Poster |
Message |
jaan tatikas |
E30 M3 DTM andmed ja võrdlus Sierra Cosworth RS 500
Power ja kaal :
BMW M3 "r. A":
- 330 hv / 8500 rpm
- 290 Nm / 7500 rpm
- 1010 kg
BMW M3 "DTM":
- 315 hv / 8500 rpm
- 275 Nm / 7000 rpm
- 1040 kg
Sierra Cosworth RS500:
- 480 hv / 6750 rpm
- 490 Nm / 5900 rpm
- 1100 kg
Testitud 90 a soomes VM testi käigus .
BMW M3 "r. A":
- 0-100 km/h: 4.38s
- 0-200 km/h: 15.60s
- 0-400m: 12.47s / 183 km/h
BMW M3 "DTM":
- 0-100 km/h: 4.51s
- 0-200 km/h: 14,56s
- 0-400m: 12.49s / 187 km/h
Sierra Cosworth RS500:
- 0-100 km/h: 4.92s
- 0-200 km/h: 13.72s
- 0-400m: 12.60s / 190 km/h
|
03.08.2009 at 11:56 |
|
Ivalo |
E30 M3 DTM andmed ja võrdlus Sierra Cosworth RS 500
Dragi spetsid, kas 90 lisa kilo tähendab tõesti vähemalt 160+ lisa hobujõu vajadust või olid selle sierra ülekanded 400km/h tippkiiruse jaoks? Eeldan et juht, rada ja rehvid olid samad.
Või on asi lihtsalt BMW märgis, mis Sierral ilmselgelt puudus. |
03.08.2009 at 13:22 |
1 edit. Last edited 03.08.2009 at 13:22 by Ivalo
|
devilc
Moderator |
E30 M3 DTM andmed ja võrdlus Sierra Cosworth RS 500
Pidamise vahe? |
03.08.2009 at 14:21 |
|
Silwer |
E30 M3 DTM andmed ja võrdlus Sierra Cosworth RS 500
Nende kaalude ja hj numbrite juures peaks muude tingumuste samaks jäädes olema Ford siiski pea sekundi võrra bemmidest kiirem 1/4 miilil. Ju siis oli midagi mis takistas parema aja sõitmist. Kui vaadata ka kahe bemmi andmeid siis 400m ajad on pea identsed aga aeg 200 km/h saavutamiseks on nagu väga erinev...
____________________________
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW E46 S54 SMG VF570 supercharged & BMW F25 X3 |
03.08.2009 at 15:14 |
|
mart154 |
E30 M3 DTM andmed ja võrdlus Sierra Cosworth RS 500
Vaadates neljandikmiili lõppkiirust, siis võiks arvata jah, et vord suitsutas kummi. |
03.08.2009 at 15:44 |
|
Lembit |
E30 M3 DTM andmed ja võrdlus Sierra Cosworth RS 500
Vägagi võimalik, et rehvid olid testimisel sellised, mis olid kiirenduse esimeses osas piiravad. Selles "traction limited" osas määras rehvide/massi suhe, mis oli BMW'del parem.
Tegelikult ei ole ju ka teada, kas neid üldse samadel rehvidel testiti ja missugused olid ülekanded autodel.
Vaadates 100-200 km/h kiirendust, siis jääb mulje, et Gr. A BMW oli kuidagi eriti ebasobivate käikudega. Miks muidu ta kaotab 30 Kg raskemale ja 15 hj lahjemale autole üle 1 sekundi 100-200 kiirenduses. See on selles mõttes täiesti arusaamatu, et kui kujutada ette, et autod tulevad Sauga rajal uuest kurvist koos välja kiirusega 100 km/h, siis stardieelse kurvi pidurdusmaa alguses oleks raskem ja väiksema võimsusega auto kümneid meetreid eespool.
Ma pakuks, et seal olid autode vahelised erinevused suuremad, kui kolmest parameetrist välja saab lugeda.
|
03.08.2009 at 16:42 |
|
wirx |
E30 M3 DTM andmed ja võrdlus Sierra Cosworth RS 500
kuidagi vigased andmed tunduvad küll
0-100 ja 0-200 võrreldes võiks ju veel uskuda, et kohapealt ei saanud minema, aga lõppkiiruse paneb siiski paika jõud-kaalu suhe ja seda isegi halva stardiga
ning kui vaadata bmw-de andmeid, siis kuidas on võimalik, et raskem ning nõrgema mootoriga auto saavutab suurema lõppkiiruse?
500hj ning 1100kg võiks 400m peal küll üle 200 kiirust välja anda
____________________________
Soodsad sülearvutid siit --> Sülearvutid Laptopid.ee
Rinka huviline küsigu kindlasti % alla |
03.08.2009 at 22:14 |
|
matukas |
E30 M3 DTM andmed ja võrdlus Sierra Cosworth RS 500
Eiki, on Sul artikkel kusagil ka? Teema kisub huvitavaks. Puhtad numbrifaktid ilma taustata on ...
EDIT: Siit leidsin vist Eiki infoallika. Aga artiklit peab Soome poiste käest vist küsima.
____________________________
Belief is harder to shake than knowledge |
03.08.2009 at 22:19 |
1 edit. Last edited 03.08.2009 at 22:27 by matukas
|