register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Tehniline : Toitesüsteemi teooria  
Poster Message
rustang
  
Moderator
Toitesüsteemi teooria
Midagi on vaja teha aga ma ei tea täpselt mida :)
Ühesõnaga - kuidas ehitada uus toitesüsteem nii, et mootor ka kurvides kütust kätte saaks - ja et ise selle juures pankrotti ei läheks?

Üsna mõistliku hinnaga võiks osta USA stiilis " fuel celli" kus ka vaht sees aga neid olen leidnud vaid "drag" ja "circle track" mudeleid, dragil võteakse kütus tagant alt ning circle trackil tagant välimisest nurgast.

Või teha ikkagi "surge tank" - lahendus? Võtta mõnelt autolt töötav lahendus koos kogu krempliga aga milliselt? Head ideed on teretulnud.

Edit: siin olnud lingid ei tööta enam.
14.05.2007 at 14:18 2 edits. Last edited 16.05.2007 at 10:03 by rustang
Raceboy
 
Toitesüsteemi teooria
Surge tank on enamasti ainuke toimiv ja samas maksumuselt mõistlikkuse piiresse jääv lahendus. Kõige etem on mingi suvaline pump (piisava tootlikkusega, rõhk ei ole oluline) paagist pumpama panna ja kapoti alla põhipump paigutada. Surge tank on kõige etem ise alumiiniumist teha.

Siin on üks kokkuvõtlik õpetus veel lisaks: http://www.sdsefi.com/techsurge.htm



____________________________
www.vems.ee
14.05.2007 at 14:47
Garfield
  
Toitesüsteemi teooria
quote:
rustang: Midagi on vaja teha aga ma ei tea täpselt mida :)
Mul oli ka lame (alumiinium) paak. Sellele sai alla tehtud selline lisakopsik (kuubik) mõõtudega umbes 8x8x8 cm ja siis alumiiniumkeevitusega paagi külge lastud (Vihur-Auto). Bensiini võeti siis sealt paagi alt alt kopsikust. Isegi Riia pikkades kurvides ei jäänud kuivale. Weberitesse mahtus muidugi ka korralik kogus kütet sisse. Kuidas sul paagi all gabariidiga on?
Lätlaste Golfidel oli aga mõnel vahepaak tehtud, selline vertikaalne silinder, mahuga 0,5-1 liiter. Tagant pumbati siis vahepaaki ja sealt edasi ehk selline "surge tank" süsteem.


____________________________
Focus RS
14.05.2007 at 14:56
rustang
  
Moderator
Toitesüsteemi teooria
Et võtaks vana alukorpusega 1L tulekustuti ja laseks sellele 4 mutrit külge keevitada....:P või siis nullist teha.
14.05.2007 at 15:05 1 edit. Last edited 14.05.2007 at 15:05 by rustang
mart154
 
Toitesüsteemi teooria
quote:
rustang: Et võtaks vana alukorpusega 1L tulekustuti ja laseks sellele 4 mutrit külge keevitada....:P või siis nullist teha.

kurat, juba pikemat aega mõtlen, et kust leida sobivat anumat...

ise tühjendasin just väikse CO2 kustuti ära :)

tegelikult tahtsin uurida, et kuidas sellises anumas vahutamisega lood on?
Jõuab ikka kütus piisavalt "rahuneda"?
Korralik bensupump töötab selle liitrikese suht kiiresti läbi...
14.05.2007 at 15:09 1 edit. Last edited 14.05.2007 at 15:10 by mart154
rustang
  
Moderator
Toitesüsteemi teooria
Eks see vaht voolab siis paaki tagasi ülemise toru kaudu - kui seda üldse tuleb, bensiini pindpinevus ju väike, mis vahtu seall ikka niiväga tekib?
14.05.2007 at 15:36
Lembit
Toitesüsteemi teooria
VW Golf 2 GTI'l on selline surge tank põhja all:
Pildil siis koos filtri ja pumbaga.
Mehhaanilise pritsega variantidel on filtrist teisel pool veel ka rõhuakumulaator.
14.05.2007 at 16:11
rustang
  
Moderator
Toitesüsteemi teooria
quote:
Lembit: VW Golf 2 GTI'l on selline surge tank põhja all:

Iseenesest on see päris lahe aga äkki on pikas perspektiivis mõttekam teha universaalne "tank" ja kasutada väliseid "b-osa" pumpasid?
14.05.2007 at 17:09
Lembit
Toitesüsteemi teooria
Pikas perspektiivis võib olla küll. Samas mingi alumiiniumist totsiku kokkukeevitamine ja uhkete stutside ostmine viib vägagi arvestatava rahasumma rahakotist välja. VW jupi puhul on osta ja pista variant.
Muidugi, kui see surge tank teha õhukesest terasest ja sinna stutsid näiteks vasega külge joota, siis peaks saama päris mõistliku hinnaga hakkama. ja ka mitte liiga raske kopsiku kokku.
14.05.2007 at 17:22
Raceboy
 
Toitesüsteemi teooria
Alumiiniumist kokkukeevitamine maksab kuskil 600-700kr ringis, kui tükid ise valmis lõikad ja ära puhastad. Pole nagu eriti kallis ju ???

____________________________
www.vems.ee
14.05.2007 at 17:34
Jesper
 
Toitesüsteemi teooria
Miks see üldse alumiiniumist peab olema? Roostevaba või tavaline teras on ju sama hea, aga koduste vahenditega keevitatav.
14.05.2007 at 22:47
Raceboy
 
Toitesüsteemi teooria
Tavaline teras võib pahasti roostetükke mõne aja pärast eritama hakata ja katsu tavalise keevitusega kütus pidama saada anumasse.

____________________________
www.vems.ee
15.05.2007 at 08:16
jaan tatikas
 
Toitesüsteemi teooria
Sellise kujuga asi peaks sobima pritsega autole , karpaga isendile võib ka kandilise teha kuna süsteemis rõhk madalam .
15.05.2007 at 10:00
mart154
 
Toitesüsteemi teooria
quote:
jaan tatikas: Sellise kujuga asi peaks sobima pritsega autole , karpaga isendile võib ka kandilise teha kuna süsteemis rõhk madalam .


surge tank'is ju erilist survet ei ole... suht vabavool :)
surve tekitatakse alles peale surge tank'i

vaata korra skeemi :)
15.05.2007 at 11:09
Jesper
 
Toitesüsteemi teooria
quote:
Raceboy: Tavaline teras võib pahasti roostetükke mõne aja pärast eritama hakata ja katsu tavalise keevitusega kütus pidama saada anumasse.
Kütuse sees ei roosteta seal midagi ja see keevitamine pole ka ületamatu probleem.
15.05.2007 at 11:59
rustang
  
Moderator
Toitesüsteemi teooria
Kas keegi on kokku puutunud - kes vahendab Eestisse Faceti kaupa? Facet SS503 "solid state pump" oleks sobiv etteandepumbaks.
Vahepaak on peaaegu valmis, mingi hetk tulevad pildid ka.
24.05.2007 at 13:08
Cardo
 
Toitesüsteemi teooria
ja leidsin sellise pildi lehekülg 6

http://www.mat.fi/project1986lanciadeltas4.htm
02.06.2007 at 00:27
opentrack.tqhq.ee foorum : Tehniline : Toitesüsteemi teooria  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.