register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Tehniline : Lada originaalkarburaatori lagi?  
Poster Message
vvt
  
Lada originaalkarburaatori lagi?
Pöördus minu poole ühe kolleegi autohuvilisesest järeltulija, kes on nakatunud Lada järeleaitamisse. Ei osanudki midagi öelda, juba oli endale kuskilt netist ostetud ka see nn VFTS nukkvõll ja pinu mootorijuppe. Küsimus oli aga selles, kui palju kannab välja Lada originaalkarbuss (teatud düüside vahetustega, mõistagi) ja sisselaskekollektor. Mis see piir võiks olla, kusmaani see sisselaskepool oma asjadega toime tuleks? 100 hj, 120 hj, 150 hj, 6000 rpm, 6500 rpm, 7000 rpm. Kas sellise 300+ kraadise võlliga üldse hakkab selline sisselaske combo normaalselt tööle? Kui rääkida sellisest realistlikust 100 hj@6200-6500 rpm tänaval teatud mööndustega kasutatavast kombost, kas selle kohustuslik osa on juba Weberid või on võimalik veel seeriatükke kodusel teel järele aidates toime tulla. Moto ise 1.6.

Siin mitmeid Lada-kogemustega mehi. Eriti hinnas on soovitused neilt, kes ise järgi proovinud on. Jätaks pritsed teemast välja.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
19.08.2009 at 13:03
Lembit
Lada originaalkarburaatori lagi?
Weber soovitab 1,6l mootorile 6500 rpm'i juures venturi kõige peenema koha läbimõõduks 28-32 mm. Seda siis konfiguratsioonis 1 kõri per mootor. Eks siit kannatab arvutada.
19.08.2009 at 13:19
Moss
 
Lada originaalkarburaatori lagi?
Sõidetakse 100hj/l, OEM sisse- ja väljalase kuid väikse kubatuuriga @ 7500rpm. Hiljutine kogemus kahe rahvaralli masinaga oli selline, et moment kestis kenasti samamoodi 7500 pöördeni 1,6l töömahu juures laia nukkvõlliga kuid samas ei olnud millegagi jälgida, mis rõhk kollektoris valitseb. Ja ülemõistuse kiired need masinad ka ei olnud, 1/4 miili ET Samaral 16,52, minu stock pritsega variandi 16,69 vastu.
Ladaklubi foorumist liige Olaaf on see, kes nende karpadega kõige enam on viitsinud mässata - hetkel katsetab topelt-solexi süsteemi. Tasub temalt ka küsida.

EDIT: 296kraadi võlliga mootori ühtlane töö alles 3k rpm juures, alla selle on natuke nigel.
19.08.2009 at 15:12 1 edit. Last edited 19.08.2009 at 15:14 by Moss
Garfield
  
Lada originaalkarburaatori lagi?
Meil oli originaalkarburaatoriga ringrajamootor kuskil 130-140HP kandis (dünos see mootor ei käinud). Sellel oli Kavori "kuldkarburaator" mille sarnast teist ei olnud. Mis täpselt seal see oli tehtud, ei mäleta, igatahes oli tegemist mingi karpaseeriaga, kus mõlemad lõõrid olid maskimaalse läbimõõduga. Kunagi karbusse otsides me sarnast ei leidnudki, sest tavalised olid sellised, kus esimene lõõr oli (vist?) 51 ja teine 55. Osad jälle olid nii et esimene oli suurem 53(?) aga teine jälle mitte nii suur - ma neid mõõte täpselt ei mäleta.
Sisselase oli seest sile ja suurema läbimõõduga (incl. plokikaan), porditud, suuremad 7mm varrega klapid jne. Pea voolavust sellel ajal veel ei kontrollitud.

____________________________
Focus RS
21.08.2009 at 09:42
Moss
 
Lada originaalkarburaatori lagi?
Kasutatakse ka Fordide karpasid muidu, vist samuti Weberi stuff. Mõni kiidab taevani, teisel uputab üle.
21.08.2009 at 11:11
opentrack.tqhq.ee foorum : Tehniline : Lada originaalkarburaatori lagi?  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.