register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Kiiresti sõitmine : Open Track XV järelkaja   1 2 3  
Poster Message
matukas
  
Open Track XV järelkaja
Teab kui OK see on, kuid tegin vanade traditsioonide kohaselt siis uue teema muljetamiseks. Tegelikult ei oleks see päris õiges kategoorias aga eks moded tõstavad õigesse kohta ümber. Minu arvates peaks tegema uue kategooria - Ürituste järelkajad.

Ise autot valmis ei saanud ja kohal olin vaikse videokaamera promoga. Sai selles suhtes reaalselt katsetatud ka kinnitusvariante ja tuleviku tarbeks kogemusi kogutud varustuse täiustamise/täiendamise osas. Salvestatud sai neljal korral. Materjal läheb tellijatele CD-de peal ja eks nad ise otsustavad, kas ja kus seda eksponeerivad. Päeva võib lugeda kordaläinuks ja ilm oli ka rajal käinutele soodne. Kohtumiseni järgmistel üritustel.

____________________________
Belief is harder to shake than knowledge
12.05.2007 at 21:10
que
 
Open Track XV järelkaja
Seekord kõik laabus, aga vähemalt enda koha pealt oli kuidagi "udus".
Ei saanud ma normaalselt sõidetud - ikka veel kevadine tuhin sees - ei saanud mõistlikult liigeldud. Peab rohkem (suurel) rajal käima ja täisslikid ostma, kuigi samas on tänavarehviga märksa lõbusam...
Focus ei ole originaalseades (isegi jäigemate vedrudega) rajale mõeldud - tuleb ikka kogu vedrustus ette võtta ja LSD kah.

Tänud korraldajatele kõik laabus nagu alati - väiksed tulekahjud, kraavid jms käib asja juurde :)

12.05.2007 at 23:33
Raceboy
 
Open Track XV järelkaja
Ise kohale ei jõudnud (vaja enda autot Superautoks veidi sättida), aga kuulsin, et üks Porschedest oli rajalt väljas käinud päris tõsiselt?

____________________________
www.vems.ee
13.05.2007 at 09:12
rustang
  
Moderator
Open Track XV järelkaja
Tänud kõigile, kes korralduse poole pealt abiks olid ja loomulikult ka osalejatele.
Püüan lähiajal ennast ajavõtufailidest läbi närida, numbitele nimed lisada ning koondtabelisse kanda. Aegade toorandmed on siin.
Hea uudis on see, et EAL Timingu uus ja uhke ajavõtusüsteem jõudis ka lõpuks kohale, mis tähendab, et järgmisel korral ei ole vaja teha tobedat jaotust transpondriga/ilma.

Olime selleks korraks kõvasti ohutusvarustust juurde hankinud ja kohe enne sõitu oli vaja käiku lasta kaasavõetud absorbendikott, kuna öösel oli keegi oma VW rajal üle nipli keeranud ja S-kurvi juurde õli, jahutusvedelikku, klaasikilde jms maha jätnud.
Mingeid ränkaded tagajärgedega intsidente sel korral ei olnud, kõige vaatemängulisem oligi ehk valge Carrera maandumine shikaanijärgses veeloigus! Autoga esialgsel hinnagul midagi hullu ei juhtunud, pisut poriseks sai. Üks 5-seeria BMW suutis kuskil oma ukse mõlkida aga omanikule see suuremat meelehärmi ei valmistanud. Ahjaa, üks suurtest koonustest on ka lõplikult katki.

Mis iseenda sõitmist puudutab, siis esimene sessioon läks rajaga tutvumisele, teises hakkas juba midagi välja tulema ja tuli melde ka "flat-shifti" kasutada, kuid alates kolmandast tekkisid mingid probleemid, mistõttu mootori jõud järjest vähenes. Arvan, et tegu on toitesüsteemi probleemiga, õnneks on nüüd veidi aega see asi lõplikult lahendada.

13.05.2007 at 11:21 2 edits. Last edited 13.05.2007 at 11:23 by rustang
memphis
Open Track XV järelkaja
Tore üritus oli!

Päike, autod, inimesed jne. :)

Mõned klõpsud ka.
www.zone.ee/mikk888/OT

P.S (Kui keegi on huvitatud suurtematest ja parema kvaliteediga piltidest, andke märku.)
13.05.2007 at 16:17
TCOFF
Open Track XV järelkaja
Väga head ja kvaliteetsed pildid
Aga huvitaks ajad. Mis parim väljasõidetud aeg oli ja huvitaks ka e30 m3 aeg.
13.05.2007 at 16:30
matukas
  
Open Track XV järelkaja
quote:
TCOFF: Väga head ja kvaliteetsed pildid
Aga huvitaks ajad. Mis parim väljasõidetud aeg oli ja huvitaks ka e30 m3 aeg.
Kui viitsiksid paar postitust tagasi vaadata, siis leiad viite toorandmetega aegadele. Küll lõplik tabel ka välja tuleb. Kannatust.

____________________________
Belief is harder to shake than knowledge
13.05.2007 at 17:03 1 edit. Last edited 13.05.2007 at 17:04 by matukas
-XR-
Open Track XV järelkaja
Väga bueno üritus oli. Kahju ainult, et mul isiklikku kiivrit polnud.
Oskab keegi äkki mõnda soovitada? Homme saan poodi minna.

Millal järgmine üritus on? Tahaks juba uuesti sõita. Ajaks mingi päev niisama paar autot kokku ja sõidaks Saugale harjutama?
Kuidas Saugal muidu on selle suvalisel ajal sõitmisega? Kas üldse tohib?



____________________________
TRD MR2, Brabus B11 W211
13.05.2007 at 19:30 2 edits. Last edited 13.05.2007 at 19:32 by -XR-
rustang
  
Moderator
Open Track XV järelkaja
quote:
memphis:
Mõned klõpsud ka.

Väga lahedad pildid, kas tohib mõne oma auto veebilehele salvestada?
13.05.2007 at 21:15
ardi
Open Track XV järelkaja
Esmalt tänud korraldajatele kes ihu ja hingega asja kallal ning mõtlevad kuidas "asi" järjest parem saaks. Seekordne formaat - järgmised soendusringile kui eelmised maha tulevad - toimis pärsi hästi. Isiklikult vahepeal ei trüginudki järjekorda kuna see liikus kiirelt. Mina sain sõita täpselt niipalju kui tahtsin - sh. viimases sõidus osalemine. Tagantjärgi tarkus, oleks võinud vähemgi saada, kuna suutsin klotsid täielikult ära kulutada
Huvitavad olid seekordsed ajad. Ise eeldasin vähemalt 2 sek. kiiremat aega kui eelmine kord aga tegelikkuses jäi ca 0,2 sek puudu. Kohapeal teemaks olnud kitsam shikaan ja/või must rada - pigem ikkagi must rada???
13.05.2007 at 21:49
Jesper
 
Open Track XV järelkaja
Shikaan oligi päriselt kitsam või? Ma arvasin et autole on sättimisega megalt jõudu juurde tulnud, kui enne sõitsin selle kolmandaga gaas põhjas läbi, siis seekord pidi kõvasti pidurdama :) Kui seekordne rada 2 sekundit aeglasem oli, siis võin ma isiklikult enda sooritusega üsna rahule jääda.

Loomulikult suured tänud korraldajatele!

Ahjaa, vabandust selle juhi ees kellel ma s-kurvides tee kinni panin, samal ajal paremat suunda näidates - see kang on mul suht kaugel ja suure roolimisega libises sõrm mööda, avastasin selle vea alles järgmisel sirgel.
14.05.2007 at 00:21 1 edit. Last edited 14.05.2007 at 00:30 by Jesper
Raceboy
 
Open Track XV järelkaja
quote:
memphis:

Mõned klõpsud ka.
www.zone.ee/mikk888/OT



Kas sul ühest hõbedasest Porsche 928-st pole pilte? Vaatasin, et valgest oli, aga mitte hõbedasest?

____________________________
www.vems.ee
14.05.2007 at 00:32
rustang
  
Moderator
Open Track XV järelkaja
Esimene versioon aegade tabelist

Pange täpsustused mulle privasse ntx.
14.05.2007 at 00:44
que
 
Open Track XV järelkaja
quote:
rustang: Esimene versioon aegade tabelist


Rada on jah ilmselgelt paremaks läinud - 2/3 kiiretest aegadest on tehtud viimase 10 sõidu jooksul (18-27). S rehviga tulid parimad ajad sõitudes 12-22 (erand on Ardi, kes osales ka viimases sõidus) ja T rehviga 21(24)-27
14.05.2007 at 07:09
leg200
Open Track XV järelkaja
Nr 38 all sõitis '92 Subaru Legacy ja 1,08.2 aja sõitis mul vend Margus.
Enda parim aeg oli 1,10.579.

Aga samuti tänud korraldajatele väga toreda ürituse eest, sai esimest korda ära proovitud ja see ei jää kindlasti viimaseks :)
14.05.2007 at 08:22
peep
 
Moderator
Open Track XV järelkaja
Minu arvates oli shikaan sama, mis eelmine kord, võib-olla ehk natukene aeglasem aga kuna ta üldse mõjutab ringiaega ca. 2 sek. nagu kunagi katsetatud sai, siis kindlasti ei tekita mõni cm. koonuse liigutamist 2 sek. muutust ringiaegades.

Ise pakuks aegade suhtelise aegsuse põhjuseks talve jooksul rooste läinud sõiduoskust (vähemalt minu puhul on see selgelt tunda) ja siis ka musta ja kehvema kattega rada.

Oma sõitu kommenteeriks nii, et selgelt on tunda sõidukogemuse puudus, proovid küll ennast analüüsida ja kontrollida aga ikka ja jälle langed samade vigade ohvriks, põhiliselt siis liiga kõrge kurvi sisenemise kiirus, sealt tulenev auto ebastabiilsus kurvi läbimisel ja ebaefektiivne sõidujoon. Käiguvahetusele ei saanud ka alati korralikult pihta. Üldiselt sõitsin autot säästes, st. pigem hoidsin ohutusvaru. Kaks väljaminekut oli, üks kohe alguses stardisirgele tulles kui külje ette viskas ja teine lõpupoole, kui üritasin S'i ilma jalga gaasil tõstmata läbida ja üle äärekivide lendasin. See oli ka kõige õnnestunum sessioon, kus just ring enne sai parim aeg kirja aga peale väljasõitu läks rütm käest ja tulin maha ära. Eks ta nii olegi, et kui tahad kiireid aegu sõita, siis ei saa ohutusvaru jätta ja väljaminekud on paratamatud. Trenni tegemine muidugi aitab, loodetavasti sügisel juba olen autoga rohkem sõber.

Kasutasin tänavarehvi, sest tahtsin spetsrehve hoida järgnevateks juba planeeritud rajaüritusteks piiri taga. Ainuke modifikatsioon oli race piduriklotsid, ees terassukaga voolikud ja race pidurivedelik ning pidurid tõesti toimisid efektiivselt. Kuid selge on, et tänavarehviga jäi nende potensiaal täies ulatuses kasutamata. Samas esimesed kettad said kõvasti vatti ja neil on nüüd sooned sees keskkohas, klotsi kulumist pole veel uurinud.

Uus rajale laskmise süsteem toimis ja edaspidi hakkabki nii olema, see aeg mis enne pidi ootama kuni juhid oma autode juurde tulevad, sai nüüd kokku hoitud.

Tänud kõikidele osalejatele ja kohtumiseni 7 juulil !
14.05.2007 at 10:18 1 edit. Last edited 14.05.2007 at 10:20 by peep
Silwer
Open Track XV järelkaja
Meel on kohe mõru et ise osaleda ei saanud. Aga vaadates aegasid tundub et ilmastikuolud ei olnud vist nii soodsad kui olid nad 22.07.2006: http://www.opentrack.pri.ee/ajad/220706/opentrackXIIIkoond.xls

Ander on ka kuidagi üllatavalt keskpäraselt esinenud...

EDITED: Asi võib tõesti olla ka rooste läinud sõiduoskuses.

____________________________
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW E46 S54 SMG VF570 supercharged & BMW F25 X3
14.05.2007 at 10:29
rustang
  
Moderator
Open Track XV järelkaja
Ajatabelisse sai mõned parandused ja täpsustused sisse viidud.

Anderil oli autoga muresid, korralikku ringi ta vist ei saanudki. Esimesel sessioonil ülelaadimisvoolik lahti ja järgmisel rihma purunemine.
Shikaaniga oli huvitav fenomen, iga sõiduga muutus see justkui kiiremaks kuigi koonused olid sama koha peal....
14.05.2007 at 10:51
Silwer
Open Track XV järelkaja
quote:
rustang:Shikaaniga oli huvitav fenomen, iga sõiduga muutus see justkui kiiremaks kuigi koonused olid sama koha peal....

Lihtsalt sõites enesekindlus ja autotunnetus oluliselt paranevad.


____________________________
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW E46 S54 SMG VF570 supercharged & BMW F25 X3
14.05.2007 at 11:02
Garfield
  
Open Track XV järelkaja
quote:
rustang: Shikaaniga oli huvitav fenomen, iga sõiduga muutus see justkui kiiremaks kuigi koonused olid sama koha peal....
Asi pole mitte shikaanis, vaid nagu Peep eespool mainis rooli-tooli vahelises tihendis, mis talvega roostes. Kiireks saab ainult harjutamisega, kusjuures 3 OT üritust hooajal pole veel "tõsine" harjutamine. Mul tekkis edasiminek siis, kui tehnika võimaldas piisavalt trenni teha (st. ei lagunenud pidevalt). Kui paljud laupäeval rajal käinutest võivad öelda, et "stardilipu" langedes lülitub sisse "autopiloot" ehk näiteks keset S-kurvi mõtled murelikult tööriistakomplektile, mis enne starti boksi kogemata ripakile jäi.

____________________________
Focus RS
14.05.2007 at 11:16
matukas
  
Open Track XV järelkaja
Ma ei tea, kas see on imelik aga kui mina rajale lähen, siis kõik teised mõtted kaovad peast ja üritan rajal endast parima anda.
Ja pärast analüüsin rajal toimunut põhjalikumalt. Esimestel ringidel üle tüki aja sõites natuke jälgin spidonäitu ka aga edasi toimub kõik pöördeid kuuldes ja rada tunnetades.

____________________________
Belief is harder to shake than knowledge
14.05.2007 at 11:46
Kaido
Open Track XV järelkaja
Tundub et oli väga lahe üritus - kiireid autosid ka juurde siginenud ja puha - hing on nii haige, et kohe kole...
14.05.2007 at 11:50
rustang
  
Moderator
Open Track XV järelkaja
Tarmo aeg 1.03 on sekund parem kui eelmise aasta 1.04, seega ei saanud shikaan kokkuvõttes väga palju aeglasem olla??

Toyo R888 oli esimesel ehk soojendusringil libe aga juba teiseks ringiks oli pidamine väga hea, mis säilis lõpuni enamvähem samasugusena. Kui meenutada varasemaid kordi rajal siis olen parematel päevadel uue kurvi lõpus kolmanda käigu piirajasse saanud, seekord sain piirajasse just enne shikaani ehk käiku vahetama ei pidanud - ei oskagi öelda kas uus kurv oli libedam/liivasem/jahedam või autol pisut vähem rammu või piloot roostes või kõik kokku :P
14.05.2007 at 11:58
liivi
Open Track XV järelkaja
paar klõpsu ka minu kaamerast: http://liivi.planet.ee/pics/OT_120507/.
rajaäärde ronida seekord ei julgenud niisiis asfaltivõtted on põhiliselt pealesõitmistest :P

väga kordaläinud üritus, ilusad autod ja meeldivad inimesed.
ainult ilm oli maru salakaval - tuulekäes oli külm aga samas päike praadis halastamatult.... õhtul peeglisse vaadates nalja kui palju, nagu ikka need hooaja "esimesed".
14.05.2007 at 12:02
jura
Open Track XV järelkaja
quote:
peep: Kaks väljaminekut oli, üks kohe alguses stardisirgele tulles kui külje ette viskas ja teine lõpupoole, kui üritasin S'i ilma jalga gaasil tõstmata läbida ja üle äärekivide lendasin. quote]

Mul oma evoga täpselt samad kaks äpardust... stardisirgel küll ei lasknud külge ette... sõtsin vabatahtlikult veidi murul...
Ja shikaaniga ei harjunudki ära... seal olin selgelt liiga aeglane... II käiguga vaikselt...
14.05.2007 at 12:08
opentrack.tqhq.ee foorum : Kiiresti sõitmine : Open Track XV järelkaja   1 2 3  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.