagi tõestada. Ise järgin kah targa mehe sõnu, ei näe ühtegi põhjust mingeid rajal saadud sõiduvõtteid kuskil linnavahel proovida. Vaatan nüüd mitmed aastad hiljem oma kapipealset ja ma ei viitsi küll juba ammu kellegagi foorialt kiirendada. Raja sõiduvõtted kuuluvad ikka rajale.
01.06.2010 at 22:13
Pierre
Kas ringrajasõitu on üldse võimalik õppida
quote:
Gsinut: ...Vaatan nüüd mitmed aastad hiljem oma kapipealset ja ma ei viitsi küll juba ammu kellegagi foorialt kiirendada. Raja sõiduvõtted kuuluvad ikka rajale.

Mitte pahapärast aga mulle tuli hetkel seda posti lugedes üks vana asi meelde.
Üleaia foorumist:

quote:
Gsinut:
quote:
Olds:
quote:
anryo: Kuidas saada kiirendussportlaseks?

http://uudised.ekspressauto.ee/news/auto/article.php?id=25056301

Antud reporter tahab siis osaleda breket klassis nagu ta mainis :)


Poodiumile? Hehe, kui ta seal niisama tatsamas käib siis pole vast kellelgi selle vastu midagi, aga kui autasustamise aeg ja nii pingeline seis EMV sarjas ning Hanno, Marko, Ivar jne. on kindlalt kohal... tahaks näha :D

Ja läks nii, et see ajakirjaniku härra võitis kogu Bracketi klassi. Täiesti võõra autoga, täiesti esimest korda, täiesti tundmatus kohas. Gsinut, ma loodan, et sa vaatasid seda üritust eksole.....


Ahjaa, "vanad ässad" on ju by default alati juba nii kiired, et kõik ülejäänud kamp võib vabalt p*rss* minna.....
01.06.2010 at 22:51 1 edit. Last edited 01.06.2010 at 22:55 by Pierre
Gsinut
Kas ringrajasõitu on üldse võimalik õppida
Hehe, need vennad käperdasid ise ära suurest pingest. Polnud harjunud vist:) Ja mis see üldse siia puutub? Vend tuli ja pani kõigile ära, äge ju! Ma sain oma elu esimesel kiirendusvõistlusel kaks teist kohta.

01.06.2010 at 23:07
opentrack.tqhq.ee foorum : Kiiresti sõitmine : Kas ringrajasõitu on üldse võimalik õppida   1 2  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.